eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wodzisław Śląski › Wykonanie placów zabaw



Ogłoszenie z dnia 2021-04-29


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00043234 z dnia 2021-04-29

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie placów zabaw

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Wodzisław Śląski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6471277603

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bogumińska 4

1.5.2.) Miejscowość: Wodzisław Śląski

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-300

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.7.) Numer telefonu: +48324590602

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@cuw.wodzislaw-slaski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wodzislaw-slaski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://wodzislaw-slaski.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie placów zabaw

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b265525c-780b-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00043234

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001766/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Place zabaw: Wilchwiański Plac Zabaw przy ZSP nr 2; Aktywny zakątek Radlin II przy ZSP nr 3; Aktywny Górniok Radlin II przy ZSP nr 5, Plac zabaw przy ul. Pałacowej w Kokoszycach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: CUW- DZP.271.11.1.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 211428,55 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1. Plac zabaw przy ul. Pałacowej w Kokoszycach Zakres robót obejmuje w szczególności dostawę i montaż nowych urządzeń zabawowych, wykonanie nawierzchni amortyzujących upadki w strefach bezpieczeństwa urządzeń, wykonanie ogrodzenia oraz prace porządkowe.Wyposażenie placu zabaw: huśtawka bocianie gniazdo, huśtawka wahadłowa podwójna, bujaki – 2 szt., zestaw zabawowy, piaskownica, huśtawka wagowa, karuzela talerzowa. Wyposażenie uzupełniające:, ławka, koszy na śmieci, tablicy regulaminowa. Ogrodzenie z furtką i bramą wjazdową.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

4.5.5.) Wartość części: 0 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2. Wilchwiański plac zabaw – ZSP nr 2 Zakres robót obejmuje w szczególności: dostawę i montaż nowych urządzeń zabawowych, przeniesienie bujaków w obrębie istniejącego placu zabaw, wykonanie nawierzchni amortyzujących upadki w strefach bezpieczeństwa urządzeń, renowację istniejącego trawnika oraz prace porządkowe.Wyposażenie placu zabaw: zestaw zabawowy, huśtawka wahadłowa potrójna z jednym siedziskiem płaskim, jednym kubełkowym i bocianim gniazdem, piramida linowa, karuzela tarczowa z siedziskami, piaskownica z domkiem, tablica regulaminowa, gra sprawnościowa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

4.5.5.) Wartość części: 85570,28 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3. Aktywny zakątek-Radlin II, budowa miejsca rekreacji przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 3 Zakres robót obejmuje w szczególności: dostawę i montaż nowych urządzeń zabawowych i fitness, wykonanie nawierzchni amortyzujących upadki w strefach bezpieczeństwa urządzeń, renowację istniejącego trawnika oraz prace porządkowe.Wyposażenie placu zabaw: huśtawka wahadłowa potrójna z jednym siedziskiem płaskim, jednym kubełkowym i bocianim gniazdem, huśtawka wagowa, karuzela tarczowa z siedziskami, zestaw zabawowy, bujak sprężynowy dla 2 osób, chwytak piłek, piaskownica, tablica regulaminowa. Wyposażenie fitness: jeździec, orbitrek, wahadło podwójne na słupie, tablica regulaminowa. Wyposażenie uzupełniające: ławka z oparciem – 4 szt., kosz na odpady – 2 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

4.5.5.) Wartość części: 69980,25 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4. "Aktywny Górniok" - budowa i modernizacja infrastruktury sportowo-rekreacyjnej, przeznaczonej do integracji i aktywnego spędzania wolnego czasu mieszkańców przy zespole szkolno-przedszkolnym nr 5 w radlinie IIZakres robót obejmuje w szczególności: dostawę i montaż nowych urządzeń zabawowych i fitness, przeniesienie istniejących urządzeń, wykonanie nawierzchni amortyzujących upadki w strefach bezpieczeństwa urządzeń, renowację istniejącego trawnika oraz prace porządkowe.Wyposażenie placu zabaw: piaskownica, huśtawka wahadłowa z jednym siedziskiem płaskim i koszykowym, linarium.Wyposażenie fitness: street workout, wioślarz, Wyposażenie uzupełniające: stół betonowy do gry w szachy i warcaby, stół do gry w tenisa stołowego, stół do gry w piłkarzyki, pozioma gra interaktywna – 2 szt.Elementy do przeniesienia w obrębie placu: bujak pojedynczy na sprężynie, potrójny fitness.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

4.5.5.) Wartość części: 55878,02 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne:Na część I postępowania zostało złożonych 5 ofert. Wszystkie oferty zostały odrzucone.W postępowaniu oferty podlegające odrzuceniu złożyli:1. OFERTA NR 3 uzasadnienie prawne: oferta podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 6. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli nie została sporządzona lub przekazana w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania lub przekazywania przy użyciu komunikacji elektronicznej określonymi przez Zamawiającego.uzasadnienie faktyczne: oferta nie została podpisana podpisem elektronicznym. 2. OFERTA NR 7 uzasadnienie prawne: oferta podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust1 pkt 5. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.uzasadnienie faktyczne: Oferta jest niezgodna z SWZ tj:- pozycja tablica informacyjna – materiał niezgodny z opisem przedmiotu zamówienia. Wykonawca zaoferował blachę a powinien być kompozyt.- pozycja huśtawka wagowa – niezgodne wymiary. Wykonawca zaoferował 110 cm powinno być 172 cm. Ponadto brak gry uchwytów.- pozycja bujak auto – niezgodny wymiar, brak kierownicy, jest jedna sprężyna , powinny być dwie.- pozycja karuzela talerzowa – niezgodny wymiar, jest średnica 1,5 metra powinna być minimum 1,65 metra.- pozycja ławka – niezgodny wymiar, jest: 160 cm powinno być: 194 cm.3. OFERTA NR 11 uzasadnienie prawne: oferta podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust1 pkt 5. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.uzasadnienie faktyczne: Oferta jest niezgodna z SWZ tj:- wymiary tablicy informacyjnej są niezgodne . Jest: 32x47cm, powinno być: 40x56 cm.- niezgodność materiału. Jest: blacha powinno być: kompozyt.4. OFERTA NR 12 uzasadnienie prawne: oferta podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust1 pkt 5. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.uzasadnienie faktyczne: Oferta jest niezgodna z SWZ tj:W wyznaczonym terminie tj. do dnia 7.04.2021 r. Wykonawca przesłał wyjaśnienia oraz uzupełnił karty katalogowe. W przesłanym wyjaśnieniu stwierdzono:- Pozycja zestaw zabawowy - niezgodna jest szerokość jest: 2,10 m powinno być: 2,20 m- Pozycja tablica informacyjna – niezgodność materiału: jest: blacha, powinno być kompozyt. W związku z tym oferta ulega odrzuceniu.5. OFERTA NR 14 uzasadnienie prawne: oferta podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust1 pkt 5. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.uzasadnienie faktyczne: Oferta jest niezgodna z SWZ tj:Niezgodność oferty z SWZ tj:- pozycja zestaw zabawowy – niezgodna szerokość, jest 2,00 m powinno być 2,20 m- pozycja huśtawka podwójna mix – niezgodność długości. Jest 3,5 m powinno być 3,7 m. Ponadto brak informacji o zgodności z normą oraz o rodzaju materiału zawiesi.- pozycja tablica informacyjna – niezgodność materiału jest HPL powinien być kompozyt. - pozycja huśtawka bocianie gniazdo – niezgodność wysokości , jest 1,60 m powinno być 2,3 m. Ponadto brak informacji o zgodności z normą oraz o rodzaju materiału zawiesi.- pozycja huśtawka wagowa – niezgodność długości, jest 110 cm powinno być min. 172 cm- pozycja bujak auto – niezgodne wymiary, brak kierownicy, są cztery sprężyny powinny być dwie.- pozycja karuzela talerzowa – niezgodne wymiary – średnica jest 1,55 m powinno być min. 1,65 m- pozycja ławka – niezgodne wymiary- długość jest 180 cm, powinno być 194 cm.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 91556,31

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 144714

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 105252,08

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 153404,28

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 105250

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ARGON- Klaudiusz Półtorak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 759-130-72-62

7.3.3) Ulica: Grunwaldzka 121/86

7.3.4) Miejscowość: Przemyśl

7.3.5) Kod pocztowy: 37-700

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 105252,08

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 67 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 9

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 86075,71

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 104832,06

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 86075,71

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ARGON-Klaudiusz Półtorak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 795-130-72-62

7.3.3) Ulica: ul. Grunwaldzka 121/86

7.3.4) Miejscowość: Przemyśl

7.3.5) Kod pocztowy: 37-700

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 86075,71

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 7

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 68729,96

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 75411,85

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 68729,96

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ARGON- Klaudiusz Półtorak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 795-130-72-62

7.3.3) Ulica: ul. Grunwaldzka 121/86

7.3.4) Miejscowość: Przemyśl

7.3.5) Kod pocztowy: 37-700

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 68729,96

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-04-29 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.