Og³oszenie z dnia 2022-02-01
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00080999/01 - Wynik z dnia 2022-03-10
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa p³yt drogowych wielootworowych typu YOMB w roku 2022
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Chmielo
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191674925
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Gryfa Pomorskiego 22
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Chmielno
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-333
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdañski
1.5.7.) Numer telefonu: 586856868
1.5.8.) Numer faksu: 587425963
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@chmielno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: bip.chmielno.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa p³yt drogowych wielootworowych typu YOMB w roku 2022
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-e7b861d3-828e-11ec-83b1-bea871b78b5b
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00043137
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-02-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00009102/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.1 Zakup p³yt Yomb
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://bip.chmielno.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://bip.chmielno.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê drog± elektroniczn± przy u¿yciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal2.
2. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do formularzy: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich u¿yciu, opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostêpnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/warunkiUslugi.aspx oraz Regulaminie ePUAP.
4. Wykonawca przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, okre¶lone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowi±zuje siê korzystaj±c z miniPortalu przestrzegaæ postanowieñ tego regulaminu.
5. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
6. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna ni¿ oferta Wykonawcy i za³±czniki do oferty) odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem dedykowanego formularza dostêpnego na ePUAP oraz udostêpnionego przez miniPortal(Formularz do komunikacji). Korespondencja przes³ana za pomoc± tego formularza nie mo¿e byæ szyfrowana. We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê numerem og³oszenia (BZP).
7. Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z Wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej, email: imiotk@chmielno.pl.
8. Dokumenty elektroniczne, o¶wiadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adane s± przez Wykonawcê za po¶rednictwem Formularza do komunikacji jako za³±czniki. Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ sk³adania dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ za pomoc± poczty elektronicznej, na adres email: imiotk@chmielno.pl. Zaleca siê aby komunikacja z wykonawcami odby³a siê za po¶rednictwem adresu email. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020 r. (Dz. U poz. 2452).
9. Zamawiaj±cy nie przewiduje sposobu komunikowania siê z Wykonawcami w inny sposób ni¿ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): W zwi±zku z obowi±zuj±cym od 25 maja 2018 roku Rozporz±dzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych zwane „RODO”) informujemy, ¿e:
1) Administratorem Pañstwa danych osobowych bêdzie Wójt Gminy Chmielno. Kontakt pod adresem: Urz±d Gminy w Chmielnie, ul. Gryfa Pomorskiego 22, 83-333 Chmielno, nr tel. 58 685 68 68, mail: sekretariat@chmielno.pl
2) Administrator wyznaczy³ Inspektora ochrony danych osobowych. Mog± siê Pañstwo z ni± kontaktowaæ w sprawach dotycz±cych przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw z tym zwi±zanych. Kontakt pod adresem: Urz±d Gminy w Chmielnie, ul. Gryfa Pomorskiego 22, 83-333 Chmielno, nr tel. 58 685 68 44, mail: iod@chmielno.pl
3) Pañstwa dane bêd± przetwarzane w celu przeprowadzenia procedury postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie:
a. ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 roku Prawo zamówieñ publicznych
b. rozporz±dzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakie mo¿e ¿±daæ Zamawiaj±cy od Wykonawcy w postêpowaniu o udzielenie zamówienia
c. rozporz±dzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu dzia³ania archiwów zak³adowych
4) Pañstwa dane pozyskane w zwi±zku z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przechowywane bêd± przez okres wynikaj±cy z Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu dzia³ania archiwów zak³adowych.
5) Odbiorcami Pañstwa danych osobowych bêd± wszystkie zainteresowane podmioty i osoby, gdy¿ co do zasady postêpowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne. W szczególnych przypadkach, je¶li jest to uzasadnione ochron± prywatno¶ci zgodnie z art. 18 ust 5 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych dostêp do danych zostanie ograniczony. Ponadto odbiorc± danych mog± byæ podmioty z którymi Urz±d Gminy w Chmielnie zawar³ umowy na korzystanie z udostêpnianych przez nie systemów informatycznych w zakresie elektronicznego zarz±dzania dokumentacj± wy³±cznie w zwi±zku ze ¶wiadczeniem us³ug wsparcia technicznego i usuwaniem awarii. Odbiorców tych obowi±zuje klauzula zachowania poufno¶ci pozyskanych w takich okoliczno¶ciach wszelkich danych, w tym danych osobowych.
6) W odniesieniu do danych pozyskanych w zwi±zku z prowadzonym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przys³uguj± Pañstwu nastêpuj±ce uprawnienia:
a. prawo dostêpu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
b. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;
c. prawo do usuniêcia danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie nastêpuje w celu zwi±zanym z przeprowadzeniem postêpowania publicznego;
d. prawo do ograniczenia przetwarzania danych, przy czym przepisy odrêbne mog± wy³±czyæ mo¿liwo¶æ skorzystania z tego prawa,
e. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych (adres: ul. Stawki 2, 00 – 193 Warszawa; tel. 22 860 70 86).
7) Podanie danych osobowych jest warunkiem koniecznym do wziêcia udzia³u w postêpowaniu o udzielnie zamówienia publicznego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RZP-II.271.2.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 305662,50 PLN
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa, transport i roz³adunek 6500 sztuk nowych p³yt drogowych wielootworowych typu YOMB o wymiarach 100x75x12,5 cm.
Zamawiaj±cy wymaga aby ka¿da p³yta drogowa posiada³a oznaczenie producenta.
P³yty winny byæ wykonane zgodnie z norm± PN-EN 1339:2005 oraz byæ krzy¿owo zbrojone stal± wg normy PN-ISO 6935-2, PN-ISO 6935-2/Ak w strefie dolnej i górnej o grubo¶ci prêtów minimum 6 mm. Zamawiaj±cy dopu¶ci zastosowanie zbrojenia z dwóch siatek, w przypadku gdy jedna z siatek bêdzie sk³ada³a siê z prêtów o gr. 8 oraz 6 mm, a druga z siatek z prêtów zbrojeniowych o grubo¶ci 6 oraz 4,5 mm. Grubo¶æ otuliny g³ównych prêtów zbrojeniowych - 30 mm ± 5 mm.
Produkt powinien posiadaæ odporno¶æ na ¶cieranie 18 000/5 000 (mm3/mm2) oraz odporno¶æ na dzia³anie mrozu w stopniu mrozoodporno¶ci F 150. Ponadto p³yty powinny byæ wytrzyma³e na ¶ciskanie i wykonane z betonu o klasie nie mniejszej ni¿ C25/30 i nasi±kliwo¶ci poni¿ej 5%.
Powierzchnie p³yt powinny byæ bez rys, pêkniêæ i ubytków betonu, o fakturze z formy lub zatartej, zgodne z wymaganiami. Krawêdzie p³yt powinny byæ równe i proste.
Odchy³ki od wymiarów nominalnych: d³ugo¶æ ±5 mm, szeroko¶æ ± 5 mm, grubo¶æ ± 3 mm.
P³yty musz± posiadaæ aprobatê techniczn± Instytutu Badawczego Dróg i Mostów (IBDiM) potwierdzaj±ca w³a¶ciwo¶ci u¿ytkowe p³yt oraz wymagania dla prefabrykatów z betonu.
Do ka¿dej dostarczonej partii p³yt Wykonawca przed³o¿y certyfikat zgodno¶ci lub deklaracjê zgodno¶ci z polsk± norm±. Dostawa p³yt bêdzie siê odbywaæ w godzinach 07:00 do 15:00 do miejsca roz³adunku wskazane przez Zamawiaj±cego na terenie Gminy Chmielno.
Dostawy bêd± odbywaæ siê etapami:
I etap – 1 000 sztuk - do 30.04.2022r.
II etap – 1 500 sztuk - do 31.05.2022r.
III etap – 1 000 sztuk - do 30.06.2022r.
IV etap – 1 000 sztuk - do 31.07.2022r.
V etap – 1 000 sztuk - do 31.08.2022r.
VI etap – 1 000 sztuk - do 30.09.2022r.
Zamawiaj±cy zastrzega, ¿e ilo¶æ sztuk p³yt dostarczanych w poszczególnych etapach mo¿e ulec zmianie w zale¿no¶ci od zapotrzebowania w danym okresie. O wszelkich zmianach Zamawiaj±cy bêdzie informowa³ Wykonawcê na bie¿±co.
Wykonawca w cenê przedmiotu zamówienia musi wliczyæ koszty transportu i roz³adunku. P³yty powinny byæ dostarczone w s³upkach, u³o¿one jedna na drugiej warstw± jezdn± do góry aby umo¿liwiæ kontrolê jako¶ci p³yt (spêkania, wykwity, zagêszczenie betonu). W przypadku dostarczenia p³yt w inny sposób Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo odes³ania transportu na koszt Wykonawcy.
Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ za ilo¶æ i jako¶æ przedmiotu zamówienia. Wymagana jest nale¿yta staranno¶æ przy realizacji umowy. Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci za szkody wyrz±dzone przez Wykonawcê podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
Wykonawca udziela gwarancji oraz rêkojmi na dostarczone materia³y na okres min. 36 miesiêcy (Okres gwarancji zadeklarowany w ofercie stanowi kryterium oceny ofert)
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 44113800-3 - Materia³y do uk³adania nawierzchni drogowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-09-30
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Zamawiaj±cy przewiduje realizacjê zamówieñ polegaj±cych na powtórzeniu podobnych dostaw, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy. Zakres zmówienia nie przekroczy 20% warto¶ci zamówienia podstawowego i polegaæ bêdzie na wykonaniu dostaw objêtych zamówieniem podstawowym. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia pod warunkiem zaistnienia potrzeby po stronie Zamawiaj±cego oraz pod warunkiem zapewnienia ¶rodków finansowych na ten cel oraz po przeprowadzeniu negocjacji z Wykonawc±.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Cenê oferty podaje siê w z³otych polskich. Zamawiaj±cy rozlicza siê z Wykonawc± w z³otych polskich.
2. Na potrzeby obliczenia ceny oferty nale¿y przyj±æ dane zawarte w opisie przedmiotu zamówienia za³±czony do SWZ.
3. Cena oferty obejmuje wszelkie ewentualne rabaty, bonifikaty, promocje, upusty, itp.
4. W ofercie Wykonawca podaje cenê rycza³tow± za realizacjê przedmiotu zamówienia.
5. Wykonawca sporz±dza kalkulacjê ceny oferty przy uwzglêdnieniu wszystkich niezbêdnych kosztów zwi±zanych z realizacj± przedmiotu umowy wprost lub po¶rednio okre¶lonych w SWZ i za³±cznikach, miêdzy innymi:
a) wszelkie op³aty i podatki naliczone zgodnie z przepisami, w szczególno¶ci podatek od towarów i us³ug w wysoko¶ci okre¶lonej ustaw± z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i us³ug (Tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 106 ze zm.) Okre¶lenie stawki podatku VAT jest obowi±zkiem Wykonawcy. Zgodnie z ust. 1 Komunikatu Prezesa G³ównego Urzêdu Statystycznego z dnia 24 stycznia 2005 r. (Dz. Urz. GUS Nr 1 z 2005r., poz. 11) w sprawie trybu wydawania opinii interpretacyjnych: „Zasad± jest, ¿e zainteresowany podmiot sam klasyfikuje prowadzona dzia³alno¶æ, swoje produkty (wyroby i us³ugi), towary, ¶rodki trwa³e i obiekty budowlane wed³ug zasad okre¶lonych w poszczególnych klasyfikacjach i nomenklaturach, wprowadzonych rozporz±dzeniami Rady Ministrów lub stosowanych bezpo¶rednio na podstawie przepisów Wspólnoty Europejskiej",
b) normalne ryzyko zwi±zane z okoliczno¶ciami, których nie mo¿na przewidzieæ w chwili zawarcia umowy, zwi±zane z faktem prowadzenia dzia³alno¶ci gospodarczej,
c) koszty wykonania przedmiotu zamówienia wraz z materia³ami, robocizn± i sprzêtem (równie¿ w godzinach nadliczbowych i dni wolne od pracy), w celu wykonania zamówienia na zasadach okre¶lonych w „Opisie przedmiotu zamówienia”, w tym koszty organizacji i wszelkich niezbêdnych materia³ów wraz z kosztami transportu, magazynowania, sk³adowania i dozoru, koszty zakupu.
d) koszty wszelkich podatków i op³at, koszty po¶rednie, zysk.
6. Wykonawca zobowi±zany jest do obliczenia ceny oferty bior±c pod uwagê zakres wynikaj±cy z opisu przedmiotu zamówienia.
7. Je¿eli z³o¿ono ofertê, której wybór prowadzi³by do powstania obowi±zku podatkowego Zamawiaj±cego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i us³ug w zakresie dotycz±cym wewn±trz wspólnotowego nabycia towarów, Zamawiaj±cy w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i us³ug, który mia³by obowi±zek wp³aciæ zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami.
8. W odniesieniu do sposobu obliczenia ceny oferty, Zamawiaj±cy odrzuci ofertê miêdzy innymi w nastêpuj±cych przypadkach:
a) Wykonawca wezwany do z³o¿enia wyja¶nieñ w zakresie obliczenia ceny oferty – w zwi±zku podejrzeniem Zamawiaj±cego, ¿e z³o¿ona przez Wykonawcê oferta zawiera ra¿±co nisk± cenê w stosunku do przedmiotu zamówienia – nie z³o¿y³ wyja¶nieñ lub z³o¿y³ wyja¶nienia, które potwierdzaj±, ¿e oferta zawiera ra¿±co nisk± cenê w stosunku do przedmiotu zamówienia,
b) Oferta zawiera b³êdy w obliczeniu ceny lub kosztu,
c) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia dorêczenia zawiadomienia nie zgodzi³ siê na poprawienie omy³ki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3 Pzp.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy: nie podlegaj± wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 pkt. 1-6 ustawy Pzp oraz spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:1.1 kompetencji lub uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów. Zamawiaj±cy nie precyzuje warunku w tym zakresie, poniewa¿ dzia³alno¶æ prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnieñ.
1.2 sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiaj±cy nie precyzuje warunku w tym zakresie.
1.3 zdolno¶ci technicznej lub zawodowej: Warunek zostanie spe³niony, je¿eli w z³o¿onych dokumentach i o¶wiadczeniach Wykonawca jednoznacznie wyka¿e, ¿e: wykona³ w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 dostawê p³yt drogowych typu YOMB, o warto¶ci co najmniej 250 000 PLN brutto.
Wykonawca zobowi±zany jest do z³o¿enia dowodów okre¶laj±cych czy te dostawy zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci czy zosta³y wykonane zgodnie z normami i prawid³owo ukoñczone. Ocena spe³nienia warunku nast±pi wed³ug formu³y spe³nia/nie spe³nia na podstawie o¶wiadczenia Wykonawcy „Wykaz dostaw” (Za³±cznik Nr 3 do SWZ) oraz dokumentów za³±czonych do „Wykazu dostaw”.
W celu zapewnienia odpowiedniego poziomu konkurencji w niniejszym postêpowaniu Zamawiaj±cy dopuszcza, aby wykaz stanowi±cy za³±cznik nr 3 do SWZ dotyczy³ dostaw wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych – równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Sk³adane wraz z ofert±:
a) Aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia oraz spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu. Informacje zawarte w o¶wiadczeniu stanowi± wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu. Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 2 do SWZ. Wykonawca, który powo³uje siê na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spe³niania, w zakresie w jakim powo³uje siê na ich zasoby, warunków udzia³u w postêpowaniu, zamieszcza w o¶wiadczeniu informacje o tych podmiotach. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. Dokumenty te powinny potwierdzaæ spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
b) Dokumenty od Wykonawcy, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów: w celu oceny czy Wykonawca polegaj±c na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 118 Pzp, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami w stopniu umo¿liwiaj±cym nale¿yte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek ³±cz±cy Wykonawcê z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostêp do ich zasobów, Zamawiaj±cy ¿±da dokumentów, które okre¶laj± w szczególno¶ci:
-zakres dostêpnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu;
-sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcê, przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
-zakres i okres udzia³u innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
-czy podmiot, na zdolno¶ciach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje us³ugi, których wskazane zdolno¶ci dotycz±.
Sk³adane na wezwanie Zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy przed udzieleniem zamówienia wzywa Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym, nie krótszym ni¿ 5 dni, terminie aktualnych na dzieñ z³o¿enia o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 273 Pzp, wskazanych poni¿ej:
a) wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub us³ugi by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie Wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu;
b) informacjê o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp. Wzór dokumentu stanowi za³±cznik nr 5 do SWZ. Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, Wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym Wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia sk³adaj±c wspóln± ofertê, w takim przypadku ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy.Wykonawcami wspólnie ubiegaj±cymi siê o udzielenie zamówienia mog± byæ:
a) spó³ka cywilna – w rozumieniu przepisów art. 860-875 KC,
b) Wykonawcy, którzy zawarli porozumienie w celu wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienia, nie bêd±cy spó³k± cywiln± w rozumieniu przepisów KC np.: tak zwane „konsorcjum” dwóch lub wiêcej Wykonawców.
Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegaj± siê o zamówienie, ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy.
4. Ka¿dy Wykonawca, spo¶ród Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, sk³ada dokumenty, które Zamawiaj±cy okre¶li³ w Rozdziale X pkt. 1 i 2 SWZ. W zakresie spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w art. 273 ust. 1 Pzp Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie sk³adaj± dokumenty w taki sposób, by przy ich ocenie wspólnie spe³niali ww. warunki. W przypadku opisu warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie okre¶lonym w art. 273 ust. 1 Pzp. wystarczaj±cym jest, je¶li jeden z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego wyka¿e spe³nienie okre¶lonego warunku, powy¿sze oznacza, ¿e warunek spe³nia w ca³o¶ci konsorcjum Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiany istotne postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci z³o¿onej przez Wykonawcê oferty, która zosta³a wybrana jako oferta najkorzystniejsza, s± mo¿liwe w zakresie okre¶lonym we wzorze umowy. Istotna zmiana postanowieñ zawartej umowy wymaga formy pisemnej (aneks do umowy) pod rygorem niewa¿no¶ci i wymaga akceptacji ka¿dej ze Stron umowy.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-02-09 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê/wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, dalej „wniosek” za po¶rednictwem Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu. Formularz do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcê jest dostêpny dla wykonawców na miniPortalu, w szczegó³ach danego postêpowania.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-02-09 10:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-03-10
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa materia³ów drogowych w ramach realizacji inwestycji Budowa drogi na Osiedlu Kresowym w Kamionkach (gmina Kórnik)
- Dostawa p³yt drogowych (YOMB) w ilo¶ci 5 700 szt.
- Zakup i dostawa p³yt betonowych do przebudowy drogi ¶ladowej w gminie Miejska Górka
- Zakup i dostawa p³yt drogowych, wielootworowych typu JOMB
- ZAKUP I DOSTAWA P£YT DROGOWYCH.
- Remont drogi w Szczypkowicach przy ¦DS
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.