Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00485122/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Dworek
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BĘDZINO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920529
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 19
1.5.2.) Miejscowość: Będzino
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-037
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.7.) Numer telefonu: 943162530
1.5.8.) Numer faksu: 943162307
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@bedzino.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.bedzino.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/bedzino1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Dworek2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-91c99b8a-76f4-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00047758
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00057105/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Dworek
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00485122
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.12.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 137509,36 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nawierzchni z płyt drogowych żelbetowych ażurowych w miejscowości Dworek. Droga gminna zlokalizowana na działce nr dz. nr 129 obręb Kiszkowo.
Zadanie to obejmuje przebudowę drogi gminnej na odcinku o długości 279m oraz szerokości zmiennej zgodnie z częścią rysunkową projektu. Zakres robót obejmuje wykonanie: robót pomiarowych; robót rozbiórkowych; robót ziemnych; profilowanie i zagęszczanie podłoża; ustawienie oporników na ławie z oporem; wykonanie podsypki piaskowej; wykonanie nawierzchni
z płyt żelbetowych ażurowych; wykonanie nawierzchni betonowej; wykonanie nawierzchni z kruszywa łamanego z odzysku (pobocza, przestrzenie między płytami); wykonanie zieleni drogowej.
Przyjęta konstrukcja drogi zakłada wykorzystanie istniejącej nawierzchni z kruszywa jako podbudowy drogi. Jezdnia i zjazdy zostaną wykonane o nawierzchni z płyt żelbetowych, ażurowych 12,5x75x100cm ułożonych na warstwie podsypki piaskowej grubości 10cm. Pas dzielący pomiędzy płytami zostanie wykonany o nawierzchni z kruszywa z odzysku uzyskanego
w wyniku korytowania nawierzchni. Pobocza również zostaną wykonane o nawierzchni z kruszywa uzyskanego z wykonania koryta.
Szerokość podstawowa drogi wynosić będzie 4,27m w tym:
- dwa pasy z płyt ażurowych szerokości – 2x1,0m,
- pas dzielący z kruszywa z odzysku szerokości – 0,77m,
- dwa pobocza z kruszywa z odzysku szerokości – 0,75m
Szerokości w miejscu wjazdów – zgodnie z częścią rysunkową.
2)Szczegółowy zakres robót oraz szczegółowe warunki realizacji robót składających się na przedmiot zamówienia opisuje Dokumentacja Projektowa, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót stanowiące załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 219000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 334803,58 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 219000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AQUA-BUD Patryk Kucharski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 364682115
7.3.3) Ulica: Klonowa
7.3.4) Miejscowość: Nowe Bielice
7.3.5) Kod pocztowy: 76-039
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 219000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej nr 070125C Kotnowo - Józefkowo na odcinku I od km 0+000 do km 1+845 oraz na odcinku II od km 0+000 do km 0+190,13
- Wymiana nawierzchni na boisku szkolnym oraz wykonanie monitoringu i oświetlenie boisk na terenie Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych nr 5 położonym przy ul. Głuszyna 185,187 w Poznaniu - etap II
- Roboty budowlane polegające na zagospodarowaniu terenu wraz z remontem schodów i remontem boiska na terenie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 12 w Poznaniu
- Remont zabytkowego cmentarza z okresu I Wojny Światowej w Pęcicach II
- Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie gminy Sułów
- Przebudowa boiska szkolnego w Kostomłotach Drugich
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.