eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Orzesze › Dostawa preparatów do żywienia dojelitowego wraz z najmem pomp dla potrzeb Szpitala Chorób Płuc w Orzeszu



Ogłoszenie z dnia 2023-01-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa preparatów do żywienia dojelitowego wraz z najmem pomp
dla potrzeb Szpitala Chorób Płuc w Orzeszu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SZPITAL CHORÓB PŁUC W ORZESZU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276184500

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Gliwicka 20

1.5.2.) Miejscowość: Orzesze

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-180

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.7.) Numer telefonu: 32/2213661

1.5.8.) Numer faksu: 32/2215920

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@szpitalorzesze.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szpitalorzesze.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/add5946d-e8d7-4f65-a6f2-9d5a7b8e6ba3

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa preparatów do żywienia dojelitowego wraz z najmem pomp
dla potrzeb Szpitala Chorób Płuc w Orzeszu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4cf2f61b-3b35-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00046694

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00030081/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.7 DOSTAWA PREPARATÓW DO ŻYWIENIA DOJELITOWEGO WRAZ Z NAJMEM POMP

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00362448/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/TP/11/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 35800,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia
1.1 Rodzaj zamówienia: dostawa
1.2 Przedmiot zamówienia: Dostawa preparatów dożywienia dojelitowego wraz z najmem pomp
dla potrzeb Szpitala Chorób Płuc w Orzeszu w asortymencie określonym szczegółowo w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
1.2.1 Na opakowaniu wyrobów medycznych powinno być data ważności, nr serii, temp. przechowywania, nazwa producenta. Do każdego opakowania powinna być dołączona ulotka w j. polskim
1.2.2 Dostarczony towar winien posiadać aktualne atesty (świadectwa dopuszczenia do obrotu, świadectwa jakości) do każdej serii wyrobu medycznego. Dokumenty winny być okazane przez Wykonawcę na każde żądanie Zamawiającego.
1.2.3 Dostawa max. do 72 godz. od chwili zamówienia fax lub e-mail.
1.2.4 Wykonawca dokona kompletnych dostaw do działu farmacji szpitalnej. Dostawa w godzinach 7:00 – 13:00.
1.2.5 Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z dostawą zamówionego towaru, a w szczególności koszty transportu, ubezpieczenia przedmiotu umowy.
1.2.6 Dostarczony towar w przypadku wad jakościowych zostanie zwrócony na koszt wykonawcy.
1.2.7 Jeżeli towar zostanie dostarczony niezgodnie z zamówieniem, wykonawca na własny koszt zabierze towar niezgodny z zamówieniem i dostarczy towar zgodnie z zamówieniem.
1.2.8 Termin płatności do 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT.
1.2.9 Termin ważności minimalnie 12 miesięcy od daty dostawy do siedziby Zamawiającego.
1.2.10 Ilości podane w załączniku nr 4 do SIWZ, mogą ulec zmianie podczas realizacji zamówienia zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego. Zamawiający nie przekroczy jednak ofertowej wartości części.
1.2.11 W przypadku czasowego braku towaru, należy wycenić lek podając ostatnią cenę hurtową producenta oraz uwagę o czasowym braku jego dostępności.
1.2.12 Zamawiający wyraża zgodę na umieszczenie adnotacji pod częścią dla pozycji, których występuje przerwa w produkcji lub okresowy brak dostępności w sprzedaży.
1.2.13 Zamawiający nie przewiduje dzielenia ustalonych w niniejszej SIWZ części ani wydzielania z części poszczególnych pozycji.
1.3. Kod CPV Wspólnego Słownika Zamówień:
33692510-5 Preparaty odżywiania wewnątrzjelitowego
33194000-6 Urządzenia i przyrządy do transfuzji i infuzji
42122411-4 Pompy do odżywiania
1.4 Miejsce realizacji zamówienia: Szpital Chorób Płuc w Orzeszu, ul. Gliwicka 20, Orzesze.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33692510-5 - Preparaty odżywiania wewnątrzjelitowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33194000-6 - Urządzenia i przyrządy do transfuzji i infuzji

42122411-4 - Pompy do odżywiania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34559,45 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36066,15 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34559,45 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MEDIFARM Sp.z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 243183096

7.3.4) Miejscowość: Tychy

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34559,45 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-10-25 do 2023-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.