Ogłoszenie z dnia 2021-04-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00016713/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-12
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00044229 z dnia 2021-04-30 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa odzieży ochronnej i roboczej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe "RADKOM" Sp.z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670574883
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Witosa 76
1.5.2.) Miejscowość: Radom
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 48 380 20 00
1.5.8.) Numer faksu: 48 380 20 33
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@radkom.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.radkom.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://radkom.com.pl/radkom/przetargi/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa odzieży ochronnej i roboczej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-07f0b8f2-830a-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00044229
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00016713/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 199407,4 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży ochronnej i roboczej do PPUH „RADKOM” Sp. z o. o. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 1 do SWZ.2. Wielkość ubrań, rękawic, hełmów i obuwia oraz pozostałego asortymentu dotyczyć będzie standardowych rozmiarów, a w przypadku rozmiarów nietypowych należy wykonać wg. indywidualnych rozmiarów (np. obuwia od rozmiaru 36). Rozmiar oraz kolor wyrobu będzie podawany przy składaniu kolejnej partii zamówienia. Wyroby muszą być wykonane z materiałów posiadających certyfikat jakości tkanin.3. W przypadku, gdy wybrany Wykonawca będzie Zakładem Pracy Chronionej przy wystawianiu faktur winien uwzględnić możliwość zmniejszenia wpłat na PFRON zgodnie z postanowieniami zawartymi w Ustawie o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.4. Szczegółowe warunki dostaw:a) Wykonawca będzie dostarczał odzież robocza i ochronną własnym transportem lub transportem wynajętym do siedziby Zamawiającego przy ul. Witosa 94 w Radomiu w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00 do 17:00 . Koszt transportu pokrywa Wykonawca. b) Wykonawca zobowiązuje się dostarczać przedmiot zamówienia według potrzeb Zamawiającego. c) Wykonawca zrealizuje dostawę, nie później niż w ciągu …….. dni kalendarzowych (należy podać jedną liczbę w formularzu ofertowym), liczonych od dnia złożenia zamówienia nadanego e-mail przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się do potwierdzenia otrzymania zamówienia do realizacji, Potwierdzenie odczytania e-maila jest równoważne z przyjęciem zamówienia.d) Towar zostanie dostarczony Zamawiającemu w opakowaniu zwyczajowo przyjętym, w zależności od rodzaju i sposobu przewozu.e) Wykonawca zobowiązuje się dołączyć do każdego rodzaju towaru znajdującego się w pierwszej zamówionej dostawie danego asortymentu odpowiedni atest bezpieczeństwa / certyfikat, w przeciwnym wypadku zamówienie nie zostanie zrealizowane. Koszt opakowania nieprzewidzianego do zwrotu i oznakowania towaru, wliczony jest w cenę towaru. f) Dokumentem potwierdzającym przyjęcie przez Zamawiającego dostarczonego przedmiotu umowy będzie faktura VAT.g) Zamawiający zastrzega sobie w trakcie realizacji zamówienia ze względów organizacyjnych, ekonomicznych i technicznych prawo zmiany ilości w poszczególnych asortymentach do całkowitej wartości umowy. h) Zamawiający zastrzega możliwość zmiany dostaw przewidywanej ilości asortymentów określonych w załączniku nr 1 do SWZ w okresie obowiązywania Umowy. Faktycznie dostarczona ilość asortymentu może ulec zmianie -20% w stosunku do ilości określonej w załączniku nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18400000-3 - Odzież specjalna i dodatki
18800000-7 - Obuwie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 248985,59
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 274026,98
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 248985,59
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VESTIM GROUP Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9482599631
7.3.3) Ulica: Puławska 14/18
7.3.4) Miejscowość: Radom
7.3.5) Kod pocztowy: 26-600
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 248985,59
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-06-01 do 2022-05-312021-04-30 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Dostawa testów panelowych do wykrywania narkotyków i środków odurzających w organizmie dla 42 Bazy Lotnictwa Szkolnego w Radomiu i jednostek będących na jej zaopatrzeniu
- Remont łazienek, korytarzy i klatki schodowej wraz z dostosowaniem do potrzeb osób niepełnosprawnych w budynku Prokuratury Rejonowej Radom-Zachód w Radomiu
- Dostawa tlenu medycznego oraz dostawa gazów medycznych w butlach wraz z dzierżawą butli , dla potrzeb dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
- Dostosowanie budynków Starostwa Powiatowego w Radomiu w celu likwidacji barier architektonicznych i informacyjno-komunikacyjnych
- Dostawa kart graficznych do zawansowanych obliczeń w ramach sztucznej inteligencji wraz z niezbędnymi komponentami
- Dostawy mięsa drobiowego
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywna dostawa odzieży, obuwia i środków ochrony indywidualnej z podziałem na trzy części".
- Dostawa czapek identyfikacyjnych oraz opasek identyfikacyjnych na ramię
- Zakup wraz z dostawą sortów mundurowych oraz obuwia dla pracowników wewnętrznych służb ochrony Państwowego Muzeum Auschwitz Birkenau w Oświęcimiu
- DZIERŻAWA I SERWIS ODZIEŻY ROBOCZEJ
- Wyposażenie przedszkoli w sprzęt i pomoce dydaktyczne w związku z realizacją projektu "Mali Giganci wiedzy z Klukowa"
- Zakup odzieży specjalistycznej dla negocjatorów garnizonu podkarpackiego oraz dla funkcjonariuszy SPKP w Rzeszowie.
więcej: Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.