eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grabów nad ProsnąDowóz uczniów na zajęcia edukacyjne i wychowawcze do placówek oświatowych na terenie Miasta i Gminy Grabów nad Prosną oraz dowóz dzieci niepełnosprawnych do placówek oświatowych w podziale na 2 Części



Ogłoszenie z dnia 2025-01-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz uczniów na zajęcia edukacyjne i wychowawcze do placówek oświatowych na terenie Miasta i Gminy Grabów nad Prosną oraz dowóz dzieci niepełnosprawnych do placówek oświatowych w podziale na 2 Części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO I GMINA GRABÓW NAD PROSNĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250854694

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kolejowa 8

1.5.2.) Miejscowość: Grabów nad Prosną

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-520

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@grabownadprosna.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip2.wokiss.pl/grabownp/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/grabownadprosna

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz uczniów na zajęcia edukacyjne i wychowawcze do placówek oświatowych na terenie Miasta i Gminy Grabów nad Prosną oraz dowóz dzieci niepełnosprawnych do placówek oświatowych w podziale na 2 Części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-71246c4e-806c-4639-9ed8-1ed513f19394

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00045158

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00071826/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Dowóz uczniów na zajęcia edukacyjne i wychowawcze do placówek oświatowych na terenie Miasta i Gminy Grabów nad Prosną oraz dowóz dzieci niepełnosprawnych do placówek oświatowych w podziale na 2 Części

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00637558

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIOŚ.271.6.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 452678,80 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie przedmiotu zamówienia polega na przewozie uczniów na zajęcia lekcyjne ze wsi: Grabów-Wójtostwo, Grabów-Pustkowie, Smolniki, Palaty, Książenice, Kuźnica Bobrowska, Bobrowniki, Dębicze, Kopeć, Skrzynki, Zawady, Giżyce, Chlewo do Szkoły Podstawowej im. Unicef w Grabowie nad Prosną i ze Szkoły Podstawowej im. Unicef
w Grabowie nad Prosną do tych wsi, przewozie uczniów na zajęcia sportowe lub kulturalne, dowozie dzieci do Publicznego Przedszkola Sióstr Salezjanek w Grabowie nad Prosną i z przedszkola do miejsca zamieszkania dziecka wraz z zapewnieniem opiekuna.
Warunki realizacji przedmiotu zamówienia:
1) Usługi transportowe będą odbywały się czterema autobusami jednocześnie, których rok produkcji nie jest niższy niż 2009, do przewozu jednorazowo co najmniej 50 osób (ilość miejsc siedzących minimum 50).
2) Wszyscy uczniowie rozpoczynają zajęcia o godz. 8.00 (dowóz uczniów do godz. 8.00).
3) Na potrzeby realizacji przedmiotu umowy, Wykonawca zapewni pojazd odpowiedni do liczby przewożonych uczniów i opiekunów, wraz z kierowcą i opiekunem, zapewniając miejsca siedzące dla wszystkich przewożonych osób.
4) Zamawiający wymaga zapewnienia transportu wraz z opiekunami (zatrudnienie opiekunów po stronie Wykonawcy). Wykonawca zapewnia opiekuna/opiekunów na czas trwania przewozów w ilości jeden opiekun na jeden środek transportu, kierowca nie może być jednocześnie opiekunem. Wymagania wobec opiekunów: obywatelstwo polskie, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych, brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Wykonawca zobowiązany jest opracować i wdrożyć Standardy ochrony małoletnich – do wglądu na życzenie Zamawiającego wraz z oświadczeniami opiekunów oraz kierowców o zaznajomieniu i przyjęciu do stosowania przedmiotowych Standardów ochrony małoletnich - w terminie do 30 dni od dnia wezwania do przedłożenia stosownych dokumentów. Osoby opiekujące się dziećmi podczas dowozu oraz kierowcy pojazdów, którymi dowożone są dzieci, powinni być zweryfikowani w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym – odpowiednie zaświadczenia do wzglądu na życzenie Zamawiającego - w terminie do 30 dni od dnia wezwania do przedłożenia zaświadczenia.
Obowiązki opiekunów: dbanie o bezpieczeństwo uczniów w trakcie przewozów oraz w trakcie wchodzenia i wychodzenia z pojazdu; sprawdzanie listy obecności uczniów; niezwłoczne informowanie służb medycznych oraz Zamawiającego o wszelkich sytuacjach, stwarzających zagrożenie dla uczniów.
5) W okresie od 2.01.2025r. do 27.06.2025r przyjmuje się ok. 108 dni nauki szkolnej, co stanowi 21,6 tygodnia nauki.
Przyjmuje się maksymalną szacunkową ilość kilometrów dla 4 autobusów w okresie trwania całego zamówienia, tj. w okresie od 2.01.2025r. do 27.06.2025r w ilości 44.293,00 km plus ewentualną dodatkową ilość kilometrów, w ilości 150km co łącznie daje sumę 44.443,00 km.
44.443,00 km : 21,6 tygodnia = 2 058km
Wobec powyższego szacunkowa tygodniowa długość trasy dla 4 autobusów będzie wynosić: minimalna długość trasy 1 800km a maksymalna długość trasy 2 058km.
6) Szczegółowe wykazy tras dostarczone będą przez Zamawiającego przed dniem 02.01.2025 r. Ustalenia tras mogą być w każdym czasie zmienione przez Zamawiającego w porozumieniu z Wykonawcą. Szacunkowa ilość kilometrów w okresie trwania całego zamówienia to: 44.443,00 km.
7) Dowóz i odwóz uczniów należy zapewnić w dni nauki szkolnej przewidziane
organizacją roku szkolnego, począwszy od 2 stycznia 2025 r. do 27 czerwca 2025 r. (108 usługo/dni). W przypadku zmian w organizacji roku szkolnego zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania dowozu w danym dniu o czym powiadomi wykonawcę na 5 dni przed przewidywaną zmianą.
Harmonogramy dowozów – rozkłady jazdy mogą ulec zmianie w przypadku zmian organizacyjnych pracy szkoły.
8) Przewozy dzieci odbywać się mogą wyłącznie środkami transportu spełniającymi
wymagania techniczne określone w przepisach:
- ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity Dz. U. z 2021r. poz. 450 ze zm.) i innych przepisach związanych z przewozem osób,
- ustawy z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (tekst jednolity Dz. U. z 2021r. poz. 919 ze zm.).
9) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić bezpieczny przewóz tzn. odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny. Wykonawca zapewnia opiekę nad dowozem dzieci do placówek.
10) Wykonawca ubezpiecza autobusy i pasażerów od wszelkich szkód powstałych podczas przewozu i pozostających w związku z przewozem.
11) Zamawiający nie ponosi żadnej odpowiedzialności za wypadki i zdarzenia jakiego-kolwiek typu, w wyniku których nastąpi uszkodzenie ciała, śmierć czy szkoda mate-rialna, spowodowana działalnością Wykonawcy. Wykonawca ponosi pełną odpowie-dzialność za bezpieczeństwo przewożonych uczniów i opiekunów oraz za działania kierowcy i opiekuna w czasie przewozu uczniów na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym.
12) Kierowcy obsługujący autobusy winni znać trasę przejazdu i przystanków a rotacja kierowców jest niewskazana.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 337766,80 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dowóz dzieci niepełnosprawnych do Ośrodka Rewalidacyjno-Wychowawczego w Wolicy oraz do Szkoły Podstawowej Specjalnej nr 5 dla Dzieci Słabo Słyszących
i Niesłyszących w Kaliszu wraz z zapewnieniem opieki
Wykonanie przedmiotu zamówienia polega na przewozie dzieci niepełnosprawnych do Ośrodka Rewalidacyjno-Wychowawczego w Wolicy oraz do Szkoły Podstawowej Specjalnej nr 5 dla Dzieci Słabo Słyszących i Niesłyszących w Kaliszu wraz z zapewnieniem opieki, według następującej trasy:
Dowóz: Kopeć – Bukownica – Grabów Wójtostwo – Ośrodek Rewalidacyjno -Wychowawczy w Wolicy, ul. Radosna 1 – Szkoła Podstawowa nr 5 dla Dzieci Słabo Słyszących i Niesłyszących w Kaliszu, ul. Augustyna Kordeckiego 19;
Odwóz: Szkoła Podstawowa nr 5 dla Dzieci Słabo Słyszących i Niesłyszących
w Kaliszu, ul. Augustyna Kordeckiego 19 - Ośrodek Rewalidacyjno - Wychowawczy
w Wolicy, ul. Radosna 1 - Grabów Wójtostwo - Bukownica - Kopeć.
Warunki realizacji przedmiotu zamówienia:
1) Dowóz i odwóz dzieci niepełnosprawnych należy zapewnić w dni nauki szkolnej przewidziane organizacją roku szkolnego, począwszy od 2 stycznia 2025 r. do 27 czerwca 2025 r. (108 usługo/dni).
2) W okresie od 2.01.2025 r. do 27.06.2025 r. przyjmuje się ok. 108 dni nauki szkolnej..
3) Dzienny przewidywany przebieg trasy stanowi ok. 140km
4) Liczba kilometrów na poszczególnych trasach może ulegać okresowym albo stałym zmianom m.in. w przypadku:
- zgłoszenia przez rodzica nieobecności dziecka w placówce i związaną z tym możli-wością skrócenia trasy przejazdu,
- zmiany organizacji ruchu na drogach dojazdu wynikających z prowadzonych prac remontowych, wypadków na drogach, itp.
- zmiany przez rodzica w ciągu roku szkolnego placówki, do której dowożone jest dziecko,
- konieczności zapewnienia dowożenia kolejnego dziecka niepełnosprawnego, która pojawiła się w trakcie roku szkolnego.
O konieczności zmiany trasy Wykonawca poinformuje Zamawiającego najpóźniej tego dnia, w którym nastąpiła zmiana trasy. Zmiana liczby kilometrów nie powoduje zmia-ny stawki oferowanej przez Wykonawcę.
5) Liczba dzieci – 4, w tym 1 dziecko na wózku inwalidzkim.
6) Wymagany jest samochód typu BUS zarejestrowany do przewozu max. 18 osób (miejsca siedzące).
7) Pojazd musi być: przystosowany do przewozu dziecka niepełnosprawnego poruszają-cego się na wózku inwalidzkim, wyposażony w urządzenie umożliwiające wprowa-dzenie wózka inwalidzkiego do pojazdu oraz mocowanie do wózków na czas trwania przewozu.
8) Pojazd musi być wyposażony w foteliki samochodowe dostosowane do wzrostu dzieci i ich niepełnosprawności.
9) W czasie przewozu wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia, niezależnie od kie-rowcy, stałej opieki nad dziećmi osoby dorosłej. Wykonawca zapewnia opiekuna na czas trwania przewozów. Kierowca nie może być jednocześnie opiekunem. Wymaga-nia wobec opiekuna: sprawny fizycznie, obywatelstwo polskie, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych, nie karany, zna pod-stawy udzielania pierwszej pomocy.
Wykonawca zobowiązany jest opracować i wdrożyć Standardy ochrony małoletnich – do wglądu na życzenie Zamawiającego wraz z oświadczeniami opiekuna oraz kierowcy o zaznajomieniu i przyjęciu do stosowania przedmiotowych Standardów ochrony małoletnich - w terminie do 30 dni od dnia wezwania do przedłożenia stosownych dokumentów. Osoba opiekująca się dziećmi podczas dowozu oraz kierowca pojazdu, którymi dowożone są dzieci, powinni być zweryfikowani w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym – odpowiednie zaświadczenia do wzglądu na życzenie Zamawiającego - w terminie do 30 dni od dnia wezwania do przedłożenia zaświadczenia.
Obowiązki opiekuna:
- opiekun odpowiada za bezpieczeństwo dzieci w czasie przewozu, a także w czasie
przejścia z pojazdu do placówki i z placówki do pojazdu,
- opiekun służy pomocą i radą uczniom niepełnosprawnym, okazuje w każdej sytuacji
życzliwość uczniom niepełnosprawnym, a w sytuacjach konfliktowych, ponad
wszystko ma na uwadze poszkodowanie przez los tych osób,
- opiekun przebywa z dziećmi podczas jazdy i odpowiada za to, aby w czasie przewozu
dzieci były zabezpieczone pasami,
- opiekun odprowadza dzieci z pojazdu do szkoły i oddaje pod opiekę nauczycielowi, a
po zakończonych lekcjach lub zajęciach odbiera dzieci ze szkoły i doprowadza dzieci
do pojazdu,
- opiekun po zajęciach lub lekcjach przekazuje dzieci rodzicom lub opiekunom
prawnym lub też osobom wskazanym przez rodziców lub opiekunów prawnych,
- opiekun współpracuje z Zamawiającym, zgłaszając zmiany dotyczące stanu przewozu
uczniów niepełnosprawnych, czasu rozpoczęcia i zakończenia usługi itp.,
- w przypadku awarii pojazdu przewożącego uczniów sprawuje opiekę nad
dowożonymi uczniami, zapewniając im bezpieczeństwo do czasu zapewnienia im
pojazdu zastępczego i potem w pojeździe zastępczym,
- opiekun obowiązkowo posiada kontakt telefoniczny z rodzicami/opiekunami
prawnymi i placówką na wypadek zmian godzin przejazdu i odjazdu wynikających z
sytuacji niezależnych, np. korki, a także przekazuje ewentualne informacje ze szkoły
do domu rodzinnego dziecka i odwrotnie,
- opiekun zachowuje w tajemnicy dane adresowe dowożonych uczniów i nie przekaże
ich osobom postronnym,
- dopilnowanie zajęcia miejsc siedzących przez uczniów w pojeździe,
- sprawdzenie przed rozpoczęciem jazdy zamknięcia drzwi w pojeździe,
- pomoc uczniom przy wsiadaniu i wysiadaniu z pojazdu, opiekun odpowiada za
bezpieczeństwo uczniów w czasie przewozu, a także w czasie wsiadania i wysiadania
uczniów z pojazdu,
- opiekun w przypadku awarii pojazdu niezwłocznie informuje o tym fakcie dyrektora
szkoły.
10) Godziny przywozu i odwozu dzieci i młodzieży Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić przed rozpoczęciem świadczenia usług z Zamawiającym w oparciu o rozkład zajęć
w poszczególnych placówkach. W dniach, w których zajęcia odbywać się będą
w sposób odmienny od przyjętego w rozkładzie zajęć (np. w dniach rekolekcji szkolnych) itp. organizacja dowozów i odwozów dzieci i młodzieży szkolnej uzgodniona zostanie z Wykonawcą przez dyrektorów placówek oświatowych
i Zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza łączenia przez wykonawcę przewozów stanowiących przedmiot zamówienia z przewozami innych osób nie będących uczniami.
11) Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego informowania Zamawiającego o problemach powstałych przy realizacji zamówienia.
12) Wykonawca otrzymywać będzie wynagrodzenie za faktycznie wykonaną trasę prze-jazdu. W dzienny przebieg kilometrów nie są wliczone dojazdy z siedziby wykonawcy do miejsca rozpoczęcia kursu oraz z miejsca zakończenia kursu do bazy. Stanowi to koszt własny wykonawcy i należy to uwzględnić w cenie za 1 wozokilometr.
13) W przypadku awarii pojazdu lub w przypadku niewykonania kursu dowozu lub odwo-zu z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, Wykonawca zgodnie zobowiązany jest zapewnić zastępczy środek transportu spełniający właściwe wymagania techniczne w ruchu drogowym we własnym zakresie, na własny koszt.
14) Przewozy dzieci odbywać się mogą wyłącznie środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach:
- ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity Dz. U. z 2021r. poz. 450 ze zm.) i innych przepisach związanych z przewozem osób,
- ustawy z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (tekst jednolity Dz. U. z 2021r. poz. 919 ze zm.).
15) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić bezpieczny przewóz tzn. odpowiednie warun-ki bezpieczeństwa i higieny. Wykonawca ubezpiecza pojazdy i pasażerów od wszel-kich szkód powstałych podczas przewozu i pozostających w związku z przewozem.
16) Zamawiający nie ponosi żadnej odpowiedzialności za wypadki i zdarzenia jakiego-kolwiek typu, w wyniku których nastąpi uszkodzenie ciała, śmierć czy szkoda mate-rialna, spowodowana działalnością Wykonawcy. Wykonawca ponosi pełną odpowie-dzialność za bezpieczeństwo przewożonych uczniów i opiekuna oraz za działania kie-rowcy i opiekuna w czasie przewozu uczniów na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym.
17) Kierowca obsługujący pojazd winien znać trasę przejazdu a rotacja kierowców jest niewskazana.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą

4.5.5.) Wartość części: 114912,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 350868,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 518863,14 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 350868,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUDOMEX Firma Ogólnobudowlana, Przewóz Osób Autokarami Wojciech Konieczny

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5140294406

7.3.4) Miejscowość: Kraszewice

7.3.5) Kod pocztowy: 63-522

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 350868,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-06-27

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58786,56 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 127310,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 58786,56 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "CALISIA BUS & TRUCK" SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9680973254

7.3.4) Miejscowość: Borek

7.3.5) Kod pocztowy: 62-872

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 58786,56 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-06-27

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.