eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nawojowa › "REALIZACJA WIELOLETNIEGO RZĄDOWEGO PROGRAMU: "POSIŁEK W SZKOLE I W DOMU" NA OKRES STYCZEŃ - CZERWIEC 2022" - PRZYGOTOWANIE I DOSTARCZANIE CIEPŁYCH JEDNODANIOWYCH POSIŁKÓW DLA OSÓB UPRAWIONYCH ....."



Ogłoszenie z dnia 2022-02-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„REALIZACJA WIELOLETNIEGO RZĄDOWEGO PROGRAMU: „POSIŁEK W SZKOLE I W DOMU” NA OKRES STYCZEŃ - CZERWIEC 2022” - PRZYGOTOWANIE I DOSTARCZANIE CIEPŁYCH JEDNODANIOWYCH POSIŁKÓW DLA OSÓB UPRAWIONYCH .....”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 492736955

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ogrodowa 2

1.5.2.) Miejscowość: Nawojowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-335

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gops@nawojowa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gopsnawojowa.naszops.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gopsnawojowa.naszops.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„REALIZACJA WIELOLETNIEGO RZĄDOWEGO PROGRAMU: „POSIŁEK W SZKOLE I W DOMU” NA OKRES STYCZEŃ - CZERWIEC 2022” - PRZYGOTOWANIE I DOSTARCZANIE CIEPŁYCH JEDNODANIOWYCH POSIŁKÓW DLA OSÓB UPRAWIONYCH .....”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1dacf812-5cba-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00046562

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00313398/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 „REALIZACJA WIELOLETNIEGO RZĄDOWEGO PROGRAMU: „POSIŁEK W SZKOLE I W DOMU” NA OKRES STYCZEŃ - CZERWIEC 2022” - PRZYGOTOWANIE I DOSTARCZANIE CIEPŁYCH JEDNODANIOWYCH POSIŁKÓW DLA OSÓB UPRAWIONIONYCH.....

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00313479/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GOPS.271.3.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostarczenie do poszczególnych placówek Gorących posiłków jednodaniowych:
a) ziemniaki lub produkty przetworzone z ziemniaków o odpowiedniej gramaturze lub zamiennik (ryż, kasza) – 200 gram, mięso – 100 gram, surówka – 150 gram, woda źródlana/kompot – 200 ml

Za danie z mięsem, jeden raz w tygodniu posiłek mogą stanowić pierogi, naleśniki z serem, lub danie z makaronem itp. o minimalnej gramaturze 400 gram + woda źródlana/kompot 200 ml.
Wartość kaloryczna posiłku nie może być niższa niż 1000 kcal.


Placówka Szacunkowa ilość posiłków
Szkoła Podstawowa w Nawojowej 20
Szkoła Podstawowa w we Frycowej 30
Szkoła Podstawowa w Bączej-Kuninie 20
Szkoła Podstawowa w Homrzyskach 20
Szkoła Podstawowa w Żeleźnikowej Małej 20
Szkoła Podstawowa w Żeleźnikowej Wielkiej 10

RAZEM 120


2. Posiłki muszą posiadać wymagalną przepisami kaloryczność i muszą być sporządzone zgodnie z przepisami i wymogami sztuki kulinarnej dla żywienia zbiorowego. Zamawiający wymaga, aby surowcowy uśredniony tzw. wsad do kotła umożliwiający wyprodukowanie gorącego posiłku o charakterze obiadu jednodaniowego z uwzględnieniem niniejszej specyfikacji nie był niższy niż 4,50 zł brutto licząc w cenach hurtowych.
W rozumieniu Zamawiającego, surowcowy uśredniony tzw. wsad do kotła umożliwiający wyprodukowanie jednego gorącego posiłku o charakterze obiadu jednodaniowego” jest to jedynie koszt surowca potrzebnego do przygotowania posiłku. Cena za przygotowania jednego posiłku winna być wyższa od kwoty 4,50 zł brutto o pozostałe koszty związane z wyprodukowaniem, koszty opakowań jednorazowych, dostarczenie do poszczególnych szkół, wydanie uczniom oraz kosztu odbioru i utylizacji naczyń jednorazowych oraz pozostałe koszty które ponosi wykonawca.

Zamawiający nie dopuszcza, aby w ciągu 1 tygodnia /5 dni/ wystąpiła powtarzalność tego samego rodzaju posiłku. Zamawiający wymaga dostarczenia jadłospisów na dany miesiąc w ostatnim dniu miesiąca poprzedzającego.

Dostarczenie/wydawanie posiłków - w godzinach umówionych z Dyrektorami Szkół.

Przewidywane przerwy obiadowe w szkołach:

Placówka Przerwy obiadowe
Szkoła Podstawowa w Nawojowej 11:55-12:10
Szkoła Podstawowa w we Frycowej 11:35-11:50
Szkoła Podstawowa w Bączej-Kuninie 10:05-10:25
Szkoła Podstawowa w Homrzyskach 10:25-10:45
Szkoła Podstawowa w Żeleźnikowej Małej 11:15-11:35
Szkoła Podstawowa w Żeleźnikowej Wielkiej 10:35-10:55

3. W ramach realizacji zamówienia należy zapewnić posiłek:
a) Do Szkoły Podstawowej w Nawojowej i we Frycowej w naczyniach ceramicznych. Firma cateringowa musi zapewnić dostarczenie naczyń czystych i odbiór naczyń brudnych zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarnymi.
b) do szkoły w Bączej-Kuninie, Homrzyskach, Żeleźnikowej Małej i Żeleźnikowej Wielkiej w naczyniach porcjowanych jednorazowych. Firma cateringowa musi zapewnić również odbiór naczyń jednorazowych do utylizacji najpóźniej w dniu następnym.

Zamawiający zastrzega, że ilość osób korzystających z posiłków może się zmieniać w trakcie obowiązywania umowy i wykonawca każdorazowo będzie o tym informowany. Zmiana ilości zarówno na + jak i na – nie będzie powodować zmiany ceny posiłku ani zmiany warunków umowy.

4. Wykonawca zapewnia transport posiłków we własnym zakresie. Wykonawca zapewni transport posiłków w taki sposób, aby posiłki dostarczone do spożycia posiadały wymaganą przepisami prawa temperaturę.

5. Firma cateringowa dostarczająca posiłki musi posiadać zezwolenie na prowadzenie działalności cateringowej oraz na transport posiłków.

6. Przygotowanie posiłków w okresie od dnia 10.01.2022 r. do 23.06.2022 r. z uwzględnieniem dni ustawowo wolnych od nauki w szkole i przerw w nauce w szkole.

Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień:
55.52.31.00-3 – Usługi w zakresie posiłków szkolnych,
55.52.40.00-9 – Usługi dostarczania posiłków do szkół.


7. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowywania posiłków o najwyższym standardzie na bazie produktów najwyższej jakości, zachowując jakość i estetykę wykonania zgodnie z normami HACCP oraz zbiorowego żywienia i wymogami sanitarno-epidemiologicznymi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 116802,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 182186,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 122858,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COLLOSSUS Joanna Jabłońska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7341879511

7.3.4) Miejscowość: Nawojowa

7.3.5) Kod pocztowy: 33-335

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 122858,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-10 do 2022-06-23

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.