eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SypniewoSukcesywne dostawy artykułów spożywczych w roku 2025 dla Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Sypniewie



Ogłoszenie z dnia 2025-01-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w roku 2025 dla Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Sypniewie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ CENTRUM KSZTAŁCENIA ROLNICZEGO W SYPNIEWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000097264

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kwiatowa 3

1.5.2.) Miejscowość: Sypniewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-422

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zsckrsypniewo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsckrsypniewo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-166b8750-7bb5-4822-85e1-fdc54d69f0ea

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w roku 2025 dla Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Sypniewie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-166b8750-7bb5-4822-85e1-fdc54d69f0ea

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00045626

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00230791/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w roku 2025 dla Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Sypniewie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00660458

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.8.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 194285,71 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówieni są sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w podziale na 11 zadań (kategorii), spełniające parametry określone w załączniku nr 1 do umowy – Karta kontroli dostawy przyjęcia produktów. Wykonawca będzie dostarczał produkty własnym transportem przystosowanym do przewozu artykułów spożywczych zgodnie z HACCP w dni robocze, w godzinach wskazanych w zamówieniu.
2) Wykonawca może złożyć ofertę na jedno, kilka lub wszystkie zadania.
3) Przedmiot zamówienia został podzielony na 11 zadań:
 Zadanie 1 – Dostawa pieczywa świeżego, wyrobów piekarskich.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4 do SWZ.

Wykonawca, zobowiązany jest załączyć do OFERTY – Załącznik Nr 4a „Formularz ilościowo-cenowy” oferowanych produktów. Wypełniony formularz musi umożliwić Zamawiającemu weryfikację oferowanych przez Wykonawcę produktów pod względem ilościowo-cenowym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie

4.5.5.) Wartość części: 15000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówieni są sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w podziale na 11 zadań (kategorii), spełniające parametry określone w załączniku nr 1 do umowy – Karta kontroli dostawy przyjęcia produktów. Wykonawca będzie dostarczał produkty własnym transportem przystosowanym do przewozu artykułów spożywczych zgodnie z HACCP w dni robocze, w godzinach wskazanych w zamówieniu.
2) Wykonawca może złożyć ofertę na jedno, kilka lub wszystkie zadania.
3) Przedmiot zamówienia został podzielony na 11 zadań:
 Zadanie 2 – Dostawa produktów z przemiału zbóż.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4 do SWZ.

Wykonawca, zobowiązany jest załączyć do OFERTY – Załącznik Nr 4a „Formularz ilościowo-cenowy” oferowanych produktów. Wypełniony formularz musi umożliwić Zamawiającemu weryfikację oferowanych przez Wykonawcę produktów pod względem ilościowo-cenowym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15600000-4 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych

4.5.5.) Wartość części: 6000 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówieni są sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w podziale na 11 zadań (kategorii), spełniające parametry określone w załączniku nr 1 do umowy – Karta kontroli dostawy przyjęcia produktów. Wykonawca będzie dostarczał produkty własnym transportem przystosowanym do przewozu artykułów spożywczych zgodnie z HACCP w dni robocze, w godzinach wskazanych w zamówieniu.
2) Wykonawca może złożyć ofertę na jedno, kilka lub wszystkie zadania.
3) Przedmiot zamówienia został podzielony na 11 zadań:
 Zadanie 3 –Dostawa jaj.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4 do SWZ.

Wykonawca, zobowiązany jest załączyć do OFERTY – Załącznik Nr 4a „Formularz ilościowo-cenowy” oferowanych produktów. Wypełniony formularz musi umożliwić Zamawiającemu weryfikację oferowanych przez Wykonawcę produktów pod względem ilościowo0cenowym

4.5.3.) Główny kod CPV: 03142500-3 - Jaja

4.5.5.) Wartość części: 5000 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówieni są sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w podziale na 11 zadań (kategorii), spełniające parametry określone w załączniku nr 1 do umowy – Karta kontroli dostawy przyjęcia produktów. Wykonawca będzie dostarczał produkty własnym transportem przystosowanym do przewozu artykułów spożywczych zgodnie z HACCP w dni robocze, w godzinach wskazanych w zamówieniu.
2) Wykonawca może złożyć ofertę na jedno, kilka lub wszystkie zadania.
3) Przedmiot zamówienia został podzielony na 11 zadań:
 Zadanie 4 – Dostawa artykułów mlecznych, nabiału.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4 do SWZ.

Wykonawca, zobowiązany jest załączyć do OFERTY – Załącznik Nr 4a „Formularz ilościowo-cenowy” oferowanych produktów. Wypełniony formularz musi umożliwić Zamawiającemu weryfikację oferowanych przez Wykonawcę produktów pod względem ilościowo0cenowym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie

4.5.5.) Wartość części: 65000 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówieni są sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w podziale na 11 zadań (kategorii), spełniające parametry określone w załączniku nr 1 do umowy – Karta kontroli dostawy przyjęcia produktów. Wykonawca będzie dostarczał produkty własnym transportem przystosowanym do przewozu artykułów spożywczych zgodnie z HACCP w dni robocze, w godzinach wskazanych w zamówieniu.
2) Wykonawca może złożyć ofertę na jedno, kilka lub wszystkie zadania.
3) Przedmiot zamówienia został podzielony na 11 zadań:
 Zadanie 5 - Dostawa mięsa wieprzowego i jego przetworów.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4 do SWZ.

Wykonawca, zobowiązany jest załączyć do OFERTY – Załącznik Nr 4a „Formularz ilościowo-cenowy” oferowanych produktów. Wypełniony formularz musi umożliwić Zamawiającemu weryfikację oferowanych przez Wykonawcę produktów pod względem ilościowo0cenowym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

4.5.5.) Wartość części: 35000 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówieni są sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w podziale na 11 zadań (kategorii), spełniające parametry określone w załączniku nr 1 do umowy – Karta kontroli dostawy przyjęcia produktów. Wykonawca będzie dostarczał produkty własnym transportem przystosowanym do przewozu artykułów spożywczych zgodnie z HACCP w dni robocze, w godzinach wskazanych w zamówieniu.
2) Wykonawca może złożyć ofertę na jedno, kilka lub wszystkie zadania.
3) Przedmiot zamówienia został podzielony na 11 zadań:
 Zadanie 6 - Dostawa mięsa drobiowego i jego przetworów.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4 do SWZ.

Wykonawca, zobowiązany jest załączyć do OFERTY – Załącznik Nr 4a „Formularz ilościowo-cenowy” oferowanych produktów. Wypełniony formularz musi umożliwić Zamawiającemu weryfikację oferowanych przez Wykonawcę produktów pod względem ilościowo0cenowym

4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

4.5.5.) Wartość części: 14000 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówieni są sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w podziale na 11 zadań (kategorii), spełniające parametry określone w załączniku nr 1 do umowy – Karta kontroli dostawy przyjęcia produktów. Wykonawca będzie dostarczał produkty własnym transportem przystosowanym do przewozu artykułów spożywczych zgodnie z HACCP w dni robocze, w godzinach wskazanych w zamówieniu.
2) Wykonawca może złożyć ofertę na jedno, kilka lub wszystkie zadania.
3) Przedmiot zamówienia został podzielony na 11 zadań:
 Zadanie 7 – Dostawa mięsa wołowego i jego przetworów.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4 do SWZ.

Wykonawca, zobowiązany jest załączyć do OFERTY – Załącznik Nr 4a „Formularz ilościowo-cenowy” oferowanych produktów. Wypełniony formularz musi umożliwić Zamawiającemu weryfikację oferowanych przez Wykonawcę produktów pod względem ilościowo0cenowym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

4.5.5.) Wartość części: 2000 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówieni są sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w podziale na 11 zadań (kategorii), spełniające parametry określone w załączniku nr 1 do umowy – Karta kontroli dostawy przyjęcia produktów. Wykonawca będzie dostarczał produkty własnym transportem przystosowanym do przewozu artykułów spożywczych zgodnie z HACCP w dni robocze, w godzinach wskazanych w zamówieniu.
2) Wykonawca może złożyć ofertę na jedno, kilka lub wszystkie zadania.
3) Przedmiot zamówienia został podzielony na 11 zadań:
 Zadanie 8 - Dostawa ryb i przetworów rybnych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4 do SWZ.

Wykonawca, zobowiązany jest załączyć do OFERTY – Załącznik Nr 4a „Formularz ilościowo-cenowy” oferowanych produktów. Wypełniony formularz musi umożliwić Zamawiającemu weryfikację oferowanych przez Wykonawcę produktów pod względem ilościowo0cenowym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane

4.5.5.) Wartość części: 9000 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówieni są sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w podziale na 11 zadań (kategorii), spełniające parametry określone w załączniku nr 1 do umowy – Karta kontroli dostawy przyjęcia produktów. Wykonawca będzie dostarczał produkty własnym transportem przystosowanym do przewozu artykułów spożywczych zgodnie z HACCP w dni robocze, w godzinach wskazanych w zamówieniu.
2) Wykonawca może złożyć ofertę na jedno, kilka lub wszystkie zadania.
3) Przedmiot zamówienia został podzielony na 11 zadań:
 Zadanie 9 - Dostawa warzyw, owoców i ziół.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4 do SWZ.

Wykonawca, zobowiązany jest załączyć do OFERTY – Załącznik Nr 4a „Formularz ilościowo-cenowy” oferowanych produktów. Wypełniony formularz musi umożliwić Zamawiającemu weryfikację oferowanych przez Wykonawcę produktów pod względem ilościowo0cenowym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03200000-3 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy

4.5.5.) Wartość części: 22000 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówieni są sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w podziale na 11 zadań (kategorii), spełniające parametry określone w załączniku nr 1 do umowy – Karta kontroli dostawy przyjęcia produktów. Wykonawca będzie dostarczał produkty własnym transportem przystosowanym do przewozu artykułów spożywczych zgodnie z HACCP w dni robocze, w godzinach wskazanych w zamówieniu.
2) Wykonawca może złożyć ofertę na jedno, kilka lub wszystkie zadania.
3) Przedmiot zamówienia został podzielony na 11 zadań:
 Zadanie 10 – Dostawa mrożonek.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4 do SWZ.

Wykonawca, zobowiązany jest załączyć do OFERTY – Załącznik Nr 4a „Formularz ilościowo-cenowy” oferowanych produktów. Wypełniony formularz musi umożliwić Zamawiającemu weryfikację oferowanych przez Wykonawcę produktów pod względem ilościowo0cenowym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15331170-9 - Warzywa mrożone

4.5.5.) Wartość części: 9000 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówieni są sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w podziale na 11 zadań (kategorii), spełniające parametry określone w załączniku nr 1 do umowy – Karta kontroli dostawy przyjęcia produktów. Wykonawca będzie dostarczał produkty własnym transportem przystosowanym do przewozu artykułów spożywczych zgodnie z HACCP w dni robocze, w godzinach wskazanych w zamówieniu.
2) Wykonawca może złożyć ofertę na jedno, kilka lub wszystkie zadania.
3) Przedmiot zamówienia został podzielony na 11 zadań:
 Zadanie 11 - Dostawa przypraw oraz innych produktów spożywczych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4 do SWZ.

Wykonawca, zobowiązany jest załączyć do OFERTY – Załącznik Nr 4a „Formularz ilościowo-cenowy” oferowanych produktów. Wypełniony formularz musi umożliwić Zamawiającemu weryfikację oferowanych przez Wykonawcę produktów pod względem ilościowo0cenowym

4.5.3.) Główny kod CPV: 15870000-7 - Przyprawy i przyprawy korzenne

4.5.5.) Wartość części: 22000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22142,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22142,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22142,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółka Produkcyjno-Handlowa Sp. J. Tomas & Tomas

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5550004862

7.3.3) Ulica: ul. Reymonta 31

7.3.4) Miejscowość: Sępólno Krajeńskie

7.3.5) Kod pocztowy: 89-400

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22142,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Art. 255 pkt 1 ustawy Pzp: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

Uzasadnienie faktyczne:
Dyrektor Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie podstawowym bez możliwości negocjacji na „Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w roku 2025 dla Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Sypniewie” na:
Część nr 2 zamówienia: Dostawa produktów z przemiału zbóż,
zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt. 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320) nie złożono żadnych ofert.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Art. 255 pkt 1 ustawy Pzp: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

Uzasadnienie faktyczne:
Dyrektor Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie podstawowym bez możliwości negocjacji na „Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w roku 2025 dla Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Sypniewie” na:
Część nr 3 zamówienia: Dostawa jaj,
zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt. 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320) nie złożono żadnych ofert.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Art. 255 pkt 1 ustawy Pzp: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

Uzasadnienie faktyczne:
Dyrektor Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie podstawowym bez możliwości negocjacji na „Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w roku 2025 dla Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Sypniewie” na:
Część nr 4 zamówienia: Dostawa artykułów mlecznych, nabiału,
zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt. 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320) nie złożono żadnych ofert.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47994,34 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 47994,34 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47994,34 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Przetwórstwa Mięsnego Paweł Ciepłuch

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5040008625

7.3.3) Ulica: Śmiłowo 49

7.3.4) Miejscowość: Więcbork

7.3.5) Kod pocztowy: 89-410

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47994,34 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Art. 255 pkt 1 ustawy Pzp: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

Uzasadnienie faktyczne:
Dyrektor Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie podstawowym bez możliwości negocjacji na „Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w roku 2025 dla Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Sypniewie” na:
Część nr 6 zamówienia: Dostawa mięsa drobiowego i jego przetworów,
zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt. 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320) nie złożono żadnych ofert.

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Art. 255 pkt 1 ustawy Pzp: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

Uzasadnienie faktyczne:
Dyrektor Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie podstawowym bez możliwości negocjacji na „Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w roku 2025 dla Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Sypniewie” na:
Część nr 7 zamówienia: Dostawa mięsa wołowego i jego przetworów,
zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt. 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320) nie złożono żadnych ofert.

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Art. 255 pkt 1 ustawy Pzp: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

Uzasadnienie faktyczne:
Dyrektor Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie podstawowym bez możliwości negocjacji na „Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w roku 2025 dla Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Sypniewie” na:
Część nr 8 zamówienia: Dostawa ryb i przetworów rybnych,
zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt. 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320) nie złożono żadnych ofert.

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Art. 255 pkt 1 ustawy Pzp: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

Uzasadnienie faktyczne:
Dyrektor Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie podstawowym bez możliwości negocjacji na „Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w roku 2025 dla Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Sypniewie” na:
Część nr 9 zamówienia: Dostawa warzyw, owoców i ziół,
zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt. 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320) nie złożono żadnych ofert.

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12144,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14695,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12144,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe ROKA Zbigniew Kaczmarek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5580002796

7.3.3) Ulica: ul. Rynek 10

7.3.4) Miejscowość: Kcynia

7.3.5) Kod pocztowy: 89-240

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12144,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Art. 255 pkt 1 ustawy Pzp: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

Uzasadnienie faktyczne:
Dyrektor Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie podstawowym bez możliwości negocjacji na „Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w roku 2025 dla Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Sypniewie” na:
Część nr 11 zamówienia: Dostawa przypraw oraz innych produktów spożywczych.
zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt. 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320) nie złożono żadnych ofert.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.