Ogłoszenie z dnia 2022-02-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00325655/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-21
- 2021/BZP 00331896/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
BIEŻĄCA KONSERWACJA, NAPRAWY I UTRZYMANIE OŚWIETLENIA ULICZNEGO I PARKOWEGO
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA OSTRÓDA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743404
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Adama Mickiewicza 24
1.5.2.) Miejscowość: Ostróda
1.5.3.) Kod pocztowy: 14-100
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: karol.zuranski@um.ostroda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bipostroda.warmia.mazury.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/umostroda/public/postepowanie?postepowanie=238862611.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
BIEŻĄCA KONSERWACJA, NAPRAWY I UTRZYMANIE OŚWIETLENIA ULICZNEGO I PARKOWEGO2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8fa6821f-625c-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00043840
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005595/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Bieżąca konserwacja, naprawy i utrzymanie oświetlenia ulicznego i parkowego.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00325655/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.33.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 205000,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 73170,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: bieżąca konserwacja, naprawy i utrzymanie oświetlenia ulicznego i parkowego zgodnie kalkulacją ceny ofertowej (załącznik nr 4 do SWZ) oraz wzorem umowy (załącznik nr 3 do SWZ).
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) w ramach bieżącego utrzymania urządzeń oświetlenia na terenie miasta Ostróda, w szczególności:
a) bieżącą konserwacja oświetlenia ulicznego;
b) wymiana uszkodzonych źródeł światła, opraw, uszkodzonych kloszy, dławików w oprawach, kondensatorów w oprawach oświetleniowych, układów zapłonowych, oprawek, przewodów w latarniach, wkładek topikowych w słupach, główek bezpiecznikowych w słupach, podstaw bezpiecznikowych, bezpieczników mocy w skrzyniach pomiarowo-sterowniczych znajdujących się na stacjach transformatorowych, podstaw bezpiecznikowych na linii napowietrznej, styczników na tablicach oświetlenia ulicznego, elementów zabezpieczeń, wszystkich innych elementów osprzętu oświetlenia sieci napowietrznej i kablowej, uszkodzonych odcinków przewodów kablowej sieci oświetleniowej;
c) wymiana uszkodzonych drzwiczek, tabliczek bezpiecznikowych, uzupełnianie obejm i innych elementów słupów;
d) bieżące naprawy szaf oświetlenia ulicznego;
e) wymiana uszkodzonych słupów będących własnością Gminy Miejskiej Ostróda;
f) wymiana uszkodzonych odcinków przewodów napowietrznej sieci oświetleniowej;
g) wymiana zegarów sterujących;
h) mycie kloszy, opraw oświetleniowych (indywidualne w przypadku każdej naprawy oraz jeżeli zajdzie taka konieczność);
i) prostowanie pokrzywionych wysięgników wraz z oprawami;
j) regulacja wysięgników do pozycji zapewniającej właściwe oświetlenie;
k) pionowanie skrzywionych słupów sieci oświetleniowej będących własnością Gminy Miejskiej Ostróda;
l) przestawianie stref czasowych zegarów sterujących pracą oświetlenia ulicznego na polecenie Zamawiającego (wykonywanie nastawień urządzeń sterujących oświetleniem);
m) pomiar skuteczności ochrony przeciwpożarowej;
n) pomiar napięć i obciążeń;
o) przygotowanie miejsc pracy i dopuszczenia do pracy;
p) prowadzenie oględzin oświetlenia ulicznego w godzinach jego funkcjonowania minimum 3 razy w tygodniu- w celu sprawdzenia całego oświetlenia ulicznego pod kątem brakujących lub niesprawnych źródeł światła oraz ich uzupełniania na bieżąco. Zamawiający daje wykonawcy swobodę w celu ułożenia sobie planu objazdów i monitorowania miasta z podziałem na ulice lub ustalony z zamawiającym obszarem działania. Należy podzielić miasto co najmniej na 3 strefy i dokonać oględzin w taki sposób aby każdy ustalony obszar był sprawdzony raz na tydzień;
q) uzupełnienie braków w sieci oświetlenia ulicznego spowodowanych przez warunki atmosferyczne i akty wandalizmu;
r) przycinanie gałęzi drzew zasłaniających oprawy oświetleniowe, po uprzednio uzyskanej zgodzie na tę czynność od właściciela drzewa;
s) lokalizacja i naprawa uszkodzonego przewodu napowietrznego lub kabla ziemnego w skutek warunków atmosferycznych i aktów wandalizmu:
t) inne prace nie wymienione wyżej lub zlecone przez Zamawiającego, niezbędne do prawidłowego funkcjonowania oświetlenia ulicznego na terenie miasta Ostróda;
u) zagospodarowanie zgodnie z ustawą z 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 779 ze zm.) wyeksploatowanych źródeł światła i innych zdemontowanych elementów sieci oświetlenia ulicznego;
v) przywrócenie terenu (chodników, jezdni, zieleni) do stanu pierwotnego po wykonaniu robót eksploatacyjnych.
2) w ramach usuwania awarii oświetlenia ulicznego:
a) wymiana słupów stalowych oświetlenia ulicznego- 4 szt.;
b) dostawa, wymiana i montaż opraw typu LED- 4 szt.;
c) dostawa, wymiana i montaż wysięgnika- 2 szt.
d) montaż nowej instalacji napowietrznej- 155 mb;
e) montaż nowej instalacji podziemnej- 120 mb;
(wskazane ilości są orientacyjne i służą do ustalenia ceny ofertowej, realizacja zamówienia w niżej opisanym zakresie będzie odbywała się w miarę potrzeb Zamawiającego- Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany podanych ilości- bez skutków finansowych i prawnych dla Zamawiającego).
3. Powody niedokonania podziału zamówienia na części: Przedmiotem zamówienia jest bieżąca konserwacja, naprawy i utrzymanie oświetlenia ulicznego i parkowego na terenie miasta Ostróda w okresie od 1 stycznia 2022 r. do 31 marca 2022 r.. Zamówienie na kolejny okres zostanie udzielone w odrębnym postępowaniu.
4. Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: 90.000,00 PLN brutto (w tym: 40.000,00 PLN - bieżące utrzymanie urządzeń oświetlenia na terenie miasta Ostróda + 50.000,00 PLN- usuwanie awarii oświetlenia ulicznego).
4.5.3.) Główny kod CPV: 50232100-1 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 84598,17 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 85984,38 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 85984,38 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.U.H. EL-PIEL Robert Kozakiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7411893374
7.3.3) Ulica: ul. Piastowska 4/92
7.3.4) Miejscowość: Ostróda
7.3.5) Kod pocztowy: 14-100
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KOZAKIEWICZ ROBERT P.U.H. "EL-PIEL"
jakie przetargi wygrała firma
KOZAKIEWICZ ROBERT P.U.H. "EL-PIEL"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 71327,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-02-01 do 2022-03-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z OSTRÓDY
- Dostawa ciągnika na potrzeby ZDP w Ostródzie
- "Dostawa drzew dla Zarządu Dróg Powiatowych w Ostródzie na rok 2024"
- "Modernizacja drogi powiatowej Nr 1183 N w miejscowości Gulbity"
- POPRAWA INFRASTRUKTURY DROGOWEJ NA TERENIE OSTRÓDY
- Renowacja budynku przy ul. Henryka Sienkiewicza 15 w Ostródzie
więcej: przetargi w Ostródzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przegląd, naprawa, bieżące utrzymanie i konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Dziwnów"
- Konserwacja oraz nadzór nad infrastrukturą oświetleniową gminnych terenów publicznych stanowiącą własność gminy Siechnice
- Konserwacja urządzeń oświetlenia ulicznego, parkowego oraz iluminacji obiektów architektonicznych na terenie miasta Suwałk
- Wykonanie czynności eksploatacyjnych, konserwacyjnych i prowadzenia ruchu urządzeń oświetlenia drogowego zlokalizowanego w ciągu dróg krajowych administrowanych przez GDDKiA O/Gdańsk Rejon w Gdańsku
więcej: Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.