eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Budzyń › BUDOWA DRÓG - ULIC: SPORTOWEJ, PRZYLESIE, ŚWIERKOWEJ W BUDZYNIU ORAZ PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ W PODSTOLICACH



Ogłoszenie z dnia 2022-02-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
BUDOWA DRÓG – ULIC: SPORTOWEJ, PRZYLESIE, ŚWIERKOWEJ W BUDZYNIU ORAZ PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ W PODSTOLICACH

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BUDZYŃ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791017

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Przemysłowa 16 A

1.5.2.) Miejscowość: Budzyń

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-840

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.7.) Numer telefonu: 67 2843201; 2843313

1.5.8.) Numer faksu: 67 2843 370

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@budzyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.budzyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://przetargi.budzyn.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

BUDOWA DRÓG – ULIC: SPORTOWEJ, PRZYLESIE, ŚWIERKOWEJ W BUDZYNIU ORAZ PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ W PODSTOLICACH

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-42b27136-57f4-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00046298

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002788/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.11 BUDOWA DRÓG – ULIC: SPORTOWEJ, PRZYLESIE, ŚWIERKOWEJ W BUDZYNIU ORAZ PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ W PODSTOLICACH

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00304597/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GKM.272.8.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 4765618,37 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

BUDOWA DRÓG – ULIC: SPORTOWEJ, PRZYLESIE, ŚWIERKOWEJ W BUDZYNIU
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z budową na terenie miasta Budzyń dróg publicznych ulic: Sportowej, Przylesie i Świerkowej wraz infrastrukturą towarzysząca – oznakowaniem, kanalizacją deszczową, kanałem technologicznym oraz oświetleniem i wykonaniem terenów zielonych.
Lokalizacja planowanych prac:
Ulica Sportowa
Początek – skrzyżowanie z drogą powiatową 1488P ulica Margonińska w punkcie
referencyjnym 0+000, koniec w km 0+378.
Ulica Przylesie
Początek – skrzyżowanie z drogą powiatową 1488P ulica Margonińska w punkcie
referencyjnym 0+000, koniec w km 0+340.
Ulica Świerkowa
Zakres prac – pomiędzy skrzyżowaniami z ulicą Sportową i ulicą Przylesie.

Ogólny zakres prac do wykonania obejmuje:
1. Budowę dróg wraz ciągami pieszymi, ciągami pieszo – rowerowymi, zjazdami oraz wprowadzeniem stałej organizacji ruchu,
2. Budowę sieci oświetlenia ulicznego wraz z układem zasilania i opomiarowania, doświetlenie
przejść dla Pieszych
3. Budowę kanału technologicznego dla potrzeb infrastruktury teletechnicznej,
4. Budowę kanalizacji deszczowej,
5. Wykonanie niezbędnej zieleni.
Opis zakresu prac branży drogowej:
Założenia wyjściowe dla drogi nr 201582P – ulica Sportowa
- klasa drogi (ulicy) - L
- teren płaski
- droga jednojezdniowa, dwupasowa
- Kategoria obciążenia ruchem KR1
- prędkość projektowa: 30 km/h
- szerokość jezdni: szerokość podstawowa 6 m
- przebieg drogi – terenem zabudowy
- spadki poprzeczne na odcinkach prostych – daszek o spadku 2%,
- ciąg pieszo-rowerowy strona prawa, odseparowany od jezdni zielenią, spadek 2% w kierunku
jezdni
- chodniki strona lewa, odseparowany od jezdni zielenią, spadek 2% w kierunku jezdni
- zjazdy indywidualne do posesji – przecięcie krawędzi nawierzchni zjazdu ścięte skosem
Założenia wyjściowe dla drogi nr 201580P -ulica Świerkowa, oraz drogi nr201586P –
ulica Przylesie:
- klasa drogi (ulicy) - D
- teren płaski
- droga jednojezdniowa, dwupasowa
- kategoria obciążenia ruchem KR1
- prędkość projektowa: 30 km/h
- szerokość jezdni: szerokość podstawowa 6 m ulica Przylesie, 5 m ulica Świerkowa
- przebieg drogi – terenem zabudowy
- spadki poprzeczne na odcinkach prostych – daszek o spadku 2%,
- chodniki strona lewa i prawa, odseparowany od jezdni zielenią, spadek 2% w kierunku jezdni
- zjazdy indywidualne do posesji – przecięcie krawędzi nawierzchni zjazdu ścięte skosem
o proporcji n : m, gdzie n = m ≥ 1,50 m, wyłącznie dla projektowanych relacji skrętnych
Dla powyższych założeń należy wykonać budowę dróg wraz z ciągami pieszo – rowerowymi, chodnikami, zjazdami ,zielenią oraz niezbędną infrastrukturą techniczną zgodnie z projektem budowlanym. Ze względu na możliwość korzystania z obiektu przez osoby o szczególnych potrzebach należy wykonać:
- w miejscach przejść dla pieszych płytki akustyczne wraz z płytkami naprowadzającymi dla osób
niewidomych lub niedowidzących
- wyniesione skrzyżowanie wraz przejściami dla pieszych na ulicy Sportowej w km 0+185.62
(skrzyżowanie Sportowa – Świerkowa)
- wyniesione skrzyżowanie wraz przejściami dla pieszych na ulicy Przylesie w km 0+185.62
(skrzyżowanie Przylesie – Świerkowa)
- krawężniki na przejściach wyniesione na wysokość od 0 do 1 cm – ułatwienie przekraczania
przejścia przez osoby poruszające się na wózkach inwalidzkich
Zestawienie powierzchni przwidzianych do wykonania w ramach zadania:
- Nawierzchnia jezdni – nawierzchnia kostka brukowa betonowa szara gr. 8 cm - 4745.73 m2;
- Nawierzchnia jezdni – nawierzchnia bitumiczna AC11S gr. 4 cm- 550 m2;
- Opaski z kostki granitowej 8/11 cm - 525.01 m2;
- Nawierzchnia chodników z kostki bruk. szarej gr. 8 cm- 2695.76 m2;
- Nawierzchnia zjazdów z kostki brukowej grafitowej gr. 8 cm - 883.50 m2;
- Nawierzchnia ciągu rowerowego z kostki bruk. czerwonej gr. 8 cm - 655.21 m2;
- Nawierzchnia przejść dla pieszych w ciągu jezdni z kostki bruk. czerwonej gr. 8 cm - 307.88 m2;
- Zieleń - 1478.38 m2;
- Nawierzchnia wyniesionego skrzyżowania z kostki bruk. czerwonej gr. 8 cm - 534.31 m2;
Opis zakresu prac branży elektrycznej:
Oświetlenie drogowe -przyjęto następujące wymagania oświetleniowe:
- Drogi - klasa oświetleniowa M5
- Strefy konfliktowe – klasa oświetleniowa C4
- Przejścia dla pieszych – klasa PC4
- Oprawy drogowe montowane bezpośrednio na słupie (48-60 mm średnicy) na wysokości 7 m
- Oprawy drogowe o temperaturze barwowej 4000 K Oprawy doświetlające przejścia dla pieszych
montowane bezpośrednio na słupie (48-60 mm średnicy) na wysokości 6 m
- Oprawy doświetlające przejścia dla pieszych o temperaturze barwowej 5700 K
- Oprawy odchylone 5 stopni względem poziomu podłoża
- Oprawy w wersji z autonomicznym ściemnianiem DDF2 dla opraw drogowych Oprawy w wersji
ON/OFF (bez możliwości ściemnienia) dla opraw doświetlenia przejść dla pieszych
- Zasilanie projektowanych latarni oświetlenia drogowego – obwody nr 1 i 2 wyprowadzone z projektowanej szafy SO.
Oświetlenie uliczne należy wykonać dwoma typami opraw o następujących parametrach :
1) mocy 38W, temperaturze barwowej 4000K, strumieniu świetlnym 5368lm
2) mocy 52W, temperaturze barwowej 4000K, strumieniu świetlnym 6943lm
3) Oprawa musi być wyposażona w zintegrowany z układem zasilającym układ redukcji strumieni
świetlnego o następujących cechach:
- Układ redukcji ma umożliwiać płynną nastawę do pięciu progów natężenia oświetlenia dla każdej
doby w zakresie poziomu strumienia świetlnego jak i czasu.
- układ redukcji ma umożliwiać regulację strumienia świetlnego w zakresie co najmniej od 100%
do 30 % strumienia nominalnego
- układ regulacji poziomu strumienia umożliwiający redukcję strumienia w następujących
przedziałach czasowych :
a) od godz. 21:00 do 00:00 redukcja do 70% strumienia podstawowego
b) od godz. 00:00 do 04:00 redukcja do 50% strumienia podstawowego
c) od godz. 04:00 do 06:00 redukcja do 70% strumienia podstawowego
- oprawy montować na bezpośrednio słupach stalowych ocynkowanych, stożkowych
CN 7/3/60/F160 o wys. 7m. Kąt nachylenia opraw +5o w stosunku do podłoża.
Oświetlenie przejść dla pieszych należy wykonać oprawami o następujących parametrach:
1) mocy 31W, temperaturze barwowej 5700K, strumieniu świetlnym 4361lm, z optyką dedykowaną do oświetlania przejść dla pieszych
- Oprawy montować bezpośrednio na słupach stalowych ocynkowanych, stożkowych
CN 6/3/60/F160 o wys. 6m. Kąt nachylenia opraw (rotacje) 0o lub +5o w stosunku do podłoża
zgodnie z obliczeniami dla poszczególnych sytuacji drogowych
Opis zakresu prac branży teletechnicznej:
W ramach budowy teletechnicznego kanału technologicznego dla Gminy Budzyń, na ogólnej długości trasowej równej 776,0m, niezbędne jest wykonanie :
1) We wspólnym wykopie o łącznej długości trasowej: 836,0m :
- Ułożenie rury DVR Ø 110 (koloru niebieskiego)
-Ułożenie rury HDPE Ø 40 (koloru czarnego z oznacznikiem zielonym)
- Ułożenie pakietu mikrorur 3x HDPE Ø 12/8 (koloru czerwonego, niebieskiego i białego)
2) Pod drogami i w skrzyżowaniu z uzbrojeniem podziemnym o łącznej długości: 208,0m :
- Ułożenie 2 rur HDPEp Ø 110 metodą przekopu (koloru czarnego) o łącznej długości: 208,0m
- Wciągnięciu do ułożonej rury HDPEp Ø 110 o łącznej długości: 208,0m:
a) rury HDPE Ø 40 (koloru czarnego z oznacznikiem zielonym)
b) pakietu mikrorur 3x HDPE Ø 12/8 (koloru czerwonego, niebieskiego i białego).
3) Budowa studni kablowych typu SKR-1 – 15 szt,
4) Budowa studni kablowych typu SK-2 – 12 szt.
5) Budowa studni kablowych typu SKR-2 – 2 szt.
Opis zakresu prac branży sanitarnej (kanalizacji deszczowej) :
Z uwagi na brak odbiornika oraz kanalizacji deszczowej zdecydowano się na odprowadzenie
wód deszczowych za pomocą wpustów Ø 600mm oraz rurociągów drenarskich co powodować
będzie infiltracje wód deszczowych do gruntu. Planuje się wykonać ułożenie rur drenarskich sączących na 2/3 obwodu w filtrze z geowłókniny oraz wykonanie następującej infrastruktury podziemnej:
-KD - 1 ODC. D14-D28, D8-D11-D11/D12 (12m w kierunku D12)
-KD - 2 ODC. D11-D15
-KD - 3 ODC. D20-D1
-KD - 4 ODC. D8-D1-D2
-KD - 5 ODC. D11-D1 KD - 6 ODC. D24-D1
-KD - 7 ODC. OD TRÓJNIKA 315/315mm - D1
-KD - 8 ODC. D17-D1
-KD - 9 ODC. D11-D1
-KD - 10 ODC. D7-D1
Odwodnienie dróg gminnych poprzez:
- rury drenarskie PP Ø315/276mm, PP-B LP SN8 w filtrze z geowłókniny - 1015,5m
- rury drenarskie PP Ø200/174mm, PP-B LP SN8 w filtrze z geowłókniny - 284,0 m
- wpusty PP/PCV 600mm z osadnikiem 1,0m , krata z żel. sfero 40t - 61 szt.
- studnie rewizyjne PP/PCV 600mm , właz Ø600/40t pełny - 44 szt.
- kolano PP Ø315mm - 2 szt
- trójnik Ø315/315 mm- 1 szt
- odwodnienie liniowe z polimerobetonu z rusztem z żeliwa sferoidalnego B=200mm L=5,5m klasa F 2 kpl.

Uwaga:
Wykonawca, działając z upoważnienia w imieniu i na rzecz Zamawiającego, przygotuje niezbędne dokumenty do zgłoszenia rozpoczęcia i zakończenia robót budowlanych do Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Chodzieży, wynikające z decyzji pozwolenia na budowę.

Szczegółowy opis i zakres wykonania przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, w skład której wchodzą:
- dokumentacje techniczne (projekty budowlane),
- przedmiary robót (kosztorysy ofertowe),
- Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót budowlanych ( dalej STWiORB).
Dokumentacja projektowa dostępna jest na stronie internetowej prowadzonego postępowania pod adresem : https://przetargi.budzyn.pl;
Powyższe dokumenty zostały pogrupowane odpowiednio dla każdego z zadań i stanowią załącznik nr 9 do niniejszej SWZ.
Uwaga:
Załączone przedmiary robót(kosztorysy ofertowe) stanowią wyliczone na podstawie dokumentacji zakresy prac objętych niniejszym postępowaniem i służą wykonawcom jako pomoc w oszacowaniu kosztów inwestycji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45231600-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii komunikacyjnych

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45233140-2 - Roboty drogowe

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 3867763,97 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ W PODSTOLICACH
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych branży drogowej związanych
z przebudową drogi gminnej nr 201545P, w miejscowości Podstolice składającą się z dwóch odcinków: pierwszy od km. 0+000,0 do km. 0+880,0 oraz drugi od km 0+880,0 do km. 1+471,5
o łącznej długości przebudowy odcinka wynoszący 1 471,5m., na części działki nr 46, zlokalizowanej w obrębie ewidencyjnym Podstolice, gmina Budzyń. Dla każdego z powyższych odcinków została opracowana odrębna dokumentacja techniczna.
Stan istniejący: Obecnie na przebudowywanych odcinkach jezdnia umocniona jest tłuczniem kamiennym. Niweleta poprzeczna i podłużna jezdni jest znacznie pofałdowana. W konstrukcji nawierzchni występują lokalne ubytki
Ogólny zakres prac przewidzianych do wykonania obejmuje :
- wyrównanie istniejącego profilu jezdni mieszanką kruszyw niezwiązanych C50/30 o grubości 15 cm,
- wykonanie nawierzchni jezdni z mieszanki mineralno - bitumicznej o łącznej grubości 9 cm,
- wykonanie umocnienia zjazdów o nawierzchni z mieszanki mineralno - bitumicznej,
- odtworzenie wraz z umocnieniem poboczy mieszanką niezwiązaną z kruszywem C50/30
(klińcem 0/31,5 mm), na szerokości do 1,0 m i o grubości 10 cm.
- Odwodnienie pasa drogowego odbywać się będzie powierzchniowo do przyległego rowu.
Dane wyjściowe przebudowy drogi:
Dane wyjściowe:
- klasa drogi – D,
- prędkość projektowa – Vp=40 km/h,
- ulice jedno jezdniowa z dwoma pasami ruchu,
- przekrój podstawowy - jezdni 4,0 m,
- przebieg trasy – bez wykopów i nasypów,
- kategoria ruchu – KR-1,
- głębokość przemarzania gruntu – 0,8 m,
- grupa nośności podłoża gruntowego – G1/G2.
Parametry techniczne planowanej przebudowy drogi:
- długość drogi – łącznie 1 471,5m ( odcinek pierwszy o długości 880,0 m, odcinek drugi
o długości 591,5 m)
- szerokość jezdni – przekrój podstawowy 4,0 m,
- spadki poprzeczny jezdni – 2 %,
- szerokość pobocza – 1,0 m.
Konstrukcje nawierzchni wybrano na podstawie „Katalogu typowych konstrukcji nawierzchni półsztywnych i podatnych załącznik do zarządzenia nr 31 GDDKiA z 2014 r.”

Nawierzchnia jezdni , zjazdów oraz odwodnienie terenu na odcinku
od km. 0+000,0 do km. 0+880,0 :
Jezdnia:
- wykonanie profilowania i zagęszczenia istniejącej nawierzchni tłuczniowej, o szer. 4,42 m,
- wyrównanie istniejącego profilu nawierzchni tłuczniowej mieszanką niezwiązaną z kruszywem
C50/30, grub. warstwy 15 cm, o szer. 4,42 m,
- warstwa wiążąca o grub. 5 cm, z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 16W-50/70 (dla KR 1), o szer. 4,12 m,
- warstwa ścieralna o grub. 4 cm, z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 11S-50/70 (dla KR 1), na szer. 4,0m.
Zjazdy:
- długość po osi – 3,0 m,
- szerokość – od 4,0 m do 4,7 m,
- połączenie jezdni z zjazdami będzie w formie skosów 1:1 o wielkości 1,5 m,
- spadek poprzeczny zjazdów wynosi 2,0 % w kierunku do jezdni,
- spadek podłużny – dostosowany do przyległej jezdni.
- podbudowa z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C50/30, grub. warstwy 15 cm,
- warstwa wiążąca o grub. 4 cm, z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 16W-50/70,
- warstwa ścieralna o grub. 4 cm, z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 11S-50/70.
Roboty ziemne - Z uwagi na umiejscowienie opracowania w istniejącym systemie urbanistycznym, z rozmieszczeniem szeregu punktów stałych i niezmiennych wysokościowo, jak również z uwagi na niewielkie możliwości terenowo przestrzenne, roboty ziemne polegać będą na wykonaniu:
- koryta pod warstwy konstrukcyjne projektowanej nawierzchni zjazdów o objętości 15,0 m3,
- uzupełnieniu poboczy gruntem z dokopu o grub. do 14 cm i na szerok. 1,1 m pod ich umocnienie
- mieszanką niezwiązaną z kruszywem C50/30 (kliniec o uziarnieniu 4/31,5 mm) o objętości 246,4 m3.
Po wykonaniu robót ziemnych należy wykonać wyprofilowanie i zagęszczenie podłoża gruntowego do ls=1,00.
Odwodnienie jezdni i przyległego terenu - Odwodnienie całości przebudowywanego pasa drogowego odbywać się będzie powierzchniowo, poprzez nadanie 2 % spadku poprzecznego jezdni i zjazdów w kierunku do poboczy i dalej do istniejących rowów przydrożnych, które należy poddać konserwacji poprzez ich oczyszczanie z namułu wraz z profilowaniem ich dna i skarp.
Rowy należy wykonać w kształcie trapezowym o szerokości dna 0,4 m i nachyleniu skarp od 1:1 do 1:1,5. Głębokość i spadek podłużny rowu dostosować do niwelety drogi. Min. głębokość rowu 0,50 m liczona jako różnica poziomów dna i zewnętrznej krawędzi przyległego pobocza. Po wykonaniu konserwacji rowu jego skarpy i dno należy obsiać trawą.

Nawierzchnia jezdni , zjazdów oraz odwodnienie terenu, oznakowanie na odcinku
od km. 0+880,0 do km. 1+880,0
Jezdnia:
Na odcinku od km. 1+320,2 do km. 1+344,7 strona prawa umieszczony jest parking oddzielony od krawędzi jezdni krawężnikiem najazdowym. Niweletę parkingu należy pozostawić bez zmian, przez co na odcinku od km. 1+290,0 do km. 1+355,0 musi być wykonana pełna konstrukcja nawierzchni jezdni, która przedstawia się następująco:
- wykonanie koryta na o głębokości 32 cm, na dług. 65,0 m, o szer. 4,42 m,
- podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C50/30, grub. warstwy 22 cm, o szer. 4,42 m,
- warstwa wiążąca o grub. 5 cm, z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 16W-50/70 (dla KR 1), o szer. 4,12 m,
- warstwa ścieralna o grub. 4 cm, z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 11S-50/70 (dla KR 1), na szer. 4,0m .
Na pozostałych dwóch odcinkach tj. od km. 0+880,0 do km. 1+290,0 i od km. 1+355,0 do km. 1+471,5 należy pozostawić istniejące umocnienie jezdni, gdzie należy wykonać jego wzmocnienie:
- wykonanie profilowania i zagęszczenia istniejącej nawierzchni tłuczniowej, o szer. 4,42 m,
- wyrównanie istniejącego profilu nawierzchni tłuczniowej mieszanką niezwiązaną z kruszywem
C50/30, grub. warstwy 15 cm, o szer. 4,42 m,
- warstwa wiążąca o grub. 5 cm, z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 16W-50/70 (dla KR 1), o szer. 4,12 m,
- warstwa ścieralna o grub. 4 cm, z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 11S-50/70 (dla KR 1), na szer. 4,0 m.
Zjazdy:
- długość po osi – 3,0 m,
- szerokość – 4,0 m,
- połączenie jezdni z zjazdami będzie w formie skosów 1:1 o wielkości 1,5 m,
- spadek poprzeczny zjazdów wynosi 2,0 % w kierunku do jezdni,
- spadek podłużny – dostosowany do przyległej jezdni.
Wykonanie przebudowy zjazdu w km. 1+109,5 strona lewa, o n/w konstrukcji:
- wykonanie koryta na o średniej głębokości 10 cm, na dług. po osi 3,21 m, o szer. 4,42 m,
- podbudowa z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C50/30, grub. warstwy 15 cm,
- warstwa wiążąca o grub. 4 cm, z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 16W-50/70,
- warstwa ścieralna o grub. 4 cm, z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 11S-50/70.
Roboty ziemne Z uwagi na umiejscowienie opracowania w istniejącym systemie urbanistycznym, z rozmieszczeniem szeregu punktów stałych i niezmiennych wysokościowo, jak również z uwagi na niewielkie możliwości terenowo przestrzenne, roboty ziemne polegać będą na wykonaniu:
- koryta pod warstwy konstrukcyjne projektowanej nawierzchni jezdni o objętości 91,9 m3,
- koryta pod warstwy konstrukcyjne projektowanej nawierzchni zjazdu o objętości 1,7 m3,
- uzupełnieniu poboczy materiałem z wykonania koryta o grub. do 14 cm i na szerok. 0,8 m pod ich
umocnienie mieszanką niezwiązaną z kruszywem C50/30 o objętości 91,9 m3.
- uzupełnieniu poboczy gruntem z dokopu o grub. do 14 cm i na szerok. 0,8 m pod ich umocnienie
mieszanką niezwiązaną z kruszywem C50/30 o objętości 37,0 m3.
Po wykonaniu robót ziemnych należy wykonać wyprofilowanie i zagęszczenie podłoża gruntowego do ls=1,00
Odwodnienie jezdni i przyległego terenu: Odwodnienie całości przebudowywanego pasa drogowego odbywać się będzie powierzchniowo, poprzez nadanie 2 % spadku poprzecznego jezdni i zjazdów w kierunku do poboczy i dalej do istniejących rowów przydrożnych, które należy poddać konserwacji poprzez ich oczyszczanie z namułu wraz z profilowaniem ich dna i skarp.
Rowy należy wykonać w kształcie trapezowym o szerokości dna 0,4 m i nachyleniu skarp od 1:1 do 1:1,5. Głębokość i spadek podłużny rowu dostosować do niwelety drogi. Min. głębokość rowu 0,50 m liczona jako różnica poziomów dna i zewnętrznej krawędzi przyległego pobocza. Po wykonaniu konserwacji rowu jego skarpy i dno należy obsiać trawą.
Oznakowanie pionowe.
Ilość znaków pionowych do ustawienia:
- D-18 – 2 szt. (oznakowanie istniejącego parkingu przy cmentarzu),
- D-42 – 1 szt. (oznakowanie początku terenu zabudowanego w km. 1+260, strona prawa),
- D-43 – 1 szt. (oznakowanie zakończenia terenu zabudowanego w km. 1+260, strona lewa).
Zastosowane znaki pionowe muszą mieć lico wykonane z folii odblaskowej min. I generacji lub wyższej. Znaki D-18 umieścić w odległości 0,5 m od krawędzi jezdni, na wysokości 2,2 m licząc do dolnej krawędzi znaku. Znaki D-42/D-43 umieścić w odległości 0,5 m od krawędzi jezdni, na wysokości 2,0 m licząc do dolnej krawędzi znaku.
Szczegółowy opis i zakres wykonania przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, w skład której wchodzą:
- dokumentacje techniczne (projekty budowlane),
- przedmiary robót (kosztorysy ofertowe),
- Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót budowlanych ( dalej STWiORB).
Dokumentacja projektowa dostępna jest na stronie internetowej prowadzonego postępowania pod adresem : https://przetargi.budzyn.pl;
Powyższe dokumenty zostały pogrupowane odpowiednio dla każdego z zadań i stanowią załącznik nr 9 do niniejszej SWZ.
Uwaga:
Załączone przedmiary robót(kosztorysy ofertowe) stanowią wyliczone na podstawie dokumentacji zakresy prac objętych niniejszym postępowaniem i służą wykonawcom jako pomoc w oszacowaniu kosztów inwestycji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 897854,40 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4305000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5381183,41 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4305000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIMEX Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6060092256

7.3.3) Ulica: ul. Fabryczna 7

7.3.4) Miejscowość: Rogoźno

7.3.5) Kod pocztowy: 64-610

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4305000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 947439,85 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1452009,42 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 947439,85 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kowalski Budownictwo Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP:767 103 74 13

7.3.3) Ulica: ul. Dworcowa 12

7.3.4) Miejscowość: Żnin

7.3.5) Kod pocztowy: 88-400

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 947439,85 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.