Ogłoszenie z dnia 2024-01-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00539840/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi w zakresie prania wodnego,czyszczenia chem,dezynfekcji trzewików - przedmiotów umundurowania,wyekwipowania oraz bielizny wraz z prasowaniem i maglowaniem,wraz z transportem na potrzeby 32 WOG.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 32 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zamościu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 061402337
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 2F
1.5.2.) Miejscowość: Zamość
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-400
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 261 181 536
1.5.8.) Numer faksu: 261 181 607
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 32wog.zampub@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.32wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/32wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Wojskowa Jednostka Budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi w zakresie prania wodnego,czyszczenia chem,dezynfekcji trzewików - przedmiotów umundurowania,wyekwipowania oraz bielizny wraz z prasowaniem i maglowaniem,wraz z transportem na potrzeby 32 WOG.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fd71cd32-959a-11ee-9ee7-e2087ac16d09
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00042033
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00133564/31/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.17 Usługa pralnicza
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00539840
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/TP/70/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 206082,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ NR 1 - Usługi w zakresie prania wodnego w ilości 7 200 kg, czyszczenia chemicznego w ilości 300 kg, dezynfekcji trzewików w ilości 400 par - przedmiotów umundurowania, wyekwipowania oraz bielizny wraz z prasowaniem i maglowaniem, wraz z transportem na potrzeby 32 WOG Zamość, Grupa Zabezpieczenia Zamość.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 1, części nr 2, części nr 3, części nr 4 określają:
1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 1, 2, 3, 4 – stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ;
2) Wykaz przedmiotów zaopatrzenia mundurowego, sposób składania i pakowania oraz rodzaj zastosowanej usługi (technologii) dla części nr 1, 2, 3, 4 – stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ;
3) Zestawienie jednostkowej średniej wagi przedmiotów umundurowania
i wyekwipowania dla celów rozliczeniowych dla części nr 1, 2, 3, 4 – stanowiący Załącznik nr 3 do SWZ;
4.5.3.) Główny kod CPV: 98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho
4.5.5.) Wartość części: 50049,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ NR 2 - Usługi w zakresie prania wodnego w ilości 9 600 kg, czyszczenia chemicznego w ilości 300 kg, dezynfekcji trzewików w ilości 400 par- przedmiotów umundurowania, wyekwipowania oraz bielizny wraz z prasowaniem i maglowaniem, wraz z transportem na potrzeby 32 WOG Zamość, Grupa Zabezpieczenia Lublin.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 1, części nr 2, części nr 3, części nr 4 określają:
1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 1, 2, 3, 4 – stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ;
2) Wykaz przedmiotów zaopatrzenia mundurowego, sposób składania i pakowania oraz rodzaj zastosowanej usługi (technologii) dla części nr 1, 2, 3, 4 – stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ;
3) Zestawienie jednostkowej średniej wagi przedmiotów umundurowania
i wyekwipowania dla celów rozliczeniowych dla części nr 1, 2, 3, 4 – stanowiący Załącznik nr 3 do SWZ;
4.5.3.) Główny kod CPV: 98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho
4.5.5.) Wartość części: 58438,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ NR 3 - Usługi w zakresie prania wodnego w ilości 8 400 kg, czyszczenia chemicznego w ilości 300 kg, dezynfekcji trzewików w ilości 400 par - przedmiotów umundurowania, wyekwipowania oraz bielizny wraz z prasowaniem i maglowaniem, wraz z transportem na potrzeby 32 WOG, Grupa Zabezpieczenia Chełm.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 1, części nr 2, części nr 3, części nr 4 określają:
1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 1, 2, 3, 4 – stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ;
2) Wykaz przedmiotów zaopatrzenia mundurowego, sposób składania i pakowania oraz rodzaj zastosowanej usługi (technologii) dla części nr 1, 2, 3, 4 – stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ;
3) Zestawienie jednostkowej średniej wagi przedmiotów umundurowania
i wyekwipowania dla celów rozliczeniowych dla części nr 1, 2, 3, 4 – stanowiący Załącznik nr 3 do SWZ;
4.5.3.) Główny kod CPV: 98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho
4.5.5.) Wartość części: 52768,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ NR 4 - Usługi w zakresie prania wodnego w ilości 3 600 kg, czyszczenia chemicznego w ilości 300 kg, dezynfekcji trzewików w ilości 250 par - przedmiotów umundurowania, wyekwipowania oraz bielizny wraz z prasowaniem i maglowaniem, wraz z transportem na potrzeby 32 WOG, Grupa Zabezpieczenia Hrubieszów.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 1, części nr 2, części nr 3, części nr 4 określają:
1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 1, 2, 3, 4 – stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ;
2) Wykaz przedmiotów zaopatrzenia mundurowego, sposób składania i pakowania oraz rodzaj zastosowanej usługi (technologii) dla części nr 1, 2, 3, 4 – stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ;
3) Zestawienie jednostkowej średniej wagi przedmiotów umundurowania
i wyekwipowania dla celów rozliczeniowych dla części nr 1, 2, 3, 4 – stanowiący Załącznik nr 3 do SWZ;
4.5.3.) Główny kod CPV: 98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho
4.5.5.) Wartość części: 44827,50 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38500,23 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38500,23 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38500,23 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Platinum D. Śmigasiewicz i wsp. sp. j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5632412395
7.3.3) Ulica: ul. Okszowska 52
7.3.4) Miejscowość: Chełm
7.3.5) Kod pocztowy: 22-100
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PLATINUM D.ŚMIGASIEWICZ I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
PLATINUM D.ŚMIGASIEWICZ I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38500,23 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55251,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55251,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55251,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Platinum D. Śmigasiewicz i wsp. sp. j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5632412395
7.3.3) Ulica: ul. Okszowska 52
7.3.4) Miejscowość: Chełm
7.3.5) Kod pocztowy: 22-100
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PLATINUM D.ŚMIGASIEWICZ I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
PLATINUM D.ŚMIGASIEWICZ I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55251,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55926,87 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55926,87 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55926,87 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Platinum D. Śmigasiewicz i wsp. sp. j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5632412395
7.3.3) Ulica: ul. Okszowska 52
7.3.4) Miejscowość: Chełm
7.3.5) Kod pocztowy: 22-100
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PLATINUM D.ŚMIGASIEWICZ I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
PLATINUM D.ŚMIGASIEWICZ I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55926,87 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29740,79 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29740,79 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29740,79 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Platinum D. Śmigasiewicz i wsp. sp. j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5632412395
7.3.3) Ulica: ul. Okszowska 52
7.3.4) Miejscowość: Chełm
7.3.5) Kod pocztowy: 22-100
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PLATINUM D.ŚMIGASIEWICZ I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
PLATINUM D.ŚMIGASIEWICZ I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29740,79 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- Koszenie poboczy dróg powiatowych w roku 2024
- Dostawa sceny estradowej plenerowej na dziedziniec Akademii Zamojskiej w Zamościu
- Opracowanie dokumentacji projektowej na realizację robót budowlanych dotyczących budynku przy ul. Partyzantów 5 w Zamościu oraz pełnienie nadzoru autorskiego podczas realizacji inwestycji
- Dostawa płynów i sprzętu zużywalnego wraz z dzierżawą czterech aparatów do ciągłej terapii nerkozastępczej dla Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej w ramach zadań inwestycyjnych z podziałem na części: Cz.1-Rozbudowa dr.gm. nr 110384L w m.Wólka Panieńska Cz.2-Rozbudowa dr.gm. nr 110392L w m.Płoskie
- Dostosowanie lądowiska do obowiązujących przepisów w Samodzielnym Publicznym Szpitalu Wojewódzkim im. Papieża Jana Pawła II w Zamościu
więcej: przetargi w Zamościu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług w zakresie prania.
- Cykliczne świadczenie kompleksowych usług pralniczych z wdrożeniem radiowego systemu do identyfikacji asortymentu, załadunek, rozładunek i transport bielizny.
- "Pranie bielizny i odzieży szpitalnej z dezynfekcją"
- Świadczenie usług pralniczych dla ZOZ Strzyżów
- Sukcesywne świadczenie usług pralniczych dla Ośrodka Konferencyjno-Szkoleniowego "INNOWACJA" Politechniki Śląskiej w Zabrzu. IA1.283.25.2024.DM
- Wykonanie usługi prania i maglowania bielizny pościelowej, ręczników, podkładów jersey oraz prania/czyszczenia narzut, poduszek i kołder- ECEG, Chęciny, 3 lata
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.