Ogłoszenie z dnia 2024-01-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00557904/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-18
 
Ogłoszenie o wyniku postępowania
            Dostawy
            Dostawy sprzętu jednorazowego użytku do zamkniętego i otwartego systemu pobrań z dzierżawą automatycznego czytnika OB    
    SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SZPITAL POMNIK CHRZTU POLSKI
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000315123
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. św. Jana 9
1.5.2.) Miejscowość: Gniezno
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-200
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@szpitalpomnik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalpomnik.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zoz_gniezno1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy sprzętu jednorazowego użytku do zamkniętego i otwartego systemu pobrań z dzierżawą automatycznego czytnika OB2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e2067f61-9d82-11ee-948d-82b0c04ef850
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00046423
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00114957/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.27 Dostawy sprzętu jednorazowego użytku do zamkniętego i otwartego systemu pobrań z dzierżawą automatycznego czytnika OB
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00557904
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP.240.46.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 317000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
            1. Przedmiotem zamówienia są dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku do otwartego 
i zamkniętego systemu pobrań z dzierżawą automatycznego czytnika do OB, wraz z ich transportem, rozładunkiem i wniesieniem (na koszt i ryzyko wykonawcy) w sposób wskazany przez Zamawiającego do Laboratorium analitycznego przy ul. 3 Maja 37.
2. Szczegółowy opis zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) – Wykaz asortymentowy stanowiący Załącznik nr 2a do SWZ oraz Zestawienie wymaganych parametrów jakościowo-technicznych, stanowiący Załącznik nr 2b do SWZ.
3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Szczegółowe regulacje określone w SWZ.        
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33140000-3 - Materiały medyczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 343137,13 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 343137,13 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 343137,13 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sarstedt Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 632511961
7.3.3) Ulica: Warszawska 25
7.3.4) Miejscowość: Blizne Łaszczyńskiego, Stare Babice
7.3.5) Kod pocztowy: 05-082
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 343137,13 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
INNE PRZETARGI Z GNIEZNA
- ZAKUP I DOSTAWA NOWYCH POJEMNIKÓW Z TWORZYWA SZTUCZNEGO NA ODPADY STAŁE
 - Opracowanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej - Etap I budowa nowego magazynu ochrony ludności na terenie gminy Gniezno
 - Budowa sieci wodociągowej na os. Przyjaznym w m. Lulkowo gm. Gniezno
 - Usługa sprzątania obiektów teatralnych w Teatrze im. A. Fredry w Gnieźnie
 - Usługa ochrony obiektów Teatru im. A. Fredry w Gnieźnie
 - Budowa oświetlenia przejścia dla pieszych na drodze wojewódzkiej nr 190 (przy osiedlu Porzeczkowym)
 
więcej: przetargi w Gnieznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Uzupełnienie zasobów niezbędnych do realizacji zadań ochrony ludności i obrony cywilnej, poprzez zakup sprzętu i wyposażenia z Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026.
 - Zakup ambulansu/karetki pogotowia na potrzeby ochrony ludności
 - Zakup ambulansu typu C dla Zespołu Ratownictwa Medycznego wraz z dodatkowym wyposażeniem
 - Dostawy sprzętów medycznych do wykonywania przezskórnych interwencji wieńcowych wraz z dzierżawą systemu do aterektomii rotacyjnej
 - Dzierżawa stacji uzdatniania wody.
 - Dostawa wyposażenia dla Kierunku Pielęgniarstwo.
 
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





