Ogłoszenie z dnia 2021-04-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00020273/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-19
- 2021/BZP 00020273/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-19 (po zmianach)
- 2021/BZP 00023811/01 - Modyfikacja z dnia 2021-03-26
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00042127 z dnia 2021-04-28 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa oprogramowania e-Usług wraz z usługą wdrożenia
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytecki Szpital Kliniczny w Olsztynie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 280314632
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Warszawska 30
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-082
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: +48895245380
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpital.uwm.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpital.uwm.edu.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/usk_olsztyn/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa oprogramowania e-Usług wraz z usługą wdrożenia2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ece64c8b-88a1-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00042127
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00020143/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa oprogramowania e-Usług wraz z usługą wdrożenia
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Wprowadzenie Nowoczesnych e-Usług w Podmiotach Leczniczych Nadzorowanych przez Ministra Zdrowia" współfinansowany przez Unię Europejską ze środków EFRR w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa nr 2 "E-administracja i otwarty rząd", Działanie nr 2.1 "Wysoka dostępność i jakość e-usług publicznych", nr POPC.02.01.00-00-0092/182.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00020273/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 5/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 377000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania e-Usług wraz z usługą wdrożenia, instruktaż w zakresie obsługi i administracji dostarczonego oprogramowania, świadczenie usługi wsparcia i serwisu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 6 do SWZ. 2. Wykonawca dostarczy harmonogram rzeczowo-finansowy (zwany dalej harmonogramem) w terminie 7 dni od udzielenia zamówienia do akceptacji Zamawiającego. Zamawiający w terminie 3 dni roboczych dokona akceptacji harmonogramu lub przekaże uwagi Wykonawcy. Wykonawca w terminie 3 dni roboczych od otrzymania uwag przedstawi Zamawiającemu do akceptacji zmodyfikowany harmonogram. 3. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu i udzielić licencji na oprogramowanie, o parametrach technicznych wynikających z oferty Wykonawcy i zgodnych z parametrami minimalnymi opisanymi w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia (Załącznik nr 6 do SWZ).4. Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazany jest konkretny materiał, wyrób lub urządzenie, lub odniesienie do konkretnej normy należy to traktować jako wytyczną techniczno-jakościową i Zamawiający w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji parametrów, danych, norm (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio materiał, wyrób lub urządzenie dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami oraz normami zawartymi w w/w dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych w dokumentacji (OPZ), funkcjonalnie możliwe do zastosowania w przedmiocie zamówienia.5. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku, Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48422000-2 - Zestawy pakietów oprogramowania
48442000-8 - Pakiety oprogramowania do systemów finansowych
48600000-4 - Pakiety oprogramowania dla baz danych i operacyjne
48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
72211000-7 - Usługi programowania oprogramowania systemowego i dla użytkownika
72253200-5 - Usługi w zakresie wsparcia systemu
72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
80511000-9 - Usługi szkolenia personelu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 455100
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 455100
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Atende Medica Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 526-01-52-844
7.3.3) Ulica: Aleja Wilanowska 313
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-665
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 455100,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
2021-04-28 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia w Przychodni Specjalistycznej w Olsztynie (2).
- dostawa jednego samochodu specjalnego typu bus z zabudową biurową i wyposażeniem
- Dostawa fabrycznie nowych urządzeń sieciowych
- "Dostawa ultrasonografu bezprzewodowego"
- Wykonanie dokumentacji projektowej
- Wielobranżowa dokumentacja projektowo-kosztorysowa: "Utworzenie Centrum Leczenia Wad Twarzoczaszki, Mózgoczaszki i Chorób Rzadkich w WSSD w Olsztynie, Zadanie II, Etap 2 - PRZEBUDOWA BUDYNKU B"
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oprogramowania biurowego
- Świadczenie usług nadzoru autorskiego i serwisu oprogramowania InfoMedica i AMMS produkcji Asseco Poland S.A. dla SP ZOZ Szpitala Psychiatrycznego w Toszku
- "Usługa utrzymania aplikacji procesowych w środowisku IBM BPM Uniwersytetu Medycznego w Łodzi"
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń zamkniętych dla pracowników UMWD zaangażowanych w realizację Funduszy Europejskich dla Dolnego Śląska 2021-2027 (w ramach 7 zadań)
- 2024 Świadczenie usługi serwisu systemów informatycznych AMMS i InfoMedica dla WSRM w Łodzi
- Dostawę oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.