Ogłoszenie z dnia 2021-04-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00020564/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-19
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00043886 z dnia 2021-04-29 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont pomieszczeń parteru w budynku Centrum Kultury w Połczynie-Zdroju przy ul. Wojska Polskiego 54 na potrzeby utworzenia Placówki Wsparcia Dziennego w ramach projektu – W rodzinie siła!
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA POŁCZYN-ZDRÓJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920860
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 3-4
1.5.2.) Miejscowość: Połczyn-Zdrój
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-320
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.7.) Numer telefonu: +48 94 3666100
1.5.8.) Numer faksu: +48 94 3666105
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@polczyn-zdroj.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.polczyn-zdroj.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://umig.polczynzdroj.ibip.pl/public/?id=2290231.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont pomieszczeń parteru w budynku Centrum Kultury w Połczynie-Zdroju przy ul. Wojska Polskiego 54 na potrzeby utworzenia Placówki Wsparcia Dziennego w ramach projektu – W rodzinie siła!2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3399f3db-88ce-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00043886
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001576/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Remont pomieszczeń parteru w budynku Centrum Kultury położonym w Połczynie-Zdroju przy ul. Wojska Polskiego 54 na potrzeby utworzenia Placówki Wsparcia Dziennego w ramach projektu – W rodzinie siła!
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt współfinansowany jest przez UE w ramach EFS (RPO Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020) - Umowa nr RPZP.07.06.00-32-KO24/20-00.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00020564/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GG.271.1.3.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 150314,66 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem robót budowlanych jest wykonanie prac ogólnobudowlanych, instalacyjnych i montażowych w obiekcie użyteczności publicznej – Centrum Kultury w Połczynie-Zdroju, na podstawie dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz STWiOR stanowiącej załącznik do niniejszego opisu. Wykonanie robót remontowych pomieszczeń parteru w budynku Centrum Kultury w Połczynie-Zdroju w celu utworzenia Ośrodka Wsparcia Osób Niepełnosprawnych i Niesamodzielnych – W rodzinie siła!” w szczególności obejmuje:1) pom. sala spotkań(23,96 m2, 17,98 m2 ) , korytarz (14,89 m2, 7,32 m2, 3,28 m2, 31,17 m2), pomieszczenie porządkowe (3,07 m2), pom. techniczne (5,47 m2), pom. szatni (14,25 m2), holl (42,26 m2), pom. gospodarcze (3,34 m2), wykonanie izolacji poziomej posadzek, wykonanie izolacji z płyt styropianowych o gr. 5 cm posadzek, wykonanie posadzek betonowych gr. 8 cm zbrojonych siatką stalową, wykonanie posadzek z płytek wraz z cokolikiem, montaż ościeżnic systemowych regulowanych, montaż skrzydeł drzwiowych wewnętrznych, przygotowanie podłoża pod malowanie poprzez gruntowanie, dwukrotne malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi.2) Wykonanie nowych kompletnych hydrantów przeciwpożarowych sztuk 2, śr. 25 mm o dł. 30 m z wężem półsztywnym typu slim+ gaśnica. 3) Wykonanie wc męskie damskie i dla osób niepełnosprawnych - wykonanie izolacji poziomej posadzek, wykonanie izolacji z płyt styropianowych o gr. 5 cm na posadzk, wykonanie posadzek betonowych gr. 8 cm zbrojonych siatką stalową, wykonanie posadzek z płytek wraz z cokolikiem, montaż ościeżnic systemowych regulowanych, montaż skrzydeł drzwiowych wewnętrznych, wykonane sufitów podwieszonych na ruszcie metalowym, przygotowanie podłoża pod malowanie poprzez gruntowanie, dwukrotne malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi, licowanie ścian płytkami, montaż armatury sanitarnej oraz dostosowanie pom. wc dla osób niepełnosprawnych (pochwyty, wc-kompakt, umywalka itp.), dozowniki do mydła, pojemniki na ręczniki papierowe, pojemniki na papier toaletowy. 4) Wykonanie podłogi drewnianej w pom. sali widowiskowej. 5) Wykonanie podjazdu dla osób niepełnosprawnych- z kostki betonowej , poręcze ze stali nierdzewnej.6) Zakup i montaż kurtyny powietrznej – montaż nad drzwiami wejściowymi głównymi, elektryczna o mocy do 6 kW. Budynek Centrum Kultury zlokalizowany jest na działce nr 154, obręb 003, położonej przy ulicy Wojska Polskiego 54 w Połczynie-Zdroju i jest wpisany do Gminnej Ewidencji Zabytków.2. Do obowiązków wykonawcy należeć będzie wykonanie powyższych remontowych robót budowlanych, przeprowadzenie procedur odbiorowych i zrealizowanie obowiązków umownych w okresie udzielonej gwarancji w odniesieniu do zatwierdzonego harmonogramu prowadzenia poszczególnych robót i etapów prac.3. Wykonawca jest zobowiązany wykonać pełny zakres robót, objętych niniejszym SWZ, który jest konieczny z punktu widzenia warunków umowy, przepisów prawa i wiedzy technicznej oraz sztuki budowlanej. 4. Realizacja powyższego zakresu zamówienia winna być wykonana w oparciu o obowiązujące przepisy, przez osoby o odpowiednich kwalifikacjach i uprawnieniach.5. Przedmiot zamówienia obejmuje również organizację placu budowy, zabezpieczenie terenu budowy, uporządkowanie terenu po zakończeniu robót oraz wykonanie innych robót wymaganych specyfiką zakresu przedmiotowych robót remontowych oraz ewentualne wykonanie rysunków powykonawczych przeprowadzonych robót.6. Cały zakres robót wykonawca wykona z materiałów własnych. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za spełnienie wymagań ilościowych i jakościowych materiałów dostarczonych na teren budowy oraz za ich właściwe składowanie i wbudowanie. Zamawiający dopuszcza materiały i urządzenia równoważne w stosunku do wskazanych w projekcie, spełniające Polskie Normy i polskie aprobaty techniczne. Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane materiały i urządzenia spełniają wymagania określane przez zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44482000-2 - Urządzenia przeciwpożarowe
45232460-4 - Roboty sanitarne
45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 246852,37
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 380000
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 246857
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUD-MAX Sp. z o.o. Sp.J.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 383 970 983
7.3.3) Ulica: UL. CICHA 1
7.3.4) Miejscowość: ŚWIDWIN
7.3.5) Kod pocztowy: 78-300
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BUD-MAX ŚWIDWIN SP. Z O.O. SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
BUD-MAX ŚWIDWIN SP. Z O.O. SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 246852,37
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-05-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
2021-04-29 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI POŁCZYN-ZDRÓJ
więcej: przetargi POŁCZYN-ZDRÓJ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- NAPRAWA I KONSERWACJA DACHÓW, WRAZ Z CZĘŚCIOWĄ TERMOMODERNIZACJĄ DACHU BUDYNKU SZKOŁY
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" w Przodkowie
- a). Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania parteru budynku z usługowej na mieszkalną (...) przy ul. Godziskiej15E w Błoniu (...) b) Rozbiórka budynku usługowego (...)
- Wykonanie robót bud. zw. z naprawą, remontem cokołu wokół bud., rob. malarskie i inne po zalaniach z dachu w pom. bud. w ram. zad. inw. pn.: "Wyk. usług naprawczych w bud. KCEZ, ul. Techników 5 w Kat.
- Remont elewacji północno- wschodniej i południowo- wschodniej wraz z wymianą czap kominowych oraz remontem schodów przed wejściami do budynku przy ul. Szafera 3 w Szczecinku
- Roboty budowlane związane z realizacją zadania inwestycyjnego pn. "Dostosowanie budynku Akademii Sztuk Pięknych przy ul. Smoleńsk 9 w Krakowie dla potrzeb osób niepełnosprawnych"
więcej: Urządzenia przeciwpożarowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.