eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Potworów"Dostawa artykułów spożywczych do Samorządowego Klubu Dziecięcego w Długiem" (w roku 2025).



Ogłoszenie z dnia 2025-01-17

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa artykułów spożywczych do Samorządowego Klubu Dziecięcego
w Długiem” (w roku 2025).

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Potworów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223899

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Radomska 2A

1.5.2.) Miejscowość: Potworów

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-414

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@potworow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.potworow.biuletyn.net

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7d484f6b-a2c4-47b3-a6eb-e072558532b2

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa artykułów spożywczych do Samorządowego Klubu Dziecięcego
w Długiem” (w roku 2025).

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7d484f6b-a2c4-47b3-a6eb-e072558532b2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00042193

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00069858/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 „Dostawa artykułów spożywczych do Samorządowego Klubu Dziecięcego w Długiem” (w roku 2025)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00670764

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Pierwotne postępowanie: znak ZP.271.11.2024 -Ogł. nr 2024/BZP 00622282/01 z dnia 2024-11-28 zostało przepr. w trybie podstawowym, zgodnie z przepisami art. 275 pkt 1 ustawy z dn. 11.09.2019r.–Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024r.poz. 1320).
Ww. post. zostało unieważnione w zakresie części 4 zam. na podst. art. 255 pkt 1 ustawy Pzp, stanowiącego, że „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publ., jeżeli nie złożono (…) żadnej oferty”. Ponadto należy podkreślić, iż w przypadku niniejszego zamówienia, będącego przedmiotem zamówienia z wolnej ręki, pierwotne warunki zam. nie zostały
w istotny sposób zmienione.
Wobec powyższego, pozwala to na zast. trybu zamówienia z wolnej ręki, zgodnie z art. 305 pkt 2 ustawy–Pzp, który stanowi, że „Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, jeżeli w postępowaniu
prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty(…),
a pierwotne warunki zam. nie zostały w istotny sposób zmienione”.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-9d860706-9043-4de8-9572-78f1dd71c754

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.12.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 9865,62 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych do Samorządowego Klubu Dziecięcego w Długiem.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do zaproszenia do udziału w negocjacjach.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15813000-0 - Wyroby śniadaniowe

15851100-9 - Makaron niegotowany

15863000-5 - Herbata

15321000-4 - Soki owocowe

15332200-6 - Dżemy i marmolady, galaretki owocowe, przeciery z owoców i orzechów oraz pasty do smarowania

15551300-8 - Jogurt

15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11328,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11328,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11328,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Robert Kędzierski Pawilon Handlowy wspólnik spółki cywilnej

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Kazimierz Kędzierski Pawilon Handlowy wspólnik spółki cywilnej, ul. Przysuska 2, 26-414 Potworów, NIP: 7980006592

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7991786346

7.3.3) Ulica: Przysuska 2

7.3.4) Miejscowość: Potworów

7.3.5) Kod pocztowy: 26-414

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11328,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-06-30

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Niniejsze postępowanie dotyczy cz. 4 zamówienia, która to w postępowaniu o sygn. ZP.271.11.2024 została unieważniona.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.