eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sompolno › Termomodernizacja budynku Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sompolnie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-02-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynku Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sompolnie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003730526

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Gimnazjalna 2a

1.5.2.) Miejscowość: Sompolno

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-610

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.7.) Numer telefonu: 63 2714822

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.kozlowska@mgopssompolno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://mgopssompolno.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://minipotral.uzp.gov.pl/Postepowania/a9f1d218-c6b2-4795-9209-227caaf6d396

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja budynku Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sompolnie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0d378ed0-f91b-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00047593

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00141986/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MGOPS.220.1.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 232199,01 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Termomodernizacja siedziby M-GOPS polega na remoncie elewacji i ociepleniu ścian budynku styropianem i obejmuje w szczególności:
•roboty demontażowe i przygotowawcze, •wykonanie ocieplenia ścian styropianem o gr. 10 cm na pow. 756 m2 oraz styropianem o gr. 4 cm na pow. 118 m2 (część fundamentowa budynku), •wykonanie wyprawy elewacyjnej metodą lekko-mokrą wraz ze wzmocnieniem miejsc szczególnie narażonych na uszkodzenia oraz malowanie dwukrotne tynku zewnętrznego na pow. niespełna 900 m2, •obróbki blacharskie i wymiana rynien oraz rur spustowych, •wymiana drzwi wejściowych i wymiana luksferów w części wiatrołapu na okna zespolone PCV oraz remont zadaszenia nad wejściem, • oraz inne remontowe roboty towarzyszące. Roboty termomodernizacyjne i remontowe wykonywane będą z zastosowaniem rusztowań ramowych przyściennych;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45321000-3 - Izolacja cieplna

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu złożono jedną ofertę, której cena znacznie przekraczała możliwości finansowe Zamawiającego. Przeznaczył on na sfinansowanie termomodernizacji swojej siedziby kwotę w wysokości 270.000,00 zł . Jednocześnie Zamawiający nie mógł zwiększyć pokrycia finansowego do ceny najniższej (jedynej) oferty. Cena zawarta w ofercie złożonej przez Pana Jarosława Zielińskiego prowadzącego Przedsiębiorstwo Budowlane BUDMONT z siedzibą we Włocławku 87-800, przy ul. Miodowej 8 wyniosła 392.148,19 zł.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 392148,19 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 392148,19 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.