eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Orzesze › Zakup energii elektrycznej dla potrzeb Szpitala Chorób Płuc w Orzeszu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-01-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup energii elektrycznej dla potrzeb Szpitala Chorób Płuc w Orzeszu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SZPITAL CHORÓB PŁUC W ORZESZU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276184500

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Gliwicka 20

1.5.2.) Miejscowość: Orzesze

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-180

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@szpitalorzesze.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szpitalorzesze.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-70799346-77f2-11ed-b4ea-f64d350121d2

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup energii elektrycznej dla potrzeb Szpitala Chorób Płuc w Orzeszu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-70799346-77f2-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00046116

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003879/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ DLA POTRZEB SZPITALA CHORÓB PŁUC W ORZESZU

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00488502

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/TP/13/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup energii elektrycznej dla potrzeb Szpitala Chorób Płuc
w Orzeszu.
2. Przewidywane zużycie energii elektrycznej w okresie 12 miesięcy od daty zawarcia umowy C21 - 230 000 kWh.
3. Po przeprowadzonym postępowaniu Sprzedawca (dostawca energii) zawrze umowę na dostawę energii elektrycznej dla Szpitala Chorób Płuc w Orzeszu na warunkach zaoferowanych
w niniejszej SWZ.
4. Operator Systemu Dystrybucyjnego: TAURON DYSTRYBUCJA S.A. Oddział w Gliwicach,
ul. Portowa 14a, 44-102 Gliwice.
5. Miejsce realizacji zamówienia: Szpital Chorób Płuc w Orzeszu, ul. Gliwicka 20, Orzesze.

6. Specyfika¬cję dostawy zawiera załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji warunków zamówie-nia („Formularz oferty”), a szczegółową charakterystykę stanowi załącznik nr 1.1 („Formularz cenowy”).
7. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do powiadomienia operatora sieci dystrybucyjnej
o zawarciu umowy sprzedaży i przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy z zachowaniem ciągłości dostaw energii elektrycznej w terminie umożliwiającym rozpoczęcie sprzedaży od dnia 01.01.2023 r. - w przypadku takiej możliwości
8. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: 12 miesięcy od daty zawarcia umowy. Zamawiający podaje orientacyjną datę zamówienia: od dnia 01.01.2023 r. do dnia 31.12.2023 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09310000-5 - Elektryczność

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważ¬nione na podstawie art. 255 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych; („nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu albo żadnej oferty”), ponieważ w zakresie niniejszego postępowania nie została złożona żadna oferta

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.