eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › 1/ZSP/D/2023 Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do kuchni w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 18 we Wrocławiu - pakiety.



Ogłoszenie z dnia 2024-01-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
1/ZSP/D/2023 Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do kuchni w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 18 we Wrocławiu – pakiety.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 18

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021942740

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Poznańska 26

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 53-630

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: intendent@zsp18wroc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp18.wroc.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-03b56d74-9027-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

1/ZSP/D/2023 Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do kuchni w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 18 we Wrocławiu – pakiety.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-03b56d74-9027-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00046367

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00035840/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ ZESPOŁU SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO NR 18 WE WROCŁAWIU

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00529988

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 1/ZSP/D/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do kuchni w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 18 we Wrocławiu – pakiety.
2. Opis przedmiotu zamówienia – asortyment i ilości zawiera Załącznik nr 4 opis przedmiotu zamówienia. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy i sposób realizacji zamówienia określa wzór umowy - Załącznik nr 3 do SWZ.
3. Klasyfikacja zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
15800000-6 Różne produkty spożywcze
15894300-4 Dania gotowe
15500000-3 Produkty mleczarskie
15330000-0 Przetworzone owoce i warzywa
15851100-9 Makaron niegotowany
15870000-7 Przyprawy i przyprawy korzenne
03142500-3 Jaja
15860000-4 Kawa, herbata i podobne produkty
15981000-8 Wody mineralne
15321000-4 Soki owocowe
15131100-6 Produkty mięsno-wędliniarskie
15331170-9 Warzywa mrożone
15221000-3 Ryby mrożone
15811000-6 Pieczywo
15300000-1 Owoce, warzywa i podobne produkty
4. Adres dostaw: Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 18 ul. Poznańska 26, 53-630 Wrocław.
5. Złożona przez Wykonawcę Oferta musi być jednoznaczna i kompleksowa, tj. obejmować cały asortyment - stanowiący przedmiot niniejszego zamówienia. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymogi Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest wypełnić Załącznik nr 4.1-4.7 Opis Przedmiotu Zamówienia, potwierdzając spełnienie wymogów Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.5.) Wartość części: 134692,67 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do kuchni w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 18 we Wrocławiu – pakiety.
2. Opis przedmiotu zamówienia – asortyment i ilości zawiera Załącznik nr 4 opis przedmiotu zamówienia. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy i sposób realizacji zamówienia określa wzór umowy - Załącznik nr 3 do SWZ.
3. Klasyfikacja zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
15800000-6 Różne produkty spożywcze
15894300-4 Dania gotowe
15500000-3 Produkty mleczarskie
15330000-0 Przetworzone owoce i warzywa
15851100-9 Makaron niegotowany
15870000-7 Przyprawy i przyprawy korzenne
03142500-3 Jaja
15860000-4 Kawa, herbata i podobne produkty
15981000-8 Wody mineralne
15321000-4 Soki owocowe
15131100-6 Produkty mięsno-wędliniarskie
15331170-9 Warzywa mrożone
15221000-3 Ryby mrożone
15811000-6 Pieczywo
15300000-1 Owoce, warzywa i podobne produkty
4. Adres dostaw: Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 18 ul. Poznańska 26, 53-630 Wrocław.
5. Złożona przez Wykonawcę Oferta musi być jednoznaczna i kompleksowa, tj. obejmować cały asortyment - stanowiący przedmiot niniejszego zamówienia. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymogi Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest wypełnić Załącznik nr 4.1-4.7 Opis Przedmiotu Zamówienia, potwierdzając spełnienie wymogów Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.5.) Wartość części: 114594,26 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do kuchni w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 18 we Wrocławiu – pakiety.
2. Opis przedmiotu zamówienia – asortyment i ilości zawiera Załącznik nr 4 opis przedmiotu zamówienia. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy i sposób realizacji zamówienia określa wzór umowy - Załącznik nr 3 do SWZ.
3. Klasyfikacja zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
15800000-6 Różne produkty spożywcze
15894300-4 Dania gotowe
15500000-3 Produkty mleczarskie
15330000-0 Przetworzone owoce i warzywa
15851100-9 Makaron niegotowany
15870000-7 Przyprawy i przyprawy korzenne
03142500-3 Jaja
15860000-4 Kawa, herbata i podobne produkty
15981000-8 Wody mineralne
15321000-4 Soki owocowe
15131100-6 Produkty mięsno-wędliniarskie
15331170-9 Warzywa mrożone
15221000-3 Ryby mrożone
15811000-6 Pieczywo
15300000-1 Owoce, warzywa i podobne produkty
4. Adres dostaw: Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 18 ul. Poznańska 26, 53-630 Wrocław.
5. Złożona przez Wykonawcę Oferta musi być jednoznaczna i kompleksowa, tj. obejmować cały asortyment - stanowiący przedmiot niniejszego zamówienia. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymogi Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest wypełnić Załącznik nr 4.1-4.7 Opis Przedmiotu Zamówienia, potwierdzając spełnienie wymogów Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.5.) Wartość części: 64252,72 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do kuchni w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 18 we Wrocławiu – pakiety.
2. Opis przedmiotu zamówienia – asortyment i ilości zawiera Załącznik nr 4 opis przedmiotu zamówienia. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy i sposób realizacji zamówienia określa wzór umowy - Załącznik nr 3 do SWZ.
3. Klasyfikacja zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
15800000-6 Różne produkty spożywcze
15894300-4 Dania gotowe
15500000-3 Produkty mleczarskie
15330000-0 Przetworzone owoce i warzywa
15851100-9 Makaron niegotowany
15870000-7 Przyprawy i przyprawy korzenne
03142500-3 Jaja
15860000-4 Kawa, herbata i podobne produkty
15981000-8 Wody mineralne
15321000-4 Soki owocowe
15131100-6 Produkty mięsno-wędliniarskie
15331170-9 Warzywa mrożone
15221000-3 Ryby mrożone
15811000-6 Pieczywo
15300000-1 Owoce, warzywa i podobne produkty
4. Adres dostaw: Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 18 ul. Poznańska 26, 53-630 Wrocław.
5. Złożona przez Wykonawcę Oferta musi być jednoznaczna i kompleksowa, tj. obejmować cały asortyment - stanowiący przedmiot niniejszego zamówienia. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymogi Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest wypełnić Załącznik nr 4.1-4.7 Opis Przedmiotu Zamówienia, potwierdzając spełnienie wymogów Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.5.) Wartość części: 69614 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do kuchni w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 18 we Wrocławiu – pakiety.
2. Opis przedmiotu zamówienia – asortyment i ilości zawiera Załącznik nr 4 opis przedmiotu zamówienia. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy i sposób realizacji zamówienia określa wzór umowy - Załącznik nr 3 do SWZ.
3. Klasyfikacja zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
15800000-6 Różne produkty spożywcze
15894300-4 Dania gotowe
15500000-3 Produkty mleczarskie
15330000-0 Przetworzone owoce i warzywa
15851100-9 Makaron niegotowany
15870000-7 Przyprawy i przyprawy korzenne
03142500-3 Jaja
15860000-4 Kawa, herbata i podobne produkty
15981000-8 Wody mineralne
15321000-4 Soki owocowe
15131100-6 Produkty mięsno-wędliniarskie
15331170-9 Warzywa mrożone
15221000-3 Ryby mrożone
15811000-6 Pieczywo
15300000-1 Owoce, warzywa i podobne produkty
4. Adres dostaw: Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 18 ul. Poznańska 26, 53-630 Wrocław.
5. Złożona przez Wykonawcę Oferta musi być jednoznaczna i kompleksowa, tj. obejmować cały asortyment - stanowiący przedmiot niniejszego zamówienia. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymogi Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest wypełnić Załącznik nr 4.1-4.7 Opis Przedmiotu Zamówienia, potwierdzając spełnienie wymogów Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.5.) Wartość części: 18287,14 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do kuchni w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 18 we Wrocławiu – pakiety.
2. Opis przedmiotu zamówienia – asortyment i ilości zawiera Załącznik nr 4 opis przedmiotu zamówienia. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy i sposób realizacji zamówienia określa wzór umowy - Załącznik nr 3 do SWZ.
3. Klasyfikacja zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
15800000-6 Różne produkty spożywcze
15894300-4 Dania gotowe
15500000-3 Produkty mleczarskie
15330000-0 Przetworzone owoce i warzywa
15851100-9 Makaron niegotowany
15870000-7 Przyprawy i przyprawy korzenne
03142500-3 Jaja
15860000-4 Kawa, herbata i podobne produkty
15981000-8 Wody mineralne
15321000-4 Soki owocowe
15131100-6 Produkty mięsno-wędliniarskie
15331170-9 Warzywa mrożone
15221000-3 Ryby mrożone
15811000-6 Pieczywo
15300000-1 Owoce, warzywa i podobne produkty
4. Adres dostaw: Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 18 ul. Poznańska 26, 53-630 Wrocław.
5. Złożona przez Wykonawcę Oferta musi być jednoznaczna i kompleksowa, tj. obejmować cały asortyment - stanowiący przedmiot niniejszego zamówienia. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymogi Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest wypełnić Załącznik nr 4.1-4.7 Opis Przedmiotu Zamówienia, potwierdzając spełnienie wymogów Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.5.) Wartość części: 9855,10 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do kuchni w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 18 we Wrocławiu – pakiety.
2. Opis przedmiotu zamówienia – asortyment i ilości zawiera Załącznik nr 4 opis przedmiotu zamówienia. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy i sposób realizacji zamówienia określa wzór umowy - Załącznik nr 3 do SWZ.
3. Klasyfikacja zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
15800000-6 Różne produkty spożywcze
15894300-4 Dania gotowe
15500000-3 Produkty mleczarskie
15330000-0 Przetworzone owoce i warzywa
15851100-9 Makaron niegotowany
15870000-7 Przyprawy i przyprawy korzenne
03142500-3 Jaja
15860000-4 Kawa, herbata i podobne produkty
15981000-8 Wody mineralne
15321000-4 Soki owocowe
15131100-6 Produkty mięsno-wędliniarskie
15331170-9 Warzywa mrożone
15221000-3 Ryby mrożone
15811000-6 Pieczywo
15300000-1 Owoce, warzywa i podobne produkty
4. Adres dostaw: Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 18 ul. Poznańska 26, 53-630 Wrocław.
5. Złożona przez Wykonawcę Oferta musi być jednoznaczna i kompleksowa, tj. obejmować cały asortyment - stanowiący przedmiot niniejszego zamówienia. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymogi Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest wypełnić Załącznik nr 4.1-4.7 Opis Przedmiotu Zamówienia, potwierdzając spełnienie wymogów Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.5.) Wartość części: 11565 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 123778,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 143073 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 123778,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: S.C. DAMAR II BOŻENA I DANUTA KUŁAGA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9131471271

7.3.4) Miejscowość: Środa Śl.

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 123778,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 163558,59 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 163558,59 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 163558,59 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. BLUGEL ANGELIKA UCHAŃSKA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8992656913

7.3.4) Miejscowość: Długołęka

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 163558,59 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52808,51 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 73437 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 52808,51 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GOBARTO SA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 699-17-81-489

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 52808,51 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23042,25 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23042,25 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23042,25 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PIEKARNIA KRZYSZTOF SKACZEWSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9120009043

7.3.4) Miejscowość: Siechnice

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23042,25 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8951,21 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8951,21 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8951,21 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KOZŁOWSCY FOOD COMPANY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 895-226-29-41

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8951,21 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13489,85 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13489,85 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13489,85 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AJSA SP. O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7543132293

7.3.4) Miejscowość: Opole

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13489,85 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.