Og³oszenie z dnia 2022-02-01
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00080866/01 - Wynik z dnia 2022-03-09
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
BUDOWA SIECI KANALIZACJI DESZCZOWEJ NA STARYM MIE¦CIE W KOLE - ETAP I
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Miejska Ko³o
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311620880
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Stary Rynek 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Ko³o
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-600
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniñski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@kolo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.kolo.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
BUDOWA SIECI KANALIZACJI DESZCZOWEJ NA STARYM MIE¦CIE W KOLE - ETAP I
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-1db1b093-8288-11ec-beb3-a2bfa38226ab
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00042969
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-02-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00010214/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.2 Budowa sieci kanalizacji deszczowej na Starym Mie¶cie w Kole – etap I
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://gminamiejskakolo.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa za po¶rednictwem Platformy zakupowej zamawiaj±cego:
https://gminamiejskakolo.ezamawiajacy.pl oraz poczty elektronicznej: zamówienia.publiczne@kolo.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: W postêpowaniu komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± (Dz. U. z 2020 r., poz. 344) za po¶rednictwem Platformy zakupowej dostêpnej pod adresem: https://gminamiejskakolo.ezamawiajacy.pl/ . Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacji za po¶rednictwem poczty elektronicznej zamowienia.publiczne@kolo.pl. Korzystanie z Platformy przez Wykonawców w zakresie niniejszego postêpowania jest bezp³atne, a w szczególno¶ci bezp³atne jest za³o¿enie i posiadanie konta oraz wykonywanie czynno¶ci Wykonawcy z zastosowaniem Platformy. Wykonawca przystêpuj±c do postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z Platformy, okre¶lone w Regulaminie dostêpnym pod adresem internetowym Regulamin - Oneplace.marketplanet.pl oraz zobowi±zuje siê korzystaj±c z Platformy przestrzegaæ postanowieñ tego regulaminu. Sposób korzystania z Platformy jest okre¶lony w Instrukcji dla Wykonawcy Platformy dostêpnej pod adresem internetowym: https://gminamiejskakolo.ezamawiajacy.pl/. Wykonawca w celu z³o¿enia oferty w niniejszym postêpowaniu musi posiadaæ konto na Platformie – zaleca siê za³o¿enie i sprawdzenie poprawno¶ci dzia³ania konta z odpowiednim wyprzedzeniem. Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich skutecznego z³o¿enia/wys³ania na Platformie.
Zamawiaj±cy okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo-aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie Zakupowej tj.:
1) pod³±czenie do Internetu: min 512 Kb/s na komputer (zalecane szerokopasmowe ³±cze internetowe),
2) komputer PC/MAC z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta,
3) wybrana przegl±darka wspierana przez producenta: MS Internet Explorer, Firefox, Google Chromelub MS Edge.
Do z³o¿enia oferty za po¶rednictwem Platformy konieczne jest posiadanie przez osobê upowa¿nion± do reprezentowania Wykonawcy aktualnego kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego . Zamawiaj±cy okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo-aplikacyjne umo¿liwiaj±ce prawid³owe z³o¿enie kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
1) pod³±czony lub wbudowany do komputera czytnik karty kryptograficznej wydanej przez wystawcê certyfikatu u¿ywanego przez Wykonawcê,
2) certyfikat kwalifikowany zainstalowany na komputerze, na którym Wykonawca bêdzie siê logowa³ do konta (certyfikat musi byæ widoczny w magazynie logicznym certyfikatów systemu Windows o nazwie"Osobisty").
Podpis kwalifikowany nale¿y z³o¿yæ zgodnie z instrukcj± dostarczon± przez dostawcê kwalifikowanego podpisu elektronicznego. Podpis ma spe³niaæ wymagania okre¶lone w przepisach ustawy z dnia 5wrze¶nia 2016 r. o us³ugach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej (Dz. U. z 2020 r. poz. 1173, z pó¼n. zm.). Dokumentacja postêpowania zosta³a opublikowana na Platformie. Postêpowanie znajduje siê w g³ównym menu po lewej stronie w zak³adce „Lista postêpowañ PZP”, przed up³ywem terminu sk³adania ofert w folderze „Aktualne”, po up³ywie terminu sk³adnia ofert w folderze „W toku”, a po zakoñczeniu postêpowania przez Zamawiaj±cego w folderze „Archiwalne”. Z dokumentacj± mo¿na siê zapoznaæ wyszukuj±c przedmiotowe postêpowanie na Platformie i klikaj±c obszar zawieraj±cy jego nazwê.
Przed up³ywem terminu sk³adania ofert Wykonawca mo¿e zadawaæ pytania do tre¶ci SWZ za po¶rednictwem Platformy poprzez funkcjonalno¶æ „Zadaj pytanie” (opcja ta nie wymaga logowania siê do Platformy) lub po przyst±pieniu do postêpowania poprzez funkcjonalno¶æ „Przyst±p do postêpowania” i po zalogowaniu siê przez Wykonawcê na konto u¿ytkownika, w zak³adce „Korespondencja skierowana do Zamawiaj±cego”.
Wnioski dotycz±ce wyja¶nienia tre¶ci SWZ z³o¿one w trybie art. 284 ustawy Pzp, nale¿y kierowaæ drog± elektroniczn± za po¶rednictwem Platformy.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): klauzula informacyjna zosta³a zawarta w rozdziale XX SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): klauzula informacyjna zosta³a zawarta w rozdziale XX SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.6.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.5.) £±czna warto¶æ poszczególnych czê¶ci zamówienia: 3295839,00 PLN
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie budowy sieci kanalizacji deszczowej na Starym Mie¶cie w Kole, (opis przedmiotu zamówienia – zakres i ilo¶ci robót do wykonania nale¿y rozpatrywaæ w nawi±zaniu do przedmiaru robót):
1) Wykonanie rowu odp³ywowego, tj. wykonanie wykopu, plantowanie skarpy i dna wykopu, humusowanie.
2) Wykonanie osadnika, separatora i wylotu, tj. nastêpuj±cego zakresu robót:
a) Demonta¿ istniej±cego kolektora i 4szt. studni kanalizacji deszczowej,
b) Wykonanie: wykopów, wymiany gruntu w wykopach na piasek ró¿noziarnisty, pod³o¿y z kruszyw naturalnych i betonu B20 pod urz±dzenia,
c) Monta¿ osadnika, separatora oraz wylotu (prefabrykowanego lub wylewanego z betonu) wraz z wykonaniem umocnienia narzutem kamiennym przy wylocie.
3) Wykonanie robót monta¿owych kolektora kanalizacji deszczowej, tj. nastêpuj±cego zakresu robót:
a) Wykonanie wykopów, wymiany gruntu w wykopach na piasek ró¿noziarnisty, pod³o¿y z kruszyw naturalnych i ³aw z betonu B20 pod kolektory i studnie,
b) Wykonanie: studni ¿elbetowych fi 1500 – 4szt., wszystkie studnie i urz±dzenia zamykane w³azami ¿eliwnymi D400 o ¶rednicy fi 600mm.
c) Wykonanie kana³u z rury PE-HD PE 100 DN·600·mm - przepustu pod wa³em o d³ugo¶ci 28m.
d) Wykonanie rury os³onowej przepustu z rury stalowej 864x12,5 mm o d³ugo¶ci 10,00 m z przyspawanymi zêbami przeciwfiltracyjnymi zabezpieczonej zewnêtrzn± os³on± antykorozyjn± Antikor B30.
e) Wykonanie kana³u z rur ¿elbetowych typu WIPRO ³±czonych na uszczelkê gumow±, Fi·600·mm, na d³ugo¶ci 27,00m na ³awie betonowej gr. 20cm z betonu B-20.
f) Monta¿ zasuwy klinowej stalowej DN600 kompletnej do kanalizacji deszczowej z kompletem kryz do DN600.
g) Monta¿ klapy zwrotnej stalowej kana³owej z przeciwwag± na wylocie.
4) Wykonanie robót wykoñczeniowych i pozosta³ych, tj.
a) Odtworzenie konstrukcji nasypu wa³u,
b) Odtworzenie nawierzchni utwardzonej z trylinki betonowej,
c) Plantowanie terenu, roz¶cielenie ziemi urodzajnej i wykonanie trawników.
5) Wszystkie urz±dzenia musz± posiadaæ wymagane atesty, deklaracje i certyfikaty dopuszczaj±ce do stosowania w obiektach kanalizacyjnych.
2. Wymagane jest aby Wykonawca do oferty do³±czy³ kosztorys ofertowy, sporz±dzony na podstawie przedmiaru robót Zamawiaj±cego, wykonany metod± kalkulacji uproszczonej z podaniem cen jednostkowych dla poszczególnych pozycji kosztorysowych.
3. Zamawiaj±cy informuje, ¿e zadanie bêdzie realizowane w ramach Rz±dowego Funduszu Polski £ad: Programu Inwestycji Strategicznych. P³atno¶æ jednorazowa po zakoñczeniu realizacji zadania inwestycyjnego.
4. Wykonawca przedstawi Zamawiaj±cemu harmonogram realizacji zadania opracowany w oparciu o tabelê elementów scalonych wed³ug przedmiaru (zawieraj±cy wszystkie pozycje tabeli elementów scalonych).
5. Przedmiot zamówienia opisany jest za pomoc± dokumentacji projektowej sk³adaj±cej siê z dokumentacji technicznej, przedmiaru robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.
6. Zamawiaj±cy zaleca odbycie wizji lokalnej w celu zapoznania siê z istniej±cymi warunkami na terenie objêtym zamówieniem, na którym bêdzie wykonywa³ roboty budowlane z zastrze¿eniem, ¿e sporz±dzenie oferty jest mo¿liwe bez odbycia wizji lokalnej i tym samym Zamawiaj±cy nie narusza art. 131 ust 2 Pzp ustalaj±c termin sk³adania ofert to¿samy z minimalnym terminem sk³adania ofert okre¶lonym w ustawie.
7. Wykonawca winien uwzglêdniæ w oferowanej cenie równie¿ koszty zwi±zane z obowi±zkami, które bêd± na nim spoczywa³y:
1) Zapewnienie obs³ugi geodezyjnej oraz wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej wykonanego zakresu.
2) Wykonawca bêdzie zobowi±zany w ramach oferowanej ceny zatrudniæ kierownika budowy, który winien spe³niaæ wymagania i pe³niæ obowi±zki okre¶lone w Prawie budowlanym oraz powierzyæ kierowanie robotami osobom posiadaj±cym uprawnienia budowlane w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych oraz w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ sanitarnych.
3) Odpowiednie zabezpieczenie terenu budowy, wraz z bezpo¶rednim s±siedztwem prowadzonych prac.
4) Zaopatrzenie budowy w energiê elektryczn±, wodê, odprowadzenie ¶cieków i utylizacja odpadów.
5) Ponoszenie kosztów zu¿ycia energii elektrycznej, wody, odprowadzenia ¶cieków i utylizacji odpadów.
6) Zapewnienie dozoru placu budowy.
7) Opracowanie powykonawczej dokumentacji technicznej.
8) Przekazanie stosowanych atestów na wbudowane materia³y.
8. Pozosta³e warunki i obowi±zki stron zawarte s± w projekcie umowy stanowi±cym za³±cznik do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie ruroci±gów do odprowadzania wody burzowej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne
45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów
45232424-0 - Roboty budowlane w zakresie wylotów kana³ów ¶ciekowych
45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy ruroci±gów do odprowadzania ¶cieków
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opis kryteriów, którymi zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ przy wyborze
oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów oraz sposobu oceny ofert zawarty zosta³ w rozdz. XV SWZ.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jako¶æ, w tym do parametry techniczne, w³a¶ciwo¶ci estetyczne i funkcjonalne takie jak dostêpno¶æ dla osób niepe³nosprawnych lub uwzglêdnianie potrzeb u¿ytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie osoby wyznaczonej do kierowania robotami budowlanymi
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:1) Warunek zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2) Warunek posiadania uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, zezwolenia, licencji, koncesji lub wpisu do rejestru;
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
3) Warunki dotycz±ce okre¶lonej sytuacji finansowej lub ekonomicznej;
Zamawiaj±cy okre¶la w powy¿szym zakresie nastêpuj±cy warunek dotycz±cy odpowiedniego ubezpieczenia odpowiedzialno¶ci cywilnej:
Wykonawca wyka¿e ¿e jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± minimum 500.000,00 z³.
4) Warunki dotycz±ce zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy okre¶la w powy¿szym zakresie nastêpuj±cy warunek dotycz±cy odpowiedniego do¶wiadczenia i osób skierowanych do realizacji zamówienia.
a) Wykonawcy zobowi±zani s± udokumentowaæ posiadanie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej (rozumianych jako do¶wiadczenie zawodowe), uzyskanej w okresie ostatnich 5 lat, która obejmuje wykonanie robót budowlanych w zakresie budowy, przebudowy kanalizacji deszczowej lub sanitarnej, o warto¶ci minimum 300.000,00 z³ brutto.
W celu wykazania wymaganego do¶wiadczenia zawodowego Zamawiaj±cy dopuszcza sumowanie nie wiêcej ni¿ dwóch robót o ni¿szej warto¶ci wykonanych w powy¿szym zakresie.
Przez wykonanie robót nale¿y rozumieæ:
- roboty rozpoczête i wykonane w ww. okresie;
- roboty zakoñczone w ww. okresie, których rozpoczêcie mog³o nast±piæ wcze¶niej ni¿ w ww. okresie.
b) Wykonawca dysponuje osobami, które skieruje do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci kierownikiem budowy: - uprawnienia budowlane w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie wynikaj±cym z art. 109 ust 1 pkt 4 Pzp, sporz±dzony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia - w wysoko¶ci minimum 500.000,00 z³ wraz z potwierdzeniami uiszczenia wp³at nale¿nych z tytu³u ubezpieczenia sk³adek;
2) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Wykonawcy zobowi±zani s± udokumentowaæ posiadanie do¶wiadczenia zawodowego, uzyskanych w okresie ostatnich 5 lat, które obejmuje wykonanie robót budowlanych w zakresie budowy, przebudowy kanalizacji deszczowej lub sanitarnej o warto¶ci minimum 300.000,00 z³ brutto. W celu wykazania wymaganego do¶wiadczenia zawodowego Zamawiaj±cy dopuszcza sumowanie nie wiêcej ni¿ dwóch robót o ni¿szej warto¶ci wykonanych w powy¿szym zakresie na wzorze za³±cznika nr 3 do SWZ;
3) wykazu osób, tj. kierownika budowy: Wykonawca wskazuje w ofercie kierownika budowy, poniewa¿ jego do¶wiadczenie zawodowe podlega ocenie punktowej. W zwi±zku z ocen± punktow± do¶wiadczenia zawodowego kierownika budowy informacje dotycz±ce jego osoby nie podlegaj± uzupe³nieniu.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego czê¶ci, polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innychpodmiotów. Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów, zobowi±zany jest do³±czyæ do oferty pisemne zobowi±zanie podmiotu do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
2. Pe³nomocnictwa osób uprawnionych do podejmowania zobowi±zañ w imieniu firmy sk³adaj±cej ofertê, o ile nie wynikaj± z przepisów prawa lub innych dokumentów, je¿eli jest wymagane,
3. Pe³nomocnictwo do sk³adania oferty wspólnej w zakresie okre¶lonym w art. 58 ust. 2 Ustawy, je¿eli jest wymagane.
4. Wykaz Podwykonawców i wskazanie czê¶ci zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyæ Podwykonawcom, je¿eli Wykonawca przewiduje udzia³ Podwykonawców.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Wykonawca jest obowi±zany wnie¶æ na rzecz Zamawiaj±cego wadium w wysoko¶ci 5.000,00 z³ (s³ownie: piêæ tysiêcy z³otych).2. Wadium mo¿e byæ wniesione przed up³ywem terminu sk³adania ofert w jednej z nastêpuj±cych form lub kilku z nich w zale¿no¶ci od wyboru Wykonawcy:
1) pieni±dzu,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (t.j.: Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
3. Wadium wnoszone w formie pieniê¿nej nale¿y wp³aciæ na konto Urzêdu Miejskiego w Kole w Santander Bank Polska 1 Oddzia³ w Kole Nr konta: 92 1090 1203 0000 0000 2000 1636 odpowiednio z dopiskiem „wadium – kanalizacja deszczowa Stare Miasto - Etap I – ZP.271.6.2022.”
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia o¶wiadczenie, o którym mowa w Rozdziale VI. ust. 1 niniejszej SWZ sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia i spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia do³±cz± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynikaæ bêdzie, które roboty budowlane wykonuj± poszczególni Wykonawcy.
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców.
5. Zamawiaj±cy w przypadku wybrania oferty Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, bêdzie ¿±da³ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. W przedstawionych poni¿ej przypadkach wyst±pienia opó¼nieñ strony umowy ustal± nowe terminy realizacji:1) w przypadku pisemnego wstrzymania przez Zamawiaj±cego wykonania robót na czas okre¶lony o okres nie d³u¿szy ni¿ okres wstrzymania robót,
2) je¿eli jego wyd³u¿enie wynika z przyczyn dotycz±cych Zamawiaj±cego lub dzia³ania si³y wy¿szej,
3) w przypadku wyst±pienia konieczno¶ci wprowadzenia istotnych zmian projektowych i wynikaj±cych z nich opó¼nieñ w zwi±zku z konieczno¶ci± uzyskania stosownych decyzji, zezwoleñ,
4) wstrzymanie robót lub wyst±pienie przerw w realizacji robót powsta³ych z przyczyn niezale¿nych od stron,
5) niedotrzymania terminu wprowadzenia przez Zamawiaj±cego na teren robót, je¿eli zajd± uzasadnione okoliczno¶ci, uniemo¿liwiaj±ce wprowadzenie na teren robót w terminie okre¶lonym Umow±,
6) konieczno¶ci wykonania robót nieprzewidzianych Umow±, a koniecznych do prawid³owego wykonania przedmiotu umowy,
7) przerwania realizacji prac budowlanych przez w³a¶ciwe organy administracji rz±dowej, samorz±dowej b±d¼ prawomocnym wyrokiem s±du, bez winy Wykonawcy.
8) wyst±pienie okoliczno¶ci, których strony umowy nie by³y w stanie przewidzieæ, pomimo zachowania nale¿ytej staranno¶ci, w tym sytuacji spowodowanych zagro¿eniem epidemiologicznym COVID-19.
2. Zmiana inspektora nadzoru lub kierownika budowy wymaga sporz±dzenia stosownego aneksu.
3. W zakresie zmiany kierownika budowy Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê kierownika budowy, którego do¶wiadczenie zawodowe podlega³o ocenie punktowej na etapie wyboru najkorzystniejszej oferty pod warunkiem, ¿e Wykonawca wyka¿e, i¿ nowo proponowana osoba posiada nie mniejsze do¶wiadczenie ni¿ wykazane dla kierownika budowy w z³o¿onej ofercie.
4. Zmiana podwykonawcy na zasadach wynikaj±cych z ustawy.
5. Zmiana postanowieñ zawartej umowy oraz wprowadzenie nowych postanowieñ do umowy mo¿liwe jest wy³±cznie w okoliczno¶ciach, o których jest mowa w umowie i które nie s± istotne w rozumieniu art. 455 ustawy Pzp.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-02-16 12:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Sk³adanie ofert odbywa siê na platformie zakupowej Zamawiaj±cego za po¶rednictwem konta. https://gminamiejskakolo.ezamawiajacy.pl w zak³adce „Oferta” w celu z³o¿enia oferty wybiera polecenie „Z³ó¿ ofertê/wniosek”.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-02-16 13:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-03-17
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do negocjacji: 3
8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiaj±cy zamierza stosowaæ w celu ograniczenia liczby wykonawców:
CenaSEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
1. Inwestycja realizowana bêdzie w ramach Rz±dowego Funduszu Polski £ad: Programu Inwestycji Strategicznych. P³atno¶æ jednorazowa po zakoñczeniu realizacji pierwszego etapu zadania inwestycyjnego.2. Zamawiaj±cy wymaga aby Wykonawca za³±czy³ do oferty kosztorys ofertowy, sporz±dzony na podstawie przedmiaru robót Zamawiaj±cego, sporz±dzony metod± kalkulacji uproszczonej z podaniem cen jednostkowych dla poszczególnych pozycji kosztorysowych.
3. Wykonawca przed podpisaniem umowy dostarczy³ Zamawiaj±cemu harmonogram realizacji zadania opracowany w oparciu o tabelê elementów scalonych wed³ug przedmiaru (zawieraj±cy wszystkie pozycje tabeli elementów scalonych).
INNE PRZETARGI Z KO£A
- ROZBUDOWA DOSTÊPU OBYWATELI I PRZEDSIÊBIORCÓW DO CYFROWYCH US£UG PUBLICZNYCH WRAZ Z ICH AUTOMATYZACJ¡ W MIE¦CIE KO£O.
- Dostawy artyku³ów spo¿ywczych
- BUDOWA DROGI DOJAZDOWEJ DO PROJEKTOWANEGO BUDYNKU KPP W KOLE - DOKUMENTACJA PROJEKTOWA
- ZAKUP PALIW DO SAMOCHODÓW S£U¯BOWYCH ORAZ SPRZÊTU POWIATOWEGO ZARZ¡DU DRÓG W KOLE NA ROK 2026
wiêcej: przetargi w Kole »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja Miejsko-Gminnego O¶rodka Kultury w Kisielicach
- Zaprojektowanie oraz adaptacja hali znajduj±cej siê przy ul. Górnej 16 w Otwocku na potrzeby handlowo - us³ugowe w ramach zadania bud¿etowego" Adaptacja hali przy ul. Górnej 16(...)
- Przebudowa drogi gminnej nr 100821C - ul. Rzemie¶lniczej w Lubiczu Górnym wraz z pêtl± autobusow±
- Przebudowa i zmiana konstrukcji dachu budynku w m. M³odawin Górny wraz ze zmian± sposobu u¿ytkowania na ¶wietlicê wiejsk±
- Poprawa jako¶ci i dostêpno¶ci komunikacyjnej MOF Staszowa w oparciu o zrównowa¿on± mobilno¶æ miejsk± -budowa ¶cie¿ki rowerowej "Pêtla staszowska" (...)
- Modernizacja Orlika wraz z budow± nowej infrastruktury sportowej
wiêcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





