eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zakopane › Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 9 im. K. Makuszyńskiego w Zakopanem.



Ogłoszenie z dnia 2022-02-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 9 im. K. Makuszyńskiego w Zakopanem.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole nr 9 im. K. Makuszyńskiego

1.3.) Oddział zamawiającego: Przedszkole

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 121316382

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Sabały 10

1.5.2.) Miejscowość: Zakopane

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-500

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.7.) Numer telefonu: 182013225

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: p9zak@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.p9zak.szkolnastrona.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 9 im. K. Makuszyńskiego w Zakopanem.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9456a4cf-58d4-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00045168

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00307330/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: P9/2021/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 175238,58 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 175238 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki Przedszkola nr 9 w Zakopanem mieszczącego się przy ul. Sabały 10 w Zakopanem.
Zakres zamówienia obejmuje:
CZĘŚĆ 1: DOSTAWA PIECZYWA
1 Bułka hotelowa szt. 1 200
2 Chleb krojony zwykły 0,60 kg szt.300
3 Chleb pszenno-żytni 0,6 kg szt.200
4 Chleb graham 0,6 kg szt. 400
5 Chleb wieloziarnisty 0,60 kg szt.300
6 Chleb żytni 0,60 kg szt. 300
7 Ciasto jogurtowe 0,60 kg szt. 160
8 Bułka grahamka szt. 700
9 Drożdżówka z masą budyniową szt. 800
10 Weka wrocławska 0,60 kg szt. 300
11 Ciasto drożdżowe foremka 0,60 kg szt. 150
12 Strucla z owocami 0,60 kg szt. 50
13 Rogal maślany szt. 1 000
14 Drożdżówka z kruszonką 80 g szt. 600
15 Babka piaskowa 0,60 kg szt. 60
16 Pączek z nadzieniem szt. 250
17 Ciasteczka kruche kg. 30
18 Chleb lucerański lub słonecznikowy szt. 180

1) Zamawiający informuje, że podane powyżej ilości artykułów żywnościowych są ilościami szacunkowymi i w trakcie realizacji zamówienia mogą ulec zmniejszeniu. Zamawiający będzie płacił za faktycznie zamówione ilości produktów po cenach jednostkowych podanych w ofercie.
2) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi przedmiotu zamówienia jak również zgodność z odpowiednimi normami.
3) Zamawiający wymaga, aby wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia spełniał wszelkie wymagania higieniczne określone w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U.2019.1252 tj. z dnia 2019.07.05) oraz obowiązujących aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie.
4) Produkty powinny być świeże, zgodne z normami: PN-A-86003, PN-A-86059, PN-66/A-86233, PN-68/A-86230, PN-A-86155, PN-A-86061, PN-91/A-86300.
5) Miejscem dostawy jest magazyn żywnościowy Przedszkola Nr 9 w Zakopanem ul. Sabały 10
6) Umowa będzie realizowana w oparciu o zamówienia częściowe, które będą składane telefonicznie lub pisemnie przesłane mailem zgodnie z faktycznymi potrzebami Zamawiającego, zgodnie z cenami jednostkowymi zaproponowanymi w ofercie wykonawcy z zastrzeżeniem, że całkowita wartość umowy nie może przekroczyć wysokości posiadanych środków finansowych przeznaczonych na ten cel.
7) Dostawy będą realizowane najpóźniej następnego dnia do godz. 8.00, licząc od daty złożenia, najpóźniej poprzedniego dnia do godz. 9.00, telefonicznie zamówienia na poszczególne produkty z pakietów, o ile zamówienie nie zostanie złożone wcześniej, niż na jeden dzień przed żądaną dostawą i nie zostanie wyznaczony przez Zamawiającego konkretny termin realizacji dostawy.
8) W wyjątkowych sytuacjach mogą wystąpić zamówienia dodatkowe realizowane w tym samym dniu.
9) Wykonawca podejmuje się również rozładunku towaru i przeniesienia go do magazynu żywnościowego w Przedszkolu nr 9 przy ul. Sabały 10
10) Wykonawca zobowiązuje się każdorazowo przy dostawie załączyć świadectwo jakości dostarczanego przedmiotu umowy (atest) lub handlowy dokument identyfikacyjny.
11) Wykonawca zobowiązuje się dostarczać przedmiot umowy czystym środkiem transportu przystosowanym do przewozu przedmiotu umowy a w przypadku przewozu mięsa i wędlin pojazdem dopuszczonym do użytkowania przez Państwową Inspekcję Handlową.
12) W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego wadliwej partii dostarczonego towaru, reklamacja zostanie zgłoszona telefonicznie. Wykonawca zobowiązuje się niezwłocznie do jego wymiany na towar wolny od wad w ciągu 3 godzin, w ilościach zakwestionowanych przez Zamawiającego.
13) W przypadku nie przestrzegania terminu dostaw oraz powtarzających się uchybień w realizacji warunków umowy, Zamawiający zastrzega sobie prawo zerwania umowy bez wypowiedzenia.
14) Każdy samochód, którym będzie dostarczana żywność musi posiadać decyzję Państwowego Powiatowego Inspektoratu Sanitarnego stwierdzającą spełnienie warunków do higienicznego przewozu określonych produktów (art. spoż, warzywa, owoce, jaja, mięso i wędliny itp.)
15) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zażądania stosownego dokumentu w momencie dostawy produktów.
16) Jaja, przy każdej dostawie, muszą posiadać dokument identyfikacyjny dla jaj konsumpcyjnych spełniających wymogi art. 27 ust. 3 ustawy z dn20.01.2004r. o wymaganiach weterynaryjnych produktów pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. nr 33, poz. 288 z późn. zm.)
17) Mięso i wędliny muszą być dostarczane w czystych, zamkniętych pojemnikach do przewozu mięsa i wędlin. Mięso surowe nie może być przewożone razem z wędlinami
18) Mrożonki mają być dostarczane do przedszkola w formie nie rozmrożonej,
19) Nie wykonanie pełnego zakresu ilościowego umowy nie rodzi roszczenia o zakup nie zrealizowanej w okresie obowiązywania umowy ilości towaru.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie

15812000-3 - Wyroby ciastkarskie i ciasta

4.5.5.) Wartość części: 12905,70 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów żywnościowych
na potrzeby stołówki Przedszkola nr 9 w Zakopanem mieszczącego się przy ul. Sabały 10
w Zakopanem. Zakres zamówienia obejmuje:
CZEŚĆ 2: DOSTAWA ARTYKUŁÓW OGÓLNOSPOŻYWCZYCH

Lp. Nazwa j.m. ilość
1 Pieprz ziołowy Prymat 20g szt. 120
2 Cukier trzcinowy 0,5 kg szt. 100
3 Herbata z melisy (torebki 25x2g) Biofix szt. 120
4 Cukier waniliowy 32 g szt. 200
5 Dżem słoik 280 g typu Łowicz 100 % owoców szt. 120
6 Groszek konserwowy 400 g Pudliszki szt. 100
7 Herbata Saga 100 szt. (torebki) szt. 8
8 Herbata granulowana Saga 0,90 szt. 120
9 Herbata owocowa malinowa (torebki 25 x 2g) Biofix szt. 120
10 Herbata Lipton (torebki) 100 szt. Szt. 4
11 Ketchup 480 g Pudliszki łagodny szt. 80
12 Chrzan Krakus 290 g szt. 50
13 Kukurydza Pudliszki 400 g szt. 100
14 Szczaw konserwowy 300 g szt. 80
15 Herbata miętowa (torebki 25 x 2g) Biofix szt. 100
16 Musztarda łagodna 175 g szt. 15
17 Ciastka wieloziarniste Belvita 300 g szt. 200
18 Miód wielokwiatowy Bartnik 1 kg szt. 80
19 Fasolka szparagowa konserwowa (słoik 0,5l) szt. 100
20 Przecier ogórkowy 350 g szt. 120
21 Koncentrat pomidorowy 30 % 850 g szt. 60
22 Ananas puszka 580 ml szt. 40
23 Sól sodowo-potasowa 1,5 kg szt. 50
24 Ziele angielskie 15 g Prymat szt. 20
25 Kurkuma 20 g Prymat szt. 20
26 Liść laurowy 8 g Prymat szt. 20
27 Kminek mielony 20 g Prymat szt. 20
28 Proszek do pieczenia 30 g szt. 60
29 Tymianek 10 g Prymat szt. 10
30 Kwasek cytrynowy 20 g Prymat szt. 30
31 Ryż parboiled kg 50
32 Kasza jaglana 1 kg kg 50
33 Ryż długoziarnisty 1 kg kg 60
34 Kasza manna 1 kg kg 50
35 Bułka tarta 450 g wrocławska mamut szt. 200
36 Kasza jęczmienna wiejska 1 kg kg 80
37 Kasza pęczak 1 kg kg 50
38 Mąka ziemniaczana 1 kg kg 10
39 Kisiel Winiary 77 g żurawina, morela, cytryna szt. 400
40 Pieprz czarny mielony 20 g Prymat szt. 60
41 Kawa Inka 150 g szt. 100
42 Kakao ciemne 150 g Deco Moreno szt. 100
43 Szprotki w oleju 160 g szt. 40
44 Biszkopty 140 g podłużne szt. 300
45 Bulion grzybowy Knorr 60 g szt. 20
46 Groszek ptysiowy kg 20
47 Sardynki w oleju 125 g szt. 40
48 Płatki kukurydziane 1 kg Nestle /Lubella szt. 60
49 Cynamon 0,15 g Prymat szt. 30
50 Makrela lub śledź w pomidorach 170 g szt. 300
51 Olej Kujawski 1l szt. 250
52 Oliwa z oliwek 1l szt. 24
53 Pomidor puszka 2550 g szt. 60
54 Imbir mielony 15 g Prymat szt. 10
55 Sok marchwiowo-jabłkowy Vitaminka 1l szt. 240
56 Żurawina suszona 100 g szt. 200
57 Sok Kubuś 1l szt. 200
58 Wafelki ryżowe Sonko 140 g szt. 50
59 Wafelki kukurydziane bez dod. Cukru 100 g szt. 100
60 Woda mineralna Muszynianka magnez i wapń niskonasycona
1,5 l szt. 500
61 Woda mineralna Cisowianka niegaz. 1,5 l szt. 1 000
62 Bazylia 10 g Prymat szt. 30
63 Oregano 10 g Prymat szt. 20
64 Papryka czerwona słodka mielona 20 g szt. 80
65 Majeranek 10 g Prymat szt. 30
66 Koncentrat buraczany Krakus 300 ml szt. 50
67 Makaron muszelki Lubella 500 g szt. 60
68 Makaron literki Czaniecki 250 g szt. 60
69 Makaron świderki Lubella 500 g szt. 100
70 Makaron łazanka Lubella 500 g szt. 80
71 Makaron spaghetti Lubella 500 g szt. 100
72 Makaron kokardki Lubella 400 g szt. 80
73 Makaron zacierka Goldmec 500 g szt. 60
74 Makaron nitka Czaniecki 250 g szt. 100
75 Makaron krajanka Lubella 500 g szt. 50
76 Galaretka owocowa Winiary szt. 350
77 Jaja kurze I klasa szt. 3 500
78 Herbatniki BeBe opakowanie 48 szt. Szt. 50
79 Kasza kukurydziana kg 50
80 Płatki owsiane górskie kg 50
81 Mąka poznańska typ 500 PZZ Kraków kg 300
82 Zioła prowansalskie 10 g Prymat szt. 20
83 Sok pomarańczowy 0,2 l 100% (10 g cukru w 100 ml) Tymbark szt. 1 500
84 Sok jabłkowy 1 l (10 g cukru w 100 ml) Tymbark szt. 240
85 Sok czarna porzeczka 1l (10 g cukru w 100 ml) Tymbark szt. 200
86 Sok pomarańczowy 1 l 100% (10 g cukru w 100 ml) Tymbark szt. 240
87 Sok multiwitamina 1 l (10 g cukru w 100 ml) Tymbark szt. 100
88 Rodzynki 100 g szt. 60
89 Morela suszona 100 g szt. 200
90 Śliwka suszona 100 g szt. 100
91 Estragon 10 g Prymat szt. 10
92 Curry 20 g Prymat szt. 10
93 Kolendra 15 g Prymat szt. 10
94 Powidło śliwkowe Łowicz 200 g szt. 60
95 Sól himalajska 1 kg szt. 40
96 Vegeta natur 1 kg szt. 15
97 Lubczyk 10 g Prymat szt. 100
98 Cukier kryształ 1 kg szt. 220
99 Pałeczki kukurydziane długie 70 g szt. 200
100 Makaron pióra Lubella 500 g szt. 60
101 Czekolada Kinder 100 g (8 batoników) szt. 125

1) Zamawiający informuje, że podane powyżej ilości artykułów żywnościowych są ilościami szacunkowymi i w trakcie realizacji zamówienia mogą ulec zmniejszeniu. Zamawiający będzie płacił za faktycznie zamówione ilości produktów po cenach jednostkowych podanych w ofercie.
2) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi przedmiotu zamówienia jak również zgodność z odpowiednimi normami.
3) Zamawiający wymaga, aby wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia spełniał wszelkie wymagania higieniczne określone w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U.2019.1252 tj. z dnia 2019.07.05) oraz obowiązujących aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie.
4) Produkty powinny być świeże, zgodne z normami: PN-A-86003, PN-A-86059, PN-66/A-86233, PN-68/A-86230, PN-A-86155, PN-A-86061, PN-91/A-86300.
5) Miejscem dostawy jest magazyn żywnościowy Przedszkola Nr 9 w Zakopanem ul. Sabały 10
6) Umowa będzie realizowana w oparciu o zamówienia częściowe, które będą składane telefonicznie lub pisemnie przesłane mailem zgodnie z faktycznymi potrzebami Zamawiającego, zgodnie z cenami jednostkowymi zaproponowanymi w ofercie wykonawcy z zastrzeżeniem, że całkowita wartość umowy nie może przekroczyć wysokości posiadanych środków finansowych przeznaczonych na ten cel.
7) Dostawy będą realizowane najpóźniej następnego dnia do godz. 8.00, licząc od daty złożenia, najpóźniej poprzedniego dnia do godz. 9.00, telefonicznie zamówienia na poszczególne produkty z pakietów, o ile zamówienie nie zostanie złożone wcześniej, niż na jeden dzień przed żądaną dostawą i nie zostanie wyznaczony przez Zamawiającego konkretny termin realizacji dostawy.
8) W wyjątkowych sytuacjach mogą wystąpić zamówienia dodatkowe realizowane w tym samym dniu.
9) Wykonawca podejmuje się również rozładunku towaru i przeniesienia go do magazynu żywnościowego w Przedszkolu nr 9 przy ul. Sabały 10
10) Wykonawca zobowiązuje się każdorazowo przy dostawie załączyć świadectwo jakości dostarczanego przedmiotu umowy (atest) lub handlowy dokument identyfikacyjny.
11) Wykonawca zobowiązuje się dostarczać przedmiot umowy czystym środkiem transportu przystosowanym do przewozu przedmiotu umowy a w przypadku przewozu mięsa i wędlin pojazdem dopuszczonym do użytkowania przez Państwową Inspekcję Handlową.
12) W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego wadliwej partii dostarczonego towaru, reklamacja zostanie zgłoszona telefonicznie. Wykonawca zobowiązuje się niezwłocznie do jego wymiany na towar wolny od wad w ciągu 3 godzin, w ilościach zakwestionowanych przez Zamawiającego.
13) W przypadku nie przestrzegania terminu dostaw oraz powtarzających się uchybień w realizacji warunków umowy, Zamawiający zastrzega sobie prawo zerwania umowy bez wypowiedzenia.
14) Każdy samochód, którym będzie dostarczana żywność musi posiadać decyzję Państwowego Powiatowego Inspektoratu Sanitarnego stwierdzającą spełnienie warunków do higienicznego przewozu określonych produktów (art. spoż, warzywa, owoce, jaja, mięso i wędliny itp.)
15) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zażądania stosownego dokumentu w momencie dostawy produktów.
16) Jaja, przy każdej dostawie, muszą posiadać dokument identyfikacyjny dla jaj konsumpcyjnych spełniających wymogi art. 27 ust. 3 ustawy z dn20.01.2004r. o wymaganiach weterynaryjnych produktów pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. nr 33, poz. 288 z późn. zm.)
17) Mięso i wędliny muszą być dostarczane w czystych, zamkniętych pojemnikach do przewozu mięsa i wędlin. Mięso surowe nie może być przewożone razem z wędlinami
18) Mrożonki mają być dostarczane do przedszkola w formie nie rozmrożonej,
19) Nie wykonanie pełnego zakresu ilościowego umowy nie rodzi roszczenia o zakup nie zrealizowanej w okresie obowiązywania umowy ilości towaru.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

03142500-3 - Jaja

15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne

15800000-6 - Różne produkty spożywcze

15870000-7 - Przyprawy i przyprawy korzenne

15890000-3 - Różne produkty spożywcze i produkty suszone

4.5.5.) Wartość części: 44525,14 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów żywnościowych
na potrzeby stołówki Przedszkola nr 9 w Zakopanem mieszczącego się przy ul. Sabały 10
w Zakopanem. Zakres zamówienia obejmuje:

CZĘŚĆ 3: DOSTAWA MIĘSA I PODROBÓW, WYROBÓW WĘDLINIARSKICH, DROBIU, WYROBÓW DROBIARSKICH

1 Kiełbasa szynkowa z indyka kg 10
2 Kiełbasa podwawelska kg 10
3 Szynka drobiowa królewska kg 10
4 Pasztet pieczony z indyka kg 30
5 Polędwica drobiowa podsuszana kg 15
6 Polędwica tradycyjna kg 15
7 Szynka konserwowa typu Krakus kg 25
8 Szynka gotowana tradycyjna kg 20
9 Kiełbasa krakowska sucha kg 20
10 Szynka wiejska z wieprza kg 20
11 Parówki dla najmłodszych 80 % mięsa kg 90
12 Schab b/k kg 110
13 Szynka b/k surowa kg 150
14 Wątroba drobiowa kg 60
15 Łopatka b/k kg 80
16 Karkówka b/k kg 60
17 Antrykot wołowy/rostbef kg 160
18 Polędwiczki schabowe kg 80
19 Pieczeń wołowa – ligawa kg 50
20 Wołowina - gulasz kg 30
21 Cielęcina – pieczeń kg 30
22 Cielęcina – gulasz kg 30
23 Filet z kurczaka b/k kg 170
24 Kurczak świeży kg 70
25 Udka z kurczaka kg 50
26 Filet z indyka kg 130
27 Korpusy rosołowe kg 50
28 Kiełbasa krakowska parzona kg 25
29 Pasztecik drobiowy 180 g (słoiczki) szt. 90
30 Szynka sądecka tradycyjna kg 10
31 Filet po góralsku kg 15
32 Kiełbasa żywiecka kg 15
33 Polędwiczka pieczona o smaku maślanym kg 15

1) Zamawiający informuje, że podane powyżej ilości artykułów żywnościowych są ilościami szacunkowymi i w trakcie realizacji zamówienia mogą ulec zmniejszeniu. Zamawiający będzie płacił za faktycznie zamówione ilości produktów po cenach jednostkowych podanych w ofercie.
2) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi przedmiotu zamówienia jak również zgodność z odpowiednimi normami.
3) Zamawiający wymaga, aby wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia spełniał wszelkie wymagania higieniczne określone w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U.2019.1252 tj. z dnia 2019.07.05) oraz obowiązujących aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie.
4) Produkty powinny być świeże, zgodne z normami: PN-A-86003, PN-A-86059, PN-66/A-86233, PN-68/A-86230, PN-A-86155, PN-A-86061, PN-91/A-86300.
5) Miejscem dostawy jest magazyn żywnościowy Przedszkola Nr 9 w Zakopanem ul. Sabały 10
6) Umowa będzie realizowana w oparciu o zamówienia częściowe, które będą składane telefonicznie lub pisemnie przesłane mailem zgodnie z faktycznymi potrzebami Zamawiającego, zgodnie z cenami jednostkowymi zaproponowanymi w ofercie wykonawcy z zastrzeżeniem, że całkowita wartość umowy nie może przekroczyć wysokości posiadanych środków finansowych przeznaczonych na ten cel.
7) Dostawy będą realizowane najpóźniej następnego dnia do godz. 8.00, licząc od daty złożenia, najpóźniej poprzedniego dnia do godz. 9.00, telefonicznie zamówienia na poszczególne produkty z pakietów, o ile zamówienie nie zostanie złożone wcześniej, niż na jeden dzień przed żądaną dostawą i nie zostanie wyznaczony przez Zamawiającego konkretny termin realizacji dostawy.
8) W wyjątkowych sytuacjach mogą wystąpić zamówienia dodatkowe realizowane w tym samym dniu.
9) Wykonawca podejmuje się również rozładunku towaru i przeniesienia go do magazynu żywnościowego w Przedszkolu nr 9 przy ul. Sabały 10
10) Wykonawca zobowiązuje się każdorazowo przy dostawie załączyć świadectwo jakości dostarczanego przedmiotu umowy (atest) lub handlowy dokument identyfikacyjny.
11) Wykonawca zobowiązuje się dostarczać przedmiot umowy czystym środkiem transportu przystosowanym do przewozu przedmiotu umowy a w przypadku przewozu mięsa i wędlin pojazdem dopuszczonym do użytkowania przez Państwową Inspekcję Handlową.
12) W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego wadliwej partii dostarczonego towaru, reklamacja zostanie zgłoszona telefonicznie. Wykonawca zobowiązuje się niezwłocznie do jego wymiany na towar wolny od wad w ciągu 3 godzin, w ilościach zakwestionowanych przez Zamawiającego.
13) W przypadku nie przestrzegania terminu dostaw oraz powtarzających się uchybień w realizacji warunków umowy, Zamawiający zastrzega sobie prawo zerwania umowy bez wypowiedzenia.
14) Każdy samochód, którym będzie dostarczana żywność musi posiadać decyzję Państwowego Powiatowego Inspektoratu Sanitarnego stwierdzającą spełnienie warunków do higienicznego przewozu określonych produktów (art. spoż, warzywa, owoce, jaja, mięso i wędliny itp.)
15) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zażądania stosownego dokumentu w momencie dostawy produktów.
16) Jaja, przy każdej dostawie, muszą posiadać dokument identyfikacyjny dla jaj konsumpcyjnych spełniających wymogi art. 27 ust. 3 ustawy z dn20.01.2004r. o wymaganiach weterynaryjnych produktów pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. nr 33, poz. 288 z późn. zm.)
17) Mięso i wędliny muszą być dostarczane w czystych, zamkniętych pojemnikach do przewozu mięsa i wędlin. Mięso surowe nie może być przewożone razem z wędlinami
18) Mrożonki mają być dostarczane do przedszkola w formie nie rozmrożonej,
19) Nie wykonanie pełnego zakresu ilościowego umowy nie rodzi roszczenia o zakup nie zrealizowanej w okresie obowiązywania umowy ilości towaru.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15110000-2 - Mięso

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15110000-2 - Mięso

4.5.5.) Wartość części: 34216,85 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Zamawiający informuje, że podane powyżej ilości artykułów żywnościowych są ilościami szacunkowymi i w trakcie realizacji zamówienia mogą ulec zmniejszeniu. Zamawiający będzie płacił za faktycznie zamówione ilości produktów po cenach jednostkowych podanych w ofercie.
2) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi przedmiotu zamówienia jak również zgodność z odpowiednimi normami.
3) Zamawiający wymaga, aby wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia spełniał wszelkie wymagania higieniczne określone w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U.2019.1252 tj. z dnia 2019.07.05) oraz obowiązujących aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie.
4) Produkty powinny być świeże, zgodne z normami: PN-A-86003, PN-A-86059, PN-66/A-86233, PN-68/A-86230, PN-A-86155, PN-A-86061, PN-91/A-86300.
5) Miejscem dostawy jest magazyn żywnościowy Przedszkola Nr 9 w Zakopanem ul. Sabały 10
6) Umowa będzie realizowana w oparciu o zamówienia częściowe, które będą składane telefonicznie lub pisemnie przesłane mailem zgodnie z faktycznymi potrzebami Zamawiającego, zgodnie z cenami jednostkowymi zaproponowanymi w ofercie wykonawcy z zastrzeżeniem, że całkowita wartość umowy nie może przekroczyć wysokości posiadanych środków finansowych przeznaczonych na ten cel.
7) Dostawy będą realizowane najpóźniej następnego dnia do godz. 8.00, licząc od daty złożenia, najpóźniej poprzedniego dnia do godz. 9.00, telefonicznie zamówienia na poszczególne produkty z pakietów, o ile zamówienie nie zostanie złożone wcześniej, niż na jeden dzień przed żądaną dostawą i nie zostanie wyznaczony przez Zamawiającego konkretny termin realizacji dostawy.
8) W wyjątkowych sytuacjach mogą wystąpić zamówienia dodatkowe realizowane w tym samym dniu.
9) Wykonawca podejmuje się również rozładunku towaru i przeniesienia go do magazynu żywnościowego w Przedszkolu nr 9 przy ul. Sabały 10
10) Wykonawca zobowiązuje się każdorazowo przy dostawie załączyć świadectwo jakości dostarczanego przedmiotu umowy (atest) lub handlowy dokument identyfikacyjny.
11) Wykonawca zobowiązuje się dostarczać przedmiot umowy czystym środkiem transportu przystosowanym do przewozu przedmiotu umowy a w przypadku przewozu mięsa i wędlin pojazdem dopuszczonym do użytkowania przez Państwową Inspekcję Handlową.
12) W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego wadliwej partii dostarczonego towaru, reklamacja zostanie zgłoszona telefonicznie. Wykonawca zobowiązuje się niezwłocznie do jego wymiany na towar wolny od wad w ciągu 3 godzin, w ilościach zakwestionowanych przez Zamawiającego.
13) W przypadku nie przestrzegania terminu dostaw oraz powtarzających się uchybień w realizacji warunków umowy, Zamawiający zastrzega sobie prawo zerwania umowy bez wypowiedzenia.
14) Każdy samochód, którym będzie dostarczana żywność musi posiadać decyzję Państwowego Powiatowego Inspektoratu Sanitarnego stwierdzającą spełnienie warunków do higienicznego przewozu określonych produktów (art. spoż, warzywa, owoce, jaja, mięso i wędliny itp.)
15) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zażądania stosownego dokumentu w momencie dostawy produktów.
16) Jaja, przy każdej dostawie, muszą posiadać dokument identyfikacyjny dla jaj konsumpcyjnych spełniających wymogi art. 27 ust. 3 ustawy z dn20.01.2004r. o wymaganiach weterynaryjnych produktów pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. nr 33, poz. 288 z późn. zm.)
17) Mięso i wędliny muszą być dostarczane w czystych, zamkniętych pojemnikach do przewozu mięsa i wędlin. Mięso surowe nie może być przewożone razem z wędlinami
18) Mrożonki mają być dostarczane do przedszkola w formie nie rozmrożonej,
19) Nie wykonanie pełnego zakresu ilościowego umowy nie rodzi roszczenia o zakup nie zrealizowanej w okresie obowiązywania umowy ilości towaru.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15510000-6 - Mleko i śmietana

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15500000-3 - Produkty mleczarskie

15510000-6 - Mleko i śmietana

15530000-2 - Masło

15544000-3 - Ser twardy

15551000-5 - Jogurt i pozostałe przefermentowane przetwory mleczne

4.5.5.) Wartość części: 36117,40 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów żywnościowych
na potrzeby stołówki Przedszkola nr 9 w Zakopanem mieszczącego się przy ul. Sabały 10
w Zakopanem. Zakres zamówienia obejmuje:

CZĘŚĆ 5: DOSTAWA OWOCÓW I WARZYW
1 Banany kg 850
2 Buraki ćwikłowe kg 400
3 Cebula kg 150
4 Cytryny kg 40
5 Fasola Jaś kg 30
6 Groch łuszczony połówki kg 25
7 Gruszki kg 250
8 Jabłka deserowe kg 800
9 Kapusta włoska szt. 140
10 Kalafior świeży szt. 50
11 Kapusta biała kg 100
12 Kapusta czerwona kg 100
13 Kapusta kwaszona kg 100
14 Kapusta pekińska szt. 120
15 Marchew kg 500
16 Ogórek kiszony kg 90
17 Ogórek świeży sezonowy letni kg 50
18 Ogórek świeży sezonowy zimowy kg 100
19 Pieczarki kg 30
20 Pietruszka kg 200
21 Pomidor sezonowy letni kg 80
22 Pomidor sezonowy zimowy kg 100
23 Sałata zielona sezonowa letnia szt. 100
24 Sałata zielona sezonowa zimowa szt. 100
25 Seler kg 200
26 Śliwki węgierki kg 50
27 Ziemniaki kg 5 000
28 Pietruszka natka szt. 150
29 Por szt. 300
30 Koperek sezonowy letni szt. 100
31 Koperek sezonowy zimowy szt. 100
32 Czosnek szt. 200
33 Arbuz kg 100
34 Truskawki kg 100
35 Maliny kg 50
36 Mandarynka kg 50
37 Kiwi szt. 800
38 Pomarańcza kg 200
39 Brokuł świeży szt. 40
40 Rzodkiewka szt. 100
41 Szczypior sezonowy zimowy szt. 80
42 Szczypior sezonowy letni szt. 80
43 Rabarbar kg 30
44 Brzoskwinia kg 30
45 Nektarynki kg 30
46 Śliwki deserowe kg 50
47 Kalarepka szt. 80
48 Papryka czerwona kg 80
49 Dynia kg 100
50 Soczewica czerwona kg 50
51 Bataty kg 20
52 Ciecierzyca kg 30
53 Awokado szt. 30
54 Sałata strzępiasta szt. 10
55 Winogrono bezpestkowe kg 30

1) Zamawiający informuje, że podane powyżej ilości artykułów żywnościowych są ilościami szacunkowymi i w trakcie realizacji zamówienia mogą ulec zmniejszeniu. Zamawiający będzie płacił za faktycznie zamówione ilości produktów po cenach jednostkowych podanych w ofercie.
2) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi przedmiotu zamówienia jak również zgodność z odpowiednimi normami.
3) Zamawiający wymaga, aby wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia spełniał wszelkie wymagania higieniczne określone w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U.2019.1252 tj. z dnia 2019.07.05) oraz obowiązujących aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie.
4) Produkty powinny być świeże, zgodne z normami: PN-A-86003, PN-A-86059, PN-66/A-86233, PN-68/A-86230, PN-A-86155, PN-A-86061, PN-91/A-86300.
5) Miejscem dostawy jest magazyn żywnościowy Przedszkola Nr 9 w Zakopanem ul. Sabały 10
6) Umowa będzie realizowana w oparciu o zamówienia częściowe, które będą składane telefonicznie lub pisemnie przesłane mailem zgodnie z faktycznymi potrzebami Zamawiającego, zgodnie z cenami jednostkowymi zaproponowanymi w ofercie wykonawcy z zastrzeżeniem, że całkowita wartość umowy nie może przekroczyć wysokości posiadanych środków finansowych przeznaczonych na ten cel.
7) Dostawy będą realizowane najpóźniej następnego dnia do godz. 8.00, licząc od daty złożenia, najpóźniej poprzedniego dnia do godz. 9.00, telefonicznie zamówienia na poszczególne produkty z pakietów, o ile zamówienie nie zostanie złożone wcześniej, niż na jeden dzień przed żądaną dostawą i nie zostanie wyznaczony przez Zamawiającego konkretny termin realizacji dostawy.
8) W wyjątkowych sytuacjach mogą wystąpić zamówienia dodatkowe realizowane w tym samym dniu.
9) Wykonawca podejmuje się również rozładunku towaru i przeniesienia go do magazynu żywnościowego w Przedszkolu nr 9 przy ul. Sabały 10
10) Wykonawca zobowiązuje się każdorazowo przy dostawie załączyć świadectwo jakości dostarczanego przedmiotu umowy (atest) lub handlowy dokument identyfikacyjny.
11) Wykonawca zobowiązuje się dostarczać przedmiot umowy czystym środkiem transportu przystosowanym do przewozu przedmiotu umowy a w przypadku przewozu mięsa i wędlin pojazdem dopuszczonym do użytkowania przez Państwową Inspekcję Handlową.
12) W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego wadliwej partii dostarczonego towaru, reklamacja zostanie zgłoszona telefonicznie. Wykonawca zobowiązuje się niezwłocznie do jego wymiany na towar wolny od wad w ciągu 3 godzin, w ilościach zakwestionowanych przez Zamawiającego.
13) W przypadku nie przestrzegania terminu dostaw oraz powtarzających się uchybień w realizacji warunków umowy, Zamawiający zastrzega sobie prawo zerwania umowy bez wypowiedzenia.
14) Każdy samochód, którym będzie dostarczana żywność musi posiadać decyzję Państwowego Powiatowego Inspektoratu Sanitarnego stwierdzającą spełnienie warunków do higienicznego przewozu określonych produktów (art. spoż, warzywa, owoce, jaja, mięso i wędliny itp.)
15) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zażądania stosownego dokumentu w momencie dostawy produktów.
16) Jaja, przy każdej dostawie, muszą posiadać dokument identyfikacyjny dla jaj konsumpcyjnych spełniających wymogi art. 27 ust. 3 ustawy z dn20.01.2004r. o wymaganiach weterynaryjnych produktów pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. nr 33, poz. 288 z późn. zm.)
17) Mięso i wędliny muszą być dostarczane w czystych, zamkniętych pojemnikach do przewozu mięsa i wędlin. Mięso surowe nie może być przewożone razem z wędlinami
18) Mrożonki mają być dostarczane do przedszkola w formie nie rozmrożonej,
19) Nie wykonanie pełnego zakresu ilościowego umowy nie rodzi roszczenia o zakup nie zrealizowanej w okresie obowiązywania umowy ilości towaru.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03220000-9 - Warzywa, owoce i orzechy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

03220000-9 - Warzywa, owoce i orzechy

15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty

4.5.5.) Wartość części: 34686,75 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów żywnościowych
na potrzeby stołówki Przedszkola nr 9 w Zakopanem mieszczącego się przy ul. Sabały 10
w Zakopanem. Zakres zamówienia obejmuje:

CZĘŚĆ 6: DOSTAWA MROŻONEK
1 Filet miruna bez skóry kg 120
2 Filet z dorsza bez glazury kg 140
3 Brukselka kg 30
4 Kalafior kg 120
5 Mieszanka warzywna 7 składnikowa kg 100
6 Brokuł kg 100
7 Fasolka szparagowa żółta/zielona kg 80
8 Marchewka mini kg 80
9 Maliny kg 80
10 Truskawki kg 120
11 Mieszanka kompotowa kg 160
12 Porzeczka czarna kg 50
13 Marchewka kostka z groszkiem kg 20
14 Szpinak rozdrobniony kg 30
15 Jagody czarne kg 20
16 Aronia kg 40
17 Śliwki kg 60
18 Wiśnia kg 30
19 Agrest kg 40

1) Zamawiający informuje, że podane powyżej ilości artykułów żywnościowych są ilościami szacunkowymi i w trakcie realizacji zamówienia mogą ulec zmniejszeniu. Zamawiający będzie płacił za faktycznie zamówione ilości produktów po cenach jednostkowych podanych w ofercie.
2) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi przedmiotu zamówienia jak również zgodność z odpowiednimi normami.
3) Zamawiający wymaga, aby wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia spełniał wszelkie wymagania higieniczne określone w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U.2019.1252 tj. z dnia 2019.07.05) oraz obowiązujących aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie.
4) Produkty powinny być świeże, zgodne z normami: PN-A-86003, PN-A-86059, PN-66/A-86233, PN-68/A-86230, PN-A-86155, PN-A-86061, PN-91/A-86300.
5) Miejscem dostawy jest magazyn żywnościowy Przedszkola Nr 9 w Zakopanem ul. Sabały 10
6) Umowa będzie realizowana w oparciu o zamówienia częściowe, które będą składane telefonicznie lub pisemnie przesłane mailem zgodnie z faktycznymi potrzebami Zamawiającego, zgodnie z cenami jednostkowymi zaproponowanymi w ofercie wykonawcy z zastrzeżeniem, że całkowita wartość umowy nie może przekroczyć wysokości posiadanych środków finansowych przeznaczonych na ten cel.
7) Dostawy będą realizowane najpóźniej następnego dnia do godz. 8.00, licząc od daty złożenia, najpóźniej poprzedniego dnia do godz. 9.00, telefonicznie zamówienia na poszczególne produkty z pakietów, o ile zamówienie nie zostanie złożone wcześniej, niż na jeden dzień przed żądaną dostawą i nie zostanie wyznaczony przez Zamawiającego konkretny termin realizacji dostawy.
8) W wyjątkowych sytuacjach mogą wystąpić zamówienia dodatkowe realizowane w tym samym dniu.
9) Wykonawca podejmuje się również rozładunku towaru i przeniesienia go do magazynu żywnościowego w Przedszkolu nr 9 przy ul. Sabały 10
10) Wykonawca zobowiązuje się każdorazowo przy dostawie załączyć świadectwo jakości dostarczanego przedmiotu umowy (atest) lub handlowy dokument identyfikacyjny.
11) Wykonawca zobowiązuje się dostarczać przedmiot umowy czystym środkiem transportu przystosowanym do przewozu przedmiotu umowy a w przypadku przewozu mięsa i wędlin pojazdem dopuszczonym do użytkowania przez Państwową Inspekcję Handlową.
12) W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego wadliwej partii dostarczonego towaru, reklamacja zostanie zgłoszona telefonicznie. Wykonawca zobowiązuje się niezwłocznie do jego wymiany na towar wolny od wad w ciągu 3 godzin, w ilościach zakwestionowanych przez Zamawiającego.
13) W przypadku nie przestrzegania terminu dostaw oraz powtarzających się uchybień w realizacji warunków umowy, Zamawiający zastrzega sobie prawo zerwania umowy bez wypowiedzenia.
14) Każdy samochód, którym będzie dostarczana żywność musi posiadać decyzję Państwowego Powiatowego Inspektoratu Sanitarnego stwierdzającą spełnienie warunków do higienicznego przewozu określonych produktów (art. spoż, warzywa, owoce, jaja, mięso i wędliny itp.)
15) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zażądania stosownego dokumentu w momencie dostawy produktów.
16) Jaja, przy każdej dostawie, muszą posiadać dokument identyfikacyjny dla jaj konsumpcyjnych spełniających wymogi art. 27 ust. 3 ustawy z dn20.01.2004r. o wymaganiach weterynaryjnych produktów pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. nr 33, poz. 288 z późn. zm.)
17) Mięso i wędliny muszą być dostarczane w czystych, zamkniętych pojemnikach do przewozu mięsa i wędlin. Mięso surowe nie może być przewożone razem z wędlinami
18) Mrożonki mają być dostarczane do przedszkola w formie nie rozmrożonej,
19) Nie wykonanie pełnego zakresu ilościowego umowy nie rodzi roszczenia o zakup nie zrealizowanej w okresie obowiązywania umowy ilości towaru.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15896000-5 - Produkty głęboko mrożone

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15221000-3 - Ryby mrożone

15896000-5 - Produkty głęboko mrożone

4.5.5.) Wartość części: 15151,50 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13550,99 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19718,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13550,99 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Tak

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.P.H. „KARPIEL” S.C. Andrzej Karpiel, Jakub Karpiel

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 736-15-43-872

7.3.3) Ulica: Chyców Potok 8,

7.3.4) Miejscowość: Zakopane

7.3.5) Kod pocztowy: 34-500

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13550,99 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W niniejszym postepowaniu w terminie składania ofert tj. do dnia 27 grudnia br. do godz. 12:00, na: części 2 - dostawa artykułów ogólnospożywczych została złożona jedna oferta, w której Wykonawca zaoferował cenę brutto wykonania przedmiotu zamówienia w wysokości: 46 897,50 zł
Ceny złożonych ofert na realizację „Sukcesywnych dostaw artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 9 im. K. Makuszyńskiego w Zakopanem” przekraczają możliwości finansowe Zamawiającego, który zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę:
- na część 2 „dostawa produktów ogólnospożywczych”: 44 525,14 zł brutto,
Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizacje zamówienia do ceny oferty najkorzystniejszej.
Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt. 3) Ustawy PZP: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: 3) cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.
Wobec powyższego zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt. 3) Ustawy PZP Zamawiający zobowiązany jest unieważnić niniejszej postępowanie w części 2

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35927,69 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35927,69 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35927,69 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakłady Mięsne „Szubryt” Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 734-357-75-82

7.3.3) Ulica: ul. Węgrzynek 50,

7.3.4) Miejscowość: Chełmiec.

7.3.5) Kod pocztowy: 33-395

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35927,69 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-31

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W niniejszym postepowaniu w terminie składania ofert tj. do dnia 27 grudnia br. do godz. 12:00, na: części 4 – „dostawa produktów mleczarskich” i części 6 – „dostawa mrożonek” nie wpłynęły żadne ofert, wobec powyższego zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt. 1) Ustawy PZP Zamawiający zobowiązany jest unieważnić niniejszej postępowanie w części 4 i 6.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W niniejszym postepowaniu w terminie składania ofert tj. do dnia 27 grudnia br. do godz. 12:00, na: części 5 - dostawa owoców i warzyw została złożona jedna oferta, w której Wykonawca zaoferował cenę brutto wykonania przedmiotu zamówienia w wysokości: 41 393,50 zł.

Ceny złożonych ofert na realizację „Sukcesywnych dostaw artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 9 im. K. Makuszyńskiego w Zakopanem” przekraczają możliwości finansowe Zamawiającego, który zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę:
- na część 5 „dostawa owoców i warzyw”: 36 421,09 zł brutto,

Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizacje zamówienia do ceny oferty najkorzystniejszej. Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt. 3) Ustawy PZP: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: 3) cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.
Wobec powyższego zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt. 3) Ustawy PZP Zamawiający zobowiązany jest unieważnić niniejszej postępowanie w części 5.

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W niniejszym postepowaniu w terminie składania ofert tj. do dnia 27 grudnia br. do godz. 12:00, na: części 4 – „dostawa produktów mleczarskich” i części 6 – „dostawa mrożonek” nie wpłynęły żadne ofert, wobec powyższego zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt. 1) Ustawy PZP Zamawiający zobowiązany jest unieważnić niniejszej postępowanie w części 4 i 6.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.