Ogłoszenie z dnia 2021-05-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00019148/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-17
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00045532 z dnia 2021-05-04 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja sal lekcyjnych i pracowni komputerowej w Szkole Podstawowej w Zakroczymiu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Zakroczym
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013270399
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Warszawska 7
1.5.2.) Miejscowość: Zakroczym
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-170
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zakroczym.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zakroczym.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zakroczym.bip.net.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja sal lekcyjnych i pracowni komputerowej w Szkole Podstawowej w Zakroczymiu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-204e3ce1-8725-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00045532
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001403/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Modernizacja sal lekcyjnych i pracowni komputerowej w Szkole Podstawowej w Zakroczymiu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00019148/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WIR.271.4.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: remont sal lekcyjnych i pracowni komputerowej oraz pomieszczeń administracyjno-biurowych na I piętrze w Szkole Podstawowej w Zakroczymiu, w ramach zadań inwestycyjnych pn.: „Modernizacja sal lekcyjnych w Szkole Podstawowej w Zakroczymiu” oraz „Modernizacja pracowni komputerowej w Szkole Podstawowej w Zakroczymiu”.2. Szczegółowy sposób wykonania oraz zakres i rodzaj poszczególnych robót obejmujących przedmiot zamówienia został określony w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (załącznik nr 6 do SWZ) oraz Przedmiarach robót (załączniki nr 7 i nr 8 do SWZ).3. Zakres robót obejmuje wykonanie kompleksowego remontu w 5 salach lekcyjnych (sale nr: 10, 11, 15, 18, 19), w pracowni komputerowej (sala nr 13), pokoju dyrekcji (nr 17), pokoju psychologa (nr 12) oraz częściowego remontu w sali nr 16, znajdujących się na I piętrze budynku Szkoły Podstawowej w Zakroczymiu. Zakres robót obejmuje:1) Roboty rozbiórkowe:a) demontaż istniejących instalacji elektrycznych (okablowanie, osprzęt i oprawy oświetleniowe), b) demontaż grzejników centralnego ogrzewania wraz z częściową przeróbką instalacji centralnego ogrzewania, c) demontaż warstw posadzkowych wraz z listwami przypodłogowymi, d) demontaż listew odbojowych,e) demontaż parapetów. 2) Roboty elektryczne: a) dostawa i montaż gniazdek i włączników elektrycznych, b) dostawa i montaż opraw oświetleniowych,c) wykonanie okablowania.3) Roboty sanitarne: dostawa i montaż grzejników centralnego ogrzewania 4) Roboty budowlane: a) wykonanie termoizolacji posadzek,b) wykonanie szlicht cementowych,c) dostawa i montaż wykładzin PCV wraz z cokołami,d) dostawa i montaż o odbojów, parapetów i osłon grzejnikowych,e) dostawa i montaż drzwiczek rewizyjnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45410000-4 - Tynkowanie
45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 263262,67
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 459001,13
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 263262,67
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FACIT Usługi Budowlano-Remontowe Hebda Zofia
7.3.3) Ulica: Kochanowskiego 171
7.3.4) Miejscowość: Wieniawa
7.3.5) Kod pocztowy: 26-432
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 263262,67
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-08-208.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-05-04 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI ZAKROCZYM
więcej: przetargi ZAKROCZYM »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont - wymiana urządzenia do przemieszczania osób niepełnosprawnych w budynku Wydziału Historii Uniwersytetu Warszawskiego, Warszawa ul. Krakowskie Przedmieście 26/28.
- Przebudowa zbiornika w Byszowie (gm. Klimontów)
- Przebudowa poddasza w budynku V liceum Ogólnokształcącego w Krakowie przy ul. Studenckiej 12
- Wykonanie oświetlenia boiska do piłki nożnej o natężeniu 500Ix ze sterowaniem z możliwością obniżenia do 300Ix - Rozwój kultury fizycznej i sportu
- Wykonanie remontu sali gimnastycznej SOSW nr 3 w Krakowie
- Remont garaży na terenie MSZ przy al. J. Ch. Szucha 23A i 21 w Warszawie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.