eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łask › Dostawa energii elektrycznej dla Gminy Łask oraz podległych obiektów, infrastruktury i jednostek gminnych w okresie od 01.02.2022 r. do 30.04.2022 r.



Ogłoszenie z dnia 2022-02-04

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa energii elektrycznej dla Gminy Łask oraz podległych obiektów, infrastruktury i jednostek gminnych w okresie od 01.02.2022 r. do 30.04.2022 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łask

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934513

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Warszawska 14

1.5.2.) Miejscowość: Łask

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-100

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: +48 43 676 83 00

1.5.8.) Numer faksu: +48 43 676 83 88

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp_oferta@lask.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lask.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Sportu i Rekreacji w Łasku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8311575675

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Armii Krajowej 5a

1.5.2.) Miejscowość: Łask

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-100

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: +48 43 676 83 65

1.5.8.) Numer faksu: +48 43 676 83 88

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp_oferta@lask.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.csir.lask.pl/

Zamawiający 3

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Ogólnokształcących im. Ignacego Jana Paderewskiego w Łasku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8311575675

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Toruńska 1

1.5.2.) Miejscowość: Łask

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-100

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: Tel.: +48 43 676 83 65

1.5.8.) Numer faksu: +48 43 676 83 88

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp_oferta@lask.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.kolumnazso.prv.pl/

Zamawiający 4

1.2.) Nazwa zamawiającego: Żłobek Gminny

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8311575675

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Narutowicza 11a

1.5.2.) Miejscowość: Łask

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-100

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: +48 43 676 83 65

1.5.8.) Numer faksu: Faks: +48 43 676 83 88

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp_oferta@lask.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pp1lask.wikom.pl/

Zamawiający 5

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole Publiczne nr 3 w Łasku „Misiaczek”

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8311575675

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Narutowicza 11a

1.5.2.) Miejscowość: Łask

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-100

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: +48 43 676 83 65

1.5.8.) Numer faksu: +48 43 676 83 88

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp_oferta@lask.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pp3misiaczek.wikom.pl/

Zamawiający 6

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole Publiczne nr 4 w Łasku "Leśne Skrzaty"

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8311575675

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Łączna 1

1.5.2.) Miejscowość: Łask

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-100

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: +48 43 676 83 65

1.5.8.) Numer faksu: +48 43 676 83 88

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp_oferta@lask.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.pp4lask.com.pl/

Zamawiający 7

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole Publiczne nr 5 w Łasku im. Juliana Tuwima

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8311575675

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jana Pawła II 11

1.5.2.) Miejscowość: Łask

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-100

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: +48 43 676 83 65

1.5.8.) Numer faksu: +48 43 676 83 88

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp_oferta@lask.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pp5lask.wikom.pl/

Zamawiający 8

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole Publiczne nr 6 w Łasku „Słoneczko”

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8311575675

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Batorego 32

1.5.2.) Miejscowość: Łask

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-100

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 43 676 83 65

1.5.8.) Numer faksu: +48 43 676 83 88

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp_oferta@lask.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pp6lask.wikom.pl/

Zamawiający 9

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa w Bałuczu im. Jana Pawła II

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8311575675

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bałucz 32

1.5.2.) Miejscowość: Bałucz

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-100

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: +48 43 676 83 65

1.5.8.) Numer faksu: +48 43 676 83 88

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp_oferta@lask.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://spbalucz.szkolnastrona.pl

Zamawiający 10

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa w Okupie im. Janusza Korczaka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8311575675

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Akacjowa 4

1.5.2.) Miejscowość: Okup Mały

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-100

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: +48 43 676 83 65

1.5.8.) Numer faksu: +48 43 676 83 88

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp_oferta@lask.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://spokup.wikom.pl/

Zamawiający 11

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa w Wiewiórczynie im. Wojska Polskiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8311575675

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Szkolna 1

1.5.2.) Miejscowość: Wiewiórczyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-100

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: +48 43 676 83 65

1.5.8.) Numer faksu: +48 43 676 83 88

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp_oferta@lask.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szkolawiewiorczyn.pl/

Zamawiający 12

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 1 w Łasku im. Tadeusza Kościuszki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8311575675

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 9 Maja 12

1.5.2.) Miejscowość: Łask

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-100

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: +48 43 676 83 65

1.5.8.) Numer faksu: +48 43 676 83 88

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp_oferta@lask.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sp1lask.wikom.pl/

Zamawiający 13

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 5 w Łasku im. Mikołaja Kopernika

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8311575675

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Szkolna 1

1.5.2.) Miejscowość: Łask

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-100

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: +48 43 676 83 65

1.5.8.) Numer faksu: +48 43 676 83 88

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp_oferta@lask.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://sp5lask.szkolnastrona.pl/

Zamawiający 14

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole Publiczne nr 1 w Łasku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8311575675

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jana Pawła II 6b

1.5.2.) Miejscowość: Łask

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-100

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: +48 43 676 83 65

1.5.8.) Numer faksu: +48 43 676 83 88

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp_oferta@lask.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pp1lask.wikom.pl/

Zamawiający 15

1.2.) Nazwa zamawiającego: Środowiskowy Dom Samopomocy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8311575675

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Lutomierska 10a

1.5.2.) Miejscowość: Łask

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-100

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: +48 43 676 83 65

1.5.8.) Numer faksu: +48 43 676 83 88

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp_oferta@lask.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://lask.naszsds.pl/

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa energii elektrycznej dla Gminy Łask oraz podległych obiektów, infrastruktury i jednostek gminnych w okresie od 01.02.2022 r. do 30.04.2022 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9bbd0210-85b6-11ec-9bc1-c2db95d08897

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00047670

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00023882/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa energii elektrycznej w okresie od lutego do kwietnia 2022 r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Gmina Łask działająca również w imieniu podległych jednostek rozpoczęła w listopadzie 2021 r. procedurę wyłonienia nowego dostawcy energii elektrycznej na okres 2022 rok (z wył. stycznia) w trybie przetargu nieograniczonego. Ze względu na wyjątkową sytuację na rynku sprzedaży energii, wpłynęła tylko jedna ofertę z ceną 2996891,91 zł, podczas gdy na realizację zamówienia Gmina posiadała środki w wysokości 1319778,30 zł. Postępowanie unieważniono 21.12.2021 r. Terminy wynikające z ustawy oraz procedura zmiany dostawcy energii (trwająca do 21 dni) nie pozwalały na wyłonienie w trybie konkurencyjnym podmiotu, który mógłby od 01.02.2022 r. świadczyć dostawy, a na mocy obowiązujących przepisów dostawę energii przejąłby tzw. dostawca rezerwowy. Koszt takiej dostawy zadecydował o zawarciu krótkoterminowej umowy (01.02-30.04.2022 r.) z Green S.A. we Wrocławiu, co pozwoliło na zaoszczędzenie ok. 150 000 zł (wg szacunkowego zużycia).

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GK.7021.70.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup energii elektrycznej na potrzeby eksploatacji budynków
Urzędu Miejskiego w Łasku, placówek oświatowo – wychowawczych, na potrzeby zasilania oświetlenia
ulicznego, a także innych lokali i obiektów użytkowych należących do Gminy Łask.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09000000-3 - Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa

09310000-5 - Elektryczność

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 738407,45 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 738407,45 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 738407,45 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Green S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7010296402

7.3.3) Ulica: ul. Antoniego Słonimskiego 6

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-304

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 738407,45 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-11 do 2022-04-30

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Czas na jaki zawarta została umowa, to czas niezbędny do przygotowania i przeprowadzenia nowego konkurencyjnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, które po przeprowadzeniu stosownych analiz i modyfikacji dokumentacji zostało wszczęte 26.01.2022 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.