Ogłoszenie z dnia 2022-02-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
II Wykonanie dok. proj.-koszt. na remont drogi i parkingu do budynku nr 365, na terenie AMW przy ul. Śmidowicza 69, 81-127 Gdynia, wraz z uzyskaniem prawomocnego pozwolenia na budowę
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190064136
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Inżyniera Jana Śmidowicza, 69
1.5.2.) Miejscowość: Gdynia
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-127
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@amw.gdynia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.amw.gdynia.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
II Wykonanie dok. proj.-koszt. na remont drogi i parkingu do budynku nr 365, na terenie AMW przy ul. Śmidowicza 69, 81-127 Gdynia, wraz z uzyskaniem prawomocnego pozwolenia na budowę2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ef29485f-8338-11ec-83b1-bea871b78b5b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00042751
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00014768/37/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.34 Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na remont drogi i parkingu do budynku nr 365, na terenie Akademii Marynarki Wojennej , wraz z uzyskaniem prawomocnego pozwolenia na budowę
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
W dniu 30.08.2021r. przeprowadzono postępowanie przetargowe w trybie podstawowym nr 46/ZP/21. Powyższe postępowanie zostało unieważnione ze względu brak złożonych ofert.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 59
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres prac objętych przedmiotem zamówienia – remont drogi dojazdowej, pożarowej, chodników, parkingu i placów, instalacji kanalizacji deszczowej i dostosowanie instalacji hydrantowej w rejonie budynku 365 do obowiązujących przepisów p.poż:
1) Prace przedprojektowe:
a) wykonanie inwentaryzacji wielobranżowej i oceny stanu technicznego: drogi, chodników, parkingu, placów, małej architektury, infrastruktury naziemnej i podziemnej – w tym wykonanie monitoringu wizyjnego kanalizacji sanitarnej i deszczowej,
b) inwentaryzacji i oceny stanu zieleni istniejącej - w zakresie niezbędnym do wykonania dokumentacji,
c) uzyskanie wszystkich niezbędnych materiałów wyjściowych wymaganych przepisami, w tym decyzji lokalizacji inwestycji celu publicznego, warunków technicznych od gestorów sieci, mapy do celów projektowych, ewentualnych odwiertów itp., o ile będą wymagane.
2) Dokumentacja projektowa:
a) wykonanie trzech wariantów koncepcji zagospodarowania jako rozwiązań funkcjonalno – przestrzennych, technicznych, materiałowych nawierzchni, zabezpieczenia skarp, rozwiązań związanych z infrastrukturą podziemną i naziemną oraz przedstawienie ich Zamawiającemu do akceptacji i uzgodnienia;
b) wykonanie dokumentacji projektowej budowlano – wykonawczej i technicznej, z opisem szczegółowym, w tym zagospodarowania terenu, projektu branży drogowej, projektu małej architektury, projektu branży sanitarnej - remontu instalacji kanalizacji sanitarnej i deszczowej (w
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00169931/01 z dnia 2021-09-03
2021-09-03 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi zależności od jej stanu technicznego określonego na podstawie monitoringu wizyjnego), projektu instalacji wodociągowej w zakresie dostosowania trzech hydrantów w rejonie budynku nr 365 do
wymagań przeciwpożarowych;
c) uzgodnienie dokumentacji z Zamawiającym zgodnie z zapisami umownymi (przed uzyskaniem stosownych uzgodnień i pozwoleń wymaganych odrębnymi przepisami),
d) uzyskanie stosownych uzgodnień i pozwoleń wymaganych odrębnymi przepisami (w tym z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków);
e) wykonanie dokumentacji kosztorysowej;
f) opracowanie szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.
3) Uzyskanie prawomocnego pozwolenia na budowę.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 8 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Negocjacje z Wykonawcą nie doprowadziły do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający unieważnia postępowanie w związku z brakiem środków.INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Dostawa do siedziby zamawiającego samochodu przeznaczonego do przewozu towarów
- Dostawa punktów dostępu do sieci WiFi wraz z licencjami do zarządzania
- Dostawa czterech pneumatycznych namiotów ratunkowych wraz z osprzętem
- Dostawa specjalistycznej odzieży ochronnej do celów przeciw pożarowych
- SUKCESYWNE DOSTAWY AKCESORIÓW DO SSAKÓW NA POTRZEBY SZPITALI POMORSKICH SP. Z O.O.
- Świadczenie usług prania i czyszczenia chemicznego
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie kompleksowej wielobranżowej dokumentacji projektowej dotyczącej poprawy funkcjonalności wybranych pomieszczeń wraz z dostosowaniem Teatru Współczesnego do wymogów bezpieczeństwa pożarowego
- "Opracowanie dokumentacji projektowej - projektu budowlanego i wykonawczego wraz z opracowaniem kosztorysowym: modernizacji istniejącego lądowiska dla SP ZOZ w Siemiatyczach"
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" (...) przy ul. Rzgowskiej oraz modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy ul. Małachowskiego
- "Modernizacja infrastruktury drogowej - remont dróg gminnych na terenie gminy Sokoły"
- Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Kuślinie
- Poprawa dostępności szkół podstawowych Gminy Międzychód dla osób ze szczególnymi potrzebami edukacyjnymi - w formule zaprojektuj i wybuduj (z podziałem na części)
więcej: Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





