eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Polkowice › "Dystrybucja energii elektrycznej do obiektów sportowych przy ul. 3 Maja 50 w Polkowicach"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-01-17

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Dystrybucja energii elektrycznej do obiektów sportowych przy ul. 3 Maja 50
w Polkowicach”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Polkowickie Przedsiębiorstwo Komunalne

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 020652023

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 3 Maja 51

1.5.2.) Miejscowość: Polkowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-100

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.7.) Numer telefonu: 767469000

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ppk.polkowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ppk.polkowice.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/ppk_polkowice

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zarządzanie powierzonym zasobem nieruchomości gminy Polkowice

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dystrybucja energii elektrycznej do obiektów sportowych przy ul. 3 Maja 50
w Polkowicach”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-107c3b00-7332-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00045244

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00461965

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Ustawa Pzp jako przesłankę zastosowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego trybu zamówienia z wolnej ręki przewiduje w art. 214 ust. 1 pkt 1 lit. a, iż Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi co najmniej następująca okoliczność: usługi mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze.
Usługa ta może być świadczona wyłącznie przez jednego wykonawcę - właściciela sieci dystrybucyjnej, do której przyłączona jest nieruchomości Zamawiającego, tj. TAURON Dystrybucja S.A. (OSD) świadczący usługi dystrybucji energii elektrycznej na podstawie koncesji na dystrybucję energii elektrycznej, wydanej przez Prezesa URE i nie istnieje rozsądne rozwiązanie alternatywne lub rozwiązanie zastępcze, a brak konkurencji nie jest wynikiem celowego zawężenia parametrów zamówienia. Wykonawca świadczy usługi dystrybucji energii elektrycznej na obszarze obiektów Zamawiającego na zasadzie monopolu naturalnego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZPA.231.3.14.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 711692,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej do obiektu Zamawiającego tj. basen odkryty/letni przy ul. 3 Maja 59-100 Polkowice nr działki 33/2, 33/5, 33/7, 315/174, 315/179 dla punktu poboru PPE 590322412400123893, stacja transformatorowa LGU90157.
Moc przyłączeniowa (kW) – 500,00 kW.
Planowany roczny pobór energii elektrycznej wynosi 700000,00 kW.
Rozliczenie dostarczanej energii nastąpi na podstawie faktycznej ilości zużytych kWh).

4.5.3.) Główny kod CPV: 65310000-9 - Przesył energii elektrycznej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TAURON DYSTRYBUCJA SA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6110202860

7.3.3) Ulica: PODGÓRSKA 25A

7.3.4) Miejscowość: KRAKÓW

7.3.5) Kod pocztowy: 31-035

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 875381,16 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Umowa została zawarta na czas nieoznaczony, natomiast w części "okres realizacji zamówienia" podano okres 4 lat. ponieważ nie ma możliwości wybrania daty nieokreślonej. Wartość szacunkowa zamówienia została przeliczona na okres 48 miesięcy, a w części "wartość umowy" podano wartość jaką szacujemy wydać w ciągu 48 miesięcy wraz z podatkiem VAT. Rozliczenia z Wykonawcą będą następowały na podstawie bieżących faktur wg stawek opłat zawartych w taryfie, zatwierdzonej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.