eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kodrąb › Termomodernizacja budynku SP ZOZ w Kodrębie



Ogłoszenie z dnia 2021-04-28


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00042028 z dnia 2021-04-28

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynku SP ZOZ w Kodrębie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KODRĄB

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648020

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Niepodległości 7

1.5.2.) Miejscowość: Kodrąb

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-512

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 446819325

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@gminakodrab.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminakodrab.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/kodrab

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja budynku SP ZOZ w Kodrębie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b5f15d05-823a-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00042028

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000353/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Termomodernizacja budynku SP ZOZ w Kodrębie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 Oś priorytetowa IV Gospodarka niskoemisyjna; Działanie IV.2 Termomodernizacja budynków; Poddziałanie IV.2.2 Termomodernizacja budynków.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00016013/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GPI.271.3.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1040977 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Termomodernizacja budynku SP ZOZ w Kodrębie.W ramach części 1 zamówienia planuje się wykonanie następujących robót:1.1. Cokół,1.2. Ściany zewnętrzne,1.3. Pokrycie dachu,1.4. Kominy,1.5. Orynnowanie i obróbki blacharskie,1.6. Opaska wokół budynku,1.7. Wymiana okien w piwnicy,1.8. Demontaż instalacji odgromowej,1.9. Nowa instalacja odgromowa,1.10.Remont schodów wejściowych głównych oraz podjazdu dla niepełnosprawnych wraz z balustradami,1.11.Remont schodów bocznych i wejścia do kotłowni,1.12.Balustrady schodów i zadaszenia frontowego,1.13.Balustrady schodów, zadaszenie boczne i do kotłowni1.14.Remont kotłowni.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45261320-3 - Kładzenie rynien

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań

45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej

45410000-4 - Tynkowanie

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

4.5.5.) Wartość części: 694480,89 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W ramach części 2 zamówienia planuje się wykonanie następujących robót:1.1.Roboty demontażowe w istniejącej kotłowni,1.2. Roboty przygotowawcze,1.3. Rurociągi i kształtki,1.4. Armatura i urządzenia,1.5. Izolacja przewodów i uruchomienie,1.6. Wentylacja kotłowni,1.7. Roboty demontażowe istniejącej instalacji centralnego ogrzewania,1.8. Roboty przygotowawcze,1.9. Rurociągi i kształtki,1.10.Grzejniki,1.11.Armatura instalacji centralnego ogrzewania,1.12.Uruchomienie instalacji centralnego ogrzewania,1.13.Wentylacja – roboty demontażowe,1.14.Wentylacja – roboty przygotowawcze,1.15.Przewody i elementy montażowe wentylacji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45321000-3 - Izolacja cieplna

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

4.5.5.) Wartość części: 346496,99 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 526400

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 893378,96

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 526400

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowa LM Lidia Możdżan

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9590694013

7.3.3) Ulica: Hoża 50A

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-618

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 526400,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 135 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 441636,79

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 480000

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 441636,79

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Piotr Machalewski Witold Świtkowski Przedsiębiorstwo Budowlano-Usługowe WIKTOR Sp. J.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7720101827

7.3.3) Ulica: Kolejowa 8

7.3.4) Miejscowość: Radomsko

7.3.5) Kod pocztowy: 97-500

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 441636,79

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 135 dni

2021-04-28 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.