Ogłoszenie z dnia 2025-01-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00627456/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług ogólnogospodarczych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SĄD REJONOWY POZNAŃ-NOWE MIASTO I WILDA W POZNANIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 300705932
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleje Karola Marcinkowskiego 32
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-745
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.7.) Numer telefonu: 616473625
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@poznan-nowemiasto.sr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.poznan-nowemiasto.sr.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-472afdc1-ba05-4037-8abf-a92c4d0e819c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Sądownictwo powszechne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług ogólnogospodarczych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-472afdc1-ba05-4037-8abf-a92c4d0e819c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00044484
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00100012/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Świadczenie usług ogólnogospodarczych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00627456
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OG.261.6.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 102032,52 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług ogólnogospodarczych
Do obowiązków Wykonawcy, w ramach świadczenia usług ogólnogospodarczych będących przedmiotem Umowy należą w szczególności:
a. bieżące wykonywanie prac porządkowych w poszczególnych lokalizacjach – w tym segregacji odpadów typu papier, zużyte tonery do drukarek, itp.,
b. wykonywanie lekkich prac gospodarczych związanych z utrzymaniem czystości w nieruchomościach znajdujących się we władaniu Zamawiającego,
c. wykonywanie prac związanych z przenoszeniem mebli i innych środków trwałych, dystrybucją materiałów biurowych i wyposażenia Sądu na obszarze jego siedziby, miejsc wskazanych w pkt. 2, jak i pomiędzy wskazanymi w pkt.2 lokalizacjami,
d. przenoszenie pod nadzorem pracownika Sądu akt pomiędzy archiwum a jednostkami organizacyjnymi Sądu lub budynkami Sądów znajdującymi się w sąsiedztwie.
e. wykonywanie innych drobnych prac zleconych przez Kierownika Oddziału Gospodarczego Sądu Rejonowego Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu i w razie potrzeby usuwanie na bieżąco wszelkich usterek,
2. Wykonawca będzie wykonywał obowiązki wynikające z Umowy - w zależności od potrzeb Zamawiającego - w budynkach zajmowanych przez Zamawiającego, mieszczących się w Poznaniu przy: Al. Marcinkowskiego 32, ul. Chlebowej 4/8, ul. 27 Grudnia 15, ul. Rabczańskiej 1, Oś. Armii Krajowej 101 lub w innym miejscu uzgodnionym przez Strony, jeśli jest to niezbędne dla prawidłowego wykonania Umowy.
2. Z uwagi na fakt, iż osoby, które wykonywać będą wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji przedmiotu Umowy, polegające na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 Kodeksu pracy (t.j. Dz.U z 2023r. poz. 1465), Zamawiający wymaga, aby przedmiot Umowy w całości tj. w pełnym wymiarze godzinowym wykonywany był przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić, by usługi ogólnogospodarcze będące przedmiotem Umowy były świadczone w pełnym wymiarze godzinowym przez pracowników Wykonawcy, w ramach ich obowiązków wynikających z umowy o pracę. Roboczogodziny wypracowane w trakcie świadczenia Umowy nie mogą być świadczone przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę na podstawie umowy o dzieło, umowy zlecenia lub jakiegokolwiek stosunku prawnego nie będącego stosunkiem pracy w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy
4.5.3.) Główny kod CPV: 63110000-3 - Usługi przeładunku towarów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 125460 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 125460 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 125460 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Adversus Monika Krzyżanowska-Szała
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 871072551
7.3.3) Ulica: Jawornicka 8/404
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-161
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ADVERSUS MONIKA KRZYŻANOWSKA-SZAŁA
jakie przetargi wygrała firma
ADVERSUS MONIKA KRZYŻANOWSKA-SZAŁA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 125460 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa produktu leczniczego Inclisiran 284 mg/1,5 ml w ramach Programu Lekowego B.101
- Usługa stworzenia i utrzymania sieci IP, VPN w Regionalnym Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Poznaniu oraz Terenowych Oddziałach
- "Przebudowa Poradni Ginekologiczno- Położniczej w budynku Poznańskiego Ośrodka
- Świadczenie usług polegających na prowadzeniu zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka oraz dodatkowych usług terapeutów, fizjoterapeutów, psychologów, pedagogów, logopedów i innych specjalistów
- Wyroby medyczne jednorazowego użytku- Cewnik do aspiracji o dużym świetle wewnętrznym
- Przygotowanie i wydawanie posiłków codziennie dla dzieci z Przedszkola oraz przygotowywanie śniadań i obiadów dwudaniowych z napojem dla dzieci, które zgłoszą się ze Szkoły
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania i bieżącego utrzymania czystości w Domu Pomocy Społecznej w Skrzynnie"
- Kompleksowa usługa sprzątania i utrzymywania w czystości budynku wraz z terenem przyległym do budynku Sądu Rejonowego w Brodnicy
- Usługi sprzątania budynku biurowego Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Radomiu - w roku 2026
- Kompleksowa usługa sprzątania obiektów Urzędu Miejskiego w Karpaczu
- UTRZYMANIE PORZĄDKU I CZYSTOŚCI W INFRASTRUKTURZE KOMUNALNEJ NA TERENIE GMINY CIĘŻKOWICE W ROKU 2026
- Sprzątanie i utrzymanie czystości budynków komunalnych zarządzanych przez PGKiM Sp. z o.o. w Koninie
więcej: Usługi przeładunku towarów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





