Og³oszenie z dnia 2023-01-20
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00125335/01 - Wynik z dnia 2023-03-08
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Bia³oborskie Centrum Segregacji Odpadów Komunalnych Inwestycja dofinansowana z Rz±dowego Funduszu Polski £ad: Program Inwestycji Strategicznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA BIA£Y BÓR
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920601
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. S³upska 10
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bia³y Bór
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-425
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.7.) Numer telefonu: 94 37 39002
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@bialybor.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: bialybor.com.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Bia³oborskie Centrum Segregacji Odpadów Komunalnych Inwestycja dofinansowana z Rz±dowego Funduszu Polski £ad: Program Inwestycji Strategicznych
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-02b194ad-98b8-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00048309
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-01-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00022114/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.6 Bia³oborskie Centrum Segregacji Odpadów Komunalnych
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-02b194ad-98b8-11ed-b4ea-f64d350121d23.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert, odbywa siê drog± elektroniczn±
za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze
do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”).
Adres strony: https://ezamowienia.gov.pl/pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1) Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
2) Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
3) Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
4) Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
5) Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych, lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie zw. dalej „Rozporz±dzeniem w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych”) oraz rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy.
6) Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach Rozporz±dzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych (zw. dalej „Rozporz±dzeniem w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci”), z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje siê jako za³±czniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie bêd± mia³y bezpo¶redniego zastosowania.
7) Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ wymienione w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postêpowaniu sporz±dza siê w postaci elektronicznej:
a) w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci (i przekazuje siê jako za³±cznik), lub
b) jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej (np. w tre¶ci wiadomo¶ci e-mail lub w tre¶ci „Formularza do komunikacji”).
8) Je¿eli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, zawieraj± informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1233) wykonawca, w celu utrzymania w poufno¶ci tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa”.
9) Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja”.
10) Sk³adane dokumenty, musz± byæ opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku przekazywania dokumentu elektronicznego w formacie poddaj±cym dane kompresji, opatrzenie pliku zawieraj±cego skompresowane dokumenty kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym
lub podpisem osobistym, jest równoznaczne z opatrzeniem wszystkich dokumentów zawartych w tym pliku odpowiednio kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Bia³y Bór zwane dalej Administratorem;
2) przekazane Administratorowi dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
3) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 Pzp;
4) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres minimum 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy lub okres gwarancji przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy, a tak¿e po jej zakoñczeniu, w szczególno¶ci w przypadku wyst±pienia sporu prawnego w trakcie realizacji umowy;
5) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
6) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
7) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, z zastrze¿eniem, ¿e skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, z zastrze¿eniem, ¿e prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
8) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RIZP.271.5.2023.DO
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje nastêpuj±ce zadanie:
Inwestycja polegaj±ca na budowie centrum segregacji odpadów komunalnych w Bia³ym Borze, stanowi±ca przedmiot zamówienia publicznego w trybie "zaprojektuj i wybuduj obejmuje:
zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane.
Zamawiaj±cy oczekuje wykonania, zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami:
- dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem dokumentu uprawniaj±cego do realizacji robót budowlanych ,
- robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej,
kompletnych z punktu widzenia celu, jakiemu maj± s³u¿yæ, tj. oddaniu do u¿ytkowania punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych.
Szczegó³owy zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w Programie Funkcjonalno – U¿ytkowym (PFU) – stanowi±cym Za³±cznik nr 6 do niniejszej specyfikacji.
Przedmiot zamówienia publicznego obejmuje zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane, dla zadania inwestycyjnego pn.: Bia³oborskie Centrum Segregacji Odpadów Komunalnych.
(Szczegó³owy zakres przedmiotu zamówienia zawieraj± za³±czniki nr 5 i 6 – z uwzglêdnieniem zapisu w dziale IV ust. 4)
2. Wykonawca udzieli minimum 36 miesiêcy gwarancji na wszystkie roboty budowlane wykonane w ramach zadania bez wzglêdu na gwarancje producentów.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 71222000-0 - Us³ugi architektoniczne w zakresie przestrzeni
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne
45112700-2 - Roboty w zakresie kszta³towania terenu
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich czê¶ci oraz roboty w zakresie in¿ynierii l±dowej i wodnej
45220000-5 - Roboty in¿ynieryjne i budowlane
45222000-9 - Roboty budowlane w zakresie robót in¿ynieryjnych, z wyj±tkiem mostów, tuneli, szybów i kolei podziemnej
45222100-0 - Roboty budowlane w zakresie zak³adów uzdatniania odpadów
45213270-6 - Roboty budowlane w zakresie stacji recyklingu
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy ruroci±gów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy ruroci±gów, ci±gów komunikacyjnych i linii energetycznych
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodoci±gów i ruroci±gów do odprowadzania ¶cieków
45231600-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii komunikacyjnych
45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-11-15
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Cena oferty uwzglêdnia wszystkie zobowi±zania, musi byæ podana w polskich z³otych, z wyodrêbnieniem nale¿nego podatku VAT – je¿eli wystêpuje.
2. Cena podana w ofercie powinna obejmowaæ wszystkie koszty i sk³adniki zwi±zane z wykonaniem zamówienia.
3. Cena mo¿e byæ tylko jedna, nie dopuszcza siê wariantowo¶ci cen
4. Wykonawca cenê oferty podaje w odpowiednio wype³nionym Formularzu oferty, stanowi±cym za³±cznik do niniejszej specyfikacji.
5. Zamawiaj±cy nie dopuszcza rozliczeñ w walutach obcych.
6. Je¿eli w postêpowaniu zostanie z³o¿ona oferta, której wybór prowadzi³by do powstania u zamawiaj±cego obowi±zku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i us³ug, zamawiaj±cy w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i us³ug, który mia³by obowi±zek rozliczyæ zgodnie z tymi przepisami. Wykonawca, sk³adaj±c ofertê, informuje zamawiaj±cego, czy wybór oferty bêdzie prowadziæ do powstania
u zamawiaj±cego obowi±zku podatkowego, wskazuj±c nazwê (rodzaj) towaru lub us³ugi, których dostawa lub ¶wiadczenie bêdzie prowadziæ do jego powstania, oraz wskazuj±c ich warto¶æ bez kwoty podatku.
7. Wyliczona cena oferty brutto bêdzie s³u¿yæ do porównania z³o¿onych ofert.
Opis kryteriów, którymi zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ przy wyborze oferty:
W przedmiotowym postêpowaniu wybór ofert zostanie dokonany na podstawie nastêpuj±cych kryteriów:
Nazwa kryterium Waga
Cena 92%
Okres gwarancji 8 %
1. Zamawiaj±cy nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej w celu wyboru najkorzystniejszej spo¶ród ofert uznanych za wa¿ne.
2. Punktacja zostanie przyznana w nastêpuj±cy sposób:
1) Nazwa kryterium: Cena – zastosowany bêdzie nastêpuj±cy wzór: C=Cmin/Cbad x 92
Gdzie: C ilo¶æ punktów przyznanych ofercie w kryterium cena
C min – cena oferty najtañszej,
C bad – cena oferty badanej,
92 – ranga kryterium
2) Nazwa kryterium: Okres gwarancji - Zastosowany bêdzie nastêpuj±cy wzór: G=Gbad/Gmax x 8
Gdzie: G ilo¶æ punktów przyznanych ofercie w kryterium okres gwarancji
G bad – okres gwarancji z badanej oferty
G max – najd³u¿szy oferowany okres gwarancji,
8 – ranga kryterium
Uwaga: maksymalny uwzglêdniany okres gwarancji wynosi 120 miesiêcy; na potrzeby oceny ofert, w przypadku ofert z okresem gwarancji d³u¿szym ni¿ 120 miesiêcy, do ich oceny zostanie przyjêty okres 120 miesiêcy gwarancji. Minimalny okres gwarancji oferty wynosi 36 miesiêcy - oferty z okresem gwarancji poni¿ej 36 miesiêcy zostan± odrzucone.
Wynik - Oferta, która przedstawiaæ bêdzie najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria (P=C+G) zostanie uznana za najkorzystniejsz±, pozosta³e oferty zostan± sklasyfikowane zgodnie z ilo¶ci± uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, który uzyska najwy¿sz± ilo¶æ punktów.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 92
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 8
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu, na zasadach okre¶lonych w Rozdziale VIII SWZ2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym: Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów: Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej: Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony je¿eli wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³, minimum dwa zamówienia polegaj±ce na zaprojektowaniu i/lub wybudowaniu inwestycji zwi±zanej z punktami selektywnej zbiórki odpadów. W/w zadania mog± byæ zrealizowane w ramach odrêbnych umów.
5) zapewni nadzór nad wykonaniem robót przez osoby posiadaj±ce odpowiednie bran¿owe uprawnienia budowlane. Zamawiaj±cy dokona oceny spe³niania w/w warunku na podstawie dostarczonego o¶wiadczenia (Za³±cznik nr 2 do SWZ).
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Dokument potwierdzaj±cy spe³nienie warunków, o których mowa w dziale VII, ust. 2 pkt 4 SWZ, tj. wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty
i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami,
o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest
w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) O¶wiadczenie wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu o braku podstaw wykluczenia z postêpowania w zakresie wskazanym przez zamawiaj±cego do³±czonym przez wykonawcê do oferty,
2) Aktualny na dzieñ z³o¿enia - odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru
lub ewidencji;
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Zamawiaj±cy nie ¿±da od Wykonawcy z³o¿enia wraz z ofert± przedmiotowych ¶rodków dowodowychna potwierdzenie, ¿e oferowane us³ugi spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego wymagania.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy zadania wniesienia wadium w kwocie 10 000,00 z³.2. Wadium nale¿y wnie¶æ przed terminem sk³adania ofert tj. 06.02.2023 r.
3. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
- pieni±dzu;
- porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo kredytowej, z tym ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym;
- gwarancjach bankowych;
- gwarancjach ubezpieczeniowych;
- porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy
z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci /Dz.U.2019.310 t.j. z dnia 2019.02.18 z pó¼n. zm./.
4. Wadium wnoszone w pieni±dzu wp³aca siê przelewem na rachunek bankowy zamawiaj±cego – Gmina Bia³y Bór, 78-425 Bia³y Bór, ul. S³upska 10 – Bank Spó³dzielczy w S³awnie oddzia³ Bia³y Bór, nr konta: 15 9317 1025 1300 1023 2000 0011. Skuteczne wniesienie wadium w pieni±dzu nastêpuje z chwil± uznania ¶rodków pieniê¿nych na rachunku bankowym zamawiaj±cego, przed up³ywem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin sk³adania ofert.
Zamawiaj±cy wymaga w przypadku wniesienia wadium w innej formie ni¿ pieni±dzu wadium nieodwo³alnego i bezwarunkowego, z którego wynika, ¿e roszczenie Gminy Bia³y Bór zostanie zaspokojone bez obowi±zku spe³nienia jakichkolwiek warunków zwi±zanych z ocen± zasadno¶ci roszczenia przez wykonawcê oraz warunków, które nie s± w nim wymienione.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Od Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana jako najkorzystniejsza wymagane bêdzie wniesienie, w okre¶lonym terminie, przed podpisaniem umowy zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy w wysoko¶ci 5% ceny ca³kowitej podanej w ofercie przedstawionej przez Wykonawcê.2. Zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy wnoszone jest w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) w pieni±dzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego: rachunku 15 9317 1025 1300 1023 2000 0011 z adnotacj± „Zabezpieczenie nale¿ytego wykonania umowy – postêpowanie nr RIZP.271.5.2023.DO”. Za datê wniesienia zabezpieczenia uwa¿a siê datê wp³ywu ¶rodków na wskazany rachunek bankowy.
2) w porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej z tym, ¿e zobowi±zanie kasy jest zobowi±zaniem pieniê¿nym,
3) w gwarancjach bankowych,
4) w gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) w porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci.
3. Zwrot zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy nast±pi w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez Zamawiaj±cego za nale¿ycie wykonane, z zastrze¿eniem kwoty 30% wysoko¶ci zabezpieczenia, która pozostawiona zostanie na zabezpieczenie roszczeñ z tytu³u rêkojmi za wady lub gwarancji. Pozostawiona kwota zostanie zwrócona nie pó¼niej ni¿ 15 dni po up³ywie okresu rêkojmi za wady lub gwarancji.
4. Je¿eli o udzielenie zamówienia ubiegaj± siê Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie, ponosz± oni solidarn± odpowiedzialno¶æ za wniesienie zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy.
5. Je¿eli wy³oniony Wykonawca nie wniesie w okre¶lonym terminie zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy Zamawiaj±cy mo¿e dokonaæ ponownego badania i oceny ofert spo¶ród ofert pozosta³ych w postêpowaniu wykonawców oraz wybraæ najkorzystniejsz± ofertê albo uniewa¿niæ postêpowanie.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w tym zakres zmian zosta³y zawarte we wzorze umowy stanowi±cym Za³±cznik nr 5 do SWZ7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-02-06 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-02-06 11:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-03-07
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja (przebudowa) drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowo¶ci Bronice Kolonia, Gmina Na³êczów - droga gminna nr 107866L
- " Budowa instalacji PV o mocy do 50 kW"
- Wykonanie robót budowlanych w zakresie remontu budynku Altany Chiñskiej nale¿±cego do zespo³u urbanistyczno-architektonicznego za³o¿enia pa³acowo-parkowego PAN-Domu Zjazdów i Konferencji w Jab³onnie
- Remont ³azienki na parterze i pierwszym piêtrze oraz remont sali 12 wraz z gabinetem w budynku g³ównym oraz remont czê¶ci elewacji frontowej w budynku g³ównym ZSCKR
- Przebudowa drogi wewnêtrznej w miejscowo¶ci Kaszewska Wola
- Dostawa i monta¿ kompletnych instalacji fotowoltaicznych w placówkach nale¿±cych do SZPZLO Warszawa Praga Po³udnie.
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.