Ogłoszenie z dnia 2021-04-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00016212/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-11
- 2021/BZP 00016212/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-11 (po zmianach)
- 2021/BZP 00022205/01 - Modyfikacja z dnia 2021-03-24
| Ogłoszenie nr 2021/BZP 00042548 z dnia 2021-04-28 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa świetlicy wiejskiej w Rusku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Malczyce
1.3.) Oddział zamawiającego: Malczyce
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935023
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Traugutta 15
1.5.2.) Miejscowość: Malczyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-320
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@malczyce.wroc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.malczyce.wroc.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://malczyce.logintrade.net/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa świetlicy wiejskiej w Rusku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-55e9f48b-8010-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00042548
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00014482/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Budowa świetlicy wiejskiej w Rusku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt pn. „Budowa demonstracyjnych świetlic wiejskich w miejscowościach Mazurowice i Rusko”, realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 3 Gospodarka niskoemisyjna, Działanie 3.3 Efektywność energetyczna w budynkach użyteczności publicznej i sektorze mieszkaniowym2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00016212/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ROŚ.8390.1.03.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu pn. „Budowa demonstracyjnych świetlic wiejskich w miejscowościach Mazurowice i Rusko”, realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 3 Gospodarka niskoemisyjna, Działanie 3.3 Efektywność energetyczna w budynkach użyteczności publicznej i sektorze mieszkaniowym, Poddziałanie 3.3.1 Efektywność energetyczna w budynkach użyteczności publicznej i sektorze mieszkaniowym – OSI, Schemat 3.3 C Projekty demonstracyjne – publiczne inwestycje w zakresie budownictwa o znacznie podwyższonych parametrach charakterystyki energetycznej w budynkach użyteczności publicznej. Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku świetlicy wiejskiej wraz infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Rusko o charakterze budynku demonstracyjnego, przekraczającego wymagania dla budynków użyteczności publicznej, które obowiązują od 1 stycznia 2021 r., określonych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (t.j. Dz. U. 2015, poz. 1422).Zamówienie realizowane będzie na terenie Gminy Malczyce, w miejscowości Rusko – na działkach nr 105/7, 105/12, 105/13. W chwili obecnej wykonane są następujące etapy robót: wykonano bezodpływowy zbiornik na nieczystości płynne, wykonano ławy fundamentowe budynku, wykonano ściany nośne parteru budynku oraz strop nad parterem budynku.W ramach inwestycji wykonane zostaną następujące obiekty i urządzenia: - budynek świetlicy wiejskiej (bez usług komercyjnych)- ciągi piesze i pieszo – jezdne w tym 7 miejsc postojowych- ogrodzenie terenu z paneli systemowych ocynkowanych- ławki i kosze na śmieci- stojaki na rowery, przyłącza: energetyczne, wodne, kanalizacyjne- zieleń izolacyjnaRoboty budowlane przy budowie budynku świetlicy wiejskiej wraz z infrastruktura towarzyszącą: roboty ziemne, , izolacje przeciwwilgociowe, ściany konstrukcyjne w poziomie poddasza, więźba dachowa, pokrycie dachowe, stolarka okienna i drzwiowa, izolacja termiczna ścian zewnętrznych, warstwy posadzkowe w poziomie przyziemia, ściany działowe, instalacje wewnętrzne, tynki wewnętrzne, posadzki i okładziny ścian, malowanie, roboty wykończeniowe, roboty zewnętrzne w zakresie instalacji i przyłączy, roboty zewnętrzne w zakresie dojść, dojazdów, ogrodzenia i małej architektury. Ponadto w ramach projektu zamiennego wprowadzono następujące zmiany:- wykonanie dachu zielonego;- montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy 10 kW, pokrywającej 30% zapotrzebowania na energię elektryczną budynku;- zmiana systemu ogrzewania poprzez rezygnację z kotłowni olejowej i montaż powietrznej pompy ciepła, pokrywającej 100% zapotrzebowania na energię potrzebną do przygotowania CWU i ogrzewania budynku;- zwiększenie grubości izolacji ścian zewnętrznych z 12 cm w projekcie pierwotnym do 15 cm w projekcie zamiennym. Przewiduje się również wyposażenie obiektu w system zarządzania systemami automatycznego sterowania w budynku tzw. BMS (Building Management System), w ramach którego prowadzony będzie monitoring oraz regulacja układów cieplnych, pomiar oraz bilans zużycia energii, sterowanie oświetleniem zewnętrznym. W ramach systemu BMS przewiduje się montaż czujników temperatury wewnętrznej wraz ze stacją pogodową oraz sterowników oświetlenia zewnętrznego. Zadaniem automatyki BMS będzie integrowanie instalacji występujących na obiekcie. W ramach systemu BMS prowadzony będzie:- monitoring oraz regulacja układów cieplnych- ogrzewanie oraz przygotowanie ciepłej wody użytkowej- monitoring oraz regulacja central wentylacyjnych- pomiar oraz bilans zużycia energii (energia elektryczna, woda, ciepło)- sterowanie oświetleniem zewnętrznym W ramach systemu BMS przewiduje się montaż następujących urządzeń: - Czujniki temperatury wewnętrznej wraz ze stacją pogodową- Sterownik oświetlenia zewnętrznegoObiekt dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych.Zamawiający nie będzie wskazywał miejsca wywozu gruzu i odpadów, wykonawca we własnym zakresie zagospodaruje odpady zgodnie z obowiązującymi przepisami i skalkuluje koszty.Dokumenty odbiorowe powinny być skompletowane, spięte. Przekazanie dokumentów Zamawiającemu powinno nastąpić przed odbiorem końcowym, po wcześniejszym sprawdzeniu przez inspektora nadzoru inwestorskiego. Z uwagi na fakt, iż wynagrodzenie z tytułu realizacji danego zamówienia ma charakter ryczałtowy, Zamawiający dopuszcza dokonania wizji lokalnej celem rzetelnego oszacowania kosztów robót budowlanych.Wykonawca ustala i oferuje cenę, która obejmuje wszystkie koszty związane z realizacją tego zamówienia, czyli wszystkie koszty niezbędne (które można przewidzieć) do należytego wykonania przedmiotu zadania (w tym m.in. opłaty za korzystanie z mediów, wymagane zainstalowanie podliczników w celu rozliczeń finansowych, obsługa geodezyjna, nadzór archeologiczny, wykonanie kompletnej dokumentacji powykonawczej, w tym dokumentacji zdjęciowej na nośniku elektronicznym robót ulegających zakryciu w taki sposób, aby ze zdjęć możliwa była identyfikacja miejsc prowadzenia prac).Przedmiary robót stanowią materiał pomocniczy i nie mogą być wyłącznie podstawą do przygotowania oferty.Szczegółowy zakres robót zawiera dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Podane w dokumentacji projektowej oraz przedmiarach robót nazwy własne materiałów należy traktować jako przykładowe. Zamawiający dopuszcza w ofercie, a następnie zastosowanie podczas wykonywania robót innych równoważnych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej, pod warunkiem zapewnienia parametrów technicznych technologicznych, jakościowych i estetycznych nie gorszych niż określone w tej dokumentacji.W takiej sytuacji Zamawiający wymagać będzie na etapie realizacji robót złożenia stosownych dokumentów, które uwiarygodnią proponowane przez Wykonawcę materiały i urządzenia.Wykonawca proponujący urządzenia i materiały równoważne musi udowodnić, że proponowany element zamienny spełnia wymienione wymagania zarówno pod względem technicznym i jakościowym wraz z oświadczeniem, że proponowane urządzenie jest równoważne do zaproponowanego w dokumentacji, co do jego przeznaczenia. Przez pojęcie urządzeń i materiałów równoważnych należy rozumieć urządzenia i materiały gwarantujące realizację robót zgodnie z wydanym pozwoleniem na budowę oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Koniecznym jest podanie nazwy producenta, precyzyjnego i jednoznacznego typu urządzenia lub materiału oraz załączenie niezbędnych dokumentów, takich jak: zdjęcie produktu, atest PZH, deklaracja zgodności producenta/aprobata techniczna, karta katalogowa producenta zawierająca wszystkie parametry techniczno-eksploatacyjne wraz z charakterystyką pracy urządzeń ujętych w dokumentacji projektowej.Zamawiający nie wyraża zgody, aby proponowane urządzenia równoważne były prototypami lub urządzeniami testowymi. Wymogiem bezwzględnym jest, by były to urządzenia sprawdzone, pracujące na innych zrealizowanych obiektach. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania oględzin i sprawdzenia działania urządzenia równoważnego pracującego na wskazanym obiekcie.Wykonawca przedstawiając rozwiązania równoważne nie może naruszyć praw osób trzecich z tytułu patentów, znaków towarowych, praw autorskich i innych oraz oświadczyć, że wymagana dla realizacji przedmiotu umowy produkcja i sprzedaż nie jest prowadzona z naruszeniem zasad uczciwej konkurencji.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w SWZ oraz dokumentacji technicznej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
24454000-1 - Regulatory wzrostu roślin
45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:W przedmiotowym postępowaniu zostały złożone cztery oferty. Zamawiający w dniu 24 marca 2021 r. opublikował na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. 1 200 000,00 zł.Oferta z najniższą ceną opiewa na kwotę 1 218 169,54 zł. Cena oferty z najniższą ceną przewyższa kwotę, jaką przeznaczoną na realizację zamówienia. Uzasadnienie prawne:Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 3 ustawy PZP, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.| 2021-04-28 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa biblioteki z magazynem eksponatów na działce w Krzyżewie nr 148/22 w ramach projektu "Utworzenie Europejskiego Centrum Copernicus we Fromborku" - zadanie I
- TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU MIESZKALNEGO LEŚNICTWA WYPALANKI POSTĘPOWANIE II
- Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w Bachowie, w ramach projektu "Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej - świetlica wiejska w Bachowie"
- Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa i zmiana sposobu użytkowania budynków usługowych na żłobek.
- Modernizacja kotłowni gazowej w Szkole Podstawowej nr 3 w Markach przy ul. Pomnikowej 21
- Remont budynku przy ul. Więckowskiego 20 we Wrocławiu w zakresie: remontu klatki schodowej z likwidacją WC, likwidacją instalacji gazowej, wydzielenia łazienek w lokalach, robót wentylacyjnych.
więcej: Regulatory wzrostu roślin »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





