eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zabrze › Świadczenie usług Inspektora nadzoru dla inwestycji pn: Budowa dróg wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Zabrzu, w dzielnicy Pawłów. Ulice Rodzinna i Familijna



Ogłoszenie z dnia 2022-02-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług Inspektora nadzoru dla inwestycji pn: Budowa dróg wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Zabrzu, w dzielnicy Pawłów. Ulice Rodzinna i Familijna

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Dróg

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 242783530

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kasprowicza 8

1.5.2.) Miejscowość: Zabrze

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-803

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mzd.miastozabrze.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzd.miastozabrze.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.mzd.miastozabrze.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług Inspektora nadzoru dla inwestycji pn: Budowa dróg wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Zabrzu, w dzielnicy Pawłów. Ulice Rodzinna i Familijna

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3e61f52d-599c-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00042894

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002184/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Pełnienie funkcji inżyniera dla inwestycji drogowych z podziałem na części.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00314120/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DR.260.32.2021.AZ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 45000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi świadczenie usług Inspektora nadzoru dla inwestycji pn: „Budowa dróg wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Zabrzu, w dzielnicy Pawłów. Ulice: Rodzinna i Familijna”.
Do zakresu obowiązków Inspektora nadzoru będzie należało w szczególności:
a) pełnienie nadzoru inwestorskiego nad w/w robotami zgodnie z art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawa Budowlanego, Dz.U. z 2021 r. poz. 11 ze zm., polegającego na wykonaniu całości zadań (tj. koordynacja, kontrola i nadzór nad realizacją Inwestycji i jej poszczególnych części) mających na celu zrealizowanie i rozliczenie zadania,
b) kontrolowanie przestrzegania przez Wykonawcę robót zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, utrzymania porządku na terenie budowy i terenów sąsiadujących,
c) bieżące przekazywanie Zamawiającemu niezbędnych dokumentów związanych z realizacją przedmiotu zamówienia,
d) udział w przekazaniu terenu budowy wykonawcy, przy udziale Zamawiającego,
e) sprawdzenie prawidłowości wyznaczenia (przez Wykonawcę robót budowlanych) obiektów budowlanych w terenie,
f) kontrolę jakości wykonywanych robót, zabudowanych elementów i stosowanych materiałów, zgodności robót z warunkami zgłoszenia, przepisami techniczno-budowlanymi, normami państwowymi, zasadami bezpieczeństwa obiektu w toku budowy i przyszłego użytkowania oraz z zasadami współczesnej wiedzy technicznej,
g) kontrolę zgodności wykonania robót z dokumentacją projektową oraz umową Wykonawcy z Zamawiającym,
h) kontrolę ilości i wartości wykonanych robót,
i) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu bądź zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i robót,
j) zlecanie Wykonawcy robót wykonania dodatkowych badań materiałów lub robót budzących wątpliwość co do ich jakości,
k) sygnalizowanie Zamawiającemu zaistnienia nieprzewidzianych wcześniej kolizji, niezgodności z projektem lub uzgodnieniami z Wykonawcą robót i projektantem zamierzenia inwestycyjnego;
l) kontrolowanie rozliczeń budowy, sprawdzanie obmiarów robót, sprawdzenie kosztorysu ofertowego z obmiarem rzeczywiście wykonanych robót,
m) kompleksowe rozliczenie budowy,
n) przygotowanie oraz udział w odbiorach częściowych, końcowych i gwarancyjnych,
o) zawiadomienie o odbiorze końcowym wszystkich instytucji oraz przyszłych użytkowników, zgodnie ze zgłoszeniem robót oraz zasadami zastrzeżonymi w warunkach technicznych,
p) przekazanie Zamawiającemu sprawdzonych i zaparafowanych dokumentów z odbiorów częściowych: prób, atestów na zabudowane materiały,
q) nadzór nad naniesieniem w dokumentacji projektowej przez Projektanta i Kierownika budowy zmian i uzupełnień, wynikłych w trakcie realizacji (zmian nie powodujących zwiększenia kosztu robót budowlano montażowych, nie mających wpływu na zasadnicze rozwiązania konstrukcyjne, technologiczne i użytkowe),
r) zatwierdzanie protokołem odbioru robót, zakresu wykonanych robót w ramach dokumentacji projektowych wyszczególnionych w § 2 ust. 2 pkt. b) w oparciu o kosztorys ofertowy Wykonawcy. W przypadku Odbiorów Częściowych oraz Odbioru Końcowego Inwestycji, będących podstawą do dokonania płatności, każdorazowo protokoły odbioru winny być podpisane przez Inspektora Nadzoru, przy udziale Zamawiającego, Wykonawcy i innych podmiotów uczestniczących w odbiorze.
s) przekazywanie Zamawiającemu w formie uporządkowanej, dokumentacji powykonawczej, wszelkich raportów, akt, certyfikatów przygotowanych przez Wykonawcę robót po zakończeniu robót,
t) przygotowanie niezbędnych danych i dokumentów do wystawienia dowodów OT zgodnie z obowiązującymi przepisami i wymogami Zamawiającego,
u) wykonanie inwentaryzacyjnej dokumentacji zdjęciowej oraz dokumentacji zdjęciowej z realizacji robót, ze szczególnym udokumentowaniem robót zanikających. Dokumentacja będzie do wglądu przez cały okres budowy i zostanie przekazana Zamawiającemu wraz z dokumentami rozliczeniowymi zadania. Dokumentacja inwentaryzacyjna będzie stanowiła odniesienie przy odbiorze obiektu i terenu budowy od Wykonawcy oraz będzie stanowiła materiał pomocniczy w przypadku roszczeń osób trzecich,
v) współpraca z projektantami, wyjaśnianie wątpliwości i zastrzeżeń do projektu,
w) pobyt na budowie inspektora nadzoru, co najmniej 2 razy w tygodniu, podczas realizacji robót budowlanych przez Wykonawcę robót budowlanych, lub na każde żądanie Zamawiającego, potwierdzone wpisem do dziennika budowy,
x) w przypadku zaistnienia takiej konieczności organizowanie narad koordynacyjnych z personelem Wykonawcy i Podwykonawców, przy współudziale przedstawiciela Zamawiającego, na których winien omawiać wszystkie bieżące problemy budowy. Protokoły z ustaleniami po tych naradach Inspektor nadzoru przekazuje Kierownikowi budowy i Zamawiającemu w terminie do 3 dni po naradzie,
y) przekazywanie informacji o akceptacji materiałów lub ich odrzuceniu do Zamawiającego,
z) ponoszenie odpowiedzialności za przepływ informacji i koordynację działań między poszczególnymi osobami odpowiedzialnymi za realizację zadania,
aa) podejmowanie decyzji we wszystkich sprawach związanych z interpretacją Dokumentacji projektowej, STWiORB w szeroko pojętych sprawach dotyczących oceny wypełniania warunków Umowy przez wykonawcę robót oraz w sprawach właściwej interpretacji prawnej wszystkich zaistniałych faktów i zdarzeń na budowie,
bb) opiniowanie materiałów przekazanych przez wykonawcę robót, projektantów lub inne osoby uczestniczące w procesie realizacji inwestycji; opinia musi zawierać proponowane stanowisko w przedmiotowej sprawie poparte czytelną analizą, która umożliwi Zamawiającemu podjęcie ostatecznej decyzji,
cc) informowanie Zamawiającego o zagrożeniach w realizacji inwestycji i podjętych środkach zapobiegawczych,
dd) wstrzymanie robót w przypadku prowadzenia ich niezgodnie z przepisami,
ee) wydawanie poleceń Wykonawcy dotyczących wszelkich robót, lub podejmowanie niezbędnych przedsięwzięć koniecznych, do uniknięcia lub zmniejszenia ryzyka w przypadku jakiejkolwiek awarii, mającej wpływ na bezpieczeństwo życia, robót, lub przylegającego majątku i powiadomienie o tym jak najwcześniej Zamawiającego,
ff) nakazanie Wykonawcy poprawienie robót wykonanych niewłaściwie lub wykonanych poniżej wymaganego standardu,
gg) wnioskowanie o niezbędne ekspertyzy i badania techniczne, jeśli taka konieczność zachodzi,
hh) w razie konieczności wykonania robót dodatkowych przygotowanie wspólnie z Kierownikiem budowy protokołu konieczności i przedmiaru robót, sprawdzenie i zatwierdzenie wyceny - kosztorysu Wykonawcy robót celem przedstawienia Zamawiającemu do zatwierdzenia,
ii) w razie konieczności wykonania robót zamiennych przygotowanie wspólnie z Kierownikiem budowy i Projektantem protokołu konieczności, sprawdzenie i zatwierdzenie wyceny - kosztorysu Wykonawcy robót celem przedstawienia Zamawiającemu do zatwierdzenia,
jj) nadzór nad organizacją przez Wykonawcę placu budowy oraz nad utrzymywaniem przez Wykonawcę placu budowy i terenów sąsiadujących w należytym stanie i porządku, zapewniającym bezpieczeństwo pracownikom i osobom trzecim,
kk) sporządzanie przy udziale wyznaczonego przedstawiciela użytkownika protokołów potwierdzających zdania materiałów z rozbiórki, przed ich przekazaniem we wskazane miejsce lub utylizację,
ll) przygotowanie protokołu inwentaryzacji wykonanych robót w przypadku odstąpienia od umowy lub przerwania robót przez Zamawiającego lub Wykonawcę robót,
mm) wszystkie ważne informacje przekazywane między Wykonawcą a Inspektorem nadzoru wymagają formy pisemnej. Wszelkie pisma Inspektora nadzoru do Wykonawcy winny być w kopii przekazywane do wiadomości Zamawiającemu,
nn) pełnienie nadzoru inwestorskiego w okresie gwarancyjnym zgodnie z przyjętą ofertą Wykonawcy robót budowlanych tj. w okresie do 60 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru końcowego robót budowlanych (tj. przygotowanie oraz udział w odbiorach gwarancyjnych, sporządzenie protokołów z odbiorów gwarancyjnych, poinformowanie Zamawiającego o stwierdzonych wadach, usterkach itp.).

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71530000-2 - Doradcze usługi budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35670 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 65190 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35670 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Inwestycje, Budownictwo, Handel Inwest-Complex:,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6311026430

7.3.3) Ulica: ul. Góry Chełmskiej 15

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-100

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35670 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.