eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WałbrzychDostawy papieru kserograficznego oraz artykułów biurowych.



Ogłoszenie z dnia 2022-02-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy papieru kserograficznego oraz artykułów biurowych.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Specjalistyczny Szpital im. dra Alfreda Sokołowskiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890047446

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sokołowskiego 4

1.5.2.) Miejscowość: Wałbrzych

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-309

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: malgorzata.slomiana@zdrowie.walbrzych.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zdrowie.walbrzych.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zdrowie_walbrzych

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawy papieru kserograficznego oraz artykułów biurowych.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f014fc9e-5cd1-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00047436

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00013168/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.11 Papier, materiały biurowe

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00314636/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Zp/66/TP-66/21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 334110,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Papier biurowy (ksero) A4 białość 146, nieprzeźroczystość 80 ryza 10000
2. Papier biurowy (ksero) A3 białość 146, nieprzeźroczystość 80 ryza 250
3 Papier biurowy (ksero) A4 kolor pastelowy ryza A ‘500 80gr. ryza 20
4 Papier biurowy (ksero) A4 kolor intensywny ryza a’500 80gr. ryza 25
5 Papier biurowy (ksero) A4 kolor intensywny 160 gr. ryza 15
6 Papier biurowy (ksero) A4 biały satynowy 280gr. ryza 15
7 Papier fotograficzny A4 170gr. ryza 15
8 Papier fotograficzny A4 230 gr. ryza 10
9 Papier do faxu 210x30 rolka 50
10 Rolka termiczna szer. 57 mm. dł.30 mb szt. 300
11 Rolka termiczna szer. 28 mm. dł. 30 mb. szt. 300
12 Rolka offsetowa szer. 57 mm. dł. 25 mb. szt. 300
13 Papier komputerowy składanka240 1+ 2 op. 60
14 Etykieta samoprzylepna format A4 roz.105x48 (op.100 arkuszy – 1200 etukiet -1 strona 12 etykiet) op. 30

4.5.3.) Główny kod CPV: 30197000-6 - Drobny sprzęt biurowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30197630-1 - Papier do drukowania

30197644-2 - Papier kserograficzny

4.5.5.) Wartość części: 143035,60 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zeszyt akademicki A4 w twardej oprawie szt. 100
2. Zeszyt 96,krata, twarda oprawa A5 szt. 300
3. Zeszyt 60, krata miękka oprawa A5 szt. 300
4. Zeszyt 32, krata, miękka oprawa A5 szt. 240
5. Zeszyt 16, krata, miękka oprawa A5 szt. 240
6. Bloki makulaturowe A4/100 szt. 200
7. Bloki makulaturowe A5/100 szt. 200
8. Koperta biała listowa C6 (op=1000 szt.) op. 40
9. Koperta biała C5 (op=500 szt.) op. 50
10. Koperta biała C4 (op=250 szt.) op. 130
11 Koperta biała podłużna z okienkiem po prawej stronie roz. 110 X 220 mm (op=1000 szt.) op. 30
12 Koperta biała B4 SK 250 x 353 (op=250 szt.) op. 40
13 Segregator A4 szeroki, kolorowy, z automatem dociskowym, z wkładką wymienną na grzbiecie, grzbiet 7,5 cm – w kolorach: niebieski, czerwony, zielony, popielaty szt. 300
14 Segregator A4 wąski, jak wyżej, grzbiet 5 cm – w kolorach: niebieski, czerwony, zielony, popielaty szt. 60
15 Teczka wiązana papierowa A4 szt. 3000
16 Skoroszyt tekturowy połówka wpinany oczko ½ A4 szt. 200
17 Teczka z gumką papierowa – skrzydło górne i dolne – przynajmniej 7 cm; grubość kartonu 300 g i neutralne pH (7,0 – 9,5) szt. 100000
18 Skoroszyt PCV wpinany A4 z przeźroczystym wierzchem z zawieszką szt. 200
19 Skoroszyt papierowy wpinany z oczkiem A4 1/1 szt. 300
20 Klips archiwizacyjny plastikowy A’50 op. 45
21 Pudełko archiwizacyjne
szer. wewn. 150 mm szt. 500
22 Ołówek (trójkątny przekrój) szt. 40
23 Ołówek do nauki pisania dla leworęcznych szt. 20
24 Ołówek do nauki pisania dla praworęcznych szt. 20
25 Temperówka do grubych kredek do 15mm.np.Stabilo szt. 4
26 Ołówek do pracy przy zaburzonej motoryce ręki szt. 10
27 Wkłady do ołówka szt. 30
28 Długopis do pracy przy zaburzonej motoryce ręki szt. 7
29 Wkłady do długopisów z poz.28 szt. 10
30 Kredki grube przekrój trójkątny op.12 szt. op. 10
31 Rurki plastikowe do picia op.1000 szt. op. 6
32 Bibuła karbowana mix kolor op. 10 szt. op. 20
33 Bibuła gładka mix kolorów op. 20
34 Plastelina 12 kolorów op. 30
35 Modelina 12 kolorów op. 30
36 Wycinanki kolorowe A4 szt. 20
37 Kredki ołówkowe 12 kolorów op. 30
38 Kredki ołówkowe 12 kolorów op. 30
39 Kredki świecowe 12 kolorów op. 30
40 Farby plakatowe 12 kolorów op. 20
41 Farby akwarelowe 12 kolorów op. 20
42 Pastele olejowe 12 kolorów op. 20
43 Pastele suche 12 kolorów op. 20
44 Pędzelki drewniane okrągłe min.12 rozmiarów op. 20
45 Pędzelki drewniane płaskie min.6 rozmiarów op. 20
46 Blok techniczny A4 szt. 90
47 Blok rysunkowy A4 szt. 80
48 Koperta bąbelkowe A 4 (op=10 szt.) H op. 100
49 Koperta bąbelkowa A 5 (op=10 szt.) C op. 100
50 Marker gruby permanentny szt. 4500
51 Marker cienki dwustronny do oznaczania płyt CD szt. 1000
52 Cienkopisy w różnych kolorach szt. 800
53 Pisaki różne kolory z białą nakrętką szt. 800
54 Flamastry 12 kolorów kpl. 30
55 Długopis w gwiazdki automat cieniutko piszący 0,5mm. szt. 1500
56 Długopisy żelowe czarny, niebieski, czerwony, zielony szt. 3000
57 Długopis z wkładem olejowym
z wymiennymi wkładami - automatyczny szt. 2 000
58 Wkłady olejowe do długopisów pasujące do poz.57 szt. 1 500
59 Długopis typ zenit z wymiennym wkładem szt. 100
60 Wkład typ Zenit metalowy A’20 pasujące do poz.59 op. 25
61 Tablice korkowe
40cm x 60 cm szt. 20
62 Tablica korkowa
70 x 100 cm szt. 10
63 Zszywki metalowe miedziowane 24/6
( op. = 1000 szt.)
op. 1500
64 Zszywacz na standardowe zszywki 24/6 zszywający min. 30 kartek szt. 100
65 Spinacze metalowe 28 mm
( op.= 100 szt.) op. 700
66 Spinacze metalowe 50 mm
( op.= 100 szt.) op. 100
67 Tusz do pieczątek automatycznych
w kolorach niebieski, czarny, czerwony
i zielony szt. 350
68 Ołówki miękkie HB z gumką szt. 700
69 Gumka do mazania szkolna biała chlebowa S20 szt. 300
70 Temperówka metalowa jednootworowa szt. 50
71 Taśma samoprzylepna 19 mm/30 m krystaliczna rol. 500
72 Taśma pakowa brązowa i przeźroczysta 48mmx50 m kauczukowa rol. 500
73 Taśma montażowa piankowa dwustronna 18 mm/ 5 m. szt. 100
74 Linijka 20 cm szt. 30
75 Linijka 30 cm szt. 30
76 Linijka 50 cm szt. 30
77 Linijka 30 cm. aluminiowa szt. 5
78 Linijka 50 cm. aluminiowa szt. 5
79 Półki sekretarskie plastikowe (szuflada plastikowa na dokumenty) szt. 200
80 Pojemnik na dokumenty (pionowy stojący) szt. 60
81 Dziurkacze na 40 kartek szt. 30
82 Dziurkacz min. 65 kartek szt. 10
83 Rozszywacze szt. 60
84 Datowniki automatyczne małe plastikowe szt. 80
85 Korektor z gąbką szt. 200
86 Korektor w piórze z metalową końcówką szt. 80
87 Korektor w taśmie min.10 m. szt. 150
88 Zakreślacze - różne kolory szt. 800
89 Klej uniwersalny w sztyfcie 21 g. bezbarwny super mocny szt. 400
90 Klej w tubce (45 g ) szt. 100
91 Nożyczki biurowe z czarnej stali nierdzewnej 175 mm z gumową rękojeścią szt. 150
92 Nożyczki biurowe 14 cm. szt. 100
93 Kalka ołówkowa (op. = 50 szt.) op. 60
94 Koszulka foliowa A4 (op.= 100 szt.) min.50 mikronów
op. 2000
95 Koszulka foliowa A5 (op. = 100 szt.) min.50 mikronów op. 100
96 Koszulka A4 100 mikronów z klapką A’10 op. 10
97 Marker olejowy kolory zielony, niebieski, czerwony, czarny szt. 700
98 Bloczek samoprzylepny 7,5 cm x 7,5 cm A’100 żółty szt. 1 500
99 Kostka klejona biała 83x83x 50 mm szt. 100
100 Kostka klejona 83x83x50 mm kolorowa szt. 100
101 Notes 76 x76 ziel/nieb/róż op. 100
102 Skorowidz A4 w twardej oprawie szt. 50
103 Skorowidz ½ A4 w twardej oprawie szt. 20
104 Skorowidz A5 w twardej oprawie szt. 10
105 Skorowidz ½ A5 w twardej oprawie szt. 10
106 Zwilżacz glicerynowy szt. 20
107 Pinezki do tablic korkowych A’100 op. 10
108 Nici – dratwa szt. 20
109 Znaczniki indeksujące kolorowe samoprzylepne 4 kolory po min. 40 karteczek - papierowe op. 100
110 Koszulka sztywna przeźroczysta typ L
(op. = 25 szt.) op. 100
111 Deska z klipem A4( sztywna okładka z uchwytem sprężynowym) szt. 60
112 Przekładki kartonowe 1/3 A4 mix kolor A’100 op. 35
113 Poduszka do stempli duża
(160 x 90 mm ) nasączona szt. 5
114 Teczka kartonowa skrzydłowa A4 na rzep/gumka szerokość min. 3cm. szt. 50
115 Teczka plastikowa wiązana A4 szt. 150
116 Segregator A5 kolorowy z automatem dociskowym, z wkładką wymienną na grzbiecie, szer. 7 cm szt. 50
117 Koperta RBD C4 brązowa z rozszerzanymi bokami i spodem (op=25 szt.) op. 30
118 Kalkulator
z dużym wyświetlaczem szt. 20
119 Klipy biurowe 25 mm kolorowy op. 20
120 Teczka do podpisu z 20 przekładkami szt. 20
121 Gumki recepturki wielokolorowe opak.= 400 szt. op. 30
122 Grzbiety do bindowania śr. 12,5 mm (op=100szt.) op. 6
123 Grzbiety do bindowania śr. 10 mm (op=100szt.) op. 6
124 Grzbiety do bindowania śr. 14 mm (op=100szt.) op. 10
125 Grzbiety do bindowania śr. 16 mm (op=100szt.) op. 6
126 Grzbiety do bindowania śr. 19 mm (op=100szt.) op. 6
127 Grzbiety do bindowania śr. 21 mm (op=50szt.) op. 6
128 Grzbiety do bindowania śr. 25 mm (op=50szt.) op. 6
129 Grzbiety do bindowania śr. 30 mm (op=50szt.) op. 6
130 Grzbiety do bindowania śr. 45 mm (op=50szt.) op. 6
131 Okładki do bindowania A4 przeźroczyste( op=100 szt.) op. 10
132 Okładka do bindowania A4 kolorowa
( op=100 szt.) op. 5
133 Folia do laminatorów (op=100 szt.)
100 micron op. 10
134 Listwa wsuwana
(op=50 szt.) op. 10
135 Antyrama 40x60 Szt. 40
136 Antyrama 30x40 Szt. 30
137 Antyrama 100x70 Szt. 15
138 Identyfikator dla pracowników na zawieszce w kolorze niebieskim wymiar 9x6 Szt. 300
139 Identyfikator dla pracownik na zapince wymiar 9x6 Szt. 300
140 Ksiażka kancelaryjna A4 300k rózne kolory Szt. 50
141 Kopera szara 18x24 Szt, 35000
142 Koperta szara 24x30 Szt. 4000
143 Koperta 35x43cm Szt. 9000
144 Blok awkar. A3/10 300g Szt. 5
145 Blok akwar. A4/10 300g Szt. 5
146 Blok do flipchartów 20k gładki Szt. 10
147 Karton offsetowy brystol biały 220g A1 Szt. 20
148 Karton offsetowy brystol kolor A1 Szt. 20
149 Listwa cenowa PCV biała 1000m Szt. 10
150 Nożyczki biurowe 25cm biurowe Szt. 10
151 Rolka termiczna 57/15 Sz. 40
152 Ołówek z gumką HB1 a’1 Szt. 300
153. Nożyczki dla dzieci bezpieczne
13,5 cm Szt. 100
154. Marker permanentny czarny z końcówką okrągłą o szerokości 0,8mm na bazie alkoholu w plastikowej obudowie, niezmywalny Szt. 150
155. Marker permanentny czerwony z końcówką okrągłą o szerokości 0,8mm na bazie alkoholu w plastikowej obudowie, niezmywalny Szt. 150

4.5.3.) Główny kod CPV: 30197000-6 - Drobny sprzęt biurowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30197320-5 - Zszywacze

30197330-8 - Dziurkacze

30199230-1 - Koperty

30199500-5 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby

4.5.5.) Wartość części: 191074,77 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postepowanie zostało unieważnione na podstawie art.255 pkt 3 tj. cena najkorzystniejszej oferty, przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 395826,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 405326,21 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postepowanie zostało unieważnione na podstawie art.255 pkt 3 tj. cena najkorzystniejszej oferty, przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 334010,74 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 334010,74 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.