Ogłoszenie z dnia 2024-01-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00392327/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
RDW w Zamościu: „Przebudowa drogi wojewódzkiej
Nr 863 w zakresie budowy chodnika w m. Szyszków i Naklik
na odcinku od km 15+400 do km 16+067”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019170
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bohdana Dobrzańskiego 3
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-262
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rdw.zamosc@zdw.lublin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.bip.lubelskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zdw-lublin.logintrade.net/zapytania_email,140166,670e97f07a8aa694fb6f5adb48ed4b16.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Administrowanie drogami wojewódzkimi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
RDW w Zamościu: „Przebudowa drogi wojewódzkiejNr 863 w zakresie budowy chodnika w m. Szyszków i Naklik
na odcinku od km 15+400 do km 16+067”.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f18f1f0e-5156-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00044413
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00090039/33/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.27 RDW w Zamościu Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 863 w zakresie budowy chodnika w m. Szyszków i Naklik na odc. Od km 15+400 do km 16+067
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00392327
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: R8.ST.371.16.2023.eb
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 101415277,71 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 948806,21 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres robót obejmuje wykonanie chodnika, tworząc jego ciąg dla ruchu pieszego wraz z zabezpieczeniem obsługi komunikacyjnej w formie zatok autobusowych, przebudowę dostępności do przyległych działek, poprawę organizacji ruchu drogowego.
Planowany zakres prac drogowych nie będzie mieć negatywnego wpływu na środowisko. Realizacja zadania poprawi bezpieczeństwo i warunki ruchu pieszego, w tym osób niepełnosprawnych poprzez między innymi oddzielenie ruchu pieszego od pojazdów oraz zaniżenia chodnika na przejściach dla pieszych, zjazdach.
Roboty obejmują:
- roboty ziemne,
- roboty rozbiórkowe,
- karczowanie pni,
- frezowanie nawierzchni,
- wykonanie przebudowa przepustu w km 15+587,
- wykonanie studni z kręgów żelbetowy Ø1500mm i Ø1250mm,
- podbudowy betonowe C1,5/2, C3/4, C16/20,
- podbudowa z kruszywa 0/31,5 i kruszywa związanego cementem klasy C8/10,
- krawężniki betonowe 15x30cm i 20x30cm,
- obrzeża betonowe 30x8cm i 20 x6cm,
- nawierzchnie z kostki betonowej 8cm kolorowej,
- nawierzchnie z kostki betonowej gr. 6cm z szarej,
- umocnienie rowów korytkami betonowymi gr. 15cm i płytami ażurowymi 60 x 40 x 8cm,
- odwodnienie liniowe korytkami 40x50cm z pokrywą żeliwną klasy D400,
- przepusty rurowe Ø50cm , Ø40cm, Ø20 spiralne,
- oznakowanie pionowe,
- oznakowanie poziome chemoutwardzalne strukturalne,
- znaki aktywne D6 dwustronny z detekcją pieszego i oświetleniem wertykalnym z lampą LED z zasilaniem ogniwem słonecznym i turbiną wiatrową.
- Inwentaryzacja geodezyjna
3. Inwestycja ma na celu poprawę warunków bezpieczeństwa ruchu drogowego, w tym szczególnie pieszego, zabezpieczając realizację brakującego odcinka w formie „plomby” pomiędzy miejscowościami Naklik i Szyszków.
4. Zamówienie Publiczne należy wykonać w sposób gwarantujący należytą jakość zgodnie z:
- zgłoszenie IF-I.7843.5.61.2022.RP,
- projekt wykonawczy,
- uzupełnienie projektu,
- przedmiar robót,
- projekt zmian stałej organizacji ruchu 4063.82.2022,
- projekt czasowej organizacji ruchu 4064.123.2022,
- Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych
- zgodnie z obowiązującymi aktualnymi przepisami z zakresu prawa budowlanego, ochrony środowiska.
6. Szczegółowy zakres rzeczowy i ilości robót na poszczególnych odcinkach dróg został określony załączonym Przedmiarem robót, kosztorysie ofertowym oraz Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, a lokalizację miejsc przedstawiono w zestawieniach dla poszczególnych odcinków dróg stanowiących treść Projekcie Wykonawczego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1296046,94 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1296046,94 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1296046,94 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Budowlane Łukasz Kur
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9181903301
7.3.3) Ulica: Panasówka 26
7.3.4) Miejscowość: Tereszpol
7.3.5) Kod pocztowy: 23-407
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1296046,94 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 55 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa materiałów biurowych
- Zaprojektowanie i przebudowa na potrzeby Adaptacji pomieszczeń dla potrzeb Biobanku w CWBK - w ramach URCMC tworzonych w ramach projektu pn.: "URCMC wraz z Biobankiem CWBK UM w Lublinie"
- Dostawa masek nadciśnieniowych powietrznych dla KM PSP w Lublinie
- Przebudowa kotłowni gazowej w budynku wielofunkcyjnym w Areszcie Śledczym w Lublinie
- Dostawa wraz z montażem i instalacją aparatu multi EEG dla potrzeb Oddziału Neurologii
- Dostawa środków czystości i papierowych środków higienicznych dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie w 2024 r.
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa - renowacja zbiornika wodnego w miejscowości Żaboklik
- Zabezpieczenie przeciwwilgociowe kościoła parafialnego pw. św. Józefa w Stróży
- Budowa budynku garażowego przy budynku OSP w Dębinie Łętowskiej, gm. Wojnicz - etap I
- Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Kopciach
- Rozwój infrastruktury drogowej w m. Stary Radzic, Zezulin Niższy Nr 105136L i odcinka drogi w m. Stary Radzic Nr 105135L
- Budowa budynku przedszkola i żłobka w Krosnowicach - II etap
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.