eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WieliczkaSukcesywna dostawa worków foliowych na odpady komunalne, segregowane odpady komunalne i bioodpady dla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Wieliczce Sp. z o.o. w 2025 roku



Ogłoszenie z dnia 2025-01-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa worków foliowych na odpady komunalne, segregowane odpady komunalne i bioodpady dla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Wieliczce Sp. z o.o. w 2025 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarki Komunalnej w Wieliczce spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 120618017

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Józefa Jedynaka 30

1.5.2.) Miejscowość: Wieliczka

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-020

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zgk@wieliczka.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zgk.wieliczka.eu/pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http:/www..zgk.wieliczka.eu/pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Usługi Komunalne, sektor wodny

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa worków foliowych na odpady komunalne, segregowane odpady komunalne i bioodpady dla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Wieliczce Sp. z o.o. w 2025 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3ef8ba8d-d53c-44a7-a18f-9b2f56002ade

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00046245

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00594714

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PZ/3720/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 745000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa worków foliowych na odpady komunalne, segregowane odpady komunalne i bioodpady dla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Wieliczce Sp. z o.o. ul. Jedynaka 30, 32-020 Wieliczka w 2025 roku.
Wymagania:
1.Realizacja dostaw będących przedmiotem zamówienia następować będzie sukcesywnie wg potrzeb Zamawiającego i każdorazowo poprzedzona zostanie przesłaniem przez Zamawiającego zamówienia drogą elektroniczną.
2. 3.2.2. Dostawy winny być realizowane w dni powszednie (od poniedziałku do piątku) w godzinach 7:00 – 13:00, w terminie do max. 96 h, licząc od godziny wysłania drogą elektroniczną zapotrzebowania przez Zamawiającego. Przewiduje się, że zamówienia będę zgłaszane przez Zamawiającego w cyklu miesięcznym, w zależności od zapotrzebowania. Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia: Zakład Gospodarki Komunalnej w Wieliczce Sp. z o.o. ul. Jedynaka 30, 32-020 Wieliczka
3. Wykonawca dostarczy worki własnym transportem, na własny koszt oraz własne ryzyko.
4Zakres ilościowy przedmiotu zamówienia jest zakresem szacunkowym określonym przez Zamawiającego z należytą starannością. Z uwagi na charakter prowadzonej działalności, Zamawiający nie może zapewnić realizacji zamówienia w pełnym zakresie opisanym w dokumentacji przetargowej, przy czym Zamawiający zgodnie z art. 433 pkt 4 uPzp minimalny zakres zamówienia określa się w ilości: Worek żółty 700 000 szt., Worek zielony 300 000 szt., Worek niebieski 400 000 szt., Worek brązowy 280 000 szt., Worek brązowy z zielonym paskiem 380 000 szt., Worek czarny 15 000 szt. przy czym Zamawiający zaznacza, że powyższe ilości są ilościami minimalnymi (gwarantowanymi), a Wykonawca składa ofertę i zawiera umowę na ilości wskazane w pkt 3.6. tab. 1..
5.Zamawiający zastrzega, że wszędzie tam, gdzie w opisie zamówienia zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza metody, materiały, produkty, itp. równoważne do przedstawionych w opisie.Dodatkowo Zamawiający podkreśla, iż równoważne metody, materiały, produkty, itp. nie mogą stanowić zamienników w stosunku do metod, materiałów, produktów, itp. opisanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, ale muszą gwarantować spełnienie zdefiniowanych tam wymagań Zamawiającego. Wszędzie tam gdzie opisano przedmiot zamówienia za pomocą norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, dopuszcza się rozwiązania równoważne opisywanym.
6.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik nr 5 do SWZ.
7.Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę worków foliowych na odpady komunalne, segregowanych odpadów komunalnych oraz bioodpadów w następujących ilościach, asortymencie i parametrach:
Worek żółty
Rodzaj Folii: LDPE
Parametry worków: 700mm-800mmx1100mm-1200mm, grubość folii min. 0,03 mm, wytrzymałość na rozerwanie min. 30 kg
ilość: 840 000
Worek zielony:
Rodzaj folii: LDPE
Parametry worków: 500mm-600mmx1000mm-1100mm,
grubość folii min. 0,05 mm,
wytrzymałość na rozerwanie min. 30 kg
ilość: 360 000
Worek niebieski
Rodzaj folii: LDPE
Parametry worków: 700mm-800mmx1100mm-1200mm,
grubość folii min. 0,05 mm, wytrzymałość na rozerwanie min. 30 kg
ilość: 480 000
Worek brązowy
Rodzaj folii: LDPE
Parametry worków: 700mm-800mmx1000mm-1100mm, grubość folii min. 0,06 mm, wytrzymałość na rozerwanie min. 30 kg
ilość: 330 000
Worek brązowy z zielonym paskiem
Rodzaj folii : LDPE
Parametry worków :700mm-800mmx1000mm-1100mm, grubość folii min. 0,06 mm, wytrzymałość na rozerwanie min. 30 kg
ilość : 450 000
Worek czarny
Rodzaj folii :LDPE
Parametry worków : 700mm-800mmx1100mm-1200mm, grubość folii min. 0,04 mm, wytrzymałość na rozerwanie min. 30 kg
ilość: 20 000

4.5.3.) Główny kod CPV: 19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 763338,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1270221,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 763338,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sipeko Group Sp. z o.o. Sp. K.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 382442733

7.3.3) Ulica: Makowisko162

7.3.4) Miejscowość: 37-200 Makowisko

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 763338,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-01-01 do 2025-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.