Og³oszenie z dnia 2021-05-06
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00131324/01 - Wynik z dnia 2021-07-29
Og³oszenie nr 2021/BZP 00047195 z dnia 2021-05-06 |
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynku po³o¿onego w Mys³owicach przy ul. Powstañców 15
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Miasto Mysowice
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Miejski Zarz±d Gospodarki Komunalnej w Mys³owicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271570799
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Partyzantów 21
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Mys³owice
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-400
1.5.4.) Województwo: ¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: (32) 317 43 00
1.5.8.) Numer faksu: (32) 222 58 62
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mzgk@mzgk.myslowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://mzgk.myslowice.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorz±dowy zak³ad bud¿etowy
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Termomodernizacja budynku po³o¿onego w Mys³owicach przy ul. Powstañców 15
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-a85beb9e-adee-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00047195
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-05-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00012819/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.2 Rozbiórka budynku po³o¿onego w Mys³owicach przy ul. Powstañców 15 wraz z budow± wewnêtrznej kot³owni gazowej
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Inwestycja realizowana jest w ramach projektu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej pn. „Ograniczenie niskiej emisji poprzez poprawê efektywno¶ci energetycznej w budynkach mieszkalnych na terenie Miasta Mys³owice – etap II” w ramach osi priorytetowej POIS 01.00.00 Zmniejszenie emisyjno¶ci gospodarki Programu Operacyjnego Infrastruktura i ¦rodowisko 2014 -2020.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
http://mzgk.myslowice.pl/3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami w szczególno¶ci sk³adanie o¶wiadczeñ, wniosków), zawiadomieñ oraz przekazywanie informacji odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostêpnego na ePUAP oraz udostêpnionego przez miniPortal. We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê numerem og³oszenia (BZP lub ID postêpowania).2. Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z Wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej, email: mzgk@mzgk.myslowice.pl 3. Dokumenty elektroniczne, sk³adane s± przez Wykonawcê za po¶rednictwem „Formularza do komunikacji” jako za³±czniki. Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ sk³adania dokumentów elektronicznych za pomoc± poczty elektronicznej, na wskazany powy¿ej adres email. 4. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).5. Wykonawca mo¿e zwróciæ siê do zamawiaj±cego z wnioskiem o wyja¶nienie tre¶ci SWZ.6. Zamawiaj±cy jest obowi±zany udzieliæ wyja¶nieñ niezw³ocznie, jednak nie pó¼niej ni¿ na 2 dni przed up³ywem terminu sk³adania ofert, pod warunkiem ¿e wniosek o wyja¶nienie tre¶ci SWZ wp³yn±³ do zamawiaj±cego nie pó¼niej ni¿ na 4 dni przed up³ywem terminu sk³adania ofert.7. Je¿eli zamawiaj±cy nie udzieli wyja¶nieñ w terminie, o którym mowa w pkt. 6 przed³u¿a termin sk³adania ofert o czas niezbêdny do zapoznania siê wszystkich zainteresowanych wykonawców z wyja¶nieniami niezbêdnymi do nale¿ytego przygotowania i z³o¿enia ofert. W przypadku gdy wniosek o wyja¶nienie tre¶ci SWZ nie wp³yn±³ w terminie, o którym mowa w pkt. 6 Zamawiaj±cy nie ma obowi±zku udzielania wyja¶nieñ SWZ oraz obowi±zku przed³u¿enia terminu sk³adania ofert.8. Przed³u¿enie terminu sk³adania ofert nie wp³ywa na bieg terminu sk³adania wniosku o wyja¶nienie tre¶ci SWZ.9. Sposób z³o¿enia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany zosta³ w „Instrukcji u¿ytkownika”, dostêpnej na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcje
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie dotyczy
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, zamawiaj±cy - Miejski Zarz±d Gospodarki Komunalnej w Mys³owicach - informuje, ¿e: 1. administratorem danych osobowych jest Miejski Zarz±d Gospodarki Komunalnej w Mys³owicach, ul. Partyzantów 21, 41-400 Mys³owice – reprezentowane przez Dyrektora2. dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, 3. odbiorcami danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp; ponadto dane osobowe mog± zostaæ przekazane na zasadach wynikaj±cych z ustawy z dnia 6 wrze¶nia 2001 r. o dostêpie do informacji publicznej. 4. dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres obowi±zywania Umowy, a nastêpnie przez 2 lata licz±c od dnia 31 grudnia nastêpuj±cego po z³o¿eniu zestawienia wydatków do Komisji Europejskiej, w którym ujêto ostatecznie wydatki dotycz±ce zakoñczenia projektu. Termin ten mo¿e zostaæ wyd³u¿ony w uzasadnionych przypadkach przez IZ. Okresy te dotycz± równie¿ wykonawców, którzy z³o¿yli oferty i nie zosta³y one uznane jako najkorzystniejsze (nie zawarto z tymi wykonawcami Umowy). 5. obowi±zek podania danych osobowych bezpo¶rednio dotycz±cych osób fizycznych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp; 6. w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 7. osoba fizyczna posiada: 1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych jej dotycz±cych; 2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania jej danych osobowych; 3) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; 4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, ¿e przetwarzanie danych osobowych jej dotycz±cych narusza przepisy RODO; 8. osobie fizycznej nie przys³uguje: 1) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych; 2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; 3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 9. W przypadku, gdy dla nale¿ytej realizacji zamówienia, konieczne bêdzie przetwarzanie danych osobowych, Strony zachowaj± w tym zakresie wszelkie wymagania wynikaj±ce z przepisów prawa polskiego oraz z przepisów bezpo¶rednio stosowanego prawa Unii Europejskiej w tym z przepisów Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) oraz ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1781). Jednocze¶nie w przypadku, o którym mowa w zdaniu poprzednim Strony zawartych Umów zawr± dodatkowe umowy o powierzeniu przetwarzania danych osobowych wykonawcy i podwykonawców bez dodatkowego (tj. wykraczaj±cego poza wskazane w zawartych Umowach) wynagrodzenia.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.2.3.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Termomodernizacja budynku po³o¿onego w Mys³owicach przy ul. Powstañców 15 wraz z budow± wewnêtrznej kot³owni gazowej. - Wykonanie bezspoinowych systemów ociepleniowych (BSO) ¶cian budynków, w ramach termomodernizacji istniej±cego budynku wraz z robotami budowlanymi towarzysz±cymi przy wy¿ej wymienionych pracach remontowych w budynku. - Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej pionowej oraz remont i docieplenie dachu.- W budynku nale¿y wykonaæ renowacjê drzwi wej¶ciowych oraz okien na klatce schodowej. - Wymiana stolarki okiennej i drzwiowa przybudówki. - Remontowi poddane zostan± równie¿ s³upy dawnej bramy wjazdowej na teren wraz z istniej±cym ogrodzeniem i odtworzeniem identycznego ogrodzenia przy elewacji od strony ul. Powstañców. - Wykonanie pionowych zwodów instalacji odgromowej (podczas wykonywania docieplenia prze³o¿yæ do rur ochronnych pod warstw± styropianu). - Wykonanie wyprowadzenia ponad projektowan± powierzchniê ¶ciany z³±cz kontrolnych odgromienia. - Wykonanie nowych obróbek blacharskich na attyce, w pasach przyrynnowych oraz na gzymsach po¶rednich i parapetowych.- Wykonanie kot³owni gazowej zlokalizowanej na poddaszu wraz z wewnêtrzn± instalacj± gazu dla potrzeb kot³a gazowego.- Dostawa i monta¿ ¼ród³a ciep³a - przyjêto kocio³ wodny, gazowy, kondensacyjny o mocy ~50kW
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
44621220-7 - Kot³y grzewcze centralnego ogrzewania
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryæ i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45261000-4 - Wykonywanie pokryæ i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych
45261200-6 - Wykonywanie pokryæ dachowych i malowanie dachów
45261910-6 - Naprawa dachów
45262600-7 - Ró¿ne specjalne roboty budowlane
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45331110-0 - Instalowanie kot³ów
45410000-4 - Tynkowanie
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45450000-6 - Roboty budowlane wykoñczeniowe, pozosta³e
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena ofert (C) W ramach kryterium ceny oferta otrzyma zaokr±glon± do dwóch miejsc po przecinku zgodnie z przybli¿eniem dziesiêtnym ilo¶æ punktów wynikaj±c± z dzia³ania: Oferta z najni¿sz± cen±/Cena oferty badanej x 60 pkt. Przez „cenê” nale¿y rozumieæ cenê w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 ustawy z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu o cenach towarów i us³ug (Dz. U. z 2019 r., poz. 178) Wyd³u¿enie okresu gwarancji (G) W przypadku kryterium "wyd³u¿enie okresu gwarancji" do oceny bêdzie brana pod uwagê gwarancja zadeklarowana przez wykonawcê w Formularzu ofertowym - Za³±cznik nr 3 do SWZ. Ka¿dy z wykonawców zobowi±zany jest do udzielenia minimum 48 miesiêcy gwarancji. Zamawiaj±cy przyzna punkty za wyd³u¿enie okresu gwarancji w nastêpuj±cy sposób: G = 0, je¿eli wykonawca zaoferuje 48 miesiêcy gwarancji (termin minimalny wymagany), G = 10, je¿eli wykonawca zaoferuje 54 miesiêcy gwarancji, G = 20, je¿eli wykonawca zaoferuje 60 miesiêcy gwarancji. W przypadku, gdy wykonawca zaoferuje gwarancjê, pomiêdzy przedzia³ami okre¶lonymi powy¿ej zamawiaj±cy przyzna punkty w ilo¶ci odpowiadaj±cej dolnej warto¶ci przedzia³u (np. w przypadku zaoferowania 25 miesiêcy gwarancji wykonawca otrzyma 0 pkt, w przypadku zaoferowania 37 miesiêcy gwarancji wykonawca otrzyma 10 pkt, 49 i powy¿ej 20 pkt) Do umowy przyjêty zostanie okres gwarancji faktycznie zaoferowany przez wykonawcê w ofercie. Niewpisanie ¿adnego okresu gwarancji spowoduje uznanie, ¿e okres gwarancji bêdzie zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w SWZ. Termin realizacji robót (T) W przypadku kryterium "termin realizacji robót" do oceny bêdzie brany pod uwagê termin zadeklarowany przez wykonawcê w Formularzu ofertowym - Za³±cznik nr 3 do SWZ. Ka¿dy z wykonawców zobowi±zany jest do wykonania robót w maksymalnym terminie 7 miesiêcy od dnia podpisania Umowy. Zamawiaj±cy przyzna punkty za skrócenie terminu realizacji robót w nastêpuj±cy sposób: T = 0, je¿eli wykonawca zaoferuje 7 miesiêcy (termin maksymalny wymagany), T = 10, je¿eli wykonawca zaoferuje 6,5 miesi±ca,T = 20, je¿eli wykonawca zaoferuje 6 miesiêcy, Zamawiaj±cy nie dopuszcza wskazywania terminów realizacji robót innych ni¿ wskazane powy¿ej. Wykonawca, który zaoferuje inne ni¿ wskazane powy¿ej warto¶ci, otrzyma 0 punktów w niniejszym kryterium. W celu ostatecznego wyboru najkorzystniejszej oferty z³o¿onej na wykonanie zamówienia w powi±zaniu z przedstawionymi wy¿ej kryteriami zamawiaj±cy pos³u¿y siê nastêpuj±cym wzorem: PO = C + G + T gdzie: PO – liczba punktów przyznanych ofercie C – liczba punktów w kryterium „cena oferty” G – liczba punktów w kryterium „gwarancja” T – liczba punktów w kryterium „termin”
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji robót
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiaj±cy okre¶la warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce zdolno¶ci technicznej lub zawodowej. Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, wyka¿e ¿e:a) wykona³ nale¿ycie i prawid³owo ukoñczy³ co najmniej:- dwoma robotami budowlanymi polegaj±cymi na wykonaniu docieplenia ¶cian czynnego obiektu budowlanego – o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 400 000,00 z³ brutto ka¿da. UWAGA: W przypadku, gdy warto¶æ zamówieñ wykazanych przez wykonawcê celem potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu wyra¿ona bêdzie w walucie obcej, zamawiaj±cy przeliczy tê warto¶æ na walutê polsk± w oparciu o ¶redni kurs walut NBP, dla danej waluty, z daty wszczêcia postêpowania. Je¿eli w tym dniu nie bêdzie opublikowany ¶redni kurs NBP, zamawiaj±cy przyjmie kurs ¶redni z ostatniej tabeli przed wszczêciem postêpowania.UWAGA: W przypadku, gdy ww. zakres robót budowlanych bêdzie stanowi³ czê¶æ robót o szerszym zakresie, Wykonawca zobowi±zany jest wyodrêbniæ rodzajowo i kwotowo roboty, o których mowa powy¿ej.b) dysponuje lub bêdzie dysponowa³ i skieruje do realizacji zamówienia:- co najmniej 1 osobê w roli kierownika budowy - posiadaj±ca uprawnienia bez ograniczeñ w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej do kierowania robotami budowlanymi, lub inne uprawnienia umo¿liwiaj±ce wykonywanie tych samych czynno¶ci, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym upowa¿niaj± uprawnienia budowlane w tej specjalno¶ci: - co najmniej 1 osobê – w roli kierownika robót – posiadaj±c± uprawnienia bez ograniczeñ w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ: cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych do kierowania robotami budowlanymi, lub inne uprawnienia umo¿liwiaj±ce wykonywanie tych samych czynno¶ci, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym upowa¿niaj± uprawnienia budowlane w tej specjalno¶ci.UWAGA: W przypadku Wykonawców zagranicznych dopuszcza siê kwalifikacje równowa¿ne do zdobytych w innych pañstwach, na zasadach okre¶lonych w art. 12a ustawy Prawo budowlane.UWAGA: Zgodnie z art. 12 ust. 7 ustawy Prawo budowlane, podstawê do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie stanowi wpis, w drodze decyzji, do centralnego rejestru, o którym mowa w art. 88a ust. 1 pkt 3 lit. a ustawy Prawo budowlane oraz – zgodnie z odrêbnymi przepisami wpis na listê cz³onków w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego, potwierdzony za¶wiadczeniem wydanym przez tê izbê, z okre¶lonym w nim terminem wa¿no¶ci.UWAGA: Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ ³±czenia funkcji, w przypadku osób, które posiadaj± uprawnienia w wiêcej ni¿ jednej specjalno¶ci w obszarze kierowania budow± / robotami.c) posiada ¶rednioroczne zatrudnienie w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, w wysoko¶ci co najmniej 25 pracowników.UWAGA: Przez zatrudnienie rozumie siê stosunek pracy zdefiniowany w art. 22 §. 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Na podstawie art. 273 ustawy Pzp zamawiaj±cy ¿±da podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu2. Wykonawca do³±cza do oferty o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie wskazanym w rozdziale VI ust. 1 i VII ust. 1 SWZ – Za³±cznik nr 4. O¶wiadczenie to stanowi dowód potwierdzaj±cy brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, na dzieñ sk³adania ofert, tymczasowo zastêpuj±cy wymagane podmiotowe ¶rodki dowodowe.3. O¶wiadczenie sk³adane jest pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.4. Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiaj±cy przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni, aktualnych na dzieñ z³o¿enia, nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:1) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi stanowi±cymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - za³±cznik nr 5 do SWZ. 2) Wykaz osób skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych/uprawnieñ niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami – za³±cznik nr 6 do SWZ.3) O¶wiadczenie na temat wielko¶ci ¶redniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy w ostatnich 3 latach, a w przypadku gdy okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie – za³±cznik nr 7 do SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Na podstawie art. 273 ustawy Pzp zamawiaj±cy ¿±da podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie: braku podstaw do wykluczenia 2. Wykonawca do³±cza do oferty o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie wskazanym w rozdziale VI ust. 1 i VII ust. 1 SWZ – Za³±cznik nr 4. O¶wiadczenie to stanowi dowód potwierdzaj±cybrak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, na dzieñ sk³adania ofert, tymczasowo zastêpuj±cy wymagane podmiotowe ¶rodki dowodowe.3. O¶wiadczenie sk³adane jest pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.4. Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiaj±cy przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni, aktualnych na dzieñ z³o¿enia, nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:1) odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp. Dokument winien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Zamawiaj±cy nie ¿±da przedmiotowych ¶rodków dowodowych.5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Nie dotyczySEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawców wniesienia wadium w wysoko¶ci: 15 000 z³2. Wadium mo¿e byæ wniesione w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:1) pieni±dzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy zdnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z2020 r. poz. 299). 3. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego PKO S.A. 55 1240 4315 1111 0000 5295 8180 z opisaniem przelewu: „Wadium – ZP.271.2.3.2021”. Wadium wniesione w pieni±dzu Zamawiaj±cy przechowuje na rachunku bankowym.UWAGA: Wadium w tej formie uwa¿a siê za wniesione w sposób prawid³owy, gdy ¶rodki pieniê¿ne wp³yn± na konto Zamawiaj±cego przed up³ywem terminu sk³adnia ofert.4. Wadium wnoszone w formie porêczeñ lub gwarancji musi byæ z³o¿one jako orygina³ gwarancji lub porêczenia w postaci elektronicznej i spe³niaæ co najmniej poni¿sze wymagania: 1) musi obejmowaæ odpowiedzialno¶æ za wszystkie przypadki powoduj±ce utratê wadium przez Wykonawcê okre¶lone w ustawie PZP. 2) z jej tre¶ci powinno jednoznacznej wynikaæ zobowi±zanie gwaranta do zap³aty ca³ej kwoty wadium; 3) powinno byæ nieodwo³alne i bezwarunkowe oraz p³atne na pierwsze ¿±danie; 4) termin obowi±zywania porêczenia lub gwarancji nie mo¿e byæ krótszy ni¿ termin zwi±zania ofert± (z zastrze¿eniem i¿ pierwszym dniem zwi±zania ofert± jest dzieñ sk³adania ofert); 5) w tre¶ci porêczenia lub gwarancji powinna znale¼æ siê nazwa oraz numer przedmiotowego postêpowania; 6) beneficjentem porêczenia lub gwarancji jest: Gmina Miasto Mys³owice – Miejski Zarz±d Gospodarki Komunalnej w Mys³owicach.5. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawid³owy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Ustawy PZP zostanie odrzucona.6. Zasady zwrotu oraz okoliczno¶ci zatrzymania wadium okre¶la art. 98 Ustawy PZP.6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku:a) Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie s± zobowi±zani do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.b) Wszelka korespondencja bêdzie prowadzona przez zamawiaj±cego wy³±cznie z pe³nomocnikiem.2. Je¿eli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zamawiaj±cy bêdzie ¿±da³ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców, w której m.in. zostanie okre¶lony pe³nomocnik uprawniony do kontaktów z zamawiaj±cym oraz do wystawiania dokumentów zwi±zanych z p³atno¶ciami, przy czym termin, na jaki zosta³a zawarta umowa, nie mo¿e byæ krótszy ni¿ termin realizacji zamówienia.6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1) zmiana wynagrodzenia Wykonawcy w nastêpstwie: a. zmiany stawki podatku od towarów i us³ug – (bêd±cej skutkiem dzia³añ organów pañstwowych, ustawowa zmiana obowi±zuj±cej stawki podatku od towarów i us³ug). Do faktur wystawianych po wej¶ciu w ¿ycie zmiany stawki podatku VAT naliczana bêdzie nowa stawka; b. wyst±pienia przypadku robót zaniechanych tj. rezygnacji z wykonania pewnych robót przewidzianych w Umowie. W takim przypadku Zamawiaj±cy zap³aci wynagrodzenie z tytu³u wykonania czê¶ci przedmiotu umowy; c. zmiany wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów;d. zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne; 2) zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy w nastêpstwie: a. dzia³ania organów administracji lub innych podmiotów: - gdy pomimo wyst±pienia o wydanie decyzji administracyjnej lub innego dokumentu niezbêdnego do prawid³owej realizacji przedmiotu umowy w terminie ustawowo przewidzianym dla danej czynno¶ci organ administracji publicznej lub inna upowa¿niona instytucja nie wyda³a stosowanego dokumentu lub decyzji – tylko w zakresie przed³u¿enia terminu realizacji inwestycji i tylko o okres trwania tych czynno¶ci organów administracji publicznej lub instytucji przekraczaj±cy termin ustawowo przewidziany dla danej czynno¶ci; - gdy pozyskiwanie stosownych uzgodnieñ z gestorami sieci, z innymi podmiotami lub osobami, których opinia lub zgoda bêdzie wymagana przepisami prawa i przekroczy terminy zwyczajowo przyjête dla danych czynno¶ci – tylko w zakresie przed³u¿enia terminu realizacji zamówienia i tylko o okres trwania tych czynno¶ci przekraczaj±cych terminzwyczajowo przyjêty dla danej czynno¶ci; b. konieczno¶æ przesuniêcia terminu przekazania terenu budowy - tylko o okres przesuniêcia, c. zaistnienia okoliczno¶ci le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego w szczególno¶ci spowodowanych sytuacj± finansow±, zdolno¶ciami p³atniczymi lub warunkami organizacyjnymi lub okoliczno¶ciami, których Zamawiaj±cy nie móg³ przewidzieæ w chwili zawarcia umowy, z zastrze¿eniem, i¿ okoliczno¶ci te mog± stanowiæ podstawê zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy tylko w przypadku, gdy uniemo¿liwi± dotrzymanie terminów okre¶lonych w § 2 umowy. d. si³y wy¿szeje. zawieszenia przez Zamawiaj±cego wykonania robót z przyczyn technicznych; f. wyst±pienia wad lub braków dokumentacji projektowej; g. konieczno¶ci wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej; h. koniczno¶ci wykonania robót dodatkowych; 3) zmiany, rezygnacji, b±d¼ wprowadzenia Podwykonawcy4) zast±pienia Wykonawcy, któremu Zamawiaj±cy udzieli³ zamówienia, nowym Wykonawc± w wyniku po³±czenia, podzia³u, upad³o¶ci, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiêbiorstwa,5) je¿eli konieczno¶æ zmiany umowy spowodowana jest okoliczno¶ciami, których Zamawiaj±cy, dzia³aj±c z nale¿yt± staranno¶ci±, nie móg³ przewidzieæ, o ile zmiana nie modyfikuje ogólnego charakteru umowy a wzrost ceny spowodowany ka¿d± kolejn± zmian± nie przekracza 50% warto¶ci pierwotnej umowy.2. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ wprowadzenia zmiany materia³ów i urz±dzeñ przedstawionych w ofercie pod warunkiem, ¿e zmiany te bêd± korzystne dla Zamawiaj±cego, w szczególno¶ci zmiany te: 1) skutkowaæ bêd± obni¿eniem kosztu ponoszonego przez Zamawiaj±cego na eksploatacjê i konserwacjê wykonanego przedmiotu umowy; 2) skutkowaæ bêd± poprawieniem parametrów technicznych; 3) wynikaæ bêd± z aktualizacji rozwi±zañ z uwagi na postêp technologiczny lub zmian obowi±zuj±cych przepisów; Szczegó³y w par 16 wzoru umowy.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-05-21 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem Formularza dostêpnego na miniPortalu - https://miniportal.uzp.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-21 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-06-19
2021-05-06 Biuletyn Zamówieñ Publicznych | Og³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z MYS£OWIC
- Wykonanie II etapu rekultywacji technicznej zgodnie z ,,Projektem zagospodarowania terenu przekszta³conego dzia³alno¶ci± górnicz±, po³o¿onego przy po³udniowej granicy zak³adu g³ównego PGG Oddzia³ KWK Mys³owice-Weso³a, wraz z odbiorem i transportem kruszywa naturalnego z terenu kopalni
- REMONT MURU Z PRZYPORAMI W GRANICACH DZIA£KI S¡DU REJONOWEGO W MYS£OWICACH
- Utrzymanie w sprawno¶ci kanalizacji sanitarnej i deszczowej na terenie KWK Mys³owice-Weso³a
- Modernizacja maszyny wyci±gowej górniczego wyci±gu szybowego szybu "Piotr" w przedziale wschodnim w zakresie uk³adu zasilania, sterowania i ³±czno¶ci telefonicznej szybowej z podzia³em na zadania w PGG S.A. Oddzia³ KWK Mys³owice-Weso³a
wiêcej: przetargi w Mys³owicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont g³ównej klatki schodowej z holami kondygnacyjnymi w segmencie B budynku S±du Rejonowego w Ostrowcu ¦wiêtokrzyskim (I i II piêtro)
- Budowa boiska sportowego wraz z infrastruktur± techniczn± przy I Liceum Ogólnokszta³c±cym im. Kazimierza Jagielloñczyka w Sieradzu
- Remont g³ównej klatki schodowej z holami kondygnacyjnymi w segmencie B budynku S±du Rejonowego w Ostrowcu ¦wiêtokrzyskim (I i II piêtro)
- Remont nawierzchni poliuretanowej na placu zabaw przy Szkole Podstawowej Nr 124 w Warszawie
- Remont obiektu KW PSP w Olsztynie przy ul. Porannej 41 w celu poprawy warunków bytowych podmiotu na potrzeby OLiOC polegaj±cy na remoncie sanitariatów
- Modernizacja hali przy Zespole Szkó³ Ponadpodstawowych w Wêgrowie - etap III
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.