eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Dostawa koszulek technicznych, koszulek bawełnianych oraz worków dla uczestników imprez organizowanych przez Poznańskie Ośrodki Sportu i Rekreacji w 2022 roku.



Ogłoszenie z dnia 2022-02-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa koszulek technicznych, koszulek bawełnianych oraz worków dla uczestników imprez organizowanych przez Poznańskie Ośrodki Sportu i Rekreacji w 2022 roku.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Poznań Poznańskie Ośrodki Sportu i Rekreacji Samorządowy Zakład Budżetowy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 630603890

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jana Spychalskiego 34

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 61-553

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@posir.poznan.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.posir.poznan.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/posir_poznan

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa koszulek technicznych, koszulek bawełnianych oraz worków dla uczestników imprez organizowanych przez Poznańskie Ośrodki Sportu i Rekreacji w 2022 roku.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c81883e7-6a15-11ec-ae77-fe331fedffdc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00047747

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000878/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa materiałów reklamowych: koszulki, worki, długopisy i inne gadżety

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00341772/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.240.66.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 294500,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa koszulek technicznych - oddychających dla biegaczy 14. PKO Poznań Półmaraton - 8 000 sztuk (męska około 6000 sztuk, damska około 2000 sztuk) dla siatkarzy oraz top dla siatkarek Chwiałka Volley 2022 – 350 sztuk (męska 195 sztuk, damska 155 sztuk)

Planowany termin:
- biegu 14. PKO Poznań Półmaraton 03 kwietnia 2022 r.
- Chwiałka Volley 2022, 3-5 czerwca 2022

Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ.

Do oferty należy dołączyć wzory koszulek w pełnym rozmiarze damskim i męskim
damska: xs, s, m, l, xl, xxl
męska: s, m, l, xl, xxl
wraz z przykładowymi nadrukami, dla biegaczy 14. PKO Poznań Półmaraton oraz wzory koszulek minimum po 1 sztuce koszulki i topu wraz z przykładowymi nadrukami dla siatkarzy oraz dla siatkarek Chwiałka Volley 2022
Koszulki wykonane i dostarczone Zamawiającemu nie mogą odbiegać jakością wykonania oraz jakością nadruku od tych przedstawionych jako wzór w postępowaniu.
Zamawiający gwarantuje zakup 70% ogólnej ilości koszulek wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia dla części I zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 18331000-8 - Koszulki

4.5.5.) Wartość części: 190000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa koszulek bawełnianych na imprezy sportowe organizowane przez POSiR w 2022 r.

1) Spartakiada Seniorów: koszulki bawełniane dla uczestników 220 sztuk.
Planowany termin imprezy – wrzesień 2022 r.
2) Poznań Athletics Grand Prix: koszulki bawełniane 250 sztuk oraz koszulki bawełniane dziecięce – 100 sztuk (dzieci od 10 do 16 lat). Planowany termin imprezy 28.05.2022 r.
3) MP w LA U23 : koszulki bawełniane dla uczestników 800 sztuk oraz koszulki bawełniane dziecięce – 200 sztuk (dzieci od 10 do 16 lat). Planowany termin imprezy – 30-31 lipiec 2022r.
4) 14. Poznań Półmaraton: koszulki bawełniane 700 sztuk. Planowany termin imprezy 03.04.2022r.
5) 21. Poznań Maraton: koszulki bawełniane 1000 sztuk. Planowany termin imprezy 16.10.2022r.
Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1a do SWZ.
Do oferty należy dołączyć wzory koszulek minimum po jednej sztuce w pełnym rozmiarze damskim, męskim i dziecięcym wraz z wymiarami długości i szerokości w cm tj.
damska: xs, s, m, l, xl, xxl
męska: s, m, l, xl, xxl
dziecięca – dzieci od 5 do 14 lat
dziecięca – dzieci od 10 do 16 lat
wraz z przykładowymi nadrukami.
Koszulki dostarczone Zamawiającemu w trakcie realizacji zamówienia, nie mogą odbiegać rozmiarem, jakością materiału i nadruku od tych przedstawionych jako wzór wraz ze złożoną ofertą.


Zamawiający gwarantuje zakup 80% ogólnej ilości koszulek wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia dla części II.

4.5.3.) Główny kod CPV: 18331000-8 - Koszulki

4.5.5.) Wartość części: 70725,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III: Dostawa worków dla uczestników biegaczy 14. PKO Poznań Półmaraton – 8000, 21. PKO Poznań Maraton- 6000 i uczestników 29 PZLA MP U-23 -1000 sztuk.

Planowany termin 14. PKO Poznań Półmaraton –3 kwietnia 2022
Planowany termin 21. PKO Poznań Maraton- 17 października 2022
Planowany termin 29 PZLA MP U-23 - 30-31 lipca 2022

Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1b do SWZ

Do oferty należy dołączyć jedną sztukę worka jako wzór, wraz z przykładowym nadrukiem. Zamawiający dopuszcza złożenie wraz z ofertą „wzoru worka” (1 sztuka wraz z przykładowymi nadrukami) w innym kolorze i z innymi nadrukami niż załączony w postępowaniu opis.
Worki wykonane i dostarczone Zamawiającemu nie mogą odbiegać jakością wykonania oraz jakością nadruku od tych przedstawionych jako wzór w przetargu.

Zamawiający gwarantuje zakup 80% ogólnej ilości worków wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia dla części III.

4.5.3.) Główny kod CPV: 18930000-7 - Worki i torby

4.5.5.) Wartość części: 57810,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 295256,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 295256,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 295256,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grupa Ventus Sp. Z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 676-245-66-87

7.3.3) Ulica: Chmieleniec 2A/LU2

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-348

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 295256,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 64956,92 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 64956,92 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 64956,92 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TODO Jakub Kawa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6671326080

7.3.3) Ulica: ul. Zachodnia 17/1

7.3.4) Miejscowość: Ostrowite

7.3.5) Kod pocztowy: 62-402

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 64956,92 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40590,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49050,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40590,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STUDIO SIEDEM ŻÓŁTOWSKI GRZEGORZ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6792556413

7.3.3) Ulica: UL MYŚLENICKA 186

7.3.4) Miejscowość: KRAKÓW

7.3.5) Kod pocztowy: 30-698

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40590,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.