Og³oszenie z dnia 2025-01-17
Powi±zane og³oszenia:
- 2025/BZP 00047906/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-20
- 2025/BZP 00132883/01 - Wynik z dnia 2025-03-05
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa Szko³y Podstawowej w Lisich Jamach – roboty budowlane
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Lubaczów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900654
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Jasna 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Lubaczów
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-600
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@gminalubaczow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.gminalubaczow.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa Szko³y Podstawowej w Lisich Jamach – roboty budowlane
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-5a056ff8-5ca1-475a-a9fb-07f2673b4e3b
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00043362
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-01-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00029943/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.1 Przebudowa Szko³y Podstawowej w Lisich Jamach – roboty budowlane
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Zadanie dofinansowane w ramach Funduszy Europejskich dla Podkarpacia 2021-2027, Priorytet 5 Przyjazna przestrzeñ spo³eczna, Dzia³anie FEPK.05.01 Edukacja
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/lubaczow/proceedings3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/lubaczow/proceedings
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, w tym sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy zamawiaj±cym a wykonawc±, z uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w ustawie Pzp., odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem Platformy dostêpnej na stronie profilu nabywcy https://platformazakupowa.pl/pn/lubaczow. Przez ¶rodki komunikacji elektronicznej rozumie siê ¶rodki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± (Dz. U. z 2020 r. poz. 344).
a) w zakresie pytañ technicznych zwi±zanych z dzia³aniem systemu prosi siê o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl pod numer (22)1010202, cwk@platformazakupowa.pl,
20.2. Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ wykonawcom informacje za po¶rednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/lubaczow Informacje dotycz±ce odpowiedzi na pytania, zmiany SWZ, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert Zamawiaj±cy bêdzie zamieszcza³ na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, bêdzie przekazywana za po¶rednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/lubaczow do konkretnego wykonawcy.
20.3. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowi±zek sprawdzania komunikatów i wiadomo¶ci bezpo¶rednio na https://platformazakupowa.pl/pn/lubaczow przes³anych przez zamawiaj±cego, gdy¿ system powiadomieñ mo¿e ulec awarii lub powiadomienie mo¿e trafiæ do folderu SPAM.
20.4. Zawiadomienia, o¶wiadczenia, wnioski lub informacje sk³adane s± przez Wykonawcê za po¶rednictwem Formularza do komunikacji jako za³±czniki poprzez Platformê, dostêpn± pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/lubaczow.
20.5. Za datê przekazania o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich dorêczenia za po¶rednictwem formularza zamieszczonego na stronie https://platformazakupowa.pl/pn/lubaczow, w zak³adce dedykowanej postêpowaniu.
20.8. Zgodnie z § 11 ROZPORZ¡DZENIE PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz zgodnie z art. 67 ustawy p.z.p., Zamawiaj±cy podaje wymagania techniczne zwi±zane z korzystaniem z Platformy:
1) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
4) w³±czona obs³uga JavaScript,
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików
.pdf,
6) Platformazakupowa.pl dzia³a wed³ug standardu przyjêtego w komunikacji sieciowej
- kodowanie UTF8,
7) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 30.1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
30.2. Administratorem Pañstwa danych osobowych przetwarzanych w Urzêdzie Gminy Lubaczów, jest Gmina Lubaczów, ul. Jasna 1, 37-600 Lubaczów, reprezentowana przez Wójta Gminy Lubaczów. Z administratorem danych osobowych mo¿na siê kontaktowaæ za pomoc± poczty tradycyjnej pod adresem j/w, telefonicznie pod numerem 16 632 16 84 lub przy pomocy poczty e-mail: urzad@lubaczow.com.pl
30.3. administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem e-mail: iod_ug_lubaczow@lubaczow.com.pl
30.3.1. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Przebudowa Szko³y Podstawowej w Lisich Jamach – roboty budowlane” prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji.
30.3.2. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu ustawê Pzp,
30.3.3. Dane osobowe pozyskane w zwi±zku z prowadzeniem niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy w sprawie zamówienia publicznego,
30.3.4. Niezale¿nie od postanowieñ ppkt 30.1.5. powy¿ej, w przypadku zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, dane osobowe bêd± przetwarzane do up³ywu okresu przedawnienia roszczeñ wynikaj±cych z umowy w sprawie zamówienia publicznego,
30.3.5. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp,
30.3.6. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
30.3.7. Posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
30.3.8. Nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
30.3.9. Dane osobowe mog± byæ przekazywane do organów publicznych i urzêdów pañstwowych lub innych podmiotów upowa¿nionych na podstawie przepisów prawa lub wykonuj±cych zadania realizowane w interesie publicznym lub w ramach sprawowania w³adzy publicznej, w szczególno¶ci do podmiotów prowadz±cych dzia³alno¶æ kontroln± wobec Zamawiaj±cego. Dane osobowe s± przekazywane do podmiotów przetwarzaj±cych dane w imieniu administratora danych osobowych.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IZP.271.2.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
12.1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest:
Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji pn. „Przebudowa Szko³y Podstawowej w Lisich Jamach”.
W ramach przedmiotowego zadania przewidziano m.in.:
• Roboty rozbiórkowe
• Roboty ziemne
• Fundamenty
• Wymurowanie ¶cian konstrukcyjnych i dzia³owych
• Konstrukcja i pokrycie dachu
• Sufit podwieszany i ocieplenie
• Pod³o¿a i posadzki
• Stolarka okienna i drzwiowa
• Elewacja i elementy zewnêtrzne
• Instalacja elektryczna
• Instalacje wod-kan i CO
12.2. Szczegó³owy zakres zamówienia zosta³ okre¶lony w za³±czniku nr 8 do SWZ. Pozosta³e warunki dotycz±ce realizacji zamówienia okre¶lone zosta³y w projektowanych postanowieniach umowy - za³±cznik nr 7 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
44000000-0 - Konstrukcje i materia³y budowlane; wyroby pomocnicze dla budownictwa (z wyj±tkiem aparatury elektrycznej)
45262321-7 - Wyrównywanie pod³óg
44112230-9 - Linoleum
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45421131-1 - Instalowanie drzwi
45410000-4 - Tynkowanie
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45312100-8 - Instalowanie przeciwpo¿arowych systemów alarmowych
45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego
45314310-7 - Uk³adanie kabli
45312310-3 - Ochrona odgromowa
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-07-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ udzielenia zamówieñ, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy, polegaæ one bêd± na wykonaniu podobnych robót budowlanych zwi±zanych z budow± przedmiotu zamówienia w zakresie do 30 % ilo¶ci podanej w zamówieniu podstawowym. Warto¶æ tych robót zosta³a uwzglêdniona przy obliczeniu ca³kowitej warto¶ci zamówienia. Ewentualne zamówienia udzielone zostan± na podobnych warunkach umownych jak zamówienie podstawowe. Cena negocjowana bêdzie w oparciu o aktualny poziom cen rynkowych. Mo¿liwo¶æ udzielenia zamówienia w trybie art. 214 ust. 1 pkt 7, pkt 8 ustawy jest jedynie uprawnieniem Zamawiaj±cego i nie stanowi ¿adnego wi±¿±cego zobowi±zania. Zakres podobnych robót budowlanych bêd±cych przedmiotem postêpowania nr IZP.271.2.2025 obejmuje m.in.
a) Roboty rozbiórkowe
b) Roboty ziemne
c) Fundamenty
d) Wymurowanie ¶cian konstrukcyjnych i dzia³owych
e) Konstrukcja i pokrycie dachu
f) Sufit podwieszany i ocieplenie
g) Pod³o¿a i posadzki
h) Stolarka okienna i drzwiowa
i) Elewacja i elementy zewnêtrzne
j) Instalacja elektryczna
k) Instalacje wod-kan i CO
l) inne roboty wskazane w przedmiarach robót
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 24. Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert
24.1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cymi kryteriami i odpowiadaj±cymi im znaczeniami oraz w nastêpuj±cy sposób bêdzie ocenia³ spe³nienie kryteriów:
24.2. Oferty bêd± oceniane przez komisjê przetargow± metod± punktow± w skali punktowej.
CENA – 60%
Cena bêdzie oceniania metod± punktow± wg wzoru:
(Cena najni¿sza ze wszystkich ofert / Cena oferty badanej) * 100 pkt * znaczenie kryterium 60%
Oferta mo¿e otrzymaæ maksymalnie 60 pkt (1% = 1 pkt) w zakresie kryterium ceny.
24.3. Kryterium OKRES GWARANCJI/ RÊKOJMI ( gdzie okres rêkojmi jest równy okresowi gwarancji)
Oferta mo¿e otrzymaæ maksymalnie 40 pkt (1% = 1 pkt) w zakresie kryterium warunki gwarancji.
Z³o¿enie oferty jest jednoznaczne z przyjêciem przez wykonawcê przynajmniej minimalnego okresu gwarancji równego 36 miesiêcy od daty odbioru przedmiotu umowy. Zaoferowanie rêkojmi i gwarancji na okres krótszy ni¿ 36 m-cy skutkowa³o bêdzie odrzuceniem oferty.
Oferta, w której zadeklarowany zostanie okres rêkojmi i gwarancji w liczbie 36 miesiêcy otrzyma 0 pkt.
Oferta, w której zadeklarowany zostanie okres rêkojmi i gwarancji w liczbie od 37 do 43 miesiêcy otrzyma 10 pkt.
Oferta, w której zadeklarowany zostanie okres rêkojmi i gwarancji w liczbie od 44 do 51 miesiêcy otrzyma 20 pkt.
Oferta, w której zadeklarowany zostanie okres rêkojmi i gwarancji w liczbie od 52 do 59 miesiêcy otrzyma 30 pkt.
Oferta, w której zadeklarowany zostanie okres rêkojmi i gwarancji w liczbie od 60 i wiêcej miesiêcy otrzyma 40 pkt.
Zamawiaj±cy przyzna punkty za termin gwarancji nie krótszy ni¿ 36 miesiêcy i nie d³u¿szy ni¿ 60 miesiêcy. W przypadku zaproponowania przez Wykonawcê okresu gwarancji krótszego ni¿ 36 miesiêcy jego oferta zostanie odrzucona w tym zaznaczaj±c wyd³u¿enie o „0”, wykonawca o¶wiadcza, ¿e oferuje okres gwarancji równy 36 miesiêcy. W przypadku zaoferowania terminu d³u¿szego ni¿ 60 miesiêcy Zamawiaj±cy do porównania przyjmie termin 60 miesiêcy, natomiast Wykonawca bêdzie zwi±zany terminem zaoferowanym w ofercie.
24.4. £±czna liczba punktów za ofertê = liczba punktów za cenê brutto (maks. 60) + liczba punktów za przed³u¿ony termin gwarancji i rêkojmi (maks. 40)
Opis sposobu obliczenia ³±cznej oceny ofert:
24.4.1. £±czna ocena punktowa (P) oferty zostanie obliczona wed³ug formu³y P = PC + G
Gdzie:
PC – ilo¶æ punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium cena brutto zamówienia, G – ilo¶æ punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium „Okres gwarancji/ rêkojmi”
£±czna ilo¶æ punktów oferty stanowi sumê ilo¶ci punktów przyznanych w kryterium „CENA”
oraz ilo¶ci punktów przyznanych w kryterium „OKRES GWARANCJI/ RÊKOJMI”
Oferta, która otrzyma najwiêksz± ³±czn± ilo¶æ punktów zostanie uznana za najkorzystniejsz±. Pozosta³e oferty zostan± sklasyfikowane zgodnie z uzyskan± ³±czn± ilo¶ci± punktów.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji/ rêkojmi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
15. Warunki udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia15.1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie precyzuje w tym zakresie ¿adnych wymagañ, których spe³nienie Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ w sposób szczególny.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie precyzuje w tym zakresie ¿adnych wymagañ, których spe³nienie Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ w sposób szczególny.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej :
Zamawiaj±cy nie precyzuje w tym zakresie ¿adnych wymagañ, których spe³nienie Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ w sposób szczególny.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej: Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli:
a) Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ co najmniej 1 (s³ownie: jedn±) osob± pe³ni±c± funkcjê kierownika budowy która:
• posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno – budowlanej lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów prawa, oraz przynale¿±c± do w³a¶ciwej Izby Samorz±du Zawodowego,
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 18.2.1 W celu wykazania spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dot. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej nale¿y przed³o¿yæ:
a) wykaz osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami (wzór wykazu stanowi za³±cznik nr 4 do SWZ),
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
19.5. Kompletna oferta zawiera:19.5.1. Formularz ofertowy – wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 1 do SWZ,
19.5.2. O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nieniu warunków w postêpowaniu w zakresie wskazanym w pkt 19.2 SWZ – wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 2 do SWZ,
19.5.3. O¦WIADCZENIE podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu – wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 3 do SWZ (je¿eli dotyczy)
19.5.4. O¦WIADCZENIE wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia z którego wynika, które roboty budowlane lub dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy; wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 6 do SWZ (je¿eli dotyczy)
19.5.5. ZOBOWI¡ZANIE podmiotu udostêpniaj±cego zasoby wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 5 do SWZ (je¿eli dotyczy)
19.5.6. Pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania wykonawcy - je¿eli w imieniu wykonawcy dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w ppkt 19.7.2 Warunek ten dotyczy równie¿ odpowiednio osoby dzia³aj±cej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego oraz podwykonawców. Pe³nomocnictwo to musi w swej tre¶ci jednoznacznie wskazywaæ uprawnienie do podpisania oferty.
19.5.7. Zastrze¿enie tajemnicy przedsiêbiorstwa; (je¿eli dotyczy).
19.5.8. WYKAZ ROZWI¡ZAÑ RÓWNOWA¯NYCH wykonawca za³±cza do oferty wykaz rozwi±zañ równowa¿nych z jego opisem lub normami; (je¿eli dotyczy)
19.6. Podmiotowe ¶rodki dowodowe, w tym o¶wiadczenie, o którym mowa w niniejszym pkt 19.5.4 oraz zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, oraz pe³nomocnictwo przekazuje siê w postaci elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
17.1. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia (spó³ki cywilne/ konsorcja)Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego oferta przedstawiona przez dwóch lub wiêcej Wykonawców (wspó³partnerów) wchodz±cych w sk³ad konsorcjum lub spó³ki cywilnej musi byæ przedstawiona, jako jedna oferta, od jednego podmiotu i spe³niaæ nastêpuj±ce wymagania:
1) Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie s± zobowi±zani do ustanowienia pe³nomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie nale¿y przed³o¿yæ wraz z ofert± – tre¶æ pe³nomocnictwa powinna dok³adnie okre¶laæ zakres umocowania
2) Wszelka korespondencja bêdzie prowadzona przez zamawiaj±cego wy³±cznie z pe³nomocnikiem (liderem)
3) Je¿eli oferta Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego, zostanie wybrana, zamawiaj±cy zastrzega mo¿liwo¶æ ¿±dania przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, przed³o¿enia umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.
4) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy
z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
5) wype³niaj±c formularz oferty, jak równie¿ inne dokumenty powo³uj±ce siê na „Wykonawcê” nale¿y wpisaæ dane dotycz±ce wszystkich wspó³partnerów, a nie ich pe³nomocnika – lidera lub jednego ze wspó³partnerów.
6) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane lub dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
26. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostan± wprowadzone do umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz mo¿liwo¶ci jej zmiany26.1. Projektowane postanowienia umowy stanowi± za³±cznik nr 7 do SWZ.
Z³o¿enie oferty jest jednoznaczne z akceptacj± przez wykonawcê projektowanych postanowieñ umowy.
26.2. Zmiana postanowieñ umowy mo¿e nast±piæ za zgod± obu stron wyra¿on± na pi¶mie,
w formie aneksu do niniejszej umowy, pod rygorem niewa¿no¶ci takiej zmiany. Zmiany nie mog± naruszaæ postanowieñ zawartych w art. 455 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym w Projektowanych postanowieniach umowy. stanowi±cym Za³±cznik nr 7 do SWZ.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-02-03 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/lubaczow/proceedings
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-02-03 09:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-03-04
INNE PRZETARGI Z LUBACZOWA
- Tworzenie nowych miejsc w Gminnym ¯³obku "Kraina Malucha" w D±bkowie - dostawa wyposa¿enia
- Prace fumigacyjne cerkwi pw. ¶w. Paraskewy w Zespole Cerkiewnym w Nowym Bru¶nie - Oddziale Muzeum Kresów w Lubaczowie
- "Przebudowa czê¶ci pomieszczeñ piwnic w budynku g³ównym Liceum Ogólnokszta³c±cego w Lubaczowie"
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" oraz budowa sprawno¶ciowego placu zabaw przy Szkole Podstawowej Nr 2 w Lubaczowie
wiêcej: przetargi w Lubaczowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana stolarki okiennej w budynku Szko³y Podstawowej w Siemy¶lu
- Budowa nowej stacji transformatorowej oraz rozbiórka istniej±cej w formule zaprojektuj i wybuduj
- Budowa krytego lodowiska wraz z infrastruktur± techniczn± na terenie Centrum Park w Chojnicach w formule zaprojektuj i wybuduj
- Budowa toru Pumptrack na terenie Parku D³uga w T³uszczu wspó³finansowanego ze ¶rodków Samorz±du Województwa Mazowieckiego programu "Mazowsze dla Sportu" - edycja 2024
- WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJ¡CYCH NA PRZEBUDOWIE PRACOWNI ORAZ DOSTOSOWANIU INFRASTRUKTURY TELEINFORMATYCZNEJ W ZESPOLE SZKÓ£ PONADPODSTAWOWYCH NR 3 W JAWORZNIE
- Roboty budowlane polegaj±ce na remoncie tarasów widokowych w budynku sêdziowskim przy ul. Olimpijskiej 4 w Dusznikach-Zdroju
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.