eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mirzec"Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z nieruchomości zamieszkanych położonych na terenie gminy Mirzec w okresie od 01.05.2021 r. do 31.12.2021r."



Ogłoszenie z dnia 2021-04-30


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00045046 z dnia 2021-04-30

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z nieruchomości zamieszkanych położonych na terenie gminy Mirzec w okresie od 01.05.2021 r. do 31.12.2021r.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIRZEC

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010330

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mirzec Stary 9

1.5.2.) Miejscowość: Mirzec

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-220

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 412767170

1.5.8.) Numer faksu: 412767190

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mirzec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mirzec.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl oraz http://ugmirzec.sisco.info

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z nieruchomości zamieszkanych położonych na terenie gminy Mirzec w okresie od 01.05.2021 r. do 31.12.2021r.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ca842d05-92c3-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00045046

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003505/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z nieruchomości zamieszkanych na terenie gminy Mirzec w okresie od 01.05.2021 r. do 31.12.2021r..

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00026597/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GK.I.271.1.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 906519,7 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.2. Przedmiot zamówienia obejmuje odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie gminy Mirzec zgodnie z ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2020 r. poz. 1439, z późn. zm) wg szacunkowej ilości 1100,2 Mg, dla poszczególnych frakcji:1) niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne - 400,00Mg2) papier, tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe, metale, szkło, bioodpady, popiół - 380,00Mg3) odpady wielkogabarytowe, zużyte opony, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny - 170,00Mg4) odpady budowlane i rozbiórkowe - 150,00Mg5) odpady niebezpieczne, przeterminowane leki, odpady niekwalifikujące się do odpadów medycznych powstałych w gospodarstwie domowym w wyniku przyjmowania produktów leczniczych w formie iniekcji i prowadzenia monitoringu substancji we krwi, w szczególności igieł i strzykawek - 0,20Mg3.3. Zakres usługi obejmuje zbiórkę odpadów komunalnych zgodnie z wymogami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 29 grudnia 2016 r. w sprawie szczegółowego sposobu selektywnego zbierania wybranych frakcji odpadów (Dz.U. z 2019 r. poz. 2028) i ich zagospodarowanie:1) Odpady komunalne zbierane w sposób nieselektywny (zmieszane odpady komunalne w tym zużyte tekstylia) gromadzone w pojemnikach lub w przypadku ich braku w czarnych workach (które zapewni właściciel nieruchomości)2) odpady komunalne zbierane w sposób selektywny „u źródła” gromadzone w workach opisanych zgodnie z gromadzoną frakcją:- papier – zbiera się w workach koloru niebieskiego oznaczonych napisem "Papier" - tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe i metale – zbiera się w workach koloru żółtego oznaczonych napisem "Metale i tworzywa sztuczne"- szkło – zbiera się w workach koloru zielonego oznaczanych napisem "Szkło", - bioodpady - zbiera się w workach koloru brązowego oznaczonych napisem "BIO" - popiół – zbiera się w workach koloru szarego oznaczonym napisem "Popiół",3) Inne odpady komunalne zbierane w sposób selektywny – odbiór odpadów wystawionych przed posesją:- odpady wielkogabarytowe,- zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny,- zużyte opony,- inne odpady komunalne zbierane w sposób selektywny - odbiór odpadów wystawionych przed posesję: odpady niebezpieczne (farby, lakiery, opakowania po farbach, lakierach i rozpuszczalnikach, świetlówki, baterie i akumulatory, przeterminowane leki itp.) Odpady niebezpieczne o niewielkich gabarytach zbiera się w workach koloru czerwonego oznaczonych napisem "Odpady niebezpieczne".4) Odpady budowlane i rozbiórkowe:- odpady budowlane i rozbiórkowe w tym m.in. gruz, papa, styropian, wełna mineralna, okna - odbiór z 10 punktów mobilnych zlokalizowanych po jednym w każdym sołectwie wskazanych przez Urząd Gminy (kontener KP-7 z osobą do obsługi zapewnia Wykonawca).5) Odbiór przeterminowanych leków z punktów zlokalizowanych w ośrodkach zdrowia w miejscowości Mirzec Stary 14- Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Mircu oraz Jagodnem 126 - Ośrodek Zdrowia w Jagodnem. Wykonawca zapewnia odpowiednie pojemniki do gromadzenia przeterminowanych leków. 6) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia właścicielom nieruchomości worków do selektywnej zbiórki odpadów segregowanych „u źródła” w kolorach wskazanych w pkt. 2) oraz czerwonych worków na drobne odpady niebezpieczne. Worki muszą być oznaczone przez Wykonawcę informacją o rodzaju odpadów, które należy w nich gromadzić. Worki do selektywnej zbiórki muszą też być oznaczone nazwą, adresem i numerem telefonu Wykonawcy. Czytelna instrukcja umieszczona na workach ma ułatwić właścicielom nieruchomości prowadzenie selektywnej zbiórki odpadów. Worki muszą być transparentne, wykonane z foli o grubości zapewniającej ich wytrzymałość. Worki muszą zostać dostarczone w nieprzekraczalnym terminie do 30.04.2021r., w ilości 3 sztuki na każdy rodzaj odpadów na każdą nieruchomość, a następnie na wymianę przy każdym odbiorze odpadów w ilości nie mniejszej niż wystawionej przez właściciela nieruchomości.7) W przypadku, gdy właściciel nieruchomości nie wyposaży posesji w pojemnik na odpady zmieszane Wykonawca ma również obowiązek zapewnienia właścicielom nieruchomości możliwości zaopatrzenia nieruchomości w pojemniki na odpady nieposegregowane (zmieszane odpady komunalne). Wykonawca udostępnia zainteresowanym właścicielom nieruchomości w/w pojemniki na podstawie zawierania z właścicielami nieruchomości umów wynajmu, dzierżawy lub innej formy dysponowania pojemnikami, bez ponoszenia przez Gminę z tego tytułu żadnych kosztów. 8) Wykonawca ma obowiązek odbierania odpadów gromadzonych w pojemnikach będących własnością właścicieli nieruchomości, jeżeli spełnią one wymagania określone w Regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Mirzec, oraz znajdują się one w odpowiednim stanie technicznym i sanitarnym. 9) Wykonawca ma obowiązek porządkowania terenu w miejscu wystawienia pojemników i worków z odpadami komunalnymi w sytuacji kiedy w trakcie odbioru teren ten zostanie zanieczyszczony odpadami.10) Charakterystykę gminy zawierającą dane dotyczące liczby mieszkańców, ilości gospodarstw domowych przedstawiono w załączniku nr 1. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić przy sporządzaniu oferty możliwy wzrost liczby mieszkańców oraz wzrost liczby nieruchomości zabudowanych budynkami mieszkalnymi.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SZW, który jest dostępny na stronie prowadzonego postępowania: http://ugmirzec.sisco.info/ oraz https://miniportal.uzp.gov.pl

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych

90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów

90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 793800

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1015540

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 793800

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych FART-BIS sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6572386966

7.3.3) Ulica: Ściegiennego 268a

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-116

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 793800

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-05-01 do 2021-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-04-30 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.