eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › REMONT POMIESZCZEŃ I DOCIEPLENIE FUNDAMENTÓW BUDYNKU NR 38 - MAGAZYNU CHEMICZNEGO W FORMULE "ZAPROJEKTUJ I WYKONAJ"



Ogłoszenie z dnia 2022-02-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
REMONT POMIESZCZEŃ I DOCIEPLENIE FUNDAMENTÓW BUDYNKU NR 38 – MAGAZYNU CHEMICZNEGO W FORMULE ”ZAPROJEKTUJ I WYKONAJ"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojskowa Akademia Techniczna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012122900

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. gen. Sylwestra Kaliskiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-908

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@wat.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wat.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://wat.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

REMONT POMIESZCZEŃ I DOCIEPLENIE FUNDAMENTÓW BUDYNKU NR 38 – MAGAZYNU CHEMICZNEGO W FORMULE ”ZAPROJEKTUJ I WYKONAJ"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-78e2cfb7-0c80-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00044059

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00024913/17/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.39 Remont pomieszczeń i docieplenie fundamentów budynku nr 38 - magazynu chemicznego w formule "zaprojektuj i wykonaj"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00168803/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 77/DIR/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń i docieplenie fundamentów budynku nr 38 – magazynu chemicznego w formule ”zaprojektuj i wykonaj”
ZAKRES:
1) Opracowanie dokumentacji projektowej w zakresie konstrukcji i architektury uwzględniającej podział budynku na dwa magazyny, zmianą podziału pomieszczeń oraz remont wszystkich pomieszczeń;
2) Wykonanie kwalifikacji pomieszczeń budynku magazynu nr 38 i samego budynku pod względem zagrożenia wybuchem i zagrożenia pożarem.
3) Opracowanie dokumentacji projektowej - projektu wykonawczego wentylacji mechanicznej z uwzględnieniem potrzeb użytkowników.
4) Opracowanie dokumentacji wymiany instalacji c.o. z uwzględnieniem parametrów
z nowego węzła cieplnego, wykonanego w ramach innego zamówienia.
5) Opracowanie dokumentacji projektowych branży elektrycznej (projektów budowlano/wykonawczych) na wymianę: instalacji oświetlenia podstawowego, oświetlenia ewakuacyjnego, instalacji gniazd wtykowych 230/400V, instalacji zasilania wentylacji i automatyki wentylacji, instalacji odgromowej, instalacji połączeń wyrównawczych, rozbudowy (wymiany) elektroenergetycznego złącza budynkowego.
6) Opracowanie dokumentacji projektowych branży niskonapięciowych (projektów budowlano/wykonawczych): sieci strukturalnej w budynku, instalacji sygnalizacji ppoż.
i sygnalizacji bezpieczeństwa, z odpowiednimi przyłączami.
7) Przebudowa wejścia bocznego do budynku z podestem - rampą z podjazdem dla samochodów ciężarowych.
8) Remont i przebudowa pomieszczeń magazynowych z utworzeniem magazynów chemicznych o mniejszych powierzchniach i wydzieleniu powierzchni dla magazynu kwaterunkowego.
9) Remont pomieszczeń biurowych i sanitariatu z wymianą osprzętu.
10) Wymiana ślusarki i stolarki okiennej na okna aluminiowe w magazynach.
11) Wykonanie tynków nowych ścian oraz uzupełnienia i przetarcie tynków istniejących
z likwidacją rys i ubytków.
12) Malowanie ścian i sufitów pomieszczeń;
13) Wymiana instalacji c.o. z dostosowaniem do parametrów nowego węzła cieplnego;
14) Wymiana uszkodzonej-wyeksploatowanej stolarki drzwiowej z uwzględnieniem przepisów ppoż.
15) Zakup i zamontowanie platformy towarowej do 200 kg dla pokonania różnicy poziomów z posadzki piwnic na poziom terenu.
16) Remont schodów podestu w wejściu głównym ,z wymianą okładzin.
17) Remont dachu po zainstalowaniu wentylatorów dachowych oraz naprawę kominów wentylacyjnych.
18) Wymiana instalacji wentylacji mechanicznej z dostosowaniem do obowiązujących przepisów oraz do nowego podziału pomieszczeń.
19) Wymiana instalacji hydrantowej z rozdziałem na dwa zespoły magazynów;
20) Wymiana instalacji wody zimnej, instalacji c.o. z właściwym rozmieszczeniem grzejników na parterze zapewniając równomierne dogrzewanie pomieszczeń magazynowych zapewniając min temp. 15 st. C., a w pomieszczeniach biurowych 22 st. C.
21) Wymiana instalacji elektrycznej wg projektu, w tym: wymiana instalacji elektrycznej
w pomieszczeniach magazynu chemicznego, zakwalifikowanych jako zagrożone wybuchem, na instalację przeciwwybuchową, wymiana instalacji odgromowej.
22) Wymiana rozdzielni głównej z rozdziałem na dwóch odrębnych użytkowników.
23) Montaż sieci strukturalnej , SSWiN i SSP wg projektów.
24) Wykonanie izolacji i docieplenia fundamentów budynku wraz z odwodnieniem deszczówki do przykanalika,
25) Opracowanie dokumentacji powykonawczej wykonanych robót

UWAGA:
Roboty budowlane będą wykonywane etapami w oparciu o uzgodniony z Użytkownikiem harmonogram realizacyjny. Magazyn podczas prac budowlanych będzie czynny,
w ograniczonym zakresie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2900000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2900000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2900000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): FK Grupa Inwestycyjna Sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Piotr Kurek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PL5272957915

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2900000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 260 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.