Ogłoszenie z dnia 2022-02-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00233986/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-18
- 2021/BZP 00233986/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-18 (po zmianach)
- 2021/BZP 00235711/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-18
- 2022/BZP 00039064/01 - Wynik z dnia 2022-01-28
- 2022/BZP 00041696/01 - Wynik z dnia 2022-01-31
- 2022/BZP 00042185/01 - Wynik z dnia 2022-01-31
- 2022/BZP 00043142/01 - Wynik z dnia 2022-02-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa energii elektryczne na potrzeby Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Sulechowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Sulechowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000310396
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zwycięstwa, 1
1.5.2.) Miejscowość: Sulechów
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-100
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 68 416 1303
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: spzoz@spzozsulechow.med.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://spzozsulechow.med.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f7128e1a-2fe4-11ec-a3fb-0a24f8cd532c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa energii elektryczne na potrzeby Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Sulechowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f7128e1a-2fe4-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00044083
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000548/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Dostawa energii elektrycznej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00233986/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 7/ZP-PN/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 243827,67 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej do obiektów wskazanych w załączniku nr 1a do SIWZ, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo energetyczne.
2. Szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej w okresie od 01.01.2022 r. do 31.12.2022r. wynosi: 752,411 MWh
3. Podana ilość energii elektrycznej nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do zakupu energii elektrycznej tej wielkości. Rozliczenie dostawy odbywać się będzie na podstawie faktycznego zużycia energii wg ceny wynikającej ze złożonej oferty.
4. Warunkiem rozpoczęcia dostaw energii elektrycznej we wskazanym terminie jest pozytywne przeprowadzenie procedury zmiany sprzedawcy, posiadanie przez odbiorcę ważnej umowy
o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej.
5. Zamawiający udzieli wyłonionemu w postępowaniu Wykonawcy pełnomocnictwa do zgłosze-nia w imieniu Zamawiającego umowy sprzedaży do Operatora Systemu Dystrybucyjnego (OSD) w celu realizacji zawartej umowy sprzedaży energii elektrycznej i reprezentowania Zamawiają-cego w procesie zmiany sprzedawcy.
6. Zamawiający informuje, że proces zmiany sprzedawcy odbywa się po raz kolejny.
7. Obecnym sprzedawcą energii elektrycznej jest ENERGA OBRÓT S.A. Umowy na dostawę energii są zawarte do 31 grudnia 2021 roku.
8. Operatorem Systemu Dystrybucji jest Enea Operator sp. z o.o. Umowy dystrybucyjne są zawarte na czas nieokreślony.
9. Szczegółowe informacje zawarte zostały w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia – załącznik 1a do SIWZ.
10. Podane przez Zamawiającego parametry dystrybucyjne –moc umowna i grupa taryfowa, są zgodne z aktualnymi umowami dystrybucyjnymi oraz dokumentami potwierdzającymi możliwość świadczenia usług dystrybucji, wydanymi przez właściwego OSD.
11. Zamawiający dopuszcza zawarcie umowy z wybranym Wykonawcą drogą korespondencyjną.
12. Zamawiający przekaże wybranemu Wykonawcy elektroniczną wersję załącznika nr 1a.
13. O wszystkich negatywnych weryfikacjach zmiany sprzedawcy energii elektrycznej Wykonawca ma powiadomić Zamawiającego niezwłocznie, gdy zgłoszenia umowy sprzedaży otrzyma status „negatywny” wraz z podaniem przyczyny negatywnej weryfikacji.
14. Zamawiający przekaże wybranemu Wykonawcy niezbędne dokumenty konieczne do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy. Umowy będą podpisywane wyłączenie przez osoby do tego upoważnione.
15. Zamawiający udzieli Wykonawcy stosownego pełnomocnictwa wyłącznie w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy energii elektrycznej. Pełnomocnictwo jest załącznikiem do projektu umowy – II rozdział SWZ.
16. Zamawiający posiada umowy dystrybucyjne na czas nieokreślony.
17. Zamawiający dysponuje tytułem prawnym upoważniającym go do dysponowania obiektami opisanymi w przedmiocie zamówienia
18. Wszystkie obiekty w taryfie Bx.x spełniają wymagania TPA.
19. Okres rozliczeniowy dla każdego Punktu Poboru Energii Elektrycznej powinien wynosić 1 miesiąc
20. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i/lub częściowych.
21. Powody niedokonania podziału zamówienia na części:
1) Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia dokonanie podziału zamówienia na części byłoby nieracjonalne. Skutkowałoby wzrostem cen jednostkowych za poszczególne rodzaje usług z uwagi na zwiększenie kosztów po stronie wykonawców. Brak podziału przedmiotowego zamówienia na części nie ogranicza konkurencyjności.
2) Wartość zamówienia jest niższa od tzw. progów unijnych które zobowiązują do implementacji dyrektyw UE. Dyrektywa 2014/24/UE w treści motywu 78 wskazuje, że aby zwiększyć konkurencję, instytucje zamawiające należy w szczególności zachęcać do dzielenia dużych zamówień na części. Przedmiotowe zamówienie nie jest dużym zamówieniem w rozumieniu motywu 78 powołanej dyrektywy UE (dyrektywy stosuje się od tzw. progów UE, a dyrektywa posługuje się pojęciem dużego zamówienia na gruncie zamówień podlegających dyrektywie - a więc zamówienia o wartości znacznie przewyższającej tzw. progi UE ).
3) Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części. Tym samym Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
4) Celem wprowadzenia obowiązku podziału zamówień na części jest zwiększenie udziału sektora małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP) w rynku zamówień publicznych. Brak podziału zamówienia na części nie skutkuje brakiem możliwości złożenia oferty w niniejszym postępowaniu przez małych i średnich przedsiębiorców. Całość niniejszego zamówienia jest dostosowana do potrzeb małych i średnich przedsiębiorstw - podział na części nie służył temu, by wielkość poszczególnych zamówień lepiej odpowiadała możliwościom tego rodzaju przedsiębiorców.
Brak konieczności dzielenia niniejszego zamówienia na części jest z przyczyn wyżej wymienionych uzasadniony
4.5.3.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 476059,47 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5441733,73 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 476059,47 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ORANGE ENERGIA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 142578335
7.3.3) Ulica: Al. Jerozolimskie 160
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-326
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 476059,47 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z SULECHOWA
- Budowa ciągu pieszo-rowerowego w kierunku strefy Krężoły
- Modernizacja drogi powiatowej Babimost- Podmokle Małe (płyty betonowe- odcinek 2)
więcej: przetargi w Sulechowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej i świadczenia usług dystrybucji energii elektrycznej na potrzeby Gminy Dolsk, jej jednostek organ. i zakł. budż."
- Dostawa energii elektrycznej przez okres 12 m-cy od 01.09.2025r. do 31.08.2026r.
- Dostawa energii elektrycznej
- Zakup energii elektrycznej do obiektów Beskidzkiego Zespołu Leczniczo-Rehabilitacyjnego Szpitala Opieki Długoterminowej w Jaworzu.
- Dostawa i dystrybucja energii elektrycznej dla Centrum Astronomicznego im. M. Kopernika PAN w Warszawie
- Dostawa energii elektrycznej dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Łasku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.