Ogłoszenie z dnia 2024-01-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00545001/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-11
- 2024/BZP 00610289/01 - Wynik z dnia 2024-11-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa dwóch ekranów LED na Stadion Miejski im. H. Reymana ul. Reymonta 20.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Kraków -Zarząd Infrastruktury Sportowej w Krakowie
1.3.) Oddział zamawiającego: Zarząd Infrastruktury Sportowej w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351554353
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Wszystkich Świętych 3-4
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-004
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 12 616 64 40
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zis.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zis.krakow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-def1760b-9817-11ee-9ee7-e2087ac16d091.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa dwóch ekranów LED na Stadion Miejski im. H. Reymana ul. Reymonta 20.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-def1760b-9817-11ee-9ee7-e2087ac16d09
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00043021
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00545001
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NZ.273.293.2023.MLE
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa dwóch ekranów LED na Stadion Miejski im. H. Reymana ul. Reymonta 20.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32351200-0 - Ekrany
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione zgodnie z art. 255 pkt 6) ustawy Prawo zamówień publicznych (dalej ustawy Pzp), ponieważ postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz zgodnie z art. 255 pkt 5) ustawy Pzp, ponieważ wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć.Zamawiający w rozdz. V SWZ wskazał wymagany termin wykonania zamówienia: do dnia 28.12.2023 roku od dnia podpisania umowy. Wymagany termin wykonania zamówienia wskazany został również w pkt 2 Formularza oferty stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ oraz w §2 ust. 1 Projektowanych postanowień umowy stanowiących załącznik Nr 2 do SWZ. W dniu 27.12.2023 roku Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona w trybie art. 274 ust. 1 ustawy Pzp złożył podmiotowe środki dowodowe na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania. Jednakże biorąc pod uwagę rygor przepisu art. 308 ust. 2 ustawy Pzp wskazujący, że Zamawiający zawiera umowę w sprawie zamówienia publicznego (…) w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty (…) zawarcie umowy z terminem jej realizacji jak powyżej jest niemożliwe, tym samym nie jest możliwe zawarcie przez Zamawiającego ważnej, niepodlegającej unieważnieniu umowy.
Zakres świadczenia wykonawcy wynikający z umowy musi być tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie. To zaś oznacza, że umowa zawarta przez Zamawiającego z wybranym Wykonawcą nie może zawierać innego terminu wykonania zamówienia niż określony w ofercie. Nie jest możliwe zawarcie umowy o zamówienie publiczne po upływie terminu jej realizacji wówczas, gdy w związku z upływem owego terminu świadczenie stało się obiektywnie niemożliwe. Wystąpiły więc okoliczności, które nie mogą być skorygowane przez zamawiającego w toku postępowania poprzez unieważnienie lub powtórzenie nieprawidłowej czynności.
Zamawiający zabezpieczył środki finansowe na realizacje niniejszego zamówienia w budżecie roku 2023 w ramach inwestycji programowej.
Przedmiotowe zamówienie jest drugim postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, po tym jak w postępowaniu ogłoszonym we wrześniu 2023 r., Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza odmówił podpisania umowy. Zamawiający dysponuje środkami finansowymi na realizację niniejszego zamówienia w roku 2023 i nie ma możliwości ich przeniesienia na późniejszy termin realizacji. Tym samym zgodnie z art. 255 pkt 5) ustawy Pzp wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 685933,92 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 779820,00 PLN
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa kamery akustycznej dla WEAIiIB - KC-DE-zp.272-764/25
- Zabudowa 2 aneksów kuchennych wraz z agd, 2 szaf ubraniowych, 1 szafy gospodarczej do mieszkania nr 7a i 7b przy ul. Gramatyka 7 w Krakowie - KC-DE-zp.272-753/25
- dostawa detektora fluorescencji rentgenowskiej typu SDD - KC-DE-zp.272-747/25
- Wymiana systemu monitoringu wizyjnego na poziomach: -1, 0, +3, +4, +5, +6 i +7 w budynku Sądu Okręgowego w Krakowie, ul. Przy Rondzie 6 w Krakowie
- Dostawa materiałów biurowych i papieru kserograficznego dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego
- Dostawa pompy próżniowej dla WIMiC - KC-DE-zp.272-740/25
więcej: przetargi w Krakowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





