Ogłoszenie z dnia 2023-01-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00471814/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa pościeli z bawełny wielorazowego użytku z nadrukiem, koce, poduszki, koszule szpitalne, piżamy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Specjalistyczny Szpital im. dra Alfreda Sokołowskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890047446
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sokołowskiego 4
1.5.2.) Miejscowość: Wałbrzych
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-309
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: malgorzata.kuczynska@zdrowie.walbrzych.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zdrowie.walbrzych.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zdrowie_walbrzych1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa pościeli z bawełny wielorazowego użytku z nadrukiem, koce, poduszki, koszule szpitalne, piżamy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-453d49cd-7209-11ed-aea3-5a7c432eaced
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00047346
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00064382/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.15 Poszwy, poszewki, prześcieradła, podkłady, kołdry, poduszki, koce,
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00471814/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Zp/83/TP/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 300000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Poszwa, poszewka, prześcieradło, podkład, koszula szpitalna, piżamaLp Przedmiot zamówienia j.m. Ilość 24 m-ce
1. Poszwa 200x160 cm szt. 1900
2. Poszwa 200x140 cm szt. 160
3. Poszwa 160x90 cm szt. 40
4. Poszwa 80x80 cm szt. 50
5. Poszewka 80x80 cm szt. 1750
6. Poszewka 40x70 cm szt. 40
7. Poszewka 40x40 cm szt. 210
8. Prześcieradło 160x260 cm szt. 2230
9. Prześcieradło 90x160 cm szt. 40
10. Podkład 140x200 cm szt. 20
11. Prześcieradło 60x100 cm szt. 40
12. Podkład 90x220 cm szt. 100
13. Podkład 90x200 cm szt. 680
14. Koszula szpitalna szt. 450
15. Piżama szt. 130
Kryteria:
1. Pościel bawełniana, biała, z nadrukiem w kolorze niebieskim ,,Specjalistyczny Szpital im Dr A. Sokołowskiego w Wałbrzychu” , oraz nazwa oddziału przy zamówieniach dla poszczególnych oddziałów. Każda sztuka pościeli oznakowana j.w. , wysokość trzcionki: duża litera 8-10 cm, mała litera 4-5 cm. Nadruk wzdłuż prześcieradła, poszwy, podkładu, poszewki.
2. Dla Oddziału Pediatrycznego pościel w delikatne kolorowe kropki lub wzorki z nadrukiem j.w.
3. Tkanina bawełniana wytrzymała, przeznaczona do częstego prania i dezynfekcji.
4. Poszwa z zakładką w dolnej części 25- 30 cm.
5. Poszewka na poduszkę z zakładką 25-30 cm
6. Koszula szpitalna- bawełna 100%, w kolorze białym wiązana z tyłu na troki, długość za kolana.
Długi, szeroki rękaw. Rozmiary po wcześniejszym uzgodnieniu.
7. Piżama – góra z długim rękawem, zapinana na guziki, z kołnierzykiem. Spodnie długie, w pasie z gumką. Materiał – flanela lub poliester z bawełną. Rozmiary M, L, XL, XXL, po wcześniejszym uzgodnieniu.
Dostawy sukcesywne po uprzednim zamówieniu przez Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39500000-7 - Wyroby włókiennicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39512200-6 - Pokrycia
39512500-9 - Poszewki na poduszki
39512100-5 - Prześcieradła
39518000-6 - Bielizna szpitalna
4.5.5.) Wartość części: 260000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Koc, poduszkaLp. Przedmiot zamówienia j.m. Ilość na 24 m-ce
1. Koc akrylowy Wymiary 160/200 cm
Jednobarwny, średniej grubości.
Poliester 100%. szt. 460
2. Koc akrylowy Wymiary 160x90
Jednobarwny, średniej grubości szt. 10
3. Kocyk dziecięcy Wymiary 75x75 szt. 10
4. Poduszka Wymiary 70x70 cm
Antyalergiczna, wypełnienie – włókno silikonowe,
z możliwością prania do 40° C, kolor biały, materiał poszycia – bawełna szt. 570
5. Poduszka Wymiary 40x70 cm
Antyalergiczna, wypełnienie – włókno silikonowe,
z możliwością prania do 40° C, kolor biały, materiał poszycia – bawełna. szt. 10
6. Poduszka ,, Jasiek” Wymiary 40x40 cm
Antyalergiczna, wypełnienie – włókno silikonowe, z możliwością prania do 40° C, kolor biały, materiał poszycia – bawełna. szt. 130
4.5.3.) Główny kod CPV: 39500000-7 - Wyroby włókiennicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39516120-9 - Poduszki
39511100-8 - Koce
4.5.5.) Wartość części: 40000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 262912,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 389184,30 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 56862,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 88449,30 PLN
INNE PRZETARGI Z WAŁBRZYCHA
- Usługa polegająca na przeprowadzeniu badania pt.: "Podejście do pracy przedstawicieli młodego pokolenia na Dolnym Śląsku - perspektywa młodzieży i pracodawców".
- Usługa szkoleniowa polegająca na przygotowaniu i przeprowadzeniu dwóch typów indywidualnych szkoleń zawodowych
- Remont istniejących i wykonanie nowych balustrad drewnianych na tarasach kompleksu Zamek Książ
- "Zastępstwo inwestycyjne dla robót w zakresie budowy skateparku dla dzieci i młodzieży oraz budowy parku osiedlowego (II)"
- Remont instalacji centralnego ogrzewania wraz z wykonaniem niezbędnych robót towarzyszących w budynku DMOW im. Marii Grzegorzewskiej w Wałbrzychu przy ul. Strzegomskiej 20
- "Opracowanie audytu energetycznego i dokumentacji projektowo - kosztorysowej termomodernizacji dla 6 budynków zlokalizowanych w Wałbrzychu"
więcej: przetargi w Wałbrzychu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środków czystości oraz produktów jednorazowego użytku - ZP/TP-12/24
- Dostawa sprzętu i wyrobów medycznych
- Dostawa pościeli do internatów Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego w Gdyni
- Zakup wraz z dostawą i montażem doposażenia dodatkowego do Gminnego Klubu Seniora w Trzcianie i Dziennego Domu Pomocy w Bratkowicach
- "Sukcesywna dostawa prześcieradeł medycznych i koszul włókninowych dla Specjalistycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej nad Matką i Dzieckiem w Poznaniu"
- Dostawę materiałów budowlanych, sanitarnych, elektrycznych, metalowych i narzędzi, wykładzin podłogowych oraz drobnego sprzętu ogrodowego dla Jednostki Wojskowej Nr 6021.
więcej: Wyroby włókiennicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.