eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieliczka › "Wykonanie nowej nierdzewnej kopuły wyparki soli oraz jej wymiana"



Ogłoszenie z dnia 2023-01-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Wykonanie nowej nierdzewnej kopuły wyparki soli oraz jej wymiana”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KOPALNIA SOLI "WIELICZKA" SPÓŁKA AKCYJNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000041683

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Park Kingi 1

1.5.2.) Miejscowość: Wieliczka

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-020

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.sa@kopalnia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopalniawieliczka.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Górnictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Wykonanie nowej nierdzewnej kopuły wyparki soli oraz jej wymiana”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9c1966b4-79e7-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00043130

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00492372

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KSW/2022/TU/113

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia.
1.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, sprzedaż, dostarczenie oraz montaż przez Wykonawcę za wynagrodzeniem nierdzewnej kopuły wyparki soli o wymiarach Ø2400x8 mm i wysokości 1575 mm z materiału 1.4539 z wyobloną dennicą zwanej dalej „kopułą wyparki”.
1.2 Kopuła wyparki, winna zostać wykonana zgodnie z projektem kopuły cz. 1 – 3, stanowiącej odpowiednio załącznik nr 1, 2 i 3 do Specyfikacji dostępnej pod adresem: https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl
3.3 W ramach realizacji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązuje się do:
1) wykonania nierdzewnej kopuły wyparki Ø2400x8 mm i wysokości 1575 mm
z materiału 1.4539 z wyobloną dennicą, dolnym pierścieniem przyłączeniowym Ø2520 mm, włazem DN600 oraz króćcami przyłączeniowymi DN700 i DN50,
2) transportu wykonanej kopuły do miejsca montażu,
3) demontaż obecnej kopuły i montaż nowej kopuły wyparki zgodnie z instrukcją zawartą w dokumentacji stanowiącej załącznik nr 1, 2 i 3 do Specyfikacji dostępnej pod adresem: https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl
2. Dostawa kopuły wyparki.
2.1 O planowanej dostawie kopuły wyparki Wykonawca jest obowiązany powiadomić Zamawiającego telefonicznie i e-mail, nie później niż na 1 dzień roboczy przed planowanym terminem dostawy.
2.2 Dostarczenie kopuły wyparki odbędzie się w dniach roboczych
od poniedziałku do piątku, w godzinach między 7.00 a 13.00.
2.3 Miejscem dostarczenia kopuły wyparki będzie Kopalnia Soli „Wieliczka” Spółka Akcyjna, 32-020 Wieliczka, Park Kingi 1 – budynek Warzelni.
2.4 Dostarczenie i rozładunek kopuły wyparki odbędzie się na koszt Wykonawcy.
3. Demontaż i zabudowa kopuły wyparki
Demontaż i zabudowa kopuły wyparki odbędzie się w terminie szczegółowo ustalonym z Zamawiającym, w przeciągu 10 dni postoju technologicznego Instalacji Utylizacji.
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte zostały w załącznikach nr 1 - 3 do SWZ a zasady jego realizacji we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ, które dostępne są pod adresem: https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl

4.5.3.) Główny kod CPV: 44212320-8 - Konstrukcje różne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44611000-6 - Zbiorniki

50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne

50514100-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji zbiorników

45247270-3 - Budowa zbiorników

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45262680-1 - Spawanie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 429270,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 507040,44 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 429270,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Przemysłowo-Usługowo-Handlowe BPI-SYSTEM Filip Kuta

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9930665980

7.3.4) Miejscowość: Wola Rzędzińska

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 429270,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 98 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
1. Wykonawca jest zobowiązany wykonać przedmiot zamówienia w terminie do 14 tygodni licząc od dnia zawarcia umowy.
2. Umowa zostaje zawarta z dniem jej podpisania przez obie Strony.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.