Og³oszenie z dnia 2021-04-29
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00056073/01 - Wynik z dnia 2021-05-17
| Og³oszenie nr 2021/BZP 00043322 z dnia 2021-04-29 |
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont parteru budynku zamkowego etap III (remont kuchni)
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Dom Pomocy Spo³ecznej w Podzamku
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: DPS Podzamek
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890540974
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Podzamek 28
1.5.2.) Miejscowo¶æ: K³odzko
1.5.3.) Kod pocztowy: 57-300
1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wa³brzyski
1.5.7.) Numer telefonu: 74 86728507
1.5.8.) Numer faksu: 74 8672809
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dps.podzamek@gmail.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.dps-podzamek.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont parteru budynku zamkowego etap III (remont kuchni)
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-2c0ba134-a8c7-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00043322
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-04-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00002305/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.1 Remont kuchni i ci±gu technologicznego przygotowania posi³ków w Domu Pomocy Spo³ecznej w Podzmku
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
www.minportal.uzp.gov.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://www.miniportal.uzp.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, w tym sk³adanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub konkursie, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy zamawiaj±cym a wykonawc±, z uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w ustawie p.z.p., odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej. Przez ¶rodki komunikacji elektronicznej rozumie siê ¶rodki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± (Dz. U. z 2020 r. poz. 344). 2. Ofertê, o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p., podmiotowe ¶rodki dowodowe, pe³nomocnictwa, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w ogólnie dostêpnych formatach danych, w szczególno¶ci w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertê, a tak¿e o¶wiadczenie o jakim mowa w Rozdziale VIII pkt II SWZ sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 3. Zawiadomienia, o¶wiadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazuj±:1) drog± elektroniczn±: e-mail: dps.podzamek@gmail.com ; e-PUAP: /DPS_Podzamek/SkrytkaESP2) poprzez Platformê, dostêpn± pod adresem: www.minportal.uzp.gov.pl 4. Rejestracja na Platformie, korzystanie, w tym z³o¿enie oferty w formie elektronicznej opisane jest w instrukcji, która stanowi za³±cznik nr 8 do SWZ.5. Osob± uprawnion± do porozumiewania siê z Wykonawcami jest:1) w zakresie proceduralnym: Krzysztof Baldy, tel. 74 867 28 29 w. 31 ; e-mail: z.dyrektor@dps-podzamek.pl ,2) w zakresie merytorycznym: £ukasz Æwichu³a, tel.74 867 28 29 w. 24; e-mail: administrator1@dps-podzamek.pl 2. W korespondencji kierowanej do Zamawiaj±cego Wykonawcy powinni pos³ugiwaæ siê numerem przedmiotowego postêpowania. 3. Wykonawca mo¿e zwróciæ siê do zamawiaj±cego z wnioskiem o wyja¶nienie tre¶ci SWZ.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: nie dotyczy
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiaj±cy dopuszcza z³o¿enie oferty w postaci katalogu
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e: 1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dom Pomocy Spo³ecznej w Podzamku (zwany dalej „Administratorem”), reprezentowany przez dyrektora, Kontakt z Administratorem: Dom Pomocy Spo³ecznej, Podzamek 28, 57-300 K³odzko, e-mail: dps.podzamek@gmail.com tel. 74 867 28 09 / 74 867 85 07;2) Kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych w Domu Pomocy Spo³ecznej w Podzamku: e-mail: iod@koptyra.pl;3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz.U. poz. 2019 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”, co pozostaje w zgodzie z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;4) cel przetwarzania danych zwi±zany jest z prowadzonym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w szczególno¶ci, zbieraniem i przechowywaniem ofert, nawi±zaniem kontaktu z oferentem, wype³nieniem obowi±zków informacyjnych czy archiwalnych;5) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 72 ust. 1 ustawy Pzp;6) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;7) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp; 8) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;9) posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO; nie przys³uguje Pani/Panu:− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie dotyczy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DAG.271.2.2021.LC
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 230000,00 PLN
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont parteru budynku zamkowego obejmuj±cy kuchniê i ci±g przygotowania posi³ków w DPS w Podzamku
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45232460-4 - Roboty sanitarne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45430000-0 - Pokrywanie pod³óg i ¶cian
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-06-01 do 2021-07-30
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty bêd± oceniane metod± punktow± w skali 100 punktowej przez komisjê przetargow±. CENA:Cena bêdzie oceniana metod± punktow± wg wzoru: Cena najni¿sza ze wszystkich ofert x 60 pkt xCena oferty badanejOferta mo¿e otrzymaæ maksymalnie 60 pkt (1%=1pkt ) w zakresie kryterium ceny.TERMIN WYKONANIA:Maksymalna ilo¶æ punktów mo¿liwych do zdobycia w kryterium „termin wykonania” wynosi 20 pkt:- 60 dni od podpisania umowy – 20 pkt, - 70 dni od podpisania umowy – 10 pkt,- powy¿ej 70 dni od podpisania umowy – 0 pkt.Gwarancja:Maksymalna ilo¶æ punktów do zdobycia w kryterium „gwarancja” wynosi 10 pkt:- 36 miesiêcy – 10 pkt,- 24 miesi±ce – 5 pkt,- poni¿ej 24 miesiêcy – 0 pkt.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: termin wykonania, gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w Rozdziale VII SWZ, oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:a. zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym : zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.b. uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów : zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.c. sytuacji ekonomicznej lub finansowej: zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.d. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej : Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ nale¿ycie co najmniej 3 ¶wiadczenia polegaj±ce na remoncie obiektów o warto¶ci 200 000 z³ brutto ka¿de ¶wiadczenie. 3. Zamawiaj±cy, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej – dopuszcza ³±czne spe³nianie warunków przez Wykonawców .4. Zamawiaj±cy mo¿e na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ, ¿e wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli posiadanie przez wykonawcê sprzecznych interesów, w szczególno¶ci zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Podmiotowe ¶rodki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmuj±:a) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;b) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi stanowi±cymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - Za³±cznik nr 3 do SWZ;c) O¶wiadczenie wykonawcy o niezaleganiu z op³acaniem podatków lub za¶wiadczeñ, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymane w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - Za³±cznik nr 4 do SWZ.d) O¶wiadczenie wykonawcy o niezaleganiu z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenie zdrowotne i spo³eczne, lub potwierdzenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymane w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - Za³±cznik nr 5 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania – zgodnie z Za³±cznikiem nr 2 do SWZ ;2. Informacje zawarte w o¶wiadczeniu, o którym mowa w pkt 1 stanowi± wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu.3. Zamawiaj±cy wzywa wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych , je¿eli wymaga³ ich z³o¿enia w og³oszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
nie dotyczy5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
nie dotyczySEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Wykonawca zobowi±zany jest do zabezpieczenia swojej oferty (wadium) w wysoko¶ci: 6000,00 z³ (s³ownie: sze¶æ tysiêcy z³otych);2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert.4. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:1) pieni±dzu; 2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).5. Wadium w formie pieni±dza nale¿y wnie¶æ przelewem na konto w Getin Noble Bank nr rachunku: 13 1560 0013 2005 5663 2000 0003 z dopiskiem „Wadium – remont kuchni”.UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniê¿nej zostanie przyjêty termin uznania rachunku Zamawiaj±cego.6. Wadium wnoszone w formie porêczeñ lub gwarancji musi byæ z³o¿one jako orygina³ gwarancji lub porêczenia w postaci elektronicznej i spe³niaæ co najmniej poni¿sze wymagania:1) musi obejmowaæ odpowiedzialno¶æ za wszystkie przypadki powoduj±ce utratê wadium przez Wykonawcê okre¶lone w ustawie p.z.p. 2) z jej tre¶ci powinno jednoznacznej wynikaæ zobowi±zanie gwaranta do zap³aty ca³ej kwoty wadium;3) powinno byæ nieodwo³alne i bezwarunkowe oraz p³atne na pierwsze ¿±danie;4) termin obowi±zywania porêczenia lub gwarancji nie mo¿e byæ krótszy ni¿ termin zwi±zania ofert± (z zastrze¿eniem i¿ pierwszym dniem zwi±zania ofert± jest dzieñ sk³adania ofert); 5) w tre¶ci porêczenia lub gwarancji powinna znale¼æ siê nazwa oraz numer przedmiotowego postêpowania;6) beneficjentem porêczenia lub gwarancji jest: Dom Pomocy Spo³ecznej w Podzamku. 7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (art. 58 p.z.p.), Zamawiaj±cy wymaga aby porêczenie lub gwarancja obejmowa³a sw± tre¶ci± (tj. zobowi±zanych z tytu³u porêczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub aby z jej tre¶ci wynika³o, ¿e zabezpiecza ofertê Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum);7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawid³owy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 p.z.p. zostanie odrzucona.8. Zasady zwrotu oraz okoliczno¶ci zatrzymania wadium okre¶la art. 98 p.z.p.6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Zgodnie z art. 58 ustawy Pzp wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W tym przypadku wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Ka¿dy z podmiotów wystêpuj±cych wspólnie zobowi±zany jest do z³o¿enia o¶wiadczeñ i dokumentów okre¶lonych w Rozdziale VIII SWZ. Wykaz robót ( Rozdzia³ VIII pkt II ppkt 4b) mo¿e z³o¿yæ jeden z podmiotów wystêpuj±cych wspólnie. Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców (art. 59 ustawy Pzp).6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-05-17 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: www.miniportal.uzp.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-17 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-06-16
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
1. Zamawiaj±cy wybiera najkorzystniejsz± ofertê w terminie zwi±zania ofert± okre¶lonym w dokumentach zamówienia.2. Je¿eli termin zwi±zania ofert± up³yn±³ przed wyborem najkorzystniejszej oferty, zamawiaj±cy wzywa wykonawcê, którego oferta otrzyma³a najwy¿sz± ocenê, do wyra¿enia, w wyznaczonym przez zamawiaj±cego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.3. W przypadku braku zgody, o której mowa w pkt 2, zamawiaj±cy zwraca siê o wyra¿enie takiej zgody do kolejnego wykonawcy, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, chyba ¿e zachodz± przes³anki do uniewa¿nienia postêpowania.4. Niezw³ocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiaj±cy informuje równocze¶nie wykonawców, którzy z³o¿yli oferty, o:a) wyborze najkorzystniejszej oferty, podaj±c nazwê albo imiê i nazwisko, siedzibê albo miejsce zamieszkania, je¿eli jest miejscem wykonywania dzia³alno¶ci wykonawcy, którego ofertê wybrano, oraz nazwy albo imiona i nazwiska, siedziby albo miejsca zamieszkania, je¿eli s± miejscami wykonywania dzia³alno¶ci wykonawców, którzy z³o¿yli oferty, a tak¿e punktacjê przyznan± ofertom w ka¿dym kryterium oceny ofert i ³±czn± punktacjê,b) wykonawcach, których oferty zosta³y odrzucone – podaj±c uzasadnienie faktyczne i prawne.5. Zamawiaj±cy udostêpnia niezw³ocznie informacje, o których mowa w pkt 4a, na stronie internetowej prowadzonego postêpowania.6. Zamawiaj±cy mo¿e nie ujawniaæ informacji, o których mowa w pkt 4a, je¿eli ich ujawnienie by³oby sprzeczne z wa¿nym interesem publicznym.| 2021-04-29 Biuletyn Zamówieñ Publicznych | Og³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z K£ODZKA
- Przetarg w trybie podstawowym na us³ugê pralnicz± dla potrzeb podmiotu leczniczego "Zespó³ Opieki Zdrowotnej" w K³odzku
- Zakup i dostawa koparko-³adowarki
- Zakup i dostawa 2 cystern na wodê pitn±.
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pod nazw± "Remont Sali widowiskowej z wymian± stropu w budynku K³odzkiego O¶rodka Kultury plac W. Jagie³³y 1 w K³odzku"
- "Odbudowa drogi powiatowej nr 3310D, km 5+380 - 6+207 [powód¼ - wrzesieñ 2024 r.]"
- Zakup urz±dzeñ z zakresu ochrony ludno¶ci i obrony cywilnej dla Powiatu K³odzkiego - Agregaty pr±dotwórcze.
wiêcej: przetargi w K³odzku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa dróg gminnych na terenie m. Siemy¶l
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z wewnêtrznymi instalacjami w budynku oraz infrastruktur± towarzysz±c± i zagospodarowaniem terenu w Pieszycach
- Przebudowa, modernizacja i wyposa¿enie Poradni Endoskopowej Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Sk³odowskiej-Curie - Pañstwowego Instytutu Badawczego Oddzia³u w Gliwicach
- Przebudowa 4 mieszkañ zlokalizowanych na 2 piêtrze budynku przy ul. Góry ¦w. Anny 21A w Zdzieszowicach
- Budowa magazynu na potrzeby OliOC w ramach dotacji z bud¿etu pañstwa na dofinansowanie zadania zwi±zanego z ochron± ludno¶ci i obron± cywiln± Etap I
- Budowa ogrodzenia nieruchomo¶ci wraz z drogami dojazdowymi, placami na potrzeby sk³adowania i magazynowania sprzêtu, materia³ów i wyposa¿enia zwi±zanego z ochron± ludno¶ci i obron± cywiln±.
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





