eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kędzierzyn-KoźleWywóz i zagospodarowanie odpadów komunalnych, odpadów z budowy, remontów i demontażu obiektów budowlanych



Ogłoszenie z dnia 2025-01-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wywóz i zagospodarowanie odpadów komunalnych, odpadów z budowy, remontów i demontażu obiektów budowlanych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI ZARZĄD BUDYNKÓW KOMUNALNYCH W KĘDZIERZYNIE-KOŹLU

1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 530859315

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Grunwaldzka 6

1.5.2.) Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle

1.5.3.) Kod pocztowy: 47-220

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mzbk.kedzierzynkozle.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mzbk.kedzierzynkozle.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl/Ogloszenia/Details/a9227d7c-1e52-4966-a68f-395ec8927581

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wywóz i zagospodarowanie odpadów komunalnych, odpadów z budowy, remontów i demontażu obiektów budowlanych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0da7e9fc-567c-4f7d-a692-7dcfd499b1a6

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00046224

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00185569/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Wywóz i zagospodarowanie odpadów komunalnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00647117

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZ/8/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 212866 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I zamówienia: wywóz i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Targowisk Miejskich oraz Centrum Handlowego Manhattan w Kędzierzynie-Koźlu

Przedmiotem zamówienia jest wywóz i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu targowisk przy ul. Damrota i Targowej oraz Centrum Handlowego Manhatan przy al. Jana Pawła II 27A w Kędzierzynie-Koźlu zgodnie z Ustawą z 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. 2023 poz. 1587 z późn. zm.).

Istotne informacje:
TABELA PRZEWIDYWANEJ WIELKOŚCI ODBIORU ODPADÓW KOMUNALNYCH ZGROMADZONYCH W POJEMNIKACH
1. TARGOWISKO MIEJSKIE – Ul. Damrota
odpady niesegregowane 2 200L (2 x 1 100 L)
tworzywa sztuczne i metale 1 100L (1 x 1 100 L)
papier 1 100L (1 x 1 100 L)
szkło 120L (1 x 120L)
BIO 1 100L (1 x 1 100L)
2. TARGOWISKO MIEJSKIE –Ul. Targowa
odpady niesegregowane 2 200L (2 x 1 100 L)
tworzywa sztuczne i metale 1 100L (1 x 1 100 L)
papier 1 100L (1 x 1 100 L)
szkło 120L (1 x 120L)
BIO 1 100L (1 x 1 100L)
3. C.H. MANHATTAN – al. Jana Pawła II 27a
odpady niesegregowane 4 400L (4 x 1 100 L)
tworzywa sztuczne i metale 3 300L (3 x 1 100 L)
papier 6 600L (6 x 1 100 L)
szkło 120L (1 x 120L)
BIO 1 100L (1 x 1 100L)

TABELA CZĘSTOTLIWOŚCI ODBIORU ODPADÓW KOMUNALNYCH
ZGROMADZONYCH W POJEMNIKACH
1. TARGOWISKO MIEJSKIE – ul. Damrota
odpady niesegregowane - 2 razy w miesiącu
tworzywa sztuczne i metale - 2 razy w miesiącu
papier - 2 razy w miesiącu
szkło - 1 raz na dwa miesiące
BIO - 4 razy w miesiącu
2. TARGOWISKO MIEJSKIE – ul. Targowa
odpady niesegregowane - 2 razy w miesiącu
tworzywa sztuczne i metale - 2 razy w miesiącu
papier - 2 razy w miesiącu
szkło - 1 raz na dwa miesiące
BIO - 4 razy w miesiącu
3. C.H. MANHATTAN – al. Jana Pawła II 27a
odpady niesegregowane - 4 razy w miesiącu
tworzywa sztuczne i metale - 4 razy w miesiącu
papier - 4 razy w miesiącu
szkło - 1 raz na dwa miesiące
BIO - 2 razy w miesiącu

1) Przedmiot zamówienia obejmuje:
a. systematyczne opróżnianie, odbiór i wywóz nieczystości stałych, segregowanych odpadów komunalnych z miejsca ich składowania w celu ich utylizacji;
b. odbiór i wywóz specjalistycznym taborem;
c. opracowanie harmonogramu opróżniania, odbioru i wywozu nieczystości;
d. odstawienie opróżnianych pojemników na wskazane miejsce;
e. dezynfekowanie i mycie pojemników (jednorazowo w okresie letnim od lipca do września);
f. wymianę zużytych pojemników.
3) Odbiór odpadów gromadzonych selektywnie odbywać się będzie pojazdami przystosowanymi do odbierania poszczególnych frakcji odpadów w sposób wykluczający mieszanie odpadów.
4) Odpady komunalne będą gromadzone przez Zamawiającego we wskazanych pojemnikach, przy czym pojemniki dla wskazanych lokalizacji Wykonawca dostarczy nieodpłatnie, najpóźniej do 3 dni od zawarcia umowy.
5) Pojemniki, o których mowa wyżej muszą być wykonane z tworzywa sztucznego, spełniać normę PN-EN-840. Ponadto powinny posiadać opis i oznaczenie logo Wykonawcy.
6) Zamawiający wymaga niezwłocznego uprzątnięcia nieczystości luzem, powstających w wyniku niedokładnego opróżniania, załadunku czy opóźnionego wywozu.
7) W przypadku konieczności wykonania dodatkowego wywozu odpadów, podstawą rozliczeń między Zamawiającym a Wykonawcą będą ceny zawarte w obowiązującym cenniku usług świadczonych przez Wykonawcę. Wykonawca po wyborze jego oferty jako najkorzystniejszej zobowiązany jest dostarczyć obowiązujący cennik usług najpóźniej w dniu zawarcia umowy.
8) Wykonawca przez cały okres realizacji umowy zobowiązany jest do posiadania aktualnej decyzji dotyczącej gospodarowania odpadami, w zakresie zbierania/odzysku/unieszkodliwiania/ wstępnego przetwarzania odpadu będącego przedmiotem zamówienia zgodnie z Ustawą z 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. 2023 poz. 1587 z późn. zm.) oraz Ustawą z dnia 1 grudnia 2022r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2024 r., poz. 54 z późn. zm.) .
9) Wykonawca przez cały okres realizacji umowy zobowiązany jest do posiadania wpisu do Bazy Danych o Produktach i Opakowaniach oraz Gospodarce Odpadami (BDO) obejmujące swoim zakresem transport odpadów będących przedmiotem zamówienia.
10) Wykonawca przez cały okres obowiązywania umowy ma obowiązek dysponowania 2 pojazdami typu śmieciarka przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych, spełniające normy emisji spalin co najmniej EURO 5.
11) Jeżeli Wykonawca stwierdzi, że użyte w SWZ i w załącznikach do SWZ normy krajowe lub normy europejskie lub normy międzynarodowe mogą wskazywać na producentów produktów lub źródła ich pochodzenia to Zamawiający dopuszcza w tym zakresie rozwiązania równoważne. Oznacza to, że parametry techniczne tak wskazanych produktów, określają wymagane przez Zamawiającego minimalne oczekiwania co do jakości produktów, które mają być użyte do wykonania przedmiotu umowy. Ponadto,
w każdym przypadku stwierdzenie, że opis czy też cecha opisanego produktu, która może wskazywać na źródło pochodzenia lub producenta to Wykonawca również jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają parametry techniczne nie gorsze od tych wskazanych w SWZ i/lub w załącznikach do SWZ. Dopuszcza się również wykazanie tej równoważności normami równoważnymi w stosunku do tych wskazanych w OPZ. Na Wykonawcy spoczywa ciężar wskazania „równoważności”. Przy doborze materiałów równoważnych Wykonawca zobowiązany jest zapewnić również osiągnięcie wskaźników określonych w OPZ.
12) Pozostałe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa projekt umowy stanowiący załącznik do niniejszej SWZ (druk nr 6).

4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.5.) Wartość części: 193310,24 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II zamówienia: wywóz i zagospodarowanie odpadów budowlanych, poremontowych, w tym gruzu budowlanego
Przedmiotem zamówienia jest wywóz i zagospodarowanie odpadów budowlanych, rozbiórkowych, w tym gruzu budowlanego, zmieszanych odpadów z budowy, remontów i demontażu (kody: 17.01 07, 17 01 02, 17 09 01, 17 09 02, 17 09 03) zgodnie z Ustawą z 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. 2023 poz. 1587 z późn. zm.).

Istotne informacje:
TABELA PRZEWIDYWANEJ WIELKOŚCI ODBIORU ODPADÓW BUDOWLANYCH ZGROMADZONYCH W KONTENERACH (KP 5 )
1. UL. PLEBISCYTOWA 3
Odpady budowlane i rozbiórkowe (17 01 01, 17 01 02) 25 Mg (5 x 5 Mg) Odpady zmieszane z budowy, remontów i demontażu (17 09 01, 17 09 02, 17 09 03) 10 Mg (4 x 2,5 Mg)
2. UL. LIGONIA 5A (ABK)
Odpady budowlane i rozbiórkowe (17 01 01, 17 01 02) 15 Mg (3 x 5 Mg)
Odpady zmieszane z budowy, remontów i demontażu (17 09 01, 17 09 02, 17 09 03 ) 20 Mg (8 x 2,5 Mg)
3. Ul. SKARBOWA 1A (punkt przyjęć)
Odpady budowlane i rozbiórkowe (17 01 01, 17 01 02) 15 Mg (3 x 5 Mg)
Odpady zmieszane z budowy, remontów i demontażu (17 09 01, 17 09 02, 17 09 03) 10 Mg (4 x 2,5 Mg)

1) Szacunkowa ilość wywozów pełnych kontenerów: 27.
2) Przedmiot zamówienia obejmuje:
a. systematyczne opróżnianie, odbiór i wywóz odpadów z miejsca ich składowania w celu ich utylizacji;
b. odbiór i wywóz specjalistycznym taborem;
c. odstawienie opróżnianych kontenerów KP 5 na wskazane miejsce;
d. wymianę zużytych kontenerów.
3) Odpady budowlane będą gromadzone przez Zamawiającego we wskazanych kontenerach, przy czym kontenery dla wskazanych lokalizacji Wykonawca dostarczy nieodpłatnie, najpóźniej do 7 dni od zawarcia umowy.
4) Odbiory odpadów następować będą na zlecenie telefoniczne lub e-mail po wypełnieniu danego kontenera
w terminie do 72 godz. od zgłoszenia Zamawiającego.
5) Kontenery, o których mowa wyżej muszą być przystosowane do wywozu nieczystości stałych o wadze około 4-5 ton, posiadać otwartą górną przestrzeń ładunkową, z możliwością otwarcia tylnych burt, muszą być spełniać polskie normy. Ponadto powinny posiadać opis i oznaczenie logo Wykonawcy.
6) Zamawiający wymaga niezwłocznego uprzątnięcia odpadów luzem, powstających w wyniku niedokładnego opróżniania, załadunku czy opóźnionego wywozu.
7) Fakt opróżnienia lub wywozu kontenera/pojemnika zostanie każdorazowo potwierdzony protokołem podpisanym przez upoważnionych pracowników Zamawiającego i Wykonawcy.
8) W przypadku konieczności wykonania dodatkowego wywozu odpadów, podstawą rozliczeń między Zamawiającym a Wykonawcą będą ceny zawarte w obowiązującym cenniku usług świadczonych przez Wykonawcę. Wykonawca po wyborze jego oferty jako najkorzystniejszej zobowiązany jest dostarczyć obowiązujący cennik usług najpóźniej w dniu zawarcia umowy.
9) Wykonawca przez cały okres realizacji umowy zobowiązany jest do posiadania aktualnej decyzji dotyczącej gospodarowania odpadami, w zakresie zbierania/odzysku/unieszkodliwiania/ wstępnego przetwarzania odpadu będącego przedmiotem zamówienia zgodnie z Ustawą z 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. 2023 poz. 1587 z późn. zm.) oraz Ustawą z dnia 1 grudnia 2022r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2024 r., poz. 54 z późn. zm.) .
10) Wykonawca przez cały okres realizacji umowy zobowiązany jest do posiadania wpisu do Bazy Danych
o Produktach i Opakowaniach oraz Gospodarce Odpadami (BDO) obejmujące swoim zakresem transport odpadów będących przedmiotem zamówienia.
11) Jeżeli Wykonawca stwierdzi, że użyte w SWZ i w załącznikach do SWZ normy krajowe lub normy europejskie lub normy międzynarodowe mogą wskazywać na producentów produktów lub źródła ich pochodzenia to Zamawiający dopuszcza w tym zakresie rozwiązania równoważne. Oznacza to, że parametry techniczne tak wskazanych produktów, określają wymagane przez Zamawiającego minimalne oczekiwania co do jakości produktów, które mają być użyte do wykonania przedmiotu umowy. Ponadto,
w każdym przypadku stwierdzenie, że opis czy też cecha opisanego produktu, która może wskazywać na źródło pochodzenia lub producenta to Wykonawca również jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają parametry techniczne nie gorsze od tych wskazanych w SWZ i/lub w załącznikach do SWZ. Dopuszcza się również wykazanie tej równoważności normami równoważnymi w stosunku do tych wskazanych w OPZ. Na Wykonawcy spoczywa ciężar wskazania „równoważności”. Przy doborze materiałów równoważnych Wykonawca zobowiązany jest zapewnić również osiągnięcie wskaźników określonych w OPZ.
12) Ilość wywozów oraz ich częstotliwość wynikać będzie z rzeczywistych potrzeb Zamawiającego w tym zakresie. Wykonawca nie będzie rościł żadnych praw w przypadku gdy Zamawiający zleci usługi o łącznej wartości mniejszej niż określona odpowiednio do zadania.
13) Pozostałe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa projekt umowy stanowiący załącznik do niniejszej SWZ (druk nr 6).

4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

4.5.5.) Wartość części: 19555,76 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 169294,32 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 169294,32 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 169294,32 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Remondis Gliwice Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6312211431

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 169294,32 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do upływu terminu składania ofert, tj. 19.12.2024 r. godz.10:00, nie wpłynęła żadna oferta.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.