Ogłoszenie z dnia 2024-01-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00568953/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-21
- 2024/BZP 00656480/01 - Modyfikacja z dnia 2024-12-16
- 2024/BZP 00668335/01 - Modyfikacja z dnia 2024-12-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Transport tj. dowóz/odwóz: uczestników Gminnego Klubu Seniora w Trzcianie; uczestników Dziennego Domu Pomocy w Bratkowicach; uczestników Środowiskowej Świetlicy Socjoterapeutycznej w Świlczy;
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690010308
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 168
1.5.2.) Miejscowość: Świlcza
1.5.3.) Kod pocztowy: 36-072
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gops.swilcza@intertele.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gops.swilcza.com.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_swilcza1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Transport tj. dowóz/odwóz: uczestników Gminnego Klubu Seniora w Trzcianie; uczestników Dziennego Domu Pomocy w Bratkowicach; uczestników Środowiskowej Świetlicy Socjoterapeutycznej w Świlczy;2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ef5bddb1-9e88-11ee-948d-82b0c04ef850
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00045580
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Na transport uczestników Klubu Seniora w Trzcianie i Dziennego Domu Pomocy w Bratkowicach został złożony wniosek o dofinansowanie w ramach projektu „Rozwój stacjonarnych usług opiekuńczych w Gminie Świlcza" programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027, PRIORYTET 7 FEPK.07, Kapitał ludzki gotowy do zmian, DZIAŁANIE Usługi społeczne i zdrowotne świadczone w społeczności lokal2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00568953
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GOPS.26.41.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 336183,33 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: Transport tj. dowóz/odwóz uczestników Gminnego Klubu Seniora w Trzcianie.Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia dla części nr 1 określa:
1) Załącznik nr 4a do SWZ – Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia dla części nr 1,
2) Załącznik nr 3a do SWZ – Wzór umowy (dla części 1 i 2).
Na zamówienie pn.: Transport tj. dowóz/odwóz uczestników Gminnego Klubu Seniora w Trzcianie został złożony wniosek o dofinansowanie w ramach projektu pt. „Rozwój stacjonarnych usług opiekuńczych w Gminie Świlcza" (dalej: Projekt), składanego w ramach konkursu zamkniętego (dalej: Konkurs) numer FEPK.07.18-IP.01-001/23 programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027, PRIORYTET 7 FEPK.07, Kapitał ludzki gotowy do zmian, DZIAŁANIE 07.18 - Usługi społeczne i zdrowotne świadczone w społeczności lokalnej (projekt w chwili prowadzenia niniejszego postępowania podlega ocenie formalnej i merytorycznej). W przypadku negatywnego rozstrzygnięcia Konkursu i nie otrzymania dofinansowania, usługa transportu finansowana będzie ze środków własnych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Świlczy i obejmować będzie transport zbiorowy osób z miejsca odbioru/zamieszkania do Gminnego Klubu Seniora w Trzcianie i odwóz tych osób do miejsca przeznaczenia/zamieszkania w ilości do 25 osób w okresie od 02.01.2024 r. do 31.12.2024 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 118800,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: Transport tj. dowóz/odwóz uczestników Dziennego Domu Pomocy w Bratkowicach.Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia dla części nr 2 określa:
1) Załącznik nr 4b do SWZ – Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia dla części nr 2,
2) Załącznik nr 3a do SWZ – Wzór umowy (dla części 1 i 2).
Na zamówienie pn.: Transport tj. dowóz/odwóz uczestników Dziennego Domu Pomocy w Bratkowicach został złożony wniosek o dofinansowanie w ramach projektu pt. „Rozwój stacjonarnych usług opiekuńczych w Gminie Świlcza" (dalej: Projekt), składanego w ramach konkursu zamkniętego (dalej: Konkurs) numer FEPK.07.18-IP.01-001/23 programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027, PRIORYTET 7 FEPK.07, Kapitał ludzki gotowy do zmian, DZIAŁANIE 07.18 - Usługi społeczne i zdrowotne świadczone w społeczności lokalnej (projekt w chwili prowadzenia niniejszego postępowania podlega ocenie formalnej i merytorycznej). W przypadku negatywnego rozstrzygnięcia Konkursu i nie otrzymania dofinansowania, usługa transportu finansowana będzie ze środków własnych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Świlczy i obejmować będzie transport zbiorowy osób z miejsca odbioru/zamieszkania do Dziennego Domu Pomocy w Bratkowicach i odwóz tych osób do miejsca przeznaczenia/zamieszkania w ilości do 30 osób w okresie od 15.01.2024 r. do 31.12.2024 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 114750,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3: Dowożenie i odwożenie uczestników zajęć w Środowiskowej Świetlicy Socjoterapeutycznej w Świlczy:Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia dla części nr 3 określa:
3) Załącznik nr 4c do SWZ – Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia dla części nr 3,
4) Załącznik nr 3b do SWZ – Wzór umowy dla części 3;
Zamówienie pn.: Dowożenie i odwożenie uczestników zajęć w Środowiskowej Świetlicy Socjoterapeutycznej w Świlczy
finansowane jest ze środków własnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 129528,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 94084,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 166795,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 94084,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): „SIGMA” s.c. Alina Kowal, Mariusz Kowal
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Alina Kowal
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 813-30-51-578
7.3.4) Miejscowość: Bratkowice
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SIGMA S.C. KOWAL MAREK, KOWAL MARIUSZ
jakie przetargi wygrała firma
SIGMA S.C. KOWAL MAREK, KOWAL MARIUSZ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 94084,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 91570,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 161109,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 91570,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): „SIGMA” s.c. Alina Kowal, Mariusz Kowal
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Alina Kowal
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 813-30-51-578
7.3.4) Miejscowość: Bratkowice
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SIGMA S.C. KOWAL MAREK, KOWAL MARIUSZ
jakie przetargi wygrała firma
SIGMA S.C. KOWAL MAREK, KOWAL MARIUSZ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 91570,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11,5 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 129528,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 129528,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 129528,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): „SIGMA” s.c. Alina Kowal, Mariusz Kowal
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Alina Kowal
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 813-30-51-578
7.3.4) Miejscowość: Bratkowice
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SIGMA S.C. KOWAL MAREK, KOWAL MARIUSZ
jakie przetargi wygrała firma
SIGMA S.C. KOWAL MAREK, KOWAL MARIUSZ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 129528,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI ŚWILCZA
więcej: przetargi ŚWILCZA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług transportu drogowego na rzecz Kociewskiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o.
- Dowóz i odwóz dzieci i młodzieży niepełnosprawnej do Ośrodka Rehabilitacji i Szkoły Specjalnej w Rawiczu, w okresie od 01.09.2025r. do 30.06.2028r
- Dowożenie i odwożenie dzieci do szkół podstawowych i przedszkoli na terenie gminy Jutrosin, w okresie od 01-09-2025 r. do 30-06-2028r.
- Organizacja 12 (dwunastu) wizyt zawodoznawczych w roku 2025 dla uczniów biorących udział w projekcie "Poprawa jakości kształcenia zawodowego na terenie Powiatu Krakowskiego
- Dostawa kruszywa na terenie Nadleśnictwa Kańczuga w 2025 roku
- Iniekcje fundamentów w piwnicy w Domu Pomocy Społecznej "LEŚNY" w Zaskoczynie (osuszanie, izolacja)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.