Ogłoszenie z dnia 2023-01-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00482216/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi na terenie Gminy Bobrowo w 2023 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BOBROWO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118388
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 27
1.5.2.) Miejscowość: Bobrowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-327
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.7.) Numer telefonu: 56 491 33 50
1.5.8.) Numer faksu: 56 495 18 10
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@bobrowo.org
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bobrowo.org.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bobrowo.bip.net.pl/?a=83501.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi na terenie Gminy Bobrowo w 2023 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-09a7765f-708e-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00043257
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00007736/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi na terenie Gminy Bobrowo w 2023 r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00482216
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KO.261.2.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w miejscu zamieszkania świadczeniobiorcy (Gmina Bobrowo -tereny wiejskie o rozproszonej zabudowie) w zakresie TERAPII LOGOPEDYCZNEJ dla 8 świadczeniobiorców– łączna szacunkowa liczba godzin w okresie realizacji zamówienia: ok. 462 godz. (tj. ok. 42godz./mies. x 11 mies. (przewiduje się miesięczną przerwę wakacyjną w lipcu 2023r.)
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany (zwiększenia lub zmniejszenia) o ok. 15% ilości godzin usług ze względu na specyfikę zamówienia – tj. zmieniający się stan zdrowia i potrzeby osób objętych wsparciem, zmiany innych okoliczności wpływających na przyznanie świadczenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych
85311300-5 - Usługi opieki społecznej dla dzieci i młodzieży
4.5.5.) Wartość części: 64680,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w miejscu zamieszkania świadczeniobiorcy (Gmina Bobrowo - tereny wiejskie o rozproszonej zabudowie) w zakresie TERAPII NEUROLOGOPEDYCZNEJ dla 2 świadczeniobiorców– łączna szacunkowa liczba godzin w okresie realizacji zamówienia: ok. 88 godz. (tj. ok. 8 godz./mies. x 11 mies. uwaga: przewidywana 1 miesięczna przerwa wakacyjna w lipcu 2023r.)
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany (zwiększenia lub zmniejszenia) o ok. 25% ilości godzin usług ze względu na specyfikę zamówienia – tj. zmieniający się stan zdrowia i potrzeby osób objętych wsparciem, zmiany innych okoliczności wpływających na przyznanie świadczenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych
85311300-5 - Usługi opieki społecznej dla dzieci i młodzieży
4.5.5.) Wartość części: 5720,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w miejscu zamieszkania świadczeniobiorcy (tereny wiejskie o rozproszonej zabudowie) w zakresie REHABILITACJI RUCHOWEJ dla 3 świadczeniobiorców– łączna szacunkowa liczba godzin w okresie realizacji zamówienia: ok. 308 godz. (tj. ok. 28 godz./mies. x 11 mies. uwaga: przewidywana 1 miesięczna przerwa wakacyjna w lipcu 2023r.)
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany (zwiększenia lub zmniejszenia) o ok. 15% ilości godzin usług ze względu na specyfikę zamówienia – tj. zmieniający się stan zdrowia i potrzeby osób objętych wsparciem, zmiany innych okoliczności wpływających na przyznanie świadczenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych
85311300-5 - Usługi opieki społecznej dla dzieci i młodzieży
4.5.5.) Wartość części: 30800,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, w miejscu zamieszkania świadczeniobiorcy (tereny wiejskie o rozproszonej zabudowie), w zakresie TERAPII PEDAGOGICZNEJ dla 4 świadczeniobiorców– szacunkowa liczba godzin w okresie realizacji zamówienia: ok. 154 godz. (tj. ok. 14 godz./mies. x 11 mies. uwaga: przewidywana 1 miesięczna przerwa wakacyjna w lipcu 2023r.)
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany (zwiększenia lub zmniejszenia) o ok. 15 % ilości godzin usług ze względu na specyfikę zamówienia – tj. zmieniający się stan zdrowia i potrzeby osób objętych wsparciem, zmiany innych okoliczności wpływających na przyznanie świadczenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych
85311300-5 - Usługi opieki społecznej dla dzieci i młodzieży
4.5.5.) Wartość części: 21560,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, w miejscu zamieszkania świadczeniobiorcy (tereny wiejskie o rozproszonej zabudowie), w zakresie TERAPII PSYCHOLOGICZNEJ dla 1 świadczeniobiorcy– szacunkowa liczba godzin w okresie realizacji zamówienia: ok. 44 godz. (tj. ok. 4 godz./mies. x 11 mies. uwaga: przewidywana 1 miesięczna przerwa wakacyjna w lipcu 2023r.)
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany (zwiększenia lub zmniejszenia) o ok. 50% ilości godzin usług ze względu na specyfikę zamówienia – tj. zmieniający się stan zdrowia i potrzeby osób objętych wsparciem, zmiany innych okoliczności wpływających na przyznanie świadczenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85311300-5 - Usługi opieki społecznej dla dzieci i młodzieży
85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych
4.5.5.) Wartość części: 6600 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, w miejscu zamieszkania świadczeniobiorcy (tereny wiejskie o rozproszonej zabudowie), w zakresie TERAPII BEHAWIORALNEJ dla 2 świadczeniobiorców– łączna szacunkowa liczba godzin w okresie realizacji zamówienia: ok. 132 godz. (tj. ok. 12 godz./mies. x 11 mies. uwaga: przewidywana 1 miesięczna przerwa wakacyjna w lipcu 2023r.)
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany (zwiększenia lub zmniejszenia) o ok. 15 % ilości godzin usług ze względu na specyfikę zamówienia – tj. zmieniający się stan zdrowia i potrzeby osób objętych wsparciem, zmiany innych okoliczności wpływających na przyznanie świadczenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych
85311300-5 - Usługi opieki społecznej dla dzieci i młodzieży
4.5.5.) Wartość części: 15840,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest – świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w zakresie TERAPII SENSORYCZNEJ dla 10 świadczeniobiorców–łączna szacunkowa liczba godzin w okresie realizacji zamówienia: ok. 638 godz. (tj. ok. 58 godz./mies. x 11 mies. uwaga: przewidywana 1 miesięczna przerwa wakacyjna w lipcu 2023r.). Ze względu na specyfikę zadania wskazane jest prowadzenie terapii w sali/ośrodku wyposażonym w specjalistyczny sprzęt terapeutyczny.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany (zwiększenia lub zmniejszenia) o ok. 15 % ilości godzin usług ze względu na specyfikę zamówienia – tj. zmieniający się stan zdrowia i potrzeby osób objętych wsparciem, zmiany innych okoliczności wpływających na przyznanie świadczenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych
85311300-5 - Usługi opieki społecznej dla dzieci i młodzieży
4.5.5.) Wartość części: 63800 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 64680,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 64680 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 64680 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pracownia Wspierania Rozwoju AiM Sp.z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 879-267-10-84
7.3.3) Ulica: Polna
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PRACOWNIA WSPIERANIA ROZWOJU AIM" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"PRACOWNIA WSPIERANIA ROZWOJU AIM" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 64680 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-10 do 2023-12-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12320,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12320,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12320,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowa Natalia Nowak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5030082494
7.3.4) Miejscowość: Konstancjewo
7.3.5) Kod pocztowy: 87-400
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12320,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-10 do 2023-12-30Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30184,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35481,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30184,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Magdalena Kalińska mgr fizjoterapii
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 972-098-07-87
7.3.3) Ulica: Pszeniczna
7.3.4) Miejscowość: Karbowo
7.3.5) Kod pocztowy: 87-300
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Magdalena Kalińska mgr FIZJOTERAPII
jakie przetargi wygrała firma
Magdalena Kalińska mgr FIZJOTERAPII
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30184,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-10 do 2023-12-30Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21560,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21560 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21560,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pracownia Wspierania Rozwoju AiM Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 879-267-10-84
7.3.3) Ulica: Polna
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PRACOWNIA WSPIERANIA ROZWOJU AIM" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"PRACOWNIA WSPIERANIA ROZWOJU AIM" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21560,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-16 do 2023-12-30Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6600,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6600,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pracownia Wspierania Rozwoju AiM Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 897-267-10-84
7.3.3) Ulica: Polna
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-300
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6600,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-10 do 2023-12-30Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17160,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18840,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17160,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowa Natalia Nowak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5030082494
7.3.4) Miejscowość: Konstancjewo
7.3.5) Kod pocztowy: 87-400
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17160,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-10 do 2023-12-30Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 63800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 89320,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 63800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Terapii Integracji Sensorycznej "AGAJA"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 874-160-15-18
7.3.4) Miejscowość: Mszano
7.3.5) Kod pocztowy: 87-301
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Centrum Terapii Integracji Sensorycznej"Agaja" Agnieszka Jarosz
jakie przetargi wygrała firma
Centrum Terapii Integracji Sensorycznej"Agaja" Agnieszka Jarosz
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 63800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-10 do 2023-12-30PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Prowadzenie Rodzinnych Domów Pomocy w Wińsku"
- Zatrudnienie kadry merytorycznej w tym nauczycieli prowadzących zajęcia w formie opiekuńczej i specjalistycznej w Placówce Wsparcia Dziennego (PWD)
- Świadczenie usług opiekuńczych w ramach projektu pn.: "Program teleopieki domowej - program wsparcia polityki senioralnej oraz osób z niepełnosprawnościami".
- Świadczenie usług opiekuńczych dla osób zamieszkałych na terenie Gminy Szprotawa w ramach projektu pn. "Nowe horyzonty usług społecznych w Szprotawie"
- "Przeprowadzenie zajęć terapeutycznych dla dzieci w ramach realizacji zadań z zakresu administracji rządowej wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem"
- Świadczenie usług na stanowisku psychologa i pedagoga specjalnego w szkołach podstawowych na terenie Gminy Władysławowo w ramach projektu "Dostępne szkoły w powiecie puckim i w Gdańsku"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.