eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzesko › Dostawa nowego ciągnika rolniczego



Ogłoszenie z dnia 2022-02-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa nowego ciągnika rolniczego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Brzesku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851665249

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 6

1.5.2.) Miejscowość: Brzesko

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-800

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargizdp@onet.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zdp.powiatbrzeski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.zdp.powiatbrzeski.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


zarządzanie drogami powiatowymi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa nowego ciągnika rolniczego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-01f702f2-7209-11ec-83b1-bea871b78b5b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00043060

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00005203/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa ciągnika

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00011434/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZDP.ZP.271.1.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 162600,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup, dostawa i serwisowanie fabrycznie nowego ciągnika rolniczego – 1 szt., spełniającego wymagania określone w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 450 ze zm.) oraz spełniającego warunki dopuszczenia do ruchu zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ( minimalne wymagania techniczne ; parametry) stanowi załącznik nr 1a) do SWZ oraz projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 4 do SWZ.
3.Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wszystkich dokumentów niezbędnych do dopełnienia formalności związanych z dopuszczeniem do ruchu po drogach publicznych oraz katalogu części zamiennych i instrukcji obsługi w języku polskim.
4.Wykonawca zapewni bezpłatne uruchomienie, sprawdzenie oraz przeprowadzi instruktaż dla maksymalnie czterech osób wskazanych przez Zamawiającego w zakresie poprawnej pracy, konserwacji i bezpiecznej obsługi sprzętu.
5.Wykonawca, który nie jest producentem winien być autoryzowanym przedstawicielem producenta ciągników i posiadać serwis zapewniający naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne.
6.Przedmiot zamówienia nie może posiadać napisów reklamowych czy też oznaczenia innej firmy z wyłączeniem oznaczeń producenta.
7.Oferowany i dostarczony ciągnik rolniczy musi być wolny od wad fizycznych i prawnych, w pełni sprawny, a także musi odpowiadać standardom technicznym i jakościowym wynikającym z funkcji i przeznaczenia.

8.Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania pełnej obsługi serwisowej w okresie trwania gwarancji, zgodnie z zaleceniami producenta i zakresem szczegółowo opisanym w karcie gwarancyjnej producenta. Wady i awarie przedmiotu zamówienia będą zgłaszane w formie telefonicznej lub elektronicznej (e-mail, faks) przez osoby upoważnione przez Zamawiającego.
9.Stan formalno – prawny przedmiotu zamówienia:
1) w pełni udokumentowane legalne pochodzenia,
2) ciągnik zarejestrowany na terenie RP w dniu odbioru pojazdu od Wykonawcy,
3) pojazd w 100 % przygotowany do pracy, kompletny, sprawny technicznie
i dopuszczony do ruchu drogowego zgodnie z przeznaczeniem użytkownika.
10.Przedmiot zamówienia musi być wyposażony w następujące dokumenty:
1) świadectwo homologacji na terenie RP,
2) dokumenty gwarancyjne,
3) fabryczna instrukcja obsługi w języku polskim,
4) komplet kluczy w liczbie dostarczonej przez producenta,
5) certyfikat znaku bezpieczeństwa, deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą, książkę serwisową w języku polskim.

4.5.3.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 204000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 245000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 204000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wialan Langer i Wiatr Sp. Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 850023098

7.3.3) Ulica: ul. Hodowlana 9 ,

7.3.4) Miejscowość: Tarnów

7.3.5) Kod pocztowy: 33-100

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 204000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.