eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › "Ochrona obiektów i mienia KCK, przyjmowanie zwłok do chłodni, informacja klientów i przyjmowanie zleceń przewozu zwłok"



Ogłoszenie z dnia 2024-01-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Ochrona obiektów i mienia KCK, przyjmowanie zwłok do chłodni, informacja klientów i przyjmowanie zleceń przewozu zwłok”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KATOWICKIE CMENTARZE KOMUNALNE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003543014

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Murckowska 9

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-266

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32/251-70-55

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kck.katowice@gmail.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kck.katowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f59c15de-a55e-11ee-948d-82b0c04ef850

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Ochrona obiektów i mienia KCK, przyjmowanie zwłok do chłodni, informacja klientów i przyjmowanie zleceń przewozu zwłok”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f59c15de-a55e-11ee-948d-82b0c04ef850

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00042560

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00120669/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Ochrona obiektów i mienia KCK, przyjmowanie zwłok do chłodni, informacja klientów i przyjmowanie zleceń przewozu zwłok

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00577395

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 3/ZP/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 203252,03 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Tytuł zamówienia: „Ochrona obiektów i mienia KCK, przyjmowanie zwłok do chłodni, informacja klientów i przyjmowanie zleceń przewozu zwłok”
Zamawiający wymaga wykonania całego przedmiotu zamówienia zgodnie z przedstawioną w ramach niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia dokumentacją postępowania, tj. zgodnie ze specyfikacją warunków zamówienia wraz z załącznikami, modyfikacjami i zmianami wnoszonymi przez Zamawiającego w trakcie trwania postępowania. Zamawiający informuje, iż przedstawiona przez Zamawiającego dokumentacja postępowania stanowi całość i należy ją rozpatrywać łącznie.
Zamawiający wymaga, aby usługi ochrony realizowane były zmianowo przez (1 pracownik na zmianie) w dni powszednie w godz. 16.00 – 7.00, niedziele i święta w okresie pełnym (24godziny), przy czym dyżur musi się kończyć o 7.00 godz. W dzień roboczy - w okresie od dnia 10.02.2024 r. godz. 7.00 do godz. 7.00 dnia 10.02.2025 r. ochrona będzie realizowana przez pracowników Wykonawcy w formie bezpośredniej ochrony fizycznej obiektów i mienia znajdujących się na ochranianym obiekcie KCK w Katowicach przy ul. Murckowskiej 9 oraz poprzez monitoring obiektów KCK, przyjmowanie zwłok do chłodni (w tym zakażonych i w rozkładzie), przyjmowanie zleceń przewozu zwłok oraz podawanie podstawowych informacji dla klientów.
Zamawiający w ramach realizacji usług będących przedmiotem zamówienia wymaga ochrony w formie nadzoru elektronicznego monitorowanych obiektów KCK wraz ze wsparciem grupy interwencyjnej w następujących lokalizacjach:
a) Cmentarz komunalny ul. Murckowska 9 – 2 obiekty
b) Cmentarz komunalny ul. Panewnicka 45 - 3 obiekty
c) Cmentarz komunalny ul. Goetla - 1 obiekt
Zamawiający w ramach realizacji usług będących przedmiotem zamówienia wymaga bezpośredniej ochrony fizycznej na Cmentarzu komunalnym zlokalizowanym przy ul. Murckowska 9, 40-266 Katowice - szacunkowa ilość godzin ochrony rocznej 6 500.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79700000-1 - Usługi detektywistyczne i ochroniarskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79710000-4 - Usługi ochroniarskie

79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu

79713000-5 - Usługi strażnicze

79714000-2 - Usługi w zakresie nadzoru

79715000-9 - Usługi patrolowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne
Zamawiający unieważnia niniejsze postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3) Pzp, tj.: cena oferty z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Uzasadnienie faktyczne
Zamawiający informuje, że do postępowania wpłynęły 2 oferty, spośród których oferta z najniższą ceną przekracza kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj.: 250 000,00 zł, a Zamawiający w chwili obecnej nie może zwiększyć tej kwoty do ceny do najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 273081,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 300324,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.