eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pisz › Endoproteza stawu kolanowego jednopromieniowa pierwotna i rewizyjna, biodrowa rewizyjna



Ogłoszenie z dnia 2024-01-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Endoproteza stawu kolanowego jednopromieniowa pierwotna i rewizyjna, biodrowa rewizyjna

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ SZPITAL POWIATOWY W PISZU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790316961

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: SIENKIEWICZA 2

1.5.2.) Miejscowość: Pisz

1.5.3.) Kod pocztowy: 12-200

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki

1.5.7.) Numer telefonu: 874254506

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@szpitalpisz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalpisz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.szpitalpisz.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Endoproteza stawu kolanowego jednopromieniowa pierwotna i rewizyjna, biodrowa rewizyjna

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-58cbba22-a496-11ee-953e-c2ea26915e21

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00047805

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00179710/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.7 Endoproteza stawu kolanowego jednopromieniowa pierwotna i rewizyjna, biodrowa rewizyjna

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00572062

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: P/17/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pt.: „Endoproteza stawu kolanowego jednopromieniowa pierwotna i
rewizyjna, biodrowa rewizyjna”
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w parametrach wymaganych, które stanowi załączniki nr 2
3. CPV: 33183200-8
4. Tam, gdzie w SWZ został wskazany/-e:
1) znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi
dostarczane przez konkretnego wykonawcę, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym;
2) odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o
których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 Pzp, oraz przez odniesienie do wymagań dotyczących wydajności lub
funkcjonalności Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
3) tam, gdzie w SWZ, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca, itd.) przedmiotu
zamówienia, Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej pod warunkiem, że zaproponowane sprzęty będą o
parametrach nie gorszych niż wskazane w SWZ.
Zaproponowane przez Wykonawcę produkty równoważne muszą posiadać parametry jakościowe nie gorsze niż produkty
wskazane przez Zamawiającego z nazwy. Zastosowane produkty równoważne nie mogą również powodować obniżenia wartości funkcjonalnych
i użytkowych.
5. Wymagania stawiane Wykonawcy:
a) Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość i
zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia,
b) wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności
objętej przedmiotem niniejszego zamówienia,
c) spełnienie innych wymagań określonych we wzorze umowy oraz wynikających
z obowiązujących przepisów prawa.
6. Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań związanych z zatrudnianiem osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2
Pzp.
7. Wszystkie oferowane implanty i materiały muszą być wprowadzone do obrotu i używania zgodnie z ustawą z dnia 7
kwietnia 2022 roku o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 974).
8. Produkty muszą posiadać deklaracje zgodności lub certyfikaty CE dla oferowanego wyrobu medycznego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33183200-8 - Protezy ortopedyczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 892398,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 892398,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 892398,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stryker Polska Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 952-00-15-337

7.3.3) Ulica: Poleczki

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-822

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 892398,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.