eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piotrków Kujawski › Kompleksowa dostawa paliwa gazowego.



Ogłoszenie z dnia 2023-01-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Kompleksowa dostawa paliwa gazowego.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Publiczna Szkoła Podstawowa w Piotrkowie Kujawskim

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000269765

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Włocławska

1.5.2.) Miejscowość: Piotrków Kujawski

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-230

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp_piotrkow@piotrkowkujawski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://psppiotrkowkujawski.edupage.org/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowa dostawa paliwa gazowego.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6dbe0609-7230-11ed-aea3-5a7c432eaced

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00047513

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00473005/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Kompleksowa dostawa paliwa gazowego.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00475842/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PSP.2241.1.2022.SW

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: Kompleksowa dostawa paliwa gazowego.
2. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa paliwa gazowego – dostawa gazu ziemnego wysokometanowego o symbolu E wraz z usługą dystrybucji - w okresie od dnia 01.01.2023r. do 31.12.2023r. do1 punktu poboru (PPG). Prognozowana ilość paliwa gazowego to 1008 170kWh przy zastosowaniu współczynnika konwersji 11,4 – 88 436 m3).
Powyższe dane mają charakter orientacyjny. Wykonawca winien uwzględnić możliwe wahania poboru. Zmniejszenie lub zwiększenie ilości paliwa gazowego nie pociąga dla zamawiającego (odbiorców) żadnych konsekwencji, poza koniecznością dokonania zapłaty za faktycznie pobraną ilość gazu oraz usługi przesyłu zgodnie z obowiązującą Taryfą OSD.
3. Szczegóły dotyczące zużycia paliwa gazowego, parametrów opisane zostały w Załączniku nr 1 do SWZ - Wykaz punktów poboru PPG.
4. PPG którego dotyczy postępowanie w 100% „podlega ochronie taryfowej”, na potwierdzenie czego zamawiający przystępując do Umowy złoży wymagane przepisami Oświadczenia odbiorcy paliw gazowych (z art. art. 62bb Ustawy Pe) wg wzoru ustanowionego w Rozporządzeniu w sprawie ochrony odbiorców gazu.
5. Standardy jakościowe
1) Przedmiotem zamówienia są dostawy gazu ziemnego wysokometanowego za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej Polskiej Spółki Gazownictwa sp. z o.o. o określonych, zgodnie z obowiązującymi przepisami, standardach jakościowych wraz z usługą przesyłu. Dostawy i usługi dystrybucyjne świadczone na podstawie umowy kompleksowej będą wykonywane na warunkach określonych przepisami ustawy Pe oraz przepisami wykonawczymi do ustawy oraz zgodnie z zapisami Taryfy OSD.
2) Parametry jakościowe paliw gazowych regulują przepisy ustawy Prawo energetyczne, akty wykonawcze w szczególności Rozporządzenie Ministra Energii z dnia 15 marca 2018r. w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie paliwami gazowymi Rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 02 lipca 2010r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu gazowego zmienione Rozporządzeniem Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 6 sierpnia 2022 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu gazowego oraz Polskie Normy.
3) Taryfa dla usług dystrybucji paliw gazowych (zatwierdzona przez Prezesa URE) określa:
a) grupy taryfowe i szczegółowe kryteria kwalifikowania Odbiorców do tych grup,
b) stawki opłat za świadczenie Usług dystrybucji paliw gazowych, zwane dalej „stawkami opłat dystrybucyjnych” oraz zasady rozliczeń z tytułu świadczenia tych usług,
c) sposób ustalania opłat za przyłączenie do sieci wysokich ciśnień oraz stawki opłat za przyłączenie do sieci podwyższonych średnich, średnich i niskich ciśnień,
d) bonifikaty za niedotrzymanie standardów jakościowych obsługi Odbiorców,
e) sposób ustalania bonifikat za niedotrzymanie parametrów jakościowych paliw gazowych,
f) stawki opłaty za wstrzymanie dostarczania paliw gazowych, jeżeli wstrzymanie dostarczania spowodowane było przyczynami, o których mowa w art. 6b ustawy, o której mowa w pkt 1.1. lit. a),
g) sposób ustalania opłaty za: przekroczenie mocy umownej, nielegalny pobór paliw gazowych, niedostosowanie się do wprowadzonych ograniczeń
h) sposób ustalania bonifikat z tytułu wprowadzonych ograniczeń lub przerw w dostawie paliw gazowych,
i) sposób ustalania opłat oraz stawki opłat za usługi wykonywane na dodatkowe zlecenie Odbiorcy,
j) zasady rozliczeń za świadczenie Usług dystrybucji na podstawie Umowy krótkoterminowej,
k) zasady rozliczeń za świadczenie Usług dystrybucji na zasadach przerywanych,
l) zasady rozliczeń za świadczenie usług wirtualnej dystrybucji zwrotnej,
m) zasady rozliczeń za świadczenie Usług dystrybucji na podstawie Umowy rozruchowej,
n) zasady rozliczeń za świadczenie Usług dystrybucji związanych ze szczególnymi warunkami ich świadczenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09123000-7 - Gaz ziemny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

65210000-8 - Przesył gazu

65200000-5 - Przesył gazu i podobne usługi

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 319540,03 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 319540,03 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 319540,03 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PGNiG Obrót Detaliczny sp. z o.o. NIP 527 270 60 82 ,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 527 270 60 82

7.3.3) Ulica: ul. Jana Kazimierza 3

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-248

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 319540,03 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-01 do 2023-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.