Ogłoszenie z dnia 2022-02-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00305942/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-08
- 2021/BZP 00321841/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA ARTYKUŁÓW CHEMII GOSPODARCZEJ, ŚRODKÓW CZYSTOŚCI, ŚRODKÓW HIGIENY ORAZ ARTYKUŁÓW GOSPODARCZYCH
DO AKADEMII SZTUKI WOJENNEJ
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Sztuki Wojennej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 011574244
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. gen. Antoniego Chruściela 103
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-910
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: j.taborska@akademia.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wojsko-polskie.pl/aszwoj/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://akademia-mil.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA ARTYKUŁÓW CHEMII GOSPODARCZEJ, ŚRODKÓW CZYSTOŚCI, ŚRODKÓW HIGIENY ORAZ ARTYKUŁÓW GOSPODARCZYCHDO AKADEMII SZTUKI WOJENNEJ
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ee733869-5827-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00042549
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002459/22/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 Dostawa artykułów chemii gospodarczej, środków czystości, środków higieny
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00305942/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PK.ZZP.261.49.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 256024,24 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa akcesoriów gospodarczych.1 Rękawice lateksowe do produkcji opakowanie A’100 szt
Rękawice ochronne, op. 205
2 Woreczki śniadaniowe HDPE A’1000 rozmiar 10/4x27 op. 100
3 Woreczki śniadaniowe HDPE A’1000 rozmiar 14/4x35 op. 100
4 Reklamówka A’200 rozmiar 25/6x45 op. 300
5 Reklamówka A’200 rozmiar 30/8x55 op. 200
6 Folia spożywcza długość 300 m, szer. 45 cm op. 50
7 Folia spożywcza długość 300 m, szer. 30 cm op. 50
8 Folia aluminiowa długość ok.140 m, szer. 44 cm, op. 100
9 Serwetki papierowe kolor mix 150 x 150 mm pakowane A’200 op. 1500
10 Serwetki papierowe białe 150 x 150 mm pakowane A’200 op. 1500
11 Druciak –wymiar min. 11x3x7 cm szt. 100
12 Czyściwo papierowe białe długość 280 m, 2w (2x17g), szt. 250
13 Szczotka do szorowania naczyń kuchennych szt. 50
14 Ściereczka z mikrofibry do kuchni – wymiar 35-40 x 35-40 cm szt. 1200
15 Ścierka do szorowania ostra – do szorowania i odtłuszczania naczyń kuchennych szt. 200
16 Fartuch jednorazowy flizelina szt. 100
17 Węgiel drzewny – op. 2,5 kg. kg 350
18 Brykiet węgla drzewnego – op. 2,5 kg kg 350
1. Szczegółowy opis, zakres i ilość poszczególnych asortymentów zostały zawarte
w załącznik nr 1.1 do SWZ – Formularz ofertowy.
2. Szczegółowe wymagania i sposób realizacji zamówienia zawiera (załącznik Nr 4 do SWZ –
wzór umowy).
8. Zamawiający gwarantuje zamówienie 50 % wartości umowy brutto. Pozostałe 50 % zostanie
zakupione w razie zajścia takiej potrzeby i w zakresie określonym przez Zamawiającego, do
granicy pełnego wykorzystania wartości umowy brutto.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39500000-7 - Wyroby włókiennicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03116300-0 - Produkty z lateksu
4.5.5.) Wartość części: 44780,10 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa chemii gospodarczej, środków czystości, środków higieny1 Odświeżacz powietrza/neutralizator do automatycznego dozownika poj. 250 ml szt. 100
2 Mydło antybakteryjne do rąk l 200
3 Środek dezynfekujący do rąk Opak. 500 – 800 ml l 100
4 Środek do maszynowego mycia naczyń kg 500
5 Środek do nabłyszczania – koncentrat kg 40
6 Produkt do mycia blatów roboczych, podłóg i ścian l 400
7 Środek do czyszczenia posadzek l 50
8 Preparat do przypalonych powierzchni – piece konwekcyjne l 100
9 Środki do mycia i konserwacji stali nierdzewnej l 30
10 Środek do mycia i dezynfekcji powierzchni l 100
11 Środek biobójczy do mycia i dezynfekcji powierzchni bez konieczności spłukiwania l 270
12 Odkamieniacz l 110
13 Produkt do mycia powierzchni szklanych l 50
14 Chlorowy preparat dezynfekujący op. 20
15 Środek do czyszczenia chłodni l 40
16 Produkt do automatycznego płukania pieca l 30
17 Produkt do automatycznego mycia pieca l 80
18 Płyn do ręcznego mycia naczyń koncentrat l 1500
19 Produkt biologicznie czynny usuwający złogi tłuszczu oraz substancji oleistych. op. 150
20 Preparat do udrażniania i odblokowywania zatkanych rur kanalizacyjnych. l 20
21 Sól do zmiękczaczy wody kg 400
22 Sól do zmywarek op. 2-3 kg kg 200
23 Tabletki czyszczące do ekspresów do kawy op. 10 tabletek op. 10
24 Preparat do ręcznego mycia naczyń i sprzętu kuchennego. kg 60
25 Rękawice neoprenowe - zabezpieczające ręce przed działaniem chemii gospodarczej. op.
300
26 Tabletki czyszczące do zmywarki op. 60
1) Szczegółowy opis, zakres i ilość poszczególnych asortymentów, zostały zawarte
w załączniku nr 1.2 do SWZ – Formularz ofertowy
2) Szczegółowe wymagania i sposób realizacji zamówienia zawiera (załącznik Nr 4 do SWZ –wzór umowy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 24327000-2 - Różne organiczne substancje chemiczne
4.5.5.) Wartość części: 104771,60 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 50511,18 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 50511,18 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 50511,18 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Moryto Jerzy ADMOR Przedsiębiorstwo Handlowe
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9481758352
7.3.3) Ulica: Wierzbicka 58 lok.1
7.3.4) Miejscowość: Radom
7.3.5) Kod pocztowy: 26-600
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MORYTO JERZY "ADMOR" PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE
jakie przetargi wygrała firma
MORYTO JERZY "ADMOR" PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 50511,18 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu nie złożono żadnej oferty
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Zakup materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych
- Organizacja szkolenia dla pracowników Wydziału Spraw Cudzoziemców Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie wraz z zapewnieniem noclegu / wyżywienia
- Zakup kompensatorów dla przedszkoli i szkół podstawowych
- Wymiana stolarki okiennej na stolarkę PCV w lokalach i budynkach znajdujących się w administracji Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy
- Dostawa szczepionek do Przychodni Lekarskiej WAT SPZOZ w Warszawie
- Remont lokali mieszkalnych - pustostanów na terenie Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.